Sparks 02.08.2020 22:02
Han ville se Isaris Tempel? Hvorfor ramte en følelse af uro hendes mave, som han fortalte dem hvad han lavede her? Hendes blik flygtede fra Chaunce over mod Eadgar. Måske havde han et svar? Han var trods alt ældre end hende, og kunne måske også give et bedre råd? Hun rejste sig op, som Chaunce rejste sig, og vente hele sin krop mod Eadgar og rakte en hånd frem. “Vil du gøre os den tjeneste at følge med os ind i templet?” Spurgte hun med en meget forsigtigt stemme, som hun knugede hans hånd tættere ind imellem hendes. Næsten for at fortælle ham, at han ikke måtte forlade hende. Selvfølgelig skulle Chaunce have hjælp til at finde lyset, men efter sidst - måtte hun indrømme at hun var stadig lidt bange for at være alene med den manden, hvis mørke var så overvældende at hun aldrig havde oplevet noget lignende.
Men med en anden forkynders hjælp, så var hun sikker på at det ville gå.
“Så, selvfølgelig, hvis Eadgar har tid, så vil vi meget gerne vise dig rundt. Men desværre, hvis han ikke har tid, tror jeg desværre ikke jeg kan nå det i dag - da jeg egentlig skal tilbage til mine pligter.” Hun lod fingre glide igennem hendes bløde lyse lokker, og kastede et smil til dem begge. “Jeg var trods alt kun på min frokostpause.”

Krystallandet