Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 20.05.2023 23:17
Rosalind kunne godt lide sin egen krop, hun hvilede i den og havde derfor heller ej, noget imod at blive tegnet nøgen, for der var ikke noget at skjule. " det vil jeg se frem til, måske du den dag er heldig at få lidt ekstra" lød det muntert fra hende, hans næste ord fik en latter til at bryde ud. Hun hævede det ene bryn " jeg tror ærligt de ville have svært ved at lade mig være?" svarede hun ligeså drilsk tilbage til ham, de kunne være to om den leg.. 
Hans spørgsmål fik hende til at nikke, det var sandt selvom det var noget hun tog afstand fra " ja jeg opvoksede i den rige del af byen, men mine familie havde mere travlt med at tjene mere, og jeg fik ingen kærlighed kun dyre ting jeg ikke ønskede "forklarede hun, før et smørret smil gled over læben " du skulle have set min fars ansigt, da han en nat kom hjem, og jeg lå i seng med en køkkendreng, lige siden blev jeg afskrevet fra familien, de ville have giftet mig væk, men jeg ønskede mit eget liv" hun var glad hvor hun var nået til, selvom folk nok så omvendt på det, men rigdom kunne ej købe lykke...

Hun arbejde for hans lem, mærkede det vokse i hendes mund, lod sine læber kæle for hans hoved. Før hun kørte tungen ned ad hele skaftet for så at tage hans kugler i munden, tungen legede flittigt imens hånden så kælede for skaftet, sukkede let ved hans berøring. Som han var stiv rejste hun sig op, smilede til ham før hun satte sig overskrævspå ham, lod hånden guide hans manddom til det forreste hul, før hun lod sig glide helt nedover med et par suk. 
Blikket rette sig imod ham, som hun begyndte at ride ham, ved hjælp fra hoften og hendes ben. Den ene hånd søgte hans hår for at lade sine fingre forsvinde ind i det, den anden imod hans talje for at holde sig på ham. Hoved bukkede sig for at lade læberne kysse og nappe ham fra navlen og op, til hun kunne slikke om hans brystvorter og derefter bevæge sig op, for at fange hans læber i et intenst kys. Hendes tempo steg gradvist, og hun var ej bange for at gå i bund, samt lægge vægt på. Barmen hoppede let som kroppen arbejde imens hendes tunge søgte hans. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 20.05.2023 23:33
”Det vil ikke være dårligt” svaret han på det med at han var heldig fik han ekstra, det vil han ikke havde noget imod at få men det fandt han nok ud af til den tid, selvom han havde en god ide om at han nok fik det, han lo af det næste hun sagde, som om det kun vil være ham som vil havde svær ved at lad hende være, det var nok lige så meget hende som ham, ”og i lige måde” svaret han drilske tilbage, han lytte til det næste hun sagde og det viser sig at han havde rart i at hun kom fra en rig familie, ”det var sikker et noget køn syn dit fars ansigt og ja okay, for det mindste kender du din familie” sagde han og kiggede på hende.

Han nød hendes behagelig af hans lem, behagelig at hans kugler gjorte ikke lige så meget for ham, men hans lem blev hård i mund på hende, hans vejrtrækning var blevet lidt tunger, han havde også stille glas med vin fra sig, han kiggede på hende da hun sat sig overskrævs på ham, hvorefter hun begynder at rider ham, da hendes læber fandt hans læber, kyssede han hendes intimt tilbage mens hans en hånd fandt vej til hendes ene bryst, hvor han begynder at masser det kraftigt samt hendes brystvorte.

Hans anden hånd lad han på hendes hofter, hvor han hjælpe hende med at kom dybere og hårdere ned over ham samt med at hans tommelfinger fandt vej til hendes klitoris, som han begynder at kæler hurtigere for, det kun godt være at hun havde styring, men han kun stadig godt giv hende nydes på flere måder, så blev det til noget alligevel med køkken, kun være det næste skulle være på køkkenbordet eller op af køkkenbordet men det måtte han se på, nu var det jo hendes som der rider ham og havde styring.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.05.2023 09:56
Rosalind lo en smule varmt men nikkede let, ja der var vel heller ej en grund til at holde sig fra hinanden? Hun nød ham og han virkede godt tilfreds med hende, så det var vel det der gjaldt? Hun smilede en smule lusket" nej det var ikke hvad manden havde regnet med, men det var hans egen skyld" svarede hun muntert, havde hendes far ikke haft så travlt med at rejse og bruge penge, havde tingene måske været anderledes, det eneste hun kunne takke sine forældre for, var den undervisning hun havde fået, så det var muligt at læse, skrive, regne og spille musik. Brynet hævede sig let, ved hans sidste ord der lå mere bag kunne hun fornemme " sandt, selvom jeg ærligt ikke kender dem meget, men jeg gætter på de ikke kender deres?" svarede hun antagende? dog ikke sikker på om han ville dele det med hende. 

Hun nød at sidde her på hans skød, kroppen bevægede sig næsten elegant, som hun lod sig trænge ind og ud. Kysset blev mere intenst, et støn slap som hans hånd fandt hendes bryst, måtte indrømme at han havde et eller andet for bryster men det var skønt, hun tog gerne imod altid god til at rette sig efter andres behov. Hun holdt tempoet kørende men som hans fingre fandt vej til klitten, måtte hun bryde kysset for at stønne. Den ene hånd tog fat i hans fra brystet for at lægge den modsat af hans anden så han kunne få et godt greb. 

Hun lod sig løfte højre op, for at glide endnu dybere ned, hoved gled tilbage imens øjnene lukkede sig i nydelse. Kroppen satte sammen med ham mere fart på, for hvert et stød gik hun dybere, hænderne lagde sig imod hans skulder for at holde ved, imens hun lod sig overlade fuldkommen til ham. Hjertet bankede så lysten, hendes vejtrækning blev mere påvirket som hun igen ramte en ny bølge af nydelse, men tvang sin krop til at forsætte allerede byggende på næste. Hendes hoved rette sig for at se på ham, nappe sig frækt i læben og lod ham nyde synet af den hoppende barm, lysten så tydeligt i de smukke øjne, lænedes sig frem for at lade læberne kysse hans kæbe og hele vejen op ad øret til spidsen, som hun let lod sutte på. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.05.2023 11:04
Han smiler svagt af det hun sagde inden han svaret på det ”nej det var det ikke og ja det kun godt lyder så”, han svaret ikke lige med det sammen på det næste hun sagde, nej det kun men ikke sige at han kendt sine forældre og kom nok aldrig til det, ”nej det gør jeg ikke, er blevet efterladt på et børnehjem her i byen” sagde han og kiggede på hende, hvad der ellers var sket, behøver han ikke at kom ind på da det ikke var det de snakke om.

At han havde noget med bryster, ja det havde han men samtid var han ikke god til ikke at laver noget med sine hænder, der gik ikke langt tid efter han var begyndt at kæler for hendes klitoris, før hun slap hans læber, så hun kun kom til at stønne, at hun flytter hans hånd fra hendes bryst ned til hendes hofte, så han havde en hånd på hver hofter, havde han ikke noget problem i, han tog et grebet i hendes hofter og hjælp hende med at gør det hårdere og dybere, han kæler også rolig hurtigere og hurtigere for hendes klitoris da han stadig havde sin tommelfinger der.

At hun selv gjorte det hurtigere og hårdere gjorte ham ikke noget, der gik heller ikke lang tid før hendes næste orgasme rulle ind over hende, det var noget vej i nu for ham, ikke fordi det ikke er godt det hun gjorte man han var kommet to gang og der skulle mere til hver gang han kom samt han var udhold, om hun kun klar det indtil han kommer vidste han ikke men ellers måtte han overtage styring, han smiler svagt da hun kyssede ham op ad kæbe og videre op til hans øre, som hun begynder at sutte på, den var ny det havde han ikke prøver, han begynde at presse sin tommelfinger lidt ind mod hendes klitoris samtid med at han stadig kæler for den, for af giv hende mere nydes ud af det.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.05.2023 15:28
Rosalind betragtede ham let ved hans svar, sendte et svagt smil til ham " åh det gør mig ondt, men de virker til at klarer dig godt nu" hun var ej sikker på hvad ellers der var at sige, for hun kendte jo sin familie, selvom hun enlig ikke ønskede dem, dog havde hun heller ej mere kontakt med dem. Så de hende på gaden gik de ofte en stor bue udenom eller skiftede retning, hun var en skændsels og havde sikker ødelagt noget af det gode ry. 

Hun nød tætheden med ham, det var tydeligt han var meget udholden, men det betød ikke noget hun ville gerne lade ham komme i sig, især imens hun havde styringen selvom hans fingre ikke helt kunne lade være med at pille. For hver et stød lod hun sig gå dybere, stønnede imod hans ører før det blev sluppet, sukkede som hans finger kælede mere for det snart mere ømme punkt. På denne hvis blev hun ved lidt, til hun trak sig ud ad ham men ikke for at stoppe. 
Kvinden vendte sig med ryggen imod ham, guide hans lem til hendes røvhul, for at lade sig langsomt sænke over det, til hun nåde i bund med et støn. Hun svajede i kroppen, for at lægge sine arme og hænder imod hans ben, som en støtte før hun begyndte at bevæge sig på ham. Strammede sig mere omkring ham, til hullet langsomt gav mere plads, hun fandt en rimeligt tempo og for hver gang lod sig presse så langt ned at hun nåde helt ned til hans rod, samtidig med hun bevægede sig op og ned, lod hun sig gniede mere frem og tilbage for at give ham endnu mere. 

Hun var ikke klar på at stoppe, før han kom " åh Max de fylder mig så dejligt" lød det lysten fra hende, som hun stønnede og en smule sved dannede sig på den smukke krop. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.05.2023 15:45
”Der er ikke så meget af sige til det og jo jeg prøver da mit bedst” svaret han på det, at hun så ikke vidste at han lever mere af, at sjæle og brude ind hos folk frem for hans kunst, det kun være at hun fik det af vide på et tidspunkt men ikke nu, han tog hænder til side da hun stoppe, hvor hun rejse sig op for at vende sig om, hvor hun så begynde at rider ham igen bare med det bageste hul dan her gang, det gjorte ikke ham noget, han nød det om det var det en eller andet hul hun brugt, hans en hånd fandt vej til hendes underliv, hvor to at hans finger fandt hendes åbning, hvor han presse dem op i hende og begynde at køre dem frem og tilbage i hende, hans anden hånd fandt hendes hofte som han tog et godt tag hende, og hjalp hende med at kom dybere ned over ham.

Han smiler svagt af det hun sagde, ”jeg gør også mit bedst på at fylder dem” svaret han frækt, hun var dejlig stram om ham når hun nu tog ham med røvhulet, ikke fordi hun ikke var stram når hun brugt det andet hul, han kæler dog ikke for hendes klitoris den her gang nu hvor han kun fingerkneppe hende, der gik ikke længe før han presse en finge mere op i hende, så han havde tre finger oppe i hende, som han køre hurtigt og dybt frem og tilbage i hende.

Han havde ikke længe igen før han vil når sit orgasme, det kun godt være at det var hende som havde styring men han vil ikke lad hende rejse sig før han har fået hende til at kom igen medmindre hun kom samtid med ham, der gik noget tid hvor han når sit orgasme og kom langt oppe i hende, han flytte sin hånd fra hendes hofte til hendes side, så han havde sin arm om livet på hende, hvor han vil holder hende ned mens han fortsatte med at fingerkneppe hende hvis hun ikke var kommet i nu, hvis hun var kommet samtid med ham, vil han stadig holder hende ned bare for at nyder det og stop med at fingerkneppe hende.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.05.2023 17:14
Hun fortsatte målbevist for også at lade ham komme, efter den første orgasme kunne hun mærke, der ville gå lidt før en ny ville komme. Hendes krop var så småt ved at være godt brugt af ham, ikke at det skulle stoppe hende fra at fortsætte, hun kunne heale imens hun sov. Det varme vand senere kunne også gøre en forskel, men for nu lod hun sig ikke stoppe. 
Hans fingre fandt ind i de våde folder, et suk lød som de gled op i hende, hun forsatte med at ride ham, gjorde sit bedste for at nå i bund og give ham hvad han havde brug for. Hun havde bemærket hans hænder helst skulle lave noget, men det var blot til hendes fordel, hendes ene hånd strøg ham let på benet bag sig. 

Rosalind sukkede nydende som hans fingre blev til tre, de var hurtige i hende og hun nød det, hver gang hun bevægede sig gled de også længere. Hun lukkede øjnene han kunne alligevel ikke se hende nu, imens kroppen bevægede sig over ham. Hun stønnede som han langt om længe kom dybt i hende, men nåde ikke at sige noget, før hans arm holdt hende nede og fingerende arbejde hurtigere i hende, hun fjernede sine hænder fra ham for at læne overkroppen tilbage. Lod sit hoved hvile imod hans skulder, nu med blikket op imod ham. Der gik lidt tid før hun lod sig komme, mærkede hvordan kroppen svagt skælvede af nydelsen der skyllede over hende, sukkede dybt og hævede hovedet for at give hans kæbe et kys.

Som han langsomt gav slip på hende, lod hun trække ham ud, før hun vendte sig på hans skød. Stadig med et ben på hver side af ham, det hårde lem imod hendes indgang, imens fingeren gled over hans muskuløse overkrop " de kan noget med de fingre Max" lød det blidt fra hende, før hun lod sig læne ind imod ham puttede sig en smule i hans favn. Imens hjertet langsomt begyndte at falde til ro igen " det var dejligt" hviskede hun imod hans brystkasse gav den et kærligt kys, og lod en hånd søge til nakken for at nusse ham ved hårgrænsen.  
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.05.2023 17:30
Ja han kun ikke holder sine hænder i rolig med det måtte kun være en fordel for hende, for så blev hun tilfredsstille mere inden bare et sted, og han havde samtid heller ikke noget imod at hun fik mere ude af det inden han gjorte, som hun havde sagt håber hun på at han vil huske hende efter det her, han håber også at hun huske ham, ikke bare som en af hendes normal kunde men en som gjorte mere inden bare lige, at han holdt hende efter han var kommet var hvis ikke et problem for hende og samtid heller ikke at han fortsatte med at fingerkneppe hende.

Han trak sine finger ud af hende efter hendes orgasme var rulle over hende, han kun godt mærke på hende, at hendes orgasme var ikke lige så store mere men hun havde også haft mange indtil videre, hun vil nok sove godt i nat og det vil han også selv, nu hvor han også havde mulighed for at sover i en seng, han smiler svagt da hun kyssede ham på kæbe og tog sin arm til sig, da det virker på hende at hun godt vil flytte på sig.

Han smiler rolig til hende da hun vende sig om så hun sat med front imod ham, han kun mærke hendes våd underliv mod hans stadig hård lem men det vil ikke vare ved, han lad en arm på hver af hendes ben, for at kun slappe af i dem, ”glad for de synes om det og de kan også noget med den krop” sagde han og blikke frækt til hende, han lad den en arm om hende da hun putte sig ind til ham, hvor han trække hende hele ind til sig, hvorefter han begynde rolig at nussede hende op og ned ad hendes ryg, hans anden hånd havde han bare hvile mod hendes hofte, ”ja det var det meget” svaret han på at hun synes at det var dejlig, det var nok heller ikke den sidste gang for i dag at de skulle hygge sig og han havde en ide om at de nok heller ikke kun lad være i morgen når de vågner.

”Skulle vi prøve at finde badehuset eller vil de heller bliver her” spurgte han og kiggede ned på hende og kyssede hende kort på håret, de begge havde nok bruge for at bliver vaske og varme vil også gør dem godt, men hvis hun ikke havde energi til det, kun det være lige meget men nu måtte han ser hvad hun siger.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.05.2023 18:25
Rosalind smilede lidt af hans ord, det var altid rart at blive anerkendt en smule, og mon ikke hun i hvert fald det næste stykke tid kunne huske ham. Hun lod sig putte lidt hos ham, det var altid en rar ting, de fleste kunder havde heller ikke noget imod det. Som han nussede hendes ryg blidt lod hun et enkelt suk slippe. Lukkede øjnene bare en smule for lige at lade op igen, kunne stille og roligt mærke hans lem blive mindre stift, de havde også allerede været en del igennem, ikke alle kunne holde til så mange ting med kort mellemrum. 

Ved næste ord så han op på ham, kort en smule tænksom dog endte hun ud med et smil " jeg synstest vi skal gøre os klar, jeg tror det meget godt lige at blive vasket lidt" erkendte hun, måske slutte af med en sidste tur inden de kunne gå hjem, til hende og sove. Hun kyssede kort hans læber for så at løsrive sig fra ham, som hun rejste sig løb væskerne en smule ned, men hun tog sig ikke af det. Rosalind satte kort maden på plads, drak det sidste vin i hendes glas, ind i værelset for at klæde om. Hun trak blot i en mørkegrøn kjole, underklæder var ikke nødvendige nu hvor de skulle hen og bade. 

Inden længe var de begge på vej, hun gik tæt mod ham og lod ham fører an, det var ham der kendte vejen ind. Hun sørgede blot for at spejde rundt, ønskede ikke at blive taget af en byvagt på denne lille mission " jeg tror der er fri bane" sagde hun hviskende og fulgte med ham..
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.05.2023 18:39
Han slappe også af så de siddet tæt sammen, hvor han kun få styre på sin vejrtrækning, ikke fordi der var noget galt men den men bare at få den i ro igen efter deres hed tur, han nikke kort til det hun sagde som svaret og tog sin hånd og arm til sig, så hun kun rejse sig op, da hun rejser sig op klappe han hende på den en balle, inden han sig rejser sig op, hvor han selv fik tager sit tøj på, han tog dog heller ikke sin underbenklæder på.

Han fik tager sit sko på også og stod og venter lidt på hende, inden hun også var klar til at gå, de gik tæt sammen igennem byen, der var stille på gader, især de små af dem som de gik havde, så der var mindre mulighed for at bliver set, han gik også også spejde samtid, han første dem til en bagdør til badehuset, hvor han fandt et dirke sæt frem fra sin en sko, hvor han sat dem i låser på dør og arbejde lidt med det, før man kun høre låser gå op, hvor han åbne dør, han lod hende gå ind første, hvorefter han selv gik ind og lukke dør bag sig og sat dirke sætte i låser igen og lås den, hvor han lad dirke sætte ned i sko, nu hvis der skulle kom ind og tjekke om døre er lås.

Han havde ikke lige svaret på det hun havde sagt men han havde godt hørt hende, ”så er vi inden, skal vi finde det varme bassin” spurgte han og kiggede på hende, inden han gik over til hende og kyssede hende kort på kind, inden han gik videre ind og fandt rimelig hurtigt det varme bassin, han vidste hvor det var hen og samtid kun man også bare gå efter varm, han tog sit tøj af og sko af, hvorefter han gik ned i bassin og sat sig på den kant der var der ned, hvor han lad armene op på kant, med hans højde gik vandet ham til brystkassen, når han sat på den kant der var, ”kommer de i smukke” spurgte han og kiggede på hende, han så frem til af ser hende nøgen igen, selvom det ikke var lang tid side han havde set hende nøgen.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.05.2023 19:45
Rosalind betragtede ham som han lirkede døren op, der var endnu en ting hun gerne ville vide om ham, det virkede til noget han før havde gjort sig i. Hun sagde dog ikke noget for nu, spejde selv for at sikre de var alene. Badehuset var velkendt for hende, da hun ofte sluttede af her efter en tur med en kunde, for at gøre sig rent samt slappe lidt af. Enkle gange havde hun endda været ved den varme del, når kunder ønskede at have hende med dem, måtte hun gerne være der hvilket altid var rart, selvom det betød der var tilskuer. 

Hun listede ind og lod ham lukke døren efter dem, heldigvis virkede der stille, det fik hende til at ånde en smule lettet ud. Normalt brød hun ikke loven på denne måde, men for nu var hun medskyldig. Smilede af det kort kindkys, før hun roligt fulgte med ham til det varmere vand, det var noget så fristende efter denne stund med ham. Betragtede hvordan han klædte sig af, for at gå ned i vandet, nu noget af kroppen dækkede men hun kendte hans krop nu. Som hun var sikker på han så hende, trak hun langsomt kjolen af sig, blikket hvilede på ham som hendes ene hånd kort kærtegnede det ene bryst, før hun gik ned og lod sig komme ned i det varme vand. 

Et suk forlod hende som varmen omgav hende, før hun kort lod sig dukke så håret også kunne blive vasket. Som hun kom op til overfladen lod hun sig sætte på hans skød. Her lod hun læberne søge hans, for at indlede et intenst kys lod sig let rokke med underkroppen imod ham, hænderne lagde sig imod hans skuldre, bevægelsen fik vandet til let at skvulpe imod dem. Hun lukkede øjnene som hun nød kysset og det varme vand der kærtegnede hendes krop fik den til at føle sig en smule tung. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.05.2023 20:01
Ja han vidste godt at han ikke havde sagt noget om den del her om sit liv, at han enlig var ret god til at brude ind andre stede, men hun behøver heller ikke at vide alt om han på den første dag, badehuset var tom på nær dem selv, så der var stille go de havde det hele for dem selv, det passer ham så set også fint at de havde det, for normal vil han ikke havde råd til at kom i den her del af badehuset, han lad godt mærke til hvordan hun kiggede på ham da han klædt sig af, men han kiggede jo også på hende bagefter da hun klædt sig af.

Hun var klar på mere kun han gæt sig til siden hun kærtegnede det en bryst, det var ellers hans opgave at gør det, han havde ikke tager sig en dukker i nu men det kun han når, han smiler rolig til hende da hun kom op fra vandt og sat sig på hans skød, han lad sine arm på hendes ben og lukker hænder om hendes baller som han klemmer svagt om, han kyssede hen intenst tilbage og kun godt mærke at hun sad og rykkende frem og tilbage, der skulle lidt mere til for at gør ham hård men det kun de altid vende tilbage til.

Han smække hende på den en balle mens de havde gang i deres kyssede, hvorefter han klemmer lidt kraftigere om hendes baller, han slap hendes læber og nappe hende kort på underlæbe, hvorefter han smiler frækt til hende, hvor han rejse sig op og vende sig om, hvor han sidder hende på kant, så hun kun havde noget af ben i vandet, hvor han nappe hende drilske op af inderside af hendes ben, mens hans hænder køre kæle op af hendes side på yderside, han fortsatte så hele op til hendes inderlår, videre til hendes underliv, hvor han nappe hende klitoris rolig, da han vidste hvor meget opmærksomhed han havde giver den, efter det begynde han at slikke hende mens hans hænder søger om til hendes baller som han klemmer om og samtid presse hende ind mod side, de skulle nok fortsætte i vandet men det var lige for at varme hende op. 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.05.2023 10:51
Hun havde ikke noget imod at starte roligt op, de havde efterhånden været igang hele dagen, hun var klar over for hendes vedkommende at det blev sidste tur, før hendes krop havde brug for at hvile natten over. Hun sukkede som han tog ved hendes baller, et støn slap ved nappet i læben før hun mærkede ham løfte hende op på kanten. 
Nippelsen strittede som køligheden ramte dem, efter det før varme vand som nu kun benene kunne mærke, blikket rettet lysten imod ham. Han var allerede igang igen, læberne imod hendes ben fik et suk frem, og hun tøvede heller ej med at sprede så der var mere plads for ham. Kroppen svajede nærmest som han nappe den følsomme knob, et støn brød fri og hun mærkede ham trække tættere på, lod sine ben søge over hans skuldre, så hun kunne læne sig en smule tilbage, for at støtte på armene.

Rosalind lod øjnene glide i som hans tunge begyndte at arbejde på ny, hun mærkede hvordan hjertet langsomt begyndte at slå hurtigere igen, imens fugten begyndte at vænne tilbage. Suk kom ofte til at høres fra hende, som hun nød hans behandling og lod ham igen have styringen, det virkede til han fortrak det på den måde, men det passede hende også fint hun var alligevel en smule træt efter de mange timers akt. " åhhh Max de har en dejlig tunge" lød det frækt fra hende. 

Bartholomæus 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 22.05.2023 14:59
Han var også træt i kroppen de havde jo været igang det mest af dag, ikke at det var dårlig men de fleste vil ikke mere efter anden omgang, så det var kun godt at hun vil mere og det var lidt forskelligt stilling de fik prøvet af, han nød stadig at hører hendes sukke/stønne, selv om han havde hørt hende gør det meget i dag, at hun flytte sine ben over hans skulder, gjorte det kun nemmere for ham at kom til og samtid sad hun nok også bedre på den måde.

At han har de styring igen var ikke noget problem for ham men han havde heller ikke noget problem i at kvinde havde det, men det virker til at hun var mere træt i kroppen inden han er, men nu havde hun også være flere orgasmer igennem inden han selv havde været, "godt at de synes om den" svaret han på at hun synes at han har en dejlig tunge, han havde holdt en kort pause for at svare hende, men han begynde at slikke hende igen lige efter han havde svaret, han slikke hende hurtigere og klemmer lidt kraftigere om hendes baller.

Han fortsatte med at slikke hende men stoppe med det lige før hun kom, hvor han løfte hende ned til sig i vandet, hvor hans læber fandt hendes i et intenst kys, han vidste godt det måske var lidt ind at stoppe lige inden hun kom men han vil heller mærke hendes kom om ham, han holdt kyssede i lidt tid inden han slap hendes læber, "vil mærke dig kom om mig" hviskede han frækt mod hendes øre, inden han napper hende på øre og slap kort hendes en balle, for at hjælp sit lem op i hendes underliv, han presse sig rolig helt i bund hvor han holder en pause, hans læber fandt hendes igen i et intenst kys og hans fri hånd fandt hendes fri balle, hvor han klemmer om hendes baller mens han rolig begynder at køre frem og tilbage i hende, han havde ikke sat hende ned så han holder hende stadig, han begynde rolig at køre hurtigere og dybere i hende mens han stadig kyssede hende, det var ikke så hårdt i nu at han ikke kun holder kyssede.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.05.2023 16:21
Rosalind glemte hurtigt de var her, hvor de ej burde være stønnende blev højere, som hans tung kælede for det nu mere følsomme underliv, efter de mange timer tæt på ham. Men hun havde bare ikke rigtig en stopknap, måske det var en af grundende til hun havde en del faste kunder? fordi de vidste hun var klar på flere timer, selvom ikke alle klarede det og hun til tier måtte gøre sig selv færdig. Hun lænede hovedet mere tilbage som han arbejde, lod et større støn slippe. 

Hun gispede en anelse som han stoppede, før en ny orgasme kom det fik hende til at se med store øjne på ham, underende og en smule skuffet. Men som han løftede hende ned i vandet til sig, var hun tilfreds igen og mødte hans læber imens armene gled om hans skulder fingeren, let nussede hans nakke. Gav sig ind i det intense kys men lod ham stoppe, lyttede før et frækt smil gled over hendes læbe " javel det kan sikkert arrangeres, men så vil jeg også kræve de komme i min mund denne gang" hun ville gerne lege med ham. Hans lem gled langsomt op i hende igen, hun kunne ikke undgå et par høje støns, som han igen fyldet i hende. 

Lod sig rive med i kysset en hånd lagde sig ved hans kæbe, imens den anden strøg igennem hans hår, hun lukkede øjnene og nød som deres kroppe arbejde sammen. Imens hun gav sig hen i kysset, det var så skønt hele kroppen nød det fuldt ud, denne dag måtte siges at have været bedre end forventet, måske hun skulle støde ind i flere folk? Det tog lidt tid før hun igen nærmede sig kanten, og hendes egen hofte hjalp til, med at gøre alle stød dybere hun brød kysset, for at hvile hoved imod hans skulde" tag mig hårdt" hviskede hun tiggende, før hun nappe ham let i halsen. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 22.05.2023 17:05
Det var godt at det var alene eller det regner de med at de er, for ellers vil man da hun hører hende stønne, når det var så højt, ikke fordi han havde et problem i det men alle vil kun gætte hvad der forgik hvis de kun hører hendes stønne så, han holdt et grine tilbage da han stopper lige før hun kom, han kun tyder ser hende underende også at hun var lidt skuffe over at han stopper så, han kun dog også godt ser på hende at det gik over da han løfte hende ned i vandet til ham, det var godt at det gik hurtigt over.

”det kan vi godt aftaler” svaret han på at hun vil havde at han kommer hende i mund, om de havde lavet den aftale eller ej vil han når mærke hende kommer om sig alligevel, men hun tog det til sig og virker til at være med på det, han synes selv at der var et eller andet frækt over af sige så noget, han holdet en kort pause efter han havde presse sig op i hende, hvor han flytte sig hånd om på balle igen, hvor han klemmer kraftigere om hendes baller.

Han begyndt at køre frem og tilbage i hende efter han havde holdt den kort pause, han starte i et højt tempo da han vidste at hun var varme op og var våd nok til det, han havde dog været ved at gør det hårdt i denne her stilling selvom hun hjalp til, at det var hende som slap hans læber den her gang gjorte ikke noget, han tænke at det var fordi hun var tæt på et orgasme, det var hun også kun han mærke men at hun tiggede ham om at tager hende hårdt, inden hun napper han på hals, var det så nu han skulle laver hende kom inden han skifte stilling eller skulle han bare gør det nu, nej han gjorte det nu så måtte hendes orgasme venter lidt i nu, det kun også være at hun fik et større et nu hvor hun ikke fik lov til at kommer.

Han trak sig ud af hende og sat hende derefter ned, hvor han vender hende om så hun stå op af kant af bassin, hvor han stille sig bag hende og hjalp sit lem op i hendes underliv igen, hvor han lad en hånd på hver af hendes hofter, hvor han holder godt om dem, hvorefter han begynde at kørt hurtigt og dybt i hende, for nu havde han rigtig mulighed for, han gjorte det hårdere og hårdere, så det næste var så han banke sig op i hende hver gang, hun havde jo bedt ham om at tager hende hård, ”det skal de ikke sige to gang” sagde han som svaret på at han skulle tager hende hårdere, hver gang han støde op i hende trak han tilbage i hendes hofter, for at kommer dybere op i hende men samt også for at gør det hårdere. 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.05.2023 21:13
Rosalind kunne ej holde lydende tilbage, det var ikke muligt i denne stund, og selv hvis nogen hørte hende var hun næsten ligeglad. Hun smilede skævt til hans svar, det lød lovende der var noget at se frem til, elle hvad man nu sagde men havde altid syntes det var frækt, når mænd kom i hendes mund dog var det en ting man skulle have lov til, hun ville gerne kunne sige nej. 
Hun stønnede som han begyndte at bevæge sig, egen krop fulgte med for at hjælpe til og for at mærke mere, det varme vand gav næsten mere energi og hun følte sig næsten friskere. 
Dette var deres sidste tur inden sengetid, derfor ville hun også gerne tages hård, se hvad han ville gøre med sådan en besked. Hun slap ham som han rykkede på hende, mærkede kanten af bassinet imod hendes navne, bøjede selv forkroppen frem af en smule og lod sine hænder lægge flad imod gulvet for at holde sig en smule fast. 

Rosalind sukkede som han igen forende dem, han virkede til at have taget hendes ord til sig, for han startede allerede hårdt ud. Deres kroppe lavede musik som de ramte hinanden, hun nappede sig i underlæben for ikke at stønne for højt, dog kunne hendes vejtrækning tydeligt høres. Hun var hurtigt varmet op igen, brugte sine arme for at passe på ikke at slå sig på gulvet " bliv ved, åhh ja der" kom det gispende fra hende, hun var ligeglad hvor ondt det ville gøre efter, ellers måtte han vel blot bære hende hjem? Hun lukkede øjnene og lod sig rive med af stemningen, der gik ikke længe efter før hun mærkede bølgen ramme hårdt, hendes orgasme var nok den største i dag. Hun blev stram omkring ham, sukkede flere gange, imens hele kroppen næsten snurrede af nydelse måske en smule smerte, men mest nydelse " åh du dejlig, nu kommer de vel ikke ?" spurgte hun med en næsten hæs stemme, efter den intense stund, begyndte langsomt at slappe af omkring hans lem igen, som russen forsvandt langsomt. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 23.05.2023 06:23
At hun ikke kun holder lyder tilbage var han så set ligeglad med, han kun godt lide at kun høre når han tilfredsstiller en kvinde, for så vidste han at han gjorte det rigtig, selvom han nok stadig vil havde en god ide om at han gjorte det rigtig selvom kvinde ikke rigtig sagde noget, han vendt hende rundt til en anden stilling, i den her kun han rigtig tager hende hårdt og bedre selv holder hende, som han så også gjorte inden han begyndt at tager hende hårdt, han gjorte det næste hårdere ved hver stæd, hun havde jo bedt ham om at tager hende hårdt og det gjorte han.

At det var så hårdt som det var, var han glad for at det var i et varmt bassin, selv om han nok stadig vil være ømt bagefter men sikker ikke lige så meget på grund af det varme vand, han smiler svagt for sig selv af det hun sagde, han klemmer lidt mere om hendes hofter for at holder bedre fat på hende, det var så hårdt efterhånden at han banke sit lem op i hende hver gang, det var godt at det var under vandet for ellers vil man også kun høre det.

Han mærke hende godt bliver stram om ham måske mere inden hun havde været de andre gang hun var kommet, han havde selv lidt vej så han fortsatte med at banke sig op i hende, "tak, de er også dejlig og bare rolig det gjorte jeg ikke" svaret han på det hun sagde, han havde svært ved at sige det da hans vejrtrækning var så tunge, han var selv brugt i kroppen og træt men på en god måde, der gik lidt tid inden han trak sig ud af hende og kravle op på kant af bassin så han kun havde ben i vandet, "de må arbejde for det" sagde han og hentyder til at hun selv måtte gør resten hvis han skulle kom hende i mund, han skulle ned i bassin igen når de var færdig, lige for at slappe af og lad varme arbejde lidt mere for hans muskler.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 23.05.2023 20:50
Rosalind nød det hårdt det fik hende til at føle alt på engang, det var altid frækt når en mand turde tage ved, og ikke tøvede han sov så sandelig ikke... Han kunne tydeligt mærkes men hun klagede ikke tog blot imod, imens lyde ikke kunne undgå at forlade hende glemte helt, at Bademesteren måske kunne være her et sted. Men i denne stund var det ikke muligt at tænke over sådan ting, selvom det dog ville være flovt at blive taget, når hun selv ofte benyttede sig af badehuset...

Hun nåde sin forløsning, hvilken fantasitsk følelse der skyllede igennem hende, men der var ikke tid til hvile han fortsatte. Dermed lod der flere støn slippe før han trak sig ud ad hende, og hun betragtede ham som han satte sig på kanten foran hende. Et smil bredte sig kort over læberne, før hun lod sig glide tættere på, til hendes hoved gled ned imod manddommen for alt lade sine tunge glide op ad skaftet imens blikket hvilede på ham. Øjnene gled i som hun lod sine læber fører ham til munden og tog ham, hendes hænder lagde sig imod hans lår den ene let nussende, den anden i et mere fast greb. 
Derefter begyndte hun at bevæge munden op og ned over hans lem, som et tempo begyndte at tage fat sørgede for at nappe en smule og at sutte imod spidsen, tog ham helt i bund op til flere gange. Hun satte farten mere op, lod ham komme dybere ned for hver en bevægelse, hun var opsat på ikke at stoppe før han nåde at komme, for hun ønskede at mærke ham på denne måde, det ville være en god afslutning før de kunne slappe lidt af i det lune vand, inden de måtte hjem til hende for at sove. 

Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 23.05.2023 21:16
Han havde ikke noget imod at tager en kvinde hårdt så rigtig hårdt men det var bare ikke alle kvinder som var til det men det var Rosa, at man kun høre hende ude i det mest af badehuset, det var godt at det var tom eller det gik de ud fra at det var, om bademester boer her i badehuset vidste han enlig ikke, det havde han så set aldrig undersøgt men det kun også være lige meget nu, da det vil være for sent at fortryde.

Han mærke godt at hun kom igen, selv om det var svært for ham at mærke det når han nu tog hende så hårdt som han gjorte, han stoppe og trak sig ud af hende efter lidt tid for at kravle op ad bassin, så han kun havde ben i vandet, om hun var tæt på en orgasme mere havde han så set ikke en ide men hvis hun var måtte han klar det bagefter, for nu var det ham som var tæt på at kom og hun vil jo godt have at han kom hende i mund.

Han læner sig lidt tilbage og stykke sig til den en hånd mens hans anden hånd lad han på hendes hår og begynder at nussende hende i håret mens hun var igang med at give hans lem en kærlig behandling, han nød det hun godt og det blev lin bedre jo hurtigere og dybere gik ned over ham, han havde en tungt vejrtrækning over hendes behandling, hun havde så set ikke sagt noget om at han skulle sige til lige inden han kom eller ej, "jeg kommer" sagde han efter lidt tid, så havde hun en mulighed for at være klar på at han kom hende i mund, efter han var kommet hende i mund, kravle han ned i bassin da han fik mulighed for det og sat sig på kant med i bassin for af slappe af, "det var dejlig" sagde han og kiggede på hende, det han mener med det var at det hele havde været dejlig og nu håbe han ikke at han havde været for hård ved hende, så hårdt han bu havde taget hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12