Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 06.03.2023 20:03
"Følg papegøje griffen" lo hun med ham, som hun glædeligt fulgte efter ham. "Det var to ord sat sammen, jeg aldrig nogen sinde troede jeg skulle høre" hun rystede let på hoved, som Kai hurtigt fik dem ud af labyriten med Leos hjælp. Hun løftede hånden og vinkede farvel til dyret, inden den forsvandt mod slottet.
"Jeg er glad for at du kunne give ham en chance til" hviskede hun og kunne ikke helt fjerne blikket, fra det område hvor at det smukke dyr var forsvundet. Tænk at få lov til at få en chance til, også hos en så kærlig og omsorgsfuld som Kai. Chilam vendte sig mod ham og gav ham et forsigtigt smil. "Måske andre folk ikke kan lide tanken, men jeg synes det er virkelig smukt, at du har den evne du har" fortalte hun ham med en blid stemme, og gav hans hånd et lille klem. "Jeg kan slet ikke forestille mig nogen bedre, til at give dyr en ekstra chance, og slet ikke fordi jeg ved du ville give slip ville de gerne videre" det føltes umådelig vigtigt for hende, at fortælle Kai hvor meget hun satte pris på ham. Hvor meget hun håbede at han så, hvor fantastisk han var. På trods af at nogle måske ikke ville synes det samme. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 06.03.2023 20:46
Kai havde hverken troet at han havde haft behov for at høre det, eller at hun skulle sige det. Det var bare en del af hans liv, og han havde lært at han ikke skulle være lige åben omkring dødsårsager overfor folk han mødte. Ikke at han tog sine venner ud så ofte omkring folk. Det føltes også nogle gange lidt ondt bare at tage dem ud når de levede deres liv andetsteds.
Han kunne ikke stoppe smilet der var blidere end hans normale store smil. ”Tak,” sagde han lavmælt. ”Jeg har… aldrig tænkt på det på den måde.” Og noget indikerede på at andre heller ikke havde fået ham til det. Men han kunne ikke holde ud af at dvæle ved ting som det, så han var ligeså hurtig til at ryste på hovedet, og bare smile lidt bredere. Lidt rørt kunne man dog godt se han var. ”Det kan være jeg kan introducere dig til nogle af de andre lidt senere hen. Der er overraskende mange man kan støde på, ved bare at leve sit liv. Men jeg vil gerne lige lade Leo have lidt sjov inden jeg trækker ham tilbage væk fra den her verden.” Han vidste at Leo godt kunne lide at udforske nye ting, og det var nok sundt for den lille griff.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 07.03.2023 08:23
Smilet på Chilams læber, emmede af kærlighed og forståelse. Måske var det fordi hun var blændet af manden foran hende. Måske det var fordi, at hun kendte ham bedre, end dem der ikke så hans evne som en god ting. Det kunne også meget simpelt være, fordi hun ønskede alt det bedste for Kai. På den ene eller anden måde, betød det utrolig meget for hende. Meget mere end hun selv forstod, men måske en dag det ville gå op for hende. For dem.
Jeg ville elske og møde de andre” sagde hun med en sagte stemme, hvorefter en latter forlod hendes bløde læber. ”Han virker også som om han fortjener at have det lidt sjovt, især efter han formåede at få de her to idioter ud af labyrinten” kom der med et leende toneleje.
Der var en del af hende, som vidste at aftnen nok også var ved at lakke mod enden. Men hun ønskede det ikke, på trods af at de havde aftalt at mødes igen snart. Selvom hun havde besluttet at rejse med ham.
Men en følelse hendes brystkasse bredte sig, en frygt for at hun måske ikke så ham når daggryet igen ville komme.
Jeg har overraskende lidt lyst til, at sige farvel til dig i aften” kom der umådelig ærligt fra topalis kvinden.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 09.03.2023 20:13
”Så må vi hellere gøre det en dag,” sagde Kai. Han kunne ikke vente til at lade Chilam lære dem at kende, selvom nogle var mere sky end andre. Desværre kunne han kun introducere en af gangen, men hvis de skulle rejse lidt sammen, så var tiden i hvert fald til det. Selvom vejret måske ikke var til hans mere koldblodet venner.
Han kiggede op hvor Leo allerede var forsvundet. ”Ja, det tænker jeg også. Og han skal nok komme tilbage, når han har fået nok.” Kai kunne trods alt hive ham ud af denne her verden hvert øjeblik det skulle være, men han kunne godt lide at advare dem.

Hans blik faldt dog tilbage på hende, da hun nævnte at hun ikke ville sige farvel. De blå øjne blev lidt store og så milde endnu engang. ”Det er jo ikke som om at jeg forsvinder,” sagde han. Det havde han trods alt aldrig gjort ved Chilam, selvom det virkede til at verdenen meget godt kunne lide at teleportere ham rundt omkring. ”Men vi kan godt overnatte sammen.” For hvis der var en ting Kai var, så var det blød om hjertet omkring Chilam. Der lå trods alt ikke andet i det, men selv havde han nok i bund og grund ikke rigtig lyst til at give slip på hende, nu når han havde fundet hende igen.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 09.03.2023 20:57
Et lille smil blomstrede frem på hendes læber. Nej det var rigtigt, Kai havde aldrig forsvundet. De sidste gange de havde mødt hinanden, havde det altid været hende der forlod ham. Skyldfølelsen var næsten kvalmende da det gik op for hende. Alle de gange hun havde flygtet fra hvad hun følte, men også fordi hun vidste han ikke følte det samme. Det hjalp så selvfølgelig hellere ikke, at hun var lige så blind over for sine egne følelser og hans følelser på en og samme tid. Fordi når det kom til stykket, forstod hun jo ikke en gang sine egne. Sådan som de bølgede op og ned og aldrig rigtig gav mening.

Nej det ved jeg godt” grinede hun let og trak på skuldrene ”jeg er bare bange for du gør” erkendte hun så, men tænkte ikke yderligere da han så sagde noget bag efter, der fik brynene til at løfte sig i panden. ”Ja, ja selvfølgelig kunne vi det, har du plads, eller skal jeg se om jeg kan få et større rum?” spurgte hun så, uden helt at tænke over, hvordan det ville lyde i andres øre sådan som de stod og snakkede om at overnatte med hinanden.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 10.03.2023 19:08
Kai var uvidende omkring følelserne der florerede i Chilam, og rystede bare lidt på hovedet. ”Altså, jeg tror ikke jeg har mindre plads end da vi var i Balzera, og jeg overnattede hos dig der,” indrømmede han. De havde ligget meget tæt og Kai havde egentlig ikke et problem i det, især ikke når det slet ikke var så varmt. Det største problem var nok når han alligevel ville stå op i løbet af et par timers søvn, for at komme op og lave noget morgen træning. ”Så hvis du har det med fint med at jeg nok kommer til at vække dig alt for tidligt, så kan du godt tage med mig,” sagde han med et grin. Han tvivlede på at Chilam havde glemt den del af hans rutiner. Han var blevet bedre til at bryde rutinen efterhånden, men i sidste ende var der bare visse ting der holdt fast i Kai, så han følte at han havde kontrol over dagen. Især nu når intet andet var fastlagt når han rejste rundt på den her måde. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.03.2023 10:03
Chilam kunne ikke lade være med at grine, det var så tydeligt at han slet ikke havde ændret sig. Heldigvis havde hun og trods for at disse følelser begyndte at blomstre inde i hende, gjorde de ikke længere ondt. Hun havde affundet sig med, at de blot var venner, måske endda ville hun gå så langt og kalde dem sjælevenner.
Det klarede jeg vist også fint sidst du sov hos mig” sagde hun med et stort smil. Derefter tog hun en ganske hurtig og flyvsk beslutning, hun lænede sig en anelse ned og placerede et flygtigt kys mod hans kind. ”Jamen så, må vi jo se om vi kan finde Leo og om jeg kan gå for i aften” kom det glædeligt fra hende. Hånden der havde holdt hans gav slip, og med små gadedrenge hop. Chilam hoppede tilbage mod balsalen hvor festen stadig så ud til, stadig at være godt i gang.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 11.03.2023 16:35
Kai var ikke sikker på hvad det betød, eller om det var noget han skulle forholde sig til, som smilet blot blev bredere af kysset på kinden, og hans mave lavede et lille hop. Glemt var frygten over de følelser Chilam havde udvist for alle de år tilbage, og tilbage var kun at han virkelig virkelig holdt af hende. I sådan grad at han håbede at de ville kunne bruge så meget tid med hinanden som muligt.
"Jeg venter herude," sagde han, som han fulgte Chilam over til dørene. "Jeg tror først at han for alvor bliver forvirret hvis jeg går ind." Han rakte over og klemte hendes skulder i et varmt greb, inden han stillede sig lidt væk fra dørene og kiggede op på himlen for at se om Leo havde tænkt sig at komme tilbage. Da han ikke havde det, så satte Kai to fingre i munden i en piften, der heldigvis blev overdøvet af musikken indenfor, men udenfor bar den sig omkring, og så var det ellers bare at vente på at Leo forhåbentlig kom tilbage.
Og ganske rigtigt i løbet af et par minutter kom Leo glad flyvende tilbage, og som Kai rakte sin hånd ud for at lade Leo lande, hviskede han et stille "vi ses" inden det var som om Leo forsvandt ud i ingentingen. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 12.03.2023 22:33
Chilam dansede baglæns og nikkede med et bredt smil, da hun hørte Kai sige han ville vente på hende. ”Skynder mig!” råbte hun tilbage som et løfte, før hun vendte rundt igen, og med lette spring dansede hun næsten ind i balsalen for at finde ud af, om hun kunne tage resten af aften fri. Men da hun gik mod musikanterne der stadig var i gang, nikkede de blot som om, de allerede vidste hvad hun ville.
Med et stort taknemmeligt smil, nikkede hun tilbage og løftede hånden som en gestus.

Hun nåede lige at træde ned af det første trappetrin, da hun så Kai hviske farvel til Leo.
En anelse afventene stod hun og betragtede Kai, før hun rystede på hoved og smilet dukkede op igen. Hun hoppede ned ved siden af ham og kiggede mod ham. ”Så er jeg klar til at tage af sted, hvis du altså er?” det var svært ikke at smile, selvom hun ikke helt kunne forstå hvorfor. Eller hvad der fik følelsen af varme til at brede sig i maven, og hendes brystkasse.
Selvom hun før havde genkendt følelserne som kærlighed, var hun også i tvivl om det overhoved havde været det. Så nu, valgte hun blot og tro det var venskabelige følelser der bredte sig. Hvad kunne det ellers være? Kai var en ven, intet mere end det.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 17.03.2023 14:57
Kai kiggede op. Hans blå øjne strålede lidt i den lette belysningen, og smilet blev kun større som han så hende stå der. Hendes hvide skikkelse, med lyset og musikken i baggrunden af hende. Næsten som et af de der malerier som folk betalte mange krystaller for at få.
Han rakte ud efter hendes hånd for at tage den i sin. Der var ingen grund til at risikere hende i menneskemængden når de nåede gaderne, og varmen og det blide tryg i hans hånd var en behagelig og næsten trøstende følelse. Han kunne godt lide at holde hende i hånden, også selvom hun så kun havde sin magiske arm at bruge hvis der var noget, men den ville ikke give det samme var han sikker på.
"Lad os," sagde han grinende, og hev hende med sig, denne gang fokuseret på at komme ud mod udgangen af haverne, og dermed ud fra paladsets grund. Det var alligevel stadig lidt af en tur, men Kai havde trods alt ikke travlt. Luften var kølig, men den var frisk og han ville bare gerne nyde det her. "Skal du mere med dem efter i aften?" spurgte han og kastede sit hoved lidt bagud for at benævne troupen de havde efterladt bag dem. Han var ikke sikker på hvor lang tid Chilam reelt var bundet til dem.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 18.03.2023 11:26
Chilam prøvede at stoppe smilet fra at blive bredere, det var dog ikke muligt og glæden i hendes brystkasse formede sig som en sommerfugl der forlod dens kuppe. Tænk at hun skulle være så heldig at finde en person der kunne frembringe sådanne følelser. At de hele tiden ende med at gå vær deres vej, var en anden ting, men måske var der noget om at to sjæle ville finde hinanden ind til den dag de var klar til at være sammen.
Ikke at hun troede de ville være sammen som en romantisk relation, men som venner for livet der altid ville have hinanden. Det var hvad hun håbede, og denne gang ville hun gøre sit for de ikke ende med at gå hver for sig.

Nej, det var en engangsfornøjelse” forklarede hun hurtigt, ganske bevidst om at han nok spurgte, fordi han ville være sikker på at hun kunne rejse videre med ham.
Vi øvede et par dage inden, men det var også det eneste” uddybede hun og gav hans hånd et klem ”så lige nu, er jeg fri som fuglen til at gøre hvad jeg ønsker mig” kom det med et let grin, som hun gav hans hånd endnu et klem og derefter gav slip for at danse ned af de for nu tomme gader.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 19.03.2023 13:51
Kai kunne mærke latteren sprudle ud af ham, men på den måde hvor han bare var glad og lykkelig på en helt anden måde end han havde oplevet på det seneste. Det var ikke gået op for ham hvor meget han egentlig havde savnet Chilam inden hun var her, og han gav slip på hende, så han kunne se hende danse afsted.
"Og hvad kunne du så tænke dig inden vi tager videre," spurgte Kai leende, selvom det var begrænset hvad de nok kunne. Han havde i hvert fald ikke alverden af krystaller, og han ville nok også snart se om han kunne opsnappe et par små jobs rundt omkring for at betale for sit kroophold. Der var færre dere var villige til at tage en munk ind når man var i byen, for der kom de jo trods alt så ofte. Langs landevejen og i de små byer, der var de mere end villige, især hvis man lige kunne hjælpe med nogle småting. Kai var et lille muskelbundt der nemt kunne hjælpe med praktiske opgaver når han først blev sat igang. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 21.03.2023 19:24
Hvad kunne du så tænke dig, inden vi tager videre.
Det var et godt spørgsmål, hun havde trods alt spurgt ham, om de skulle bruge mere tid sammen. Men havde det ikke været før, at de var blevet enige om at rejse sammen?
Med hurtige skridt, dansede hun tilbage til ham, tog hans hånd og begyndte at gå langsomt. ”For min skyld, kan vi tage af sted i morgen hvis det er, jeg ville bare bruge mere tid her, fordi jeg ønskede at bruge mere tid med dig—men nu rejser jeg jo med, så behøver jeg ikke at blive i byen” på trods af hun elskede at udforske byer, var det ikke fordi disse større byer sagde hende så meget. Selvom hendes selvtillid var en del større og stærkere, end den havde været første gang Kai havde mødt hende. Kunne det stadig overvælde hende, hvis der var for mange mennesker omkring.
Er der noget du kunne tænke dig at se?” spurgte hun, før hun bevægede sig op på siden af ham, og gik normalt igen.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 23.03.2023 19:08
Kai var nok alligevel ikke helt færdig med Dianthos når forslaget om at de kunne bevæge sig videre allerede var kommet. Han strakte sig lidt som de gik, og kiggede op mod himlen. Han kunne næsten ane nogle stjerner, selvom det var en noget anden udsigt end den han var vokset op med.
”Jeg tror bare jeg gerne vil undersøge byen lidt mere,” sagde Kai. ”Og komme forbi et par mere af templerne. Jeg har kun været her et par dage, og selvom jeg har været forbi det lokale Thatos tempel, så er der også de andre guderne. Munkene sagde altid at der er noget at lære fra hver  gud, og der ikke rigtig andre byer hvor alle guderne har et tempel.” Mange af dem var måske små, da de ikke var store guder, men det generede ikke Kai. Han ville gerne rundt og se dem alle, og lægge en ofring til i hvert fald et par mere af dem. Der er altid noget at lære ude i verdenen Kai, så tag det ikke forgivet. Han kunne praktisk talt høre hans læremesters stemme.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 26.03.2023 10:28
Chilam gav Kai et stort smil og nikkede "jeg har intet jeg skal nå, så vi kan bare følge din plan—jeg ville være mere end glad hvis det bare betyder jeg kan bruge mere tid med dig" det var ikke en gang fordi at Chilam tænkte over, hvordan at ordene blev sagt. Eller hvilken betydning det kunne have for nogen. For hende var det bare sandheden, og hun ønskede ikke længere at bruge år fra hinanden fordi de ikke kunne finde ud af at rejse sammen. 
Desuden havde Chilam ikke længere forpligtigelser over for andre end sig selv, hvor at Kai selvfølgelig stadig var en del af hans munkeorden og derfor skulle rejse for at udvide hans horisont. Men dette var også noget som topalis kvinden var villig til at gøre med ham. Måske hun også kunne se nogle ting, hun aldrig ville have set, var hun blevet her i Dianthos. 

"Selvom jeg savner stjernene fra templet i Azurien" hviskede hun, som hun atter kiggede op imod himlen som de bevægede sig ned ad gaderne. Ikke at hun lagde mærke til, hvordan at flere mennesker dukkede op. Fuldstændig optaget af hendes egne tanker, og hvordan at de næste dage ville gå, gik den unge kvinde i sin egen verden. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 02.04.2023 11:11
Kai følte det præcis på samme måde, og måske var det også en fejl fra hans side af at han ikke lagde mere i det end hvad han selv følte, eller også var det bare to mennesker der altid ville gå forbi hinanden med deres følelser fordi de ikke forsøgte at lægge mere i det. Uanset hvad, så var det blot et bredere smil fra Kais side.
"Du kunne vel... rejse permanent med?" tilbød Kai. "Jeg skal tilbage til templet på et tidspunkt, så du kunne vel ligeså godt tage med mig. Stjernerne er stadig de samme, og jeg ved at der er folk der ville elske at se dig igen." Hun ville nok aldrig blive en del af Ordenen, og det havde han det fint nok med, men det betød trods alt ikke at hun ikke kunne komme på besøg. Et par hjælpsomme hænder betød også at man blev betalt tilbage i mad. Det var ikke meget, hvis man ønskede de store rigdomme, men for en som Kai var det det bedste liv han kunne ønske sig, og han havde på fornemmelsen af at det måske også var tilfældet med Chilam. De ville bare leve det bedste liv de kunne ikke? Uden de store bekymringer. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.04.2023 20:27
Smilet, hvis det overhoved kunne, blev større da Kai spurgte om hun ville permanent med. Det føltes pludselig meget officielt, som et løfte om, at de ville være sammen forevig. Måske var det en voldsom tanke for hende at have, især når hun vidste at Kai aldrig ville se hende på den måde, og hun jo selv havde affundet sig med sådan var det. “Ville også elske at se folk igen, det er trods alt længe siden” med gav hun, og en let varme steg op ad nakken og gjorde ørene en anelse røde. Da hun stødte ind i den første person, blev kinderne også røde og hun undskyldte mange gange, før at hun som en hund med halen under benene, gik tilbage til Kai og tog hans hånd. “Må vel hellere passe på, så jeg ikke går ind i flere” hviskede hun forlegent, over at hun var gået og drømt om deres rejse, og hvordan det ville blive når hun ankom til templet. Måske hun endda kunne finde en lille hytte, eller bygge sig en i bjergene. Kunne man overhoved det? I hvert fald, var hun sikker på, at de nok skulle finde sig en løsning på det hele.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 06.04.2023 07:39
Kai kunne slet ikke få hans eget smil væk fra læberne, som han tog hendes hånd og klemte den. Han ville elske at have hende med, så de kunne opleve det hele, og tage hende med tilbage til templet. Han vidste godt at hun nok ikke ville blive der for evig. Hvis man ikke var villig til at blive en del af ordenen, så ville man før eller siden vælge at tage videre, fordi det bare ikke gav mening at blive, og Kai vidste også at han nok ikke ville være på farten for evig. Men hvert et øjeblik han kunne få med Chilam var det værd.
"Ja, folk bliver så sure når man gør det," indrømmede han, og trak hende også med hånden lidt længere ind til dem, så de kunne gå sammen og forhåbentlig uden at støde ind i folk. "Det kommer nok til at føles lidt underligt at komme tilbage godt nok. Jeg har hørt at hele ens verdensopfattelse plejer at være ændret når man har været væk. Og jeg kan kun forstille mig det er endnu mere, når man har været væk længere tid end hvad jeg har." Tingene føltes allerede ændret for ham. Rutinerne var ikke ligeså vigtige, selvom visse stadig blev håndhævet, og han var mere åben overfor de filosofiske debatter omkring andre guder, selvom han stadig havde svært ved at fortælle om sit eget synspunkt. Han forstod godt hvorfor folk tog afsted i hvert fald. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 08.04.2023 20:03
En ganske lav brummende lyd forlod hende, tydeligvis fordi hun tænkte over noget, som hun ikke helt var villig til at dele med Kai endnu. 
Dog holdte Chilam for sig selv, da han begyndte at snakke omkring, at det ville komme til at føles underligt. Selvfølgelig ville det dét, men et eller andet sted, gik det også op for Chilam at det måske var det eneste sted der var hjem for hende. De havde taget hende ind, da hun havde mest brug for det. Det var det sted, siden Topalis som hun havde brugt mest tid. Så måske var det derfor, at idéen om at komme tilbage, ikke skræmte hende så meget, som ville han sige de skulle tilbage til topalis. Ville hendes forældre stadig være i live, hendes bror? Hvad ville de sige når de så hende, hvad ville hun sige?
"Jeg er sikker på, at det bliver fantastisk at kunne komme tilbage, og dele om ens oplevelser" sagde hun med et stille smil, før hun førte hans arm rundt omkring hendes skulder. Derefter tog hun hånden med den anden, så hun kun lægge armen omkring hans lænd og hvilede den mod hans hofte. "Så, på den måde, kan vi sikre os at vi kan gå sammen, uden at gå ind i andre" på den måde, var hun også sikker på, at hun ikke ville ende med at blive distraheret med ting omkring hende. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 08.04.2023 22:02
Det hele var så ufattelig nemt. Kai lod Chilam tage hans arm for at lægge den om hende, og følte hendes arm lægge sig om ham. Det var en varm person ved hans side, og han fandt sig selv læne ind i varmen og bare følelsen af hende ved sin side. Hun havde altid været den højere af de to af dem.
"Du bør også huske at dele af dine oplevelser. Det må have været væsentlig anderledes," sagde han, og han vidste at nogle af de yngre nok ville elske at høre om en rejse der ikke var nær så spirituel. "Hvordan føles det at optræde til selveste Midvinterballet i Dianthos? Tror du ikke at folk ville lytte til det?" Han ville i hvert fald. Han ville have g jort det dengang og han ville også gøre det nu, selvom han ikke vidste om han ville gøre det nu fordi han var nysgerrig eller fordi det var Chilam der ville fortælle ham det. Han kunne godt lide at lytte til hende. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 15