Den store krystalklare sø

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 03.07.2008 17:58
Han smiler inde i sig selv "hyggeligt at møde dig "
han rejser sig op slår sine vinger ud og flyver sin vej

//out

Chii

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Muri 03.07.2008 18:04
Hun ser lidt efter ham.
Så rejser hun sig op og løber derfra. I farten snupper hun sin kjole

//Out.

Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o

Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 15:22
Hauru kommer roligt gående. Han har hænderne dybt begravet i lommerne og blikket vendt mod jorden.
Han går lidt og tænker på det der er sket mellem ham og Chi. Han kan stadig ikke helt forstå det.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 15:37
Hauru ser sig kort omkring. Han går lidt efter hen til søen, og sætter sig ned på hug. Han sidder i noget tid, bare og stirre ned i søen, før han hurtigt vender blikket mod Freyja. Han smiler svagt, rejser sig så op igen og vender sig mod Freyja. Han lægger armene over kors, dog siger han ikke noget endnu.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 15:49
Han står længe og betragter Freyja. Han smiler svagt lumsk, hæver så let det ene øjenbryn. Smiler bliver kun større, da hun kommer tættere på.
"Har du stadig tænkt dig at ignorere mig?" spørger han bare. Han lægger hovedet let på skrå.

(Brb. Skal lige skifte mit marsvin <<)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 16:22
Han følger hende med blikket og smiler skævt. Han sukker kort.
"Okay. Det vil jeg tage som et nej," siger han bare. Han går lidt efter hen bag Freyja, lægger så en hånd på ryggen af hende, og skubber kort til hende, for at få hende i vandet(?).

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 16:34
Han gisper kort, da han er lige ved at falde i vandet, dog når han lige at få balancen, og det vil sige at han også holder Freyja oppe a vandet med hovedet. Han ser på Freyja, smiler så svagt.
"Når du ikke vil snakke med mig, må jeg finde en anden måde at underholde mig selv på. Det var din egen skyld," siger han bare.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 16:49
"Nå, nu vil du godt snakke med mig?!" siger han kort. Han fnyser kort. Han hiver hende så op af vandet, og river sin hånd til sig, da hun sidder på kanten. Han rejser sig op og går lidt væk fra hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 16:59
Han går hen foran hende og sætter sig ned på hug.
"Det har du lige gjort," siger han bare. Han smiler svagt.
"Denne gang er der ingen til at beskytte dig. Heller ikke fordi den idiot sidste gang kunne det," siger han svagt smilende.
Han læner sig lidt efter ind over hende.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 17:09
(må man være med?)
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 17:10
Han betragter hende lidt. Han smiler svagt, da hun ligger sig ned. Han lægger lidt efter en hånd i nakken på hende, og løfter hende lidt op(?).
Han lægger den anden hånd i ryggen på hende. Så rykker han langsomt hovedet tættere på hendes, før han 'ændre kurs' og rykker munden mod hendes hals.

(Jeg har ikke noget imod det x3)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 17:25
Han holder bedre og bedre fat om hende, så det næsten vil være umuligt for hende at vride sig fri. Han gisper kort og drejer hovedet en smule, da hun rammer ham på kinden. Han fjerner så hånden fra hendes nakke og tager fat om hendes hals i stedet(?)
"Vil du gerne tortureres mere, end hvad jeg allerede har tænkt mig?!" spørger han kort, mens han ser hende direkte i øjnene.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 17:26
(danke^^)

Venus flyver et stykke over lysningen og overvejer at lande, da hun får øje på Freyja og Hauru. Hun genkende ingen af dem og tror først, de er et par, Men på den anden side, lader hun ikke ligefrem til at være med på legen. Hun lander et stykke fra dem og genkende så Freyja, og det gør hende mere sikker i sin mistanke.
Hun hiver bue og pil frem og lægger pilen til rette men sigter ikke. Hun vil gerne give en ven en hjælpende hånd, men hun vil hellere stopper kampen end at vinde den. "Vil den herre venligst stille sig et godt stykke væk fra min veninde?" spørger hun, meget venligt, men med en undertone af et eller andet ubehageligt. Hun er ikke særligt stærk, så måske ville man være ligeglad, men man kan i hvert fald høre, hun mener det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 17:39
Han vender blikket mod Venus, dog holder han stadig fast i Freyja.
"Tving mig," siger han kort. Han vender så blikket mod Freyja igen og stirre hende i øjnene. Han smiler svagt.
"Jeg er ligeglad. Jeg har intet at miste. Jeg har intet at frygte. Gør det," siger han lavt, dog højt nok til at hun vil kunne hører det.
"Jeg ved det ikke er det du vil," siger han hviskende bagefter.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 17:47
Selvom Venus selvfølgelig ikke kan høre Haurus sidste sætning, har hun på fornemmelsen, han ved det lige så godt som hende. Men hvad han måske ikke ved er, at hun vil gøre det, hvis det blev livsnødvendigt. Hun forsøger sig på en anden led.
"Hvem har sagt, jeg vil slå dig ihjel?" spørger hun med en stemme, der vil både forvirre og skræmme enhver der kender hende - og dermed ikke Hauru. Hendes noget truende stemme lyder nemlig så ægte, at man skulle tro, hun er blevet sindssyg. Hun tilføjer et skævt smil og tager sigte.
Åh! Hvor er det her ubehageligt!!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 18:00
Han skæver til Venus.
"Det er der ingen der har sagt," siger han kort. Han holder det skævende blik mod hende i noget tid.
"Så lad vær'," siger han bare, efter at have hørt Venus' tanke. Han ser tilbage på Freyja. Han skære kort en grimasse, da hun stikker dolken i låret på ham. Han tager hurtigt fat om Freyja's hånd, den hun har dolken i, og løfter hendes hånd for at få dolken ud.
"Du vil ikke gøre noget ondt ved mig? Det er for sent, søde ven," siger han bare.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 18:05
Venus forstår det sidste, Hauru siger henvendt til hende, som en tilføjelse til det første. Hun skal til at affyre skudet, da Freyja stikker en folk i låret på fyren, og Venus stopper op et øjeblik. Det lader ikke til at have nogen effekt, så hun tager sigte igen og lader pilen fare afsted mod Haurus ryg. Hvis den rammer, vil den kun snitte ham over ryggen - ret smertefuldt, men absolut ikke dødeligt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 18:16
Han ser lidt på dolken, tager den så i hånden, da hun har smidt den fra sig. Såret på hans lår er næsten helt væk. Han ser lidt på Freyja og smiler så skævt. Han mærker godt at pilen er på vej mod ham. Og han skal lige til at vende sig om og gribe pilen, før Freyja laver skjoldet omkring dem. Han ser lettere undrene på hende.
"Hvorfor gjorde du det?" spørger han kort. Han hæver let det ene øjenbryn.
"Hvorfor vil du beskytte mig, efter alt hvad jeg har gjort ved dig?" spørger han, lettere undrene.

(Brb. Skal lige gøre en smule rent på mit værelse, og så skal jeg i bad. Jeg skynder mig ^^)

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 18:23
(oki venter bare ^^)

Venus forstår det heller ikke for at sige det mildt. Nu kender hun heller ikke Freyja så godt, Men alligevel... Det her er lidt langt ude. Venus er selv meget tilgivende, men det er grænser. Hun regner med, de kender hinanden. Deter vel ikke andre løsninger?
Hun sænker buen og ser bare forundret på dem - og lytter. Hendes nysgærrighed er denne gang kommet rimeligt pludseligt, og hun vil gerne vide, hvad der foregår.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 18:53
(også mig til yderligere information ;p )
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13