Jeg har forsøgt lige sideløbende at følge med i det her, så smider lige en lille mængde inputs:
- Jeg vil meget gerne tilføje sensitivt indhold. Det kommer - *snart*
- Jeg vil rigtig gerne tilføje en vejledende liste over, hvad vi synes hører inde under de forskellige tags. Der er allerede kommet lidt forslag, som jeg vil støtte mig op ad -
kom endelig gerne med flere :) Med
vejledende menes der selvfølgelig, at det stadig i nogen grad bliver en individuel vurdering.
- Angående profiler, vil jeg gerne opstille nogle regler for, hvad vi ikke vil have i dem. Udgangspunktet skal være, at de skal kunne læses af alle, så det kan være, at vi er nødt til at bede nogle om at flytte afsnit over i dagbøger, som jeg så vil gøre det muligt at sætte advarsler på.
Som det allerede er nævnt, er en af årsagerne hertil også, at vi som profilgodkendere også kan være sarte og gerne vil undgå at støde på noget, der er ubehageligt for os at læse. Det er sket før.
- Shaming-snakken (som er meget vigtig!) tager vi i den anden tråd, som Venus har været super god at oprette.
(og så lyder det til, at jeg skal fikse det med at tilføje advarsler så det virker for alle indlæg)