En engel, en dreng og en ged på lummer

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.09.2018 22:07
Hector vågnede med et sæt, da Juno smed sig på sengen. Han duftede af havluft, men også lidt af bræk.

"Har du knækket dig, chef?" spurgte Hector med et gab. Han ville egentlig have sat sig op, men han fik ikke lov af Juno, der trak ham tæt ind til sig. Hector brummede lidt og krøllede hele sin lille, pelsede krop omkring Junos glatte. Hans fingre begyndte helt automatisk at tegne mønstre på Junos ryg, at vandre langs hans rygsøjle og ned til hans lænd. Hector elskede at røre ved Juno, næsten ligegyldigt hvordan han gjorde. Han nød ikke ligefrem at slå eller sparke Juno, hvilket skete, når de kom op at slås engang i mellem, men til gengæld kunne han så pleje de blå mærker og buler, han havde lavet i Juno bagefter.

Junos hud var kølig, så Hector krøllede sig endnu mere om ham, så varmen fra hans egen krop kunne nå Juno.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.09.2018 18:13
"Mmh," svarede Juno ærligt. Der var ingen grund til at lyve, og det var også lettere at fortælle at han havde kastet op, end at begive sig ud i en løgn eller at fortælle hvad der ellers var sket. Han regnede ikke med at det ville få nogen indflydelse på deres tur alligevel.

Juno havde det varmt, men både Hectors berøring og varme var stadig behagelig, og han velkomte begge dele. Han havde det som om han var halvt død, men han havde det stadig bedre end før han havde kastet op, og han vidste også, at han ville drikke lige så meget i morgen, hvis Liv bad om at se ham igen. Blot tanken gav ham ubehag i hele kroppen, og han kunne næsten ikke være i sig selv. Han ville være nødt til at finde ud af en løsning, for at kunne blive ved med at give hende hvad hun ville have, og i mangel af stoffer var alkohol den mest indlysende måde. 
Han overvejede også, om han skulle bede hende om at skifte udseende engang imellem - så det ikke føltes som om det var hende der konstant tvang sig på ham, men det var både meget at bede om, og ikke nødvendigvis en løsning der ville virke heller. Det var jo trods alt stadig hende, nyt udseende eller ej.

Han lå i stilhed og tænkte i hvad der føltes som flere timer, indtil udmattelsen endelig vandt over ham og han faldt i søvn med Hector i sine arme. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11