Nova 15.06.2009 20:10
Nickazho så undrende på Blodrus. Han vidste ikke helt om han forstod ham, men det måtte være et spørgsmål? Men det lød dumt... Nickazho tog begge sine lillae hænder frem, med de lange sorte negle. I håndfladen var det dog meget lys lilla, men det var stadig lillat. Han skævede lidt til Blodrus, inden han tog sine hænder til sig igen, og lod det sorte slag dække dem endnu engang. Mmn.. mumlede Nickazho og så lettere spørgende på Blodrus, da han ikke helt vidste om han hentydede til at se dem. Blodrus 15.06.2009 20:11
"jeg mener at det kan godt være at du ikke kan ejes men til gengæld har du da fået den ekstremt fimsede lilla farve" forklarede blodrus med et glint i øjetHar slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 20:16
Nickazho rødmede en smule, men smilte dog. Tak! Nickazho så tydeligvis ud som om at han var ganske tilfreds, og man mærkede også her noget meget feminint over ham. Måske en ret så forvirret situation at stå i, i sær når Blodrus drillede ham lidt med det, og sikkert havde forventet en anden reaktion. Men Nickazho var jo ganske vidst ikke normal. Halerne inde under slaget snoede sig omkring livet på ham, da han følte sig rimelig betaget. Man kunne dog ikke se disse haler, da de var skjult. Blodrus 15.06.2009 20:20
Blodrus så helt forkert ud i ansigtet da han fik tak som svar men prøvede dog at genvinde fatningen"øøøh det var da vel så lidt... såh... du er glad for lilla?" sagde han med et uforstående ansigts udtryk
Har slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 20:25
Nickazho smilte roligt, og den ekstra lillae farve, fra da han rødmede lidt, forsvandt hen. Jeg er stolt af min race, ja Sagde Nickazho og pillede ved en rimelig lang tot hår, som hang ned foran ham. Blodrus var sådan set god nok. Han virkede ikke som en af de der onde dæmoner, som man kunne resikere at rende ind i. De fleste var jo rimelig kolde af sig. Dog ville han hellere rende ind i en ond dæmon, end en krystalisianer som han absolut hadede. Eller om ikke andet, så skulle krystalisianeren bare ikke komme hen til ham. Han ville jo godt nok heller ikke komme til skade ved en ond dæmons nærvær. Blodrus 15.06.2009 20:29
"det skal man også være" svarede BlodrusSå satte han sig ned i skrædder stilling og riskede et drikkeskind frem fra under kappen. hev proppen ud med tænderne og drak lidt...
"ha en tår?" sagde han så og rakte den frem mod Nickazho
Nova 15.06.2009 20:35
Nickazho satte sig ned, lidt efter Blodrus gjorde det. Han havde intet andet at tage sig til, og ham her virkede trodsalt ikke så slem igen. Han skulede lidt til drikkeskindet, og så lettere mistænksomt på det. Hvad er det? spurgte Nickazho og lagde hovedet let på skrå. Det var ikke til at se, så han blev nødt til at spørge. Man kunne aldrig vide, hvad dæmoner drak.Men han vidste heller ikke, om han havde så vlldt meget lyst til at drikke det, hvad end det så var. Det kunne jo hurtigt være sprut, og han havde nu aldrig smagt det før, men han havde set folk fulde, og det havde ikke været noget kønt syn.
Blodrus 15.06.2009 20:37
"det er vand" (det er vin) siger Blod roligt og kigger op på ham med et venligt smil "det tager du squ ikke skade af"Har slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 20:42
Nickazho smilede rimelig beroliget. Bare vand! Det var ikke det man tog skade af, tværtimod. Nickazho nikkede lidt, naiv som han var, og tog imod? den. Han drak nogen slurke af det, netop som om at det var vand, og smagte først smagen efter nogen slurke. Han spillede øjnene op, og tog den hurtigt væk fra sin mund, og tilbage til Blodrus. Han hostede lidt, og tørrede sig om munden. DÉT er da ikke vand, Blodrus! sagde han og pegede på beholderen. Blodrus 15.06.2009 20:45
Blodrus kiggede uforstående på Nickazho "det er i hvert fald tyndt nok til at være vand" sagde han så med en drilsk toneHar slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 20:47
Nickazho lod sin hånd slappe op til sit hoved, som tegn på håbløshed. Det store ærme lå ind til hans ansigt, og gled langsomt ned, da han lod hånden glide længere ned, så han kunne se ud af sine øjne, og hen på Blodrus. Han sukkede lidt og himlede lidt med øjnene. Typisk dæmoner! mumlede han og rystede let på hovedet. Er der i det hele taget nogen dæmoner, som slet ikke drikker? han så spørgende på Blodrus, og efter lidt tid tiltede hans hoved let på skrå, mens han endnu så på ham.
Blodrus 15.06.2009 20:50
blodrus smilte til Nickazho der tydeligvis ikke havde nogen form for begreb om hvordan livet er"selvfølgelig er der dem der ikke drikker men de er nogle tørre stødere" svarede han og drak lidt mere
Nova 15.06.2009 20:56
Nickazho trak let på skuldrende. Så er det åbenbart en fordom jeg har, at det er alle dæmoner der drikker.. og når det er, så er det ellers stærke sager.. Han smilte roligt, og betragtede Blodrus drikke. Uanset hvad, så var han nu egentlig meget sød. Det mindede ham faktisk om Arizaphle. Han savnede ham egentlig, og han vidste ikke hvor han var. Egentlig, så ventede han bare på at han skulle komme flyvende til ham. Men det var måske for lang ventetid? Det kunne også godt være, at han slet ikke kunne overskue Nickazho. Tanken slog ham, og gjorde egentlig hans ansigtsudtryk lidt sørgmodigt, men valgte alligevel at kaste tanken væk fra sig igen. Blodrus 15.06.2009 20:58
"du ser betænksom ud" bemærkede Blodrus og spredte kappen lidt ud så der var plads til to på den "kom og sid ned"Har slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 21:03
Nickazho smilte skævt og endte bare med et skuldertræk. Naah.. det er ikke noget mumlede Nickazho, og skulede til kappen. Hans tankegang opfattede det forkert, så at sige. At dele samme kappe at sidde på, forstod han som et tegn at lægge an på, og det gjorde netop at han blev yderligere lilla i hovedet, i stedet for rød ligesom når mennesker rødmede. Nickazho vendte dog hovedet ned mod jorden, og satte sig over på kappen, alligevel så der var mest mulig afstand mellem dem. Det var nu rarest at sidde på noget, frem for at sætte sig på jorden og blive godt beskidt. Nickazho skulede lidt til Blodrus' bare overkrop, og så lidt op på ham. Helt dårlig var den nu ikke. Blodrus 15.06.2009 21:08
"mig nare du ikke hvad er der galt" sagde blodrus venligt og betragtede den lille lilla fyr ved siden af hamHar slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 21:19
Nickazho pillede lidt ved nogen græsstrå, inden han endnu engang skævede til Blodrus. Jeg har bare ikke set en i et stykke tid.. ikke andet mumlede Nickazho og så ned på græsstrået igen. Han vippede sine øre let, mens han tænkte lidt over tingene. Det var sikkert ikke noget. Arizaphle var måske bare oppe i himmelen hvor han hørte til, og hvis han var glad for det, så burde Nickazho ikke være nedtrykt over det. Blodrus 15.06.2009 21:21
"en gammel kammerat?" sagde blodrus spørgende og betragtede NickazhoHar slået hovedet og husker ikke noget
Nova 15.06.2009 21:28
Nickazho nikkede let. Blodrus skulle jo ikke vide, at det var en han var varm på, det kom ikke ham ved! Så, dette var vel også fint nok. Han var jo for den sags skyld også en kammerat, så helt langt ude var det jo sådan set heller ikke. Han så så lige ud i luften, og ikke længere ned i jorden. Hans øjne blev lidt mere glade igen, da han sagde til sig selv, at han bare havde travlt, og at han nok kom over til ham igen, eller også stødte han snart ind i ham igen. Men hvad går en dæmon som dig så rundt og laver? Blodrus 15.06.2009 21:32
"ikke så forfærdeligt meget... jeg mangler sådan noget at give mig til så jeg træner for det meste bare og så drikker jeg" svare blodrus som man godt kan høre er lidt træt af måden som han lever på"meeen der er ikke så meget andet at give sig til"
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet