Rabbit 02.11.2019 21:15
Hector havde egentlig ikke specielt meget lyst til at bruge flere timer hos Giles, hvilket havde mere noget at gøre med Hectors generelle mistroiskhed overfor fremmede og især overfor fremmede voksne, men han ville gerne være sammen med Juno, og hvis Juno gerne ville blive, så ville Hector også. Desuden var det svært at have lyst til at gå fra sin kæreste lige nu, når han var så sød og kærlig. Mest af alt havde Hector lyst til bare at ligge og holde om Juno og kysse hans hår og inhalere hans duft."Mh nej, det er fint," svarede han Juno og måtte kæmpe lidt for at modstå fristelsen til at læne sig ind og kysse Juno. Han var ikke sikker på, at Juno ville have lyst til ligefrem at kysse foran Giles. Han gav Junos hånd et varmt klem i stedet for og hviskede helt stille, så Giles forhåbentlig ikke kunne høre det, "Jeg vil gerne være der, hvor du er, elskede."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig
Krystallandet