Leviathan 29.03.2026 16:26
Han nikkede kort som tegn på at han havde hørt hende, han havde ikke rigtig mere af siger til at hun havde en magiske gensted til kun at varme vand op med, man jo det var smart at havde, bare svært at havde når man rejser så meget som han gør,
”det må da også godt” svaret han på at hun bare godt vil hjælp med at hente vand, så det gik hurtigere med at fylder karet op, de fik begge gået nogen gang frem og tilbage til brønd før karet var fyldet med vand,
”så vente jeg inden jeg ligger mig i" sagde han og kiggede kort på hende, i det hun gik ud af rummet og lukke dør bag sig.
Efter hun var gået smide han sit tøj over ved sin rygsæk og mærke så på vandt om det var blevet varm, det var begyndt på det men nok til at han gad at ligger sig ned i karet, han kun godt mærke at vandt blev mere varm efter han havde lad sig i, han fik vakse sig, første ude sæde og derefter med, inden han gik igang med at vaske sit hår, det var ikke fordi han brugt lang tid på badet selvom det havde været noget tid siden han sidst havde fået et, da han var blevet færdig rejse sig og gik ud af badekarret, for derefter at begynde af tørre sig, han brugt kun det en håndklæde hun var kommet med, efter han havde tørre sig, tog han sit tøj på og åbne dør og havde sin rygsæk i den en hånd.
Han gik igennem huset for at kom ude til hoveddør som han åbner og stille sin rygsæk op af husmur udenfor, hvorefter han kiggede rundt for af se om han kun ser hende, ellers kun det være at han kun hører hende.