Frem og tilbage er lige langt..

Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 14.04.2021 17:46
hun var stadige ikke vand til ham og det forstod han godt han holdte dog kun blidt isarnias  hånd og  nusset hendes finger blidt mens han tænke lidt over hvordan han skulle  sige det " hmme.. når ... hmme .. hun døde... bliv kvast af to heste vogne " sagde han og så  op mod himlen han sukket og en tåre trilde blidt ned af hans kind han  draco husket som var det i går han hadet ståde og kikket på noget og hørte en heste vong suse forbi og med et var hans mor blivet kvast af det tunge  han kikket bare up i luften og sagde ikke mere han ville helst ikke snakke om det selv om det var flere 100 år siden så gjorder det stadige ondt og snakke om dog vendte han blikket mod Isarnia igen han så i hendes øjne i  lang tid han ville gøre det den her gang hun måtte tage det andet skridt vis hun ville prøve igen altså. han mærkede hedens hale bevæge sig mod vandet blidt mens han nød at have hende tæt på sig 

Isarnia Selikurra

Isarnia Selikurra

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 44 år

Højde / 149 cm

Vejby 14.04.2021 17:58
Dybt betaget af vandet, bemærkede hun ikke den måde hvorpå Draco betragtede hende. Det var først, da han gav sig til at nusse hendes hånd, at hun vågne op fra sine dagdrømme. Hendes blik gled ned på deres hænder, dernæst over på ham med et forvirret udtryk i ansigtet og let rynket pande. Hun vidste virkelig ikke hvordan hun havde det med al den kontakt imellem dem, det føltes forkert i hende. Til sidst trak hun hånden til sig og lagde den over i sit skød, hvor hun foldede hænderne sammen, mens Draco fortalte sin tragiske historie, om hvordan hans mor døde. "Det gør mig ondt Draco.. Jeg ville ønske jeg kendte min familie.." kom det stille fra hende, inden hun rettede blikket tilbage imod vandets klare overflade. Der var ikke en vind der rørte sig, og vandoverfladen lå helt stille hen, så hun kunne se genspejlingen fra månen og stjernerne i den.
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 24.04.2021 09:46
Draco fornæmmet hun ikke ville rørges  så han lod vær han endet dog med at lukke sine øjne stille i han var blive træt igen og det var rat syntes han sukket dog træt mens hovde nikket nole par gange for der efter at falde helt i søvn at snakke om alt det med hans mor fik ham til at tænke på hvor godt han enlige hadet det med hende den.... han vidste han hadet det svært da han var lille mest på grund af at se alle med en mor men det var rat at møde en som hadet det lidt på sammen måde  han vidste ikke hvordan og v hvor ledes dagen efter ville se ud  han vidste kun at han måtte få havfruen Hjem på en eller anden måde 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13