Rabbit 04.09.2018 22:07
Hector vågnede med et sæt, da Juno smed sig på sengen. Han duftede af havluft, men også lidt af bræk."Har du knækket dig, chef?" spurgte Hector med et gab. Han ville egentlig have sat sig op, men han fik ikke lov af Juno, der trak ham tæt ind til sig. Hector brummede lidt og krøllede hele sin lille, pelsede krop omkring Junos glatte. Hans fingre begyndte helt automatisk at tegne mønstre på Junos ryg, at vandre langs hans rygsøjle og ned til hans lænd. Hector elskede at røre ved Juno, næsten ligegyldigt hvordan han gjorde. Han nød ikke ligefrem at slå eller sparke Juno, hvilket skete, når de kom op at slås engang i mellem, men til gengæld kunne han så pleje de blå mærker og buler, han havde lavet i Juno bagefter.
Junos hud var kølig, så Hector krøllede sig endnu mere om ham, så varmen fra hans egen krop kunne nå Juno.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig
Krystallandet