Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 15.03.2026 16:18
Meira så mod ham da han svarede.  "okey... så De er 230. og jeg er kun 38 der er en del jeg kan nå at lærer så, men jeg er halvelver. og De må jo også være et længelevene væsen så"  sagde hun lidt overrasket. hun havde kun troet at elvere blev omkring 200 år. men det var nok fordi hun ikke vidste noget om hendes anden halvdel af sig.

da han forklarede med mos så hun interesseret på ham med et smil. "jeg har også hørt at stjernerne kan være et pejlemærke. men i denne tåge kan man ikke se stjernerne. har De andre interessante råd til vis man er faret vild." spurgte hun roligt da hun gerne ville lærer lidt mere om livets hemmeligheder.
Meira var ung nok til at lærer meget og forstå mere. hun vidste også at mange halvlinger ikke altid blev lige så gammel som hellinger.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 15.03.2026 16:32
Han lyttede til det hun sog smiler svagt, så var hun ikke så gammel når hun kun var 38år, det er så mange år siden for ham selv at han ikke kan huske hvordan det var at være 38 men så meget huske han at det var før han begyndt at rejse rundt, ”er selv halv elver” savret han og kiggede kort på hende, tågen var ikke lige så tyk mere som tidligere, man nu var det også blev varmere og det plejer at hjælp på det.

”Det kan stjernerne også man det er mere til om natten eller ude på åbne have, at de kan bruge dem, ellers kan man bruge sol, den stå op i øst og gå ned i vest, hvis man ikke lige har nogen træerne i nærhed” sagde han og lukkede kort sin øjne, om han havde nogen anden god råd til ikke af fare vild, svært af sige, det var ikke rigtig noget han gjort sig i, når han nu har rejst i så mange år.

”de kan også altid bare gå en vej, hvis de farer vild i en skov igen, på et tidspunkt vil de kom ud af den, og på den måde bedre ser hvor de er” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han kun ikke selv huske alt det han havde fået fortalt dengang, det var så heller ikke sikkert at hun havde bruge for dem, på sammen måde som han havde, da det ikke lyder til at hun rejse rundt som han gør.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 15.03.2026 16:50
Meira så på ham og kunne ikke se han var halvelver. men når han nu sagde det. hans ører var vidst ikke lige så lange som en elver, lige som hendes ører hellere ikke var lige så store. hun smilte til ham og nikkede roligt til ham. han begyndte at forklare med stjerner og hun lyttede meget. "okey. det er intressant."sagde hun roligt og nikkede til ham.

hun nikkede forstående og så frem og tænkte over det han sagde. "det er rigtigt, men.... hvad vis stien i skoven ikke er lige. skal man så stadig følge den eller skal man gå væk fra  stien" spurgte hun, hun vidste ikke om at forlade stien var god ide?
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 15.03.2026 17:06
Han kun ser på hende at hun lyttede til det han sagde til hende, så kun det være at hun kun huske det til en anden gang, hvor hun måske er fare vild i en skov igen, ”stien i en skoven er ikke mere sikker inden resten af skov, så bare forlad den” sagde han og kiggede på hende, det var ikke tit at han brugt en sti og samtid gik de heller ikke på nogen nu, men det hjælper selvfølgelig også at man ved hvilke retning man gå i og hvilke en man skal gå imod for at kom frem til det sted man.

”Har også hørt om magiske ting som kan fortælle en hvor nord, øst, vest og syd er men tænke at så en ting er dyr” sagde han, han kun begynde af ser skov kant, så var der ikke længe til de var ude af skov, så var der bare resten af vej til Dianthos, aå måtte han se hvor længe han vil blive derinde, nu hvor han ikke rigtig mangle noget.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 15.03.2026 17:20
Meira så på ham og  nikkede. ja de gik ikke på nogle nu men det tænkte hun jo ikke på. hun så rundt i den nu lidt lettere tåge. hun tænkte lidt. over det hele. "det vil jeg huske.. forresten. er der noget jeg kan hjælpe Dem med når vi kommer tilbage til byen." spurgte hun roligt om. hun kunne gi ham et måltid men han havde lige spist. hun kunne tilbyde et eller andet som ikke kostede alverdens krystaller.

hun så på ham da han talte om noget der kunne vise vejen og nok var dyr. ja det var magiske ting nu en gang desværre. hun så på ham med et varmt smil. Meira kunne så småt hører latter og snakken fra byen. meget svagt men det var tegn til  de snart var der.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 15.03.2026 17:37
”Nej det tænker jeg ikke lige at der er, tænker bare at jeg skal forbi badehuset, når jeg alligevel er i byen” sagde han og kiggede kort på hende, medmindre hun vil tilbød ham et bad, så kun han spar de krystaller hvis hun vil det men det var ikke til af vide om hun vil det, ja man kun begyndt svagt af hører larme fra Dianthos man der var sted et stykke af gå før de var der hele, der var stadig et større åbne område de skal gå hen over inden de når til Dianthos bymur.

Man det er jo en store by, derfor kom der også meget larm fra den, som gjort man kun høre et godt stykke fra når de nu begge var halv elver, ”kender de så deres forældre” spurgte han efter de har gået i lidt tid i stilhed, det var jo ikke alle som kendt begge deres forældre når de var en blanding, han havde selv kendt begge sine forældre, af god grund lever hans mor så ikke mere men det gjort han far, som han så også så til engang imellem, når han var på de kanter.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 16.03.2026 13:41
"vis det hjælper må De gerne låne mit bad, uden at betale selvfølgelig. badehuset er jo alligevel altid proppet." sagde hun venligt og smilte til ham. hun vidste at badehuset kunne være dyrt, så at låne et bad kunne da ikke være for slem en tanke at dele. især ikke når han nu havde hjulpet hende ud af tågens tag.

efter lidt stilhed kom et spørgsmål der fik hendes smil til at blegne lidt.  "min mor er menneske. og min far elver. men da deres familier ikke kunne sammen gik de fra hinanden inden jeg var født. men min mors familie slå hånden af hende, og vi har ikke hørt fra dem siden" ja sandheden gjorde ondt. mest fordi Meira følte skyld.
skyld over at hendes mor havde mistet sin familie pga hende. skyld fordi hendes mor måtte knokle så meget for at forsørge en lille halv elver som hende. 
ja hun følte hendes mors smerter var der pga hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.03.2026 05:29
Han lyttede til det hun og smilet af det, det vil ikke gør ham noget og så spare han de krystaller og samtid var der også en chance for det blev et varm bad, "det vil jeg meget gerne og ja det plejer af være proppe den kold del af badehuset" svaret han hende, badehuset var del op i to, den kold del og så den varme del som selvfølgelig var dyrere inden den kold, så kun han også nemmere for pleje sit sår ude alle de spørgsmål vil kan fra alle mulighed, som han er sikkert på der vil komme hvis han tog i badehuset.

Han nikkende kort til det hun sagde ognkuggede kort på hende, han kun godt ser at det var et emme som gik hende på men så var det, det var ikke halv blanding børn der har haft den bedst barndom, "det er jeg kede af hører, men så er det desværre oftest af man ser ned på de familie" sagde han og sendt hende et smilet, han gik videre i stilhed så hun lige kun sunde sig, "min mor er også mennesker man af nordfolke og min far er bjergelver, er vokser op hos min mor hvor vi lever som nomaner, så har altid rejse og min far kom og besøgt når han kun, har også levet hos min far, inden jeg rejset ud for mig selv, min mor lever ikke mere og har ikke rigtig noget familie på den siden som jeg ser til og min far lever og besøger ham også engang imellem når jeg er i området " sagde han, så en bedre barndom inden hende men den kun være bedre.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 17.03.2026 16:06
hun smilte venligt, hun ville gerne lade ham låne hendes bad. også selv om det ikke var så stort. men et lille bad var vel bedre end intet? "er De altid i bad i det kolde? så må De meget gerne låne mit bad, det er lille, men til gengæld varmt" sagde hun med et lille grin. hun så på ham og de kom nærmere muren om Dianthos. hun kunne hører børns glæde og leg. det var en dejlig lyd synes Meira

da hun havde svaret ham og han svarede hende så hun ned i jorden og nikkede. "desværre ja" sagde hun til det tit sås i den slags familier. hun så op da han fortalte om sin familie. en familie der ikke slog hånden af den ene forældre måtte være helt noget andet end det hun havde oplevet. hun så på ham med lyttende ører. "det lyder som om Deres forældre havde det godt sammen. en mor med omsorg og en far til lærdom. det lyder dejligt" hun tvang et smil frem selv om skylden nægerede hendes indrer.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.03.2026 20:20
"Ja plejer at gå i bade i det kold vand i badehuset, det varm er alt for dyrt, men vil meget gerne låne dit" sagde jam og kiggede på hende, den varmt del af badehuset var magisk opvarme, så det aldrig blev kold, i forholde til normal hvor man selv skal varme vandt op inden man kin bruge det, så var der ikke længe til de var ind i by, de kun høre børne ikke så langt fra dem, det var også blevet bedre i vejret i forholdt til at leger eller hvad de havde gang i.

Han smilet svagt af det næste hun sagde, "mine forældre har aldrig boet sammen mens jeg var barn, er vokser op alene sammen med min mor og de andre børne i klan som vi var i som noman, mens min far boer sammen med sin klan i bjerge" sagde han, hans far kom dog på besøg men det var ikke så tit, men det fik han dog indhente senere i livet.

Da de noget til by port blev de bare vis igennem, i forholdet til andre som blev stoppe og skulle svare på nogle spørgsmål om hvad de skulle i by og hvem de var, "så bliver det nød til at viser resten af vej" sagdebhan og kiggede på hende, han vidste jo ikke hvor det var at hun boer.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 19.03.2026 16:50
hun nikkede forstående, Meira vidste at varmtvand kunne være godt for at skulle rense såret også og at det ikke var helt værst med et varmt bad. "det må De i hvertfald gerne." hun fornemmede børns latter tættere og tættere på.

da han sagde de ikke boede sammen bed hun sig i læben. det var også det hun havde forstået men havde nok fået sagt det forkert. "jeg mener bare.... De så både Deres mor og far. nok ikke boende sammen men de var i Deres liv begge to." hun smilte forsigtigt.

de blev vidst ind i af byportsvagten og hun så på Faust og nikkede da han sagde hun måtte vise resten af vejen. hun drejede meget hurtigt til højre da de var kommet ind og gik mod en lille kant af byen hvor der var store områder uden bebyggelse. der var en lille indhegning. ja faktisk det var hendes område, hun havde en kilink og et område hun kunne lufte syge hunde i, hun så mod ham og smilte. "håber ikke De er irreteret over gøen. for jeg har et par stykker hunde indlagt og de gør meget" ja hunde havde det med at gå når de ikke var i vante rammer.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 20.03.2026 06:35
Han nikkede kort til det hun sagde og smiler let, "det vil jeg ser frem til at låne" sagde han og kiggede kort på hende, nu havde det så set også været noget tid siden han sidst, havde fået et varmt bad men det var hans eje skyld, han kun bare lad være med at rejse så meget som han gør, han vende sin opmærksomhed tilbage på hende, da hun snakket til ham, "det har du rat i at de begge var i mit liv" sagde han og smiler, det havde godt nok ikke været meget man de havde været der.

Da hun begyndt at viser vej gik han bare efter hende, den del af by de var imod kendt han godt men vidste bare ikke af det var der hun boer, "nej det gør ikke noget, det er lige før jeg har det bedre med dyre inden menneske" sagde han, det var nok også en af grundene til at han rejse så meget som han gør og så havde han altid rejse meget også som barn.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 23.03.2026 14:46
hun smilte venligt og da han sagde de begge havde været i hans liv var hun faktisk lidt missundelig. hun havde aldrig haft begge i sit liv. hun smilte og sank skuldrene lidt. "det må ha været skyndt at kunne se dem begge" hun var lidt glad for en anden halvning men hun var også musundelig at hun følte man kunne se det på hende. men det kunne man jo ikke. hun blev jo ikke just  grøn.

hun fulgte roligt med og var glad for at han ikek var irreteret over hunde gøen. hun smilte til ham og pegede. "min privatbolig ligger lige der omme bag i. foran ligger min klinik." hun smilte forsigtigt og gik bare videre mod privaten.
omme bag ved kliniken lå et lille fint hus. med en vindhane på taget. bygningen var hvid og med rødt tag. den havde en lidt skæv kontruktion. og ellers så den jo meget hyggelig ud.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.03.2026 05:27
Han gik rolig og lyttede til det hun sagde og nikkede kort til det, inden han kiggede kort rundt og vendt derefter blikket tilbage på hende, "jo det har været skønt at havde dem i mit liv" svaret han, om hun var misundelig på ham at han har haft dem begge, kun han ikke rigtig gør noget ved, han vidste godt at mangle halving mangle en af deres forældre i deres liv eller de slet ingen har.

Det skulle mere til at irriteret han angår dyr inden nogen hunde som gøer, han havde boet størst del af sit liv i natur, han lyttede til hende da hun forklaret om hende bolig og klinik, han havde hvis været forbi her nogen få gang og set bygninger men ikke rigtig tænke mere over det, han gik med hende om til hendes privat bolig og smiler svagt af huset, det så fin ud man kun godt ser af det var et af de ældre i by men den skæve konstruktion, man så længe at det holdt og var tæt kun man lever med meget, hun havde for det mindste et sted af bo og havde sit arbejde lige ved siden af.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 26.03.2026 18:55
Meira smilte og var glad for han ikke kunne se hendes misundelse. men hun var glad på hans vegne at han havde haft dem begge i livet. hun smilte venligt og nikkede. de kom hurtigt til hendes bolig og så på ham og så ned til sin lomme på jakken. hun tog en nøgle op og låste døren op. hun skubbede den op, så på ham og nikkede til han gerne måtte gå ind. "det er så et lille hus men det er et hjem" sagde hun og i det hun havde sagt det vågnede hundene og begyndte at gø ude i gårdene.

hun bed sig i læben over at de kunne høre hun snakkede så lavt og alligevel kunne høre det. hun gik ind efter ham og lukkede døren bag sig. hun lagde en hånd på hans ryg og skubbede ham forsigtigt mod det lille badeværelse hun havde. der var et lille kar og det var stort nok til ham for det var stort nok til hende. "værsågod her er mit lille badeværelse. jeg henter nogle håndklæder til Dem" sagde hun og gik ind på soveværelse som stort set bestod af en masse skabe og en lille seng til hende. hun fandt et badelagen frem og et mindre håndklæde til håret for det kunne være han ikke ville tører hår i det han havde tørt sin krop med
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 27.03.2026 08:16
Han gik rolig med hende om til hendes hus, hvor hun fik fundet en nøgle frem og derefter fik lås dør op og åbner den, han nikkede kort til det hun sagde og kiggede derefter kort rundt, nej det var ikke stort men for det mindste havde hun ikke huset, det havde han ikke selv men det var lige så meget fordi han altid rejser rundt og var ikke så tit det sammen sted i for lang tid af gang og hvis han skulle havde et huset, vidste han samtid heller ikke hvor han vil have et, "ja det er det" svaret han til at det vsr et hjem.

Hab lod sig blev skubbet igennem huset af hende, til de noget ud på hende badeværelse, hvor der var et badekar som så store nok ud til at han også kun være der, han skulle lige til af sige noget men hun kom ham i forkøbet, han stille sin rygsæk og våben fra sig på gulve, væk fra badekar så der var mindre chance for at det blev vedtaget, "hvor henter jeg vand hen" spurgte hab da hun kom tilbage, det var normal kun de rig som havde vand inden i huset, da det kræver en form for magi ellers skulle man ude af hente det i en brønd, og samtid hvis det skulle være varm, skulle man også varme ser over et eller andet.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 27.03.2026 17:02
Meira havde lidt varme i karet. noget hun havde fået på en magisk genstand i karet. hun skulle lige til at sige noget men kom fra det igen. hun  havde en brønd mellem huset og klinikken. hun pegede op i luften som et sekund. hun gik ind i stuen og tog sine spande hun havde der og gik ud i gangen med den. "ved det lyder underligt. men jeg har i gennem længere tid sparet op til en genstand der går mit kar varmt. men vand skal lige hentes i brønden uden for" hun så på hans rygsæt. den så tung ud. han måtte være træt i ryggen.
"vis vi tager en spand hver... så går det lidt hurtigere" forslå hun roligt til at hente vand. hun brugte nogle gange karets varme vis hun fandt forfrysne næsten døende dyr der skulle optøges i varmt vand. men det skete heldigvis ikke så tit.... dyr var på nogle områder klogere end mennesker.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.03.2026 21:00
Da hun kom tilbage med håndklæder og forklaret at hun havde varm i badekarret, ”det lyder ikke underligt” svaret han bare til det, det var smart at havde man også dyrt, ikke lige noget han selv vil bruge penge på, men nu var det heller ikke fordi han havde så mange krystaller at køber for, men hvis han havde mange krystaller og ikke skulle tænke over det, var det noget han gerne vil havde og samtid lad vand ind i huset, men der kom han nok aldrig med det han gik og levet af.

Han kun godt ser som hun kort kiggede på hans rygsæk, jo den var tung, men den indeholdt også meget og han gik med den daglig, så ikke noget han tænker over at han synes at den var det, ”du behøver ikke at hjælp hvis det er” sagde han og tog den en spand, for at gå ude til brønd for at hente vand, de skulle stadig gå mere inden en gang hver før karet var fyldet, da de havde få fyldt karet, regne han med at hun viser hvor og hvordan man tændt for den magiske gensted der kun varme vandt i karet op, da han ikke selv havde nogen ide om det og nok bare var bedre at hun gjort det, frem for at han bare prøver sig frem.
Meira Mavourneen

Meira Mavourneen

Dyrlæge

Forvirret Dum

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 180 cm

Mong 29.03.2026 10:30
hun var glad for han tog det så roligt som han gjorde at hun havde spinket og sparet op for at få en magisk genstand til at varme vandet op i karet. men hun brugte det mest til når hun var syg eller et dyr var forfrøssen i vinter perioder. "ja nogle gange er det smart at ha sådan en genstand" sagde hun med et smil.

at hun kiggede på rygsækken var bare fordi den var stor og virkede tung. ja hun kunne nok ikke væne sig til at skulle gå med sådan en hele tiden. men hun vidste også at som omrejsene måtte han jo ha alle sine ejendele med på en eller anden måde og en rygsæk var nok det smarteste. "jeg vil gerne hjælpe. og så går det hurtigere som to end en." hun sendte ham et varmt smil og gik ud med ham til brønden. hun sank spanden ned i og op igen og gik roligt med ham ind til karet et par gange sådan. da han mente der var nok vand i. tog hun roligt og satte sig på hug foran karet og satte en hånd ind under karet og  aktiverede genstanden hun havde. "der går nok lige 5 min så skulle vandet være en rette temperatur." sagde hun roligt og gik ud så han kunne afklæde sig og få et bad.
oven over karets ene side var en lille hylde og på den var noget sæde. en som ikke havde den store duft  som man brugte til kroppen. men det var også den eneste sæde der var. så han kunne ikke undgå at se den.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.03.2026 16:26
Han nikkede kort som tegn på at han havde hørt hende, han havde ikke rigtig mere af siger til at hun havde en magiske gensted til kun at varme vand op med, man jo det var smart at havde, bare svært at havde når man rejser så meget som han gør, ”det må da også godt” svaret han på at hun bare godt vil hjælp med at hente vand, så det gik hurtigere med at fylder karet op, de fik begge gået nogen gang frem og tilbage til brønd før karet var fyldet med vand, ”så vente jeg inden jeg ligger mig i" sagde han  og kiggede kort på hende, i det hun gik ud af rummet og lukke dør bag sig.

Efter hun var gået smide han sit tøj over ved sin rygsæk og mærke så på vandt om det var blevet varm, det var begyndt på det men nok til at han gad at ligger sig ned i karet, han kun godt mærke at vandt blev mere varm efter han havde lad sig i, han fik vakse sig, første ude sæde og derefter med, inden han gik igang med at vaske sit hår, det var ikke fordi han brugt lang tid på badet selvom det havde været noget tid siden han sidst havde fået et, da han var blevet færdig rejse sig og gik ud af badekarret, for derefter at begynde af tørre sig, han brugt kun det en håndklæde hun var kommet med, efter han havde tørre sig, tog han sit tøj på og åbne dør og havde sin rygsæk i den en hånd.

Han gik igennem huset for at kom ude til hoveddør som han åbner og stille sin rygsæk op af husmur udenfor, hvorefter han kiggede rundt for af se om han kun ser hende, ellers kun det være at han kun hører hende.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12