Hans spørgsmål fik hende til at nikke, det var sandt selvom det var noget hun tog afstand fra " ja jeg opvoksede i den rige del af byen, men mine familie havde mere travlt med at tjene mere, og jeg fik ingen kærlighed kun dyre ting jeg ikke ønskede "forklarede hun, før et smørret smil gled over læben " du skulle have set min fars ansigt, da han en nat kom hjem, og jeg lå i seng med en køkkendreng, lige siden blev jeg afskrevet fra familien, de ville have giftet mig væk, men jeg ønskede mit eget liv" hun var glad hvor hun var nået til, selvom folk nok så omvendt på det, men rigdom kunne ej købe lykke...
Hun arbejde for hans lem, mærkede det vokse i hendes mund, lod sine læber kæle for hans hoved. Før hun kørte tungen ned ad hele skaftet for så at tage hans kugler i munden, tungen legede flittigt imens hånden så kælede for skaftet, sukkede let ved hans berøring. Som han var stiv rejste hun sig op, smilede til ham før hun satte sig overskrævspå ham, lod hånden guide hans manddom til det forreste hul, før hun lod sig glide helt nedover med et par suk.
Blikket rette sig imod ham, som hun begyndte at ride ham, ved hjælp fra hoften og hendes ben. Den ene hånd søgte hans hår for at lade sine fingre forsvinde ind i det, den anden imod hans talje for at holde sig på ham. Hoved bukkede sig for at lade læberne kysse og nappe ham fra navlen og op, til hun kunne slikke om hans brystvorter og derefter bevæge sig op, for at fange hans læber i et intenst kys. Hendes tempo steg gradvist, og hun var ej bange for at gå i bund, samt lægge vægt på. Barmen hoppede let som kroppen arbejde imens hendes tunge søgte hans.
Krystallandet