Iblandt de utallige ruiner..

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 10.03.2008 17:02
Josette ser kort mod ham og nikker let.
Men fæstner så blikket på stranden omkring dem igen..
Siger først ikke noget, og nyder egentlig tavsheden, men vender sig så mod ham igen da hun indser hun egentlig ikke fik noget svar..
,, Kom du til skade? " spørger hun derfor igen, staks med bekymring.. Hun bryder sig bestemt ikke om han skal kunne være kommet til skade for hendes skyld.
Og hun er faktisk temmelig rørt.
,, Det var meget modigt gjort.. " tænker hun højt, men klapper straks i, da det egentlig sådan set bare skulle have forblevet tanke.
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.03.2008 17:09
Han ser lidt fraværende ud over vandet inden hans blik atter glider tilbage og hviler på Josette.
"Det.. tror jeg ikke.." han ser så på sine arme.. Mon han kom til skade?
"Lidt øm.. men tror bare det er blå mærker.." siger han så tilføjende.. han taler lavt fortsat.. på den samme måde som da hun mødte ham de første par gange.. Men alligevel er der en smule mere liv over hans stemme nu, end der var før kampen her stod på.
Han trækker på skuldrende til det med at det var modigt.
"Mod og dumdristighed ligger så nært hinanden... Jeg ved ikke hvad jeg er... Men.. Tænker i ald fald ikke i sådanne situationer.." han ser ned.. nærmest undskyldende.. Og det er jo rigtigt nok.. Hans fornuft slår fra, og det er som om hans gener tager over istedet... gener der er født til kamp?
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 10.03.2008 17:16
,, Hvad end det var, så redede det mig i hvert fald. Og det er jeg dig evigt taknemmelig. " svarer hun blot roligt, og hendes blik viger ikke denne gang..
Hun ser så kort på hans arme også, og overvejer også hvor vidt det mon er slemt.. Sidst han "bare var kommet lidt til skade" endte de jo vidst nok med at begive sig dybt ind i et bjerg for han skulle overleve efter et kraniebrud..
Men så vitale skader kan i det mindste heldigvis ikke ske på noget som arme og ben.. Dog er hun stadig lettere bekymret.. Men hun siger ham ikke imod.
Hun sætter sig stille ned på en murbrok af en art lige i nærheden og ser så atter op på ham..
,, Og.. I det hele taget..? " spørger hun så næst, og ser atter seriøst på ham..
Hun mener selvfølgelig hvordan det går med ham sådan lige udover dette her også.

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.03.2008 17:28
Det kan han ikke svare på.. så han trækker bare let på skuldrende.
"Ved det ikke rigtigt.." han ser lidt ned foran sig.. gnider sin ene overarm, hvor jakken jo nu ikke længere dækker...
Han ser dog ud i havet igen.. Hvor er det dog fristende at bare tage sig en dukkert... Så.. forfriskende det ville være? Og ligenu føler han rent faktisk også at han har energien til det...
Men han lader være.. for han er ikke alene jo.. skønt det kunne være så... befriende...
Istedet stikker han bare hænderne i lommerne og ser ud over det klare hav
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 10.03.2008 17:37
Hun iagttager ham kort, da hun får en eller anden fornemmelse af han holder sig tilbage for et eller andet..
Hun har dog ikke den fjerneste anelse om hvad eller hvorfor.
Ligesom hun ikke aner om det er af hende.
Hun ender dog med at rejse sig, og ser en sidste gang på ham.
,, Jeg.. Har lige nogle ting jeg skal ordne.. Vi ses nok snart.. " mumler hun så kort, og ser straks efter væk igen, før hun forvandler sig til katten, og piler afsted, hurtigt væk.

((Er nød til at smutte ! >.> skal lige nå ud og ride inden det bliver mørkt.. ^^" Ses ^__^ ))

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.03.2008 17:40
(Okay o:)

Cassa ser mut efter hende.
"Ciao Senorita Josette" hilser han farvel, men ser så bare ud over havet igen.. nu er han alene..? Men han tager dog ikke den planlagte dukkert alligevel, men fortsætter bare med at gå langs havet.. væk

//out
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 14.04.2008 23:21
Gina har siddet op af en ruin i et stykke tid.
hun har for første gang i lang tid fundet sit sværd frem fra dens retmæssige plads i hendes bælte, hvor den plejer at være godt skjult.
hun sidder stille og betragter det fra alle vinkler.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 14.04.2008 23:24
En skikkelse kommer gående i mørket. den nærmer sig roligt ruinerne med ansigtet skjult bag den alt for høje krave.
I hånden bærer han en lille kugle der kaster et svagt lys frem for sig, men uden at kaste lys på ansigtet.
Look into my eyes and see your destiny

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 14.04.2008 23:28
Gina hører godt at nogen nærmer sig men tager sig ikke af det da det er sjældent at der sker noget alvorligt om natten ved ruinerne.
Hun fortsætter med at studere sit sværd på alle kanter indtil hun med en lille hurtig bevægelse kommer til at skærer sig selv i hånden.
hun stirrer bare blankt på blodet der løberlangsomt ned af hendes arm.
trængen til blod meldte sig for nogle timer siden, hun har bare ikke gjort noget ved det endnu.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 14.04.2008 23:31
Skikkelsen lader kuglen glide ind i ærmet, inden den sætter sig til rette en nedenfalden klippeblok.
den tager roligt en lille blok og med lystet frem for ærmet læser den roligt de små notater.

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 14.04.2008 23:37
efter at have tænkt lidt over blodet rejser hun sig og går hen imod den anden skikkelse i håb om at det er en svag person hun kan tage blod fra.
da hun nærmer sig begynder hun at ænse kåbens høje krave før hun kniber øjnene sammen.
,, kiran?" spørger hun lavt.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 14.04.2008 23:40
"Kom og sæt dig" Siger Han roligt uden at flytte blikket fra blokken.
"Skal lige have chekket det." han sidder et øjeblik inden han lader bogen glide ned i lommen igen og kuglen følge efter.
han drejer roligt blikket mod vampyren og efter blot et kort blik giver han sin erklæring.
"Du mangler blod" Siger han kort. hendes hud er lysere end normalt så det er ganske tydeligt i mørket.

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 14.04.2008 23:47
,,ja" mumler hun kort inden hun sætter sværdet på plads og knuger den sårede hånd sammen.
hun sætter sig roligt ned ved siden af kiran og lader de halvrøde øjne glide roligt hen på hans ansigt.
,, jeg har ikke rigtigt taget mig sammen endnu" siger hun med et svagt skuldertræk selvom man tydeligt kan se at hendes vampyrside er på vej frem i mørket.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 14.04.2008 23:51
Han ryster kort på hovedet af hende.
"du må ikke lade dine følelser blokere for din tørst" Siger han lidt og lader en hånd glide hende over hendes kind. "Du er nød til at lade dine instinkter styre dig i fællesskab med din fornuft. På den måde vil du blive rigtig stærk."
Han trækker roligt hånden til sig igen

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 14.04.2008 23:55
hun lukker kort øjnene i et forsøg på faktisk at lytte til hendes instinkter.
hun åbner dem dog hurtigt igen med et lettere skræmt blik i øjnene som hun ryster af sig igen.
,, hvordan kan de samarbejde hvis de er uenige?" spørger hun, roligt alt taget i betragning.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 14.04.2008 23:57
"Fortæl" Siger Kiran roligt og rejser sig roligt op.
han ser roligt ned på hende uden følelse i blikket. Blot et fuldstændig ligegyldigt blik.

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 15.04.2008 00:02
,,min fornuft siger at jeg burde gå ned til blodsøen igen" hun rejser sig følgende op og ser han i øjnenen.
,, men mit instink siger at jeg burde tage dit blod i stedet", det sidste bliver kun til en svag mumlen idet hendes øjne bliver let rødere.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 15.04.2008 00:11
"Dit instinkt søger mod det hurtigste måltid, mens din fornuft mod det letteste." Siger Kiran roligt. "Grunden til dit instinkt har den holdning er fordi det ikke har fået min kraft at føle, så det anser mig som et insekt, mens din fornuft har set det og derfor ved det ville være umuligt. Og så er dine følelser en blokade i denne situation." Siger Kiran roligt og lader hånden glide hen over hendes kind. "Og svaret resulterer så i du bør få blod fra mig, men uden at kæmpe for det." Siger Kiran roligt men uden at blotte halsen. "Men eftersom jeg ikek blot vil lade dig drikke, så vil jeg i stedet følge dig til byen, hvor dit instinkt kan få lov til at kæmpe sig til blodet, som det ønsker."

Dejlig by XD
Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 15.04.2008 00:13
hun skimter let til sin hånd, hvorfra der stadig løber en smule blod.
,, tror du der render folk rundt i byen på den her tid?" spørger hun roligt, dog håbfuldt om at der gør.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 15.04.2008 00:14
"du kan altid finde folk i byen" Siger Kiran roligt og rækker sin hånd frem så hun kan tage den.
"Bare følg efter mig"

Dejlig by XD
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12