1 2
on the subjects of balls
A-Blue-Spot 14.03.2017 21:50
Shila der før havdeværet helt paf ved situationen, og ude af stand til at fatte dens omfang, blev nu næsten lammet af chok. han hentydede da ikke at der var noget galt med hende? Hun rystede hovedkulds på hoved og kiggede op på ham med forbavsede øjne, det var da en besynderlig ting at sige, tænkte hun som hendes kinder blev postkasserøde "Nej jeg ville ikke. Hvad er da da for noget at sige" Udbrød hun både oprørt og flov på samme tid, ja faktisk lød hun nøjagtig som den forurettet teenager hun var. "Jeg blev bare chokeret over det du gjorde før og ikke andet" blev hun stædigt ved. hun var ikke selv klar over hvad der gik af hende, og hvad der gav hende det pludselige mod, men flovhed spillede nok en stor rolle i det Neph 14.03.2017 22:09
"Nåå, så du kan altså godt bide fra dig når det gælder...?" sagde han med en smule humor i stemmen."En glædelig overraskelse... og ja, ganske vist var jeg en smule grov." Han blinkede til hendes postkasserøde ansigt og lænede sig med ryggen op ad muren bag ham.
Nå... hun var altså ikke ude på fjant og fjollerier, men var simpelthen bare chokeret over hans berøring før.
Og hvordan fanden ville hun mon så tage det hvis han begyndte at vise hende sin 'anden side', lige som han havde gjort det dengang i den forladte landevejskro under den sidste plage...?
Ikke særlig godt, gættede han på.
"Under alle omstændigheder," sagde han så og trak hætten tilbage så hun kunne se hans ganske kønne, men utvivlsomt mørkelviske ansigt.
"Så har du muligvis lyst til at stikke halen mellem benene nu."
A-Blue-Spot 14.03.2017 22:16
Shila var ikke helt sikker på om det rent faktisk var fordi hun kunne bide fra sig, hun følte sig mere som en lille bidte hund der gøede, men det havde hun ikke ligefrem tænkt sig at informere denne uforakammede fremmede mand om. Hun skulle lige til at vende om på hælene og gå da han nævnte at det måske ville være det klogeste og gøre, og den udtalelse alene fik hende til at blive stående lige hvor hun var, nu mere vred end før, han skulle fandme ikke sige hvad hun sku og ikke sku gøre. "hvorfor skulle jeg måske gøre det, så du kunne få din vilje!?" svarede hun irreterende igen, nu var der da ingen chance for at hun havde planer om at gå Neph 14.03.2017 22:31
Virkelig... han havde lige afsløret sig selv som værende en mørkelver - et af de mest frygtede væsener i hele krystallandet, kendt vidt og bredt for deres sadistiske, ondskabsfulde natur... og tøsen foran ham valgte at være teenage trodsig?Det tog ham lige et par sekunder at sluge.
Og hvor var det komisk, og næsten sødt, at hun mente at han ville have hende til at gå.
Neej, han havde skam bare givet hende en chance for at stikke af før han gjorde noget...
En chance som hun havde forspildt ved at være trodsig på et helt forkert tidspunkt.
Dog var dette ganske morsomt... så...
"Min kønne, unge ven... hvis ikke du stikker af nu, lover jeg dig at du får den værste mavepine du nogensinde har haft. Og tro mig, du er ikke en af de ganske få, som ville nyde det..."
Han blev stående op ad muren med armene over kors, mens han med sine svagt lysende, lilla øjne kiggede både advarende og udfordrende på hende.
Det her var en morsom leg...
A-Blue-Spot 14.03.2017 22:41
Det var lige før hun overvejede at gøre noget der ville gøre seriøs ondt på ham, såsom at sparke ham i kuglerne eller sådan noget, han skulle da overhoved ikke bestemme om hun ville nyde noget eller ej! Hun var lige ved at gå til af vrede, det var bare ikke fair, bare fordi han troede han var bedre end hende fordi han var en eller anden skide elver! "Ved du hvad, jeg står faktisk rigtig fint lige her, så du kan tag din selvcentreret mørkelver røv og skride langt væk her fra hvis du vil være fri for mig, men ellers så er du nødt til at leve med at jeg er her" hvæsede hun med armene over kors og en knap så køn vred grimasse! "Og hvis du prøver på at røre mig igen så skriger jeg!" forsikrede hun sig lige, usikker på om han kunne finde på at gøre hende noget. Neph 14.03.2017 22:50
Enten var hun ikke klar over hvad mørkelvere var, eller også var hun decideret idiot.Han havde lige advaret hende om hvad han ville gøre - det burde være næsten soleklart for enhver, som havde fået den besked.
Og alligevel forbavsede hun ham endnu engang ved at være... en strigle.
Hvad var chancen for at møde sådan en pige, og så på en af hans første ture i Lysets mægtige stad?
Men okay.
Så skulle hun få det som hun åbenbart ville have det.
"Det bliver svært at skrige..." mumlede han - og så viste hans hurtige kriger-reflekser sig, da han trådte fremad og sendte en knytnæve direkte imod hendes mave. Det var et hårdt slag som, hvis han ramte hende, nok ville slå luften ud af hende og sende hende i knæ, da han ikke gik ud fra hun havde det store at stå imod med.
A-Blue-Spot 14.03.2017 23:00
Det ene øjeblik stod Shila klar til at skrige af sine lungers fulde kræft, det næste sad hun på sin flade røv på jorden, med afsindig ondt i maven, gispende efter vejret. Et øjeblik kiggede hun forbavset op på ham, før hun fik taget sig sammen og klodset kom på benene som adrenalinen tog over i hendes krop. Hun trådte et par vaklende skridt baglæns, med en arm om maven, og kiggede en sidste gang på ham inden vendte om på hælen og satte i fuld spurt - eller hvad man nu kan kalde den halvkvalte form for løben hun kunne mønstre, over pladsen. Det her var bestemt ikke hvad hun havde forstillet sig Neph 18.03.2017 14:10
Ligesom den dag i landevejskroen, med den smukke, eksotiske sigøjner... føltes det på sin vis fantastisk da hans næve ramte Shila's mave.Hans næve mod den sårbare, bløde del af hendes krop... det var en sadistisk og dominerende tilfredsstillelse.
Og hendes reaktion var mest af alt morsom.
"Nååh...? Nu er du ikke så rapkæftet længere... måske jeg skulle gøre det igen? Og igen...?" hvislede han mens han tog et par rolige skridt over imod hende.
Da hun satte i løb, smilede han ondskabsfuldt - og satte naturligvis efter hende.
Zane var hurtig. Langt hurtigere end en teenage pige i kjole, som lige havde fået en knytnæve i maven - så det tog ham ikke lang tid at indhente hende, hvorefter han rakte hånden ud for at gribe hende i den ene arm og stoppe hendes flugt.
A-Blue-Spot 01.04.2017 20:57
Shila skrej mere eller mindre ufriviligt, højt og skingert, da hendes arm lige pludselig ikke fuldte med hendes krop fremad, og gav en skarp sm,ærte i skulderen på hende. Da hun var færdig med at skrige sine lunger i stykker, gispede hun luft nwed mens hun desperart prøvede at løsrive sig fra hans græb i hendes arm. Shila havde aldrig været den der for i totterne på andre, så hun havde stort set ingen ide om havd hun foretogf sig, men hun fik da jokket bagud og trådt på hans fod, hvilket i hendes vægtklasse nok ikke var det mest farlige - eller smærtefulde - træk
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet