Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 14:27
Det lune vand føltes rart imod Leander’s krop og som hun vred kluden over hans hoved, lod han svagt øjnene glide i. Han vidste trods alt der var salt i vandet og det var ikke specielt behageligt at få i øjnene. Han vidste dog også at blodet i det sølvhvide hår skulle ud på en eller anden måde, så at bløde det op ville nok være den bedste måde at klare det på.

Hånden om hans nakke og hende der førte ham til hendes hals, fik ham til så skæve mod hende. Leander vidste godt hvad denne hentydning betød og hendes ord, var blot med til at bekræfte hvad han troede. Han kneb øjnene sammen kort før han først lod læberne placere et kys, hvorefter han så nænsomt som muligt, lod sine tænder glide ind i hendes hals.

Et længselsfuldt suk undslap ham som han smagte blodet og trak hende så ind til sig, holdt hende tæt og tillod sig at drikke en smule fra hende.
Roxanne

Roxanne

Fårehyrde og omrejsende problemløser

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 15:06
En lille grimasse sneg sig frem på Roxannes ansigt, da de skarpe tænder brød gennem hendes hud. Af erfaring vidste hun, at hvis hun lå stille i hans favn, gjorde det mindre ondt. Tanken strejfede hende, at det var risikabelt at lade en udsultet vampyr bide sig. Leander var meget stærkere fysisk end hende. Det ville være nemt for ham at overmande hende. Men for Roxanne var det logisk, at det kun kunne være risikabelt, så længe dyret i Leander var utilfredst. Og det havde allerede drænet manden udenfor. Nu ville hun mætte det helt, og hun håbede at hun kunne berolige ham og tilfredsstille hans instinkter. Og forhåbentlig give Leander den styrke, der var blevet ham frarøvet. Så for nu lå hun blot og kærtegnede hans krop.

Hun kunne høre ham mæske sig, når væsken flød ind i hans mund og gennem hans svælg. Følelsen af hans tunge, der af og til strejfede hendes hud var utroligt behagelig. Når han gravede sine tænder dybere, begyndte hendes hjerte at slå hurtigere. Hun var trods alt hans bytte. Et frivilligt bytte, ganske vidst. Var det ikke for at det ikke var første gang han bed hende og hendes evne til at undertrykke mere primitive instinkter, var hun mulighed gået ind i kæmp eller flygt. Han var blid, men stadig kunne hun også mærke en væsentlig større iver, der ikke havde været til stede før.

Hver gang Leanders læber sugede mod den følsomme hud, slap hun et lille stønnende ”Mmmh” og sugede luft ind mellem sammenbidte tænder. Hun følte sig svimmel. Høj næsten. Hun tillod ham at tage hvad han havde brug for og stolede på at han ville benytte sin erfaring til at vide når han skulle stoppe, eller at det ville ske, når dyret var blevet roligt.

At sidde der hos ham på den måde, var utroligt intimt. Der var helt stille, og det forstærkede lydene af hans vejrtrækning. Vinden ruskede i træerne udenfor, og inde fra stuen, kunne hun svagt høre gløderne i ildstedet knitre. Lavendlens olier havde fordelt sig i vandet og jo mere hun duftede dampene, jo tungere følte hun sig i vandets varme. Hun gav sig hen til hans krop…

Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 15:47
Leander var klar over at følelsen ikke var rar, tænderne der skulle bryde huden. Han havde selv været i hendes situation, så han kendte til den smerte han udsatte hende for. Hun var dog heldig, for det var meget få vampyrer der var så blid når det kom til netop at spise, mange af dem opførte sig som udsultede dyr altid, men efter hans første drab havde han slet ikke kunne være i sig selv og valgte at tage helt andre metoder i brug.

Han mærkede hvordan han var begyndt at slappe mere af, hvordan hans dyriske instinkter var ved at blusse ned og han kom til sig selv. Leander sørgede for at se op på hende fra tid til anden, han ønskede trods alt ikke hun skulle få det dårligt og så meget blod havde han trods alt ikke brug for. Lyden af hendes lille støn, fik en varm følelse til at sprede sig i ham, det var fuldkommen upassende, men det var stadig sød musik, uanset hvilken situation det var i.

Alle Leander’s sanser var ved at vende ordentligt tilbage, han kunne høre vinden udenfor, knitren fra ildstedet og ikke mindst hendes hjerte der hamrede i hendes bryst. Han trak sig fra at drikke og lod tungen glide over de små sår, derefter hans læber for at fjerne de rester af hendes blod der måtte sidde tilbage. Han havde nærmest fået mere farve i huden og hans øjne var blevet mere blanke og havde fået deres rigtige farve. Hånden fra hendes hår fandt vej under hendes hage og han lod deres blikke mødes ”Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre… Uden dig Rox…” sagde han stille og lod kort deres læber mødes.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 16:20
Roxanne smilte. Hun begyndte at kunne genkende den lyse halvelver igen, og hun betragtede hvordan kuløren langsomt kom tilbage til ham. Han så mere levende ud. Bevidst. Den intellektuelle flabethed, der altid lå under overfladen hos ham blev synligt i hans blik. De ting hun elskede ved ham.

Kysset lænede hun sig glædeligt ind i og gengældte, da han vendte hendes ansigt mod ham.
Min kære, jeg har savnet dig. Så meget. Du behøves ikke gøre noget. Bare hold mig” brummede hun kærligt. Hun gned kluden hen over det sidste blod i hans hår. Tynde akvareller af brunligt rødt løsnede sig og løb ned langs hans kind og skulder. Bevægelsen gentog hun, indtil hun ikke kunne fjerne mere blod.

Tak for at du altid passer på mig. Men jeg ønsker ikke at du skal såres, for at jeg selv kan gå fri”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 16:42
Leander følte sig næsten levende, nød hvordan det varme vand og blodet havde varmet ham op og på samme tid, fået ham til at falde bare en smule til ro. Han vidste dog han nok skulle ud og krave det hul efter det her, for manden kunne ikke ligge i brændeskuret for evigt. Tanken fik en bølge af anger til at bruse igennem hele hans krop og satte sig kort fast i hovedet op ham.

Som hun talte, mærkede han hvordan tårerne han før havde holdt tilbage, igen fandt vej til de røde øjne. Han sukkede stille og holdt om hende, lod hende arbejde på at få blodet ud af hans hår ”Du har holdt mig i live Rox… Håbet om igen at se dit smil, mærke dine varme hænder mod min kolde hud” svarede han og mærkede hvordan tårer igen faldt langsomt ned over hans kinder. Leander snøftede og lod et lille grin undslippe, hvilket gav ham et jag igennem kroppen af smerte. Der var stadig en smule healing der skulle klares, men det kom stille og roligt, men det var nok til han stadig skar en grimasse.

”Jeg beskytter dig til den dag jeg skal her fra… Så længe du kan gå fri, så tager jeg gerne de slag der følger med…” svarede han, en smule grådkvalt, nu hvor tårerne igen havde fundet vej.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 16:55
Jeg værdsætter det”.
De fyldige læber penslede hun mod Leanders hals, og som tårerne løb ned af hans kinder, kyssede hun dem væk.
Jeg værdsætter… dig”.

Forsigtigt trykkede Roxanne sig tættere op ad ham, så hun kunne nå Leander over skulderen og gribe fat i lerkrukken hun tidligere havde sat ved siden af karet. Låget blev tippet af og afslørede en gulhvidlig creme som hun gned mellem sine hænder. Den fede salve smeltede og blev mere lotion lignende i konsistens. Med søgende bevægelser gled hun hænderne hen af hans skuldre og ned bag hans ryg. Han spændte enkelte steder, og de brede skuldre virkede hårde. I metodiske strøg, begyndte Roxanne at massere sine fingerspidser cirkulært imod hans muskler og gnubbede olien ind i hans hud.

Hvordan føles det her? Hårdere?
Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 17:14
Leander vidste slet ikke hvad han skulle sige, han var glad for at være tilbage hos hende, men på samme tid var han bange, mest for sig selv, om han ville ende med at gå amok igen og om det ville gå udover hende, for så ville han ikke være i stand til at leve med sig selv. Et svagt smil fandt dog vejen til hans læber som hun talte ”Jeg fortjener ikke at have dig, Rox… Du burde være sammen med en der ikke skader folk på den måde… Og ikke lever af, ja… Blod” sukkede han.

Han lod hende komme tættere på og mærkede varmen sprede sig i hans krop. Leander skævede mod hvad hun lavede og hævede let det ene bryn som hun gned hænderne sammen. Han stillede ikke længere spørgsmål, for det var sikkert for hans eget bedste, hvad end den fede creme var. Et suk undslap ham dog som hun begyndte at massere hans skuldre og ned over ryggen. De røde øjne gled i og han mærkede nærmest hvordan anspændtheden langsomt forlod hans krop ”Det er rart” svarede han og lænede sig ned for at kysse hendes skulder.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 17:35
Roxanne fnøs og stoppede et øjeblik sit arbejde med hænderne. Hun lukkede øjnene kort, så hun kunne overveje hvordan hun skulle formulere sig. Nu var det hendes tur til at gribe fat i Leander, og hun lagde begge sine hænder mod hans kinder.

Hr. Viltarin, se på mig. Jeg er den eneste der bestemmer hvad jeg fortjener og hvad jeg ikke fortjener. Jeg bestemmer hvilken mand jeg vil have og hvad jeg burde eller ikke burde. Du behøves ikke bekymre dig om det. Jeg kan bedømme helt for mig selv. Skulle min mening ændre sig, vil jeg lade dig vide det. For nu skal du blot bekymre dig om at du snakker for meget”.

Hun lagde den ene hånd for Leanders mund og nappede ham i halsen.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 18:00
Overrasket så Leander på hende som hun greb hans kinder og holdt ham, så han fokuserede på hende. Det ene bryn hævede sig som hun begyndte at tale og sågar brugte hans efternavn. Det var længe siden der var nogen der havde brugt det, men han vidste også godt at han var temmelig ynkelig at høre på. Som hun afsluttede, trak han dog på smilebåndet og en lille glød kom til syne i hans blik. Hun var den første, der længe havde bedt ham indirekte om at holde kæft, så han valgte at tie, det var med at vælge sine kampe og han havde ikke alverdens energi til det. Eller kroppen havde ikke.

Hånden for hans mund, fik ham til at skule ned mod den, men blikket gled dog i som han mærkede hendes nap i halsen. Hun legede med ilden…
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 18:36
En mild klukkende latter kom fra fae kvinden over Leanders reaktion. Hun havde regnet med at han ville blive lidt sur over at hun snakkede sådan til ham. Han var en stolt mand, men det forsvandt, da hun begyndte at arbejde på hans hals. Med armene, der igen søgte om hans brede skuldre, havde hun ham passende hvor hun ville have ham. Fra den position kunne hun aflede ham, når de mørke tanker begyndte at krybe tilbage. Hendes tungespids kærtegnede punktet hun havde nappet ham på.

Jeg vil bare være hos dig” hviskede hun.
Hænderne vendte tilbage til at massere hans skuldre.

Når jeg ser på dig ser jeeeg… Du er høj. Flot”. For hvert ord begyndte hun at kysse ham op af halsen.

Klog. Venlig. Jeg ser ikke det samme som du ser. Jeg ser så meget mere. Når du snakker sådan, så skader du en mand, der betyder meget for mig. Og det gør miiig – Vred”.

Med den kommentar nappede hun i hans hals igen. Hårdere.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 19:07
Leander vidste det ikke hjalp at blive sur, for Rox havde sit eget liv, han ejede hende trods alt ikke, så hun kunne da tage egne valg som hun sagde. Havde det været en anden der havde talt sådan til ham havde han enten holdt sig selv tilbage, eller klappet personen en, men hun kunne godt tillade sig at sætte ham på plads en gang i mellem.

Han nød hendes behandling af ham, hendes hænder der masserede hans ømme skuldre og læberne imod hans hals. Hendes hviskende ord fik hans ene hånd til at glide op over hendes ryg, op mellem hendes vinger, den anden gled omkring livet på hende og holdt hende ind til sig. Hun havde ham i hendes kløer, snoede ham omkring hendes lillefinger og han fortrød intet.

De søde ord fik Leander til at trække på smilebåndet, bare en lille smule. Det var rart at vide, det ikke var alle der så ham som et monster. Læberne imod hans hals, fik mere glød i hans blik, men det var en helt anden form for glød… Han skævede imod hende som hun sagde hun blev vred over de ord han sagde og som han skulle til at sige noget, mærkede han, hun nappede ham hårdere i halsen, hvilket fik et suk til at undslippe ham.

”Du… Leger med ilden lige nu, lille skat” sagde han stille.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 19:29
Allerede?” Roxannes ene bryn tippede op, og hun smilte skævt.

Du kommer dig hurtigt. Burde du ikke hellere hvile?

Der var intet imellem dem. De sad op af hinanden, krop mod krop. Roxanne kunne mærke alle konturerne af hans mavemuskler mod hendes, og hendes bløde bryst hvilede mod hans. Selv om den form for kødeligt begær ikke var hendes første tanke, nød hun hans nærhed. Det føltes alt for længe siden hun havde haft muligheden for at ligge i hans favntag og røre ved hans krop. Hun respekterede at han var skadet og at han var ved at læges efter de strabadser han havde været igennem. Det var ikke hendes ønske at overanstrenge ham.

Eller vil du have mere?
Hånden placerede hun på hans brystkasse og kradsede ham ned af den, forsigtigt for ikke at ramme sårene, der var ved at lukke. Hendes læber strøg op af hans hals igen, og denne gang nappede hun i hans karakteristiske elviske ørespids.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 20:06
Leander skævede imod hende ”Hvad forventer du… Efter at have været væk fra dig i flere dage og du sidder her og lader dine læber nappe min hals?” svarede han stille. Nej, han var ikke kommet sig, han ønskede bare at skubbe tankerne væk, håbede på han kunne blive fri for mareridt når en gang han fik lov til at få hvile. Det ene bryn hævede sig og han sukkede ”At jeg er kommet mig, er nok meget sagt, Roxie… Jeg ved jeg skal ud og grave et hul til den mand i dit brændeskur…” svarede han og så ned.

Det var rart at have hende i favnen igen, mærke hendes krop mod sin, men hun havde nok ret… Han måtte hellere hvile. Blikket skævede mod hende som hånden placerede sig mod hans bryst og hun kradsede ham ned over den, lod han de røde øjne glide i og hånden mellem hendes vinger, gled op i hendes lokker ”Du er djævelsk… ” spandt han og så på hende med et skævt smil på læberne.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 20:23
Leanders kærtegn mellem rødderne af hendes vinger var utroligt behagelige. Hun lænede sig ind mod hans hånd, da den plantede sig i hendes lyse lokker. Det var tydeligt at det stadig påvirkede ham, at han skulle tilbage til liget de havde gemt væk. Hun skævede tænksomt ned. Hvis der gik for mange dage, ville maddiker komme til liget, og lugten ville blive slem. Hvis hun lod Leander grave i mørket, ville hun sende ham ud til den samme sindstilstand hun forsøgte at vende ham fra.

Du behøves ikke gå der ud. Jeg kan tage til markedet i morgen og købe et svin. Hvis jeg lukker det inde i brændeskuret, burde naturen gå sin gang. Hvis han bliver begravet her, og han har gjort uret, lukker jeg mørket ind i grunden til min familie. Fra alt hvad du har fortalt mig, var han ikke ren af hjerte. Jeg kan vaske dine klæder, mens du hviler”.

Hun flettede sine fingre ind imellem Leanders frie hånd og kyssede hans håndryg.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 20:45
Leander skævede skeptisk til hende som hun kom med sit forslag, men læberne trak sig dog alligevel i et slesk smil ”Der er vidst en der har fået lidt voldsomme tendenser, hmm?” spandt han som han lod blikket hvile på hende. Han vidste ikke om det var godt eller skidt at hun var begyndt at tænke sådan. Let trak han på skuldrene ”Det er altså ikke et problem hvis det er du hellere vil have jeg laver den grav… Jeg har trods alt min portal. Så kommer jeg bare tilbage. Ellers kender jeg en der er sulten” sagde han og skælvede lidt ved tanken om at skulle fodre manden til Zenza's varulv. Der var ingen der sagde manden skulle begraves her…

”Tak, Rox…” hviskede han som han lænede sig ind mod hende da deres fingre flettede sammen. Hans læber placerede et kys i hendes pande.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 21:20
At hun skulle sidde sammen med en mand og diskutere hvordan man bedst fjernede lig fra hendes grund, var aldrig noget Roxanne havde tænkt skulle henne hende. Hendes tanker var på Leanders velbefindende. Det fik ting op i hende og skubbede hende ud i krumspring, der ikke lignede den normalt ”pæne pige”.

Sig ikke sådan. Du får mig til at føle mig som en forfærdelig person. -Vent

Det skeptiske blik returnerede hun til Leander.
Kender en. Som i kender en person? Der ville spise-

Uden at tænke over det, slog Roxanne sine vinger ud, så pletterne, der mindede om en dæmons øjne blev synlige. Hendes vinger var, når de ikke var bundet, en naturlig del af hendes kropssprog. Det var ofte en refleks, når hun skulle puste sig op og se stor og truende ud. I dette tilfælde, var det fordi tanken sendte kuldegysninger ned af hendes rygrad.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 21:31
Leander vidste tankerne hun havde ikke var nogle der normalt ville komme til hende, men han vidste også at de hurtigt måtte af med manden, eller han måtte. Han lænede sig ned til hende og nussede hendes hovedbund ”Shhh, du er ikke forfærdelig” svarede han stille og sendte hende et skævt smil, hvis nogen var forfærdelige i dette forhold, så var det ham.

Han trak sig et stykke fra hende som han så vingerne slog sig ud. Langsomt nikkede han og smilet forsvandt fra hans læber. Det var tydeligt han selv frygtede hunulven som han talte om ”Akuna er… Speciel…” svarede han og så på hende efter han gøs en smule. Hånden fra hendes lokker gled igen ned mellem hendes vinger og nussede hende blidt.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 21:50
Roxanne stirrede stadig på Leander med store øjne. Hans ømme kærtegn mellem hendes vinger fik hende til langsomt at folde dem tilbage igen. Ansigtsudtrykket han besad gjorde hende dog ikke mere rolig og gjorde absolut intet for at overbevise hende, at denne ”Akuna” var et sikkert valg.

Hun skubbede underlæben frem og sænkede brynene.
Jeg synes grislingen er en bedre ide’. Og at du bliver her

Selv om Roxannes ord lød som et forslag, var de det bestemt ikke. Og det kom til udtryk ved at hun kravlede op og satte sig på Leanders skød. Som om hendes lette kropsvægt skulle kunne forhindre ham i at gå nogle steder. Hun placerede sine lår på hver side af hans hofter og hvilede sine hænder på hans skuldre.

"Den kan også bruges til at vende mulden i haven".

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 22:21
Leander vidste godt idéen om Akuna måske ikke var super hensigtsmæssig, så var hendes idé om grisen væsentligt bedre. Som hun så på ham, nærmest pigefornærmet, trak han let på smilebåndet ”Som de ønsker, min dronning” sagde han i en drillende tone, i hentydning til hun bad ham, eller nærmere kommanderede ham til at blive i huset.

Han lod hende kravle op på hans skød og satte sig ordentligt til rette i karet med hende oven på sig. I langsomme bevægelser, strøg han hende over ryggen og lod hende sætte sig ordentligt til rette. Leanders anden hånd havde fundet vej til den ene hofte, hvor han let greb i hende.

”Det kan den bestemt” brummede han stille og lod kort et grin undslippe.

Dette var en underlig kombination af følelser. Selvhadet der i baghovedet gnavede over hvad han havde gjort, savnet han havde haft til hende og nu… En smule lyst, det var på en måde upassende og han holdt også sig selv en smule i nakken, men med tiden var der sikkert noget på ham der havde andre tanker.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 22:47
Hvad er så sjovt?
Roxanne mente selv at hendes argumenter for hvorfor de burde købe en gris, var væsentligt bedre, end hvad end det andet alternativ måtte indebære. Hun placerede sine hænder foran Leanders øjne.
Grin ikke af mig”.

Jeg er ikke så slem!... Er jeg?
Roxanne bed sig i underlæben. Hun vidste at hun havde dirigeret Leander rundt. Det var upassende for en kvinde, og når han drillede hende skammede hun sig. I baghovedet kunne hun høre sine søstre drille hende med, at med sådan en bidskhed, ville hun skræmme alle mænd væk. Som en mand, var han den der burde lede. Men når han havde mistet fatningen, var hun blevet nødt til at træde i karakter. Rødmende så hun ned.

Et lille gisp undslap hende, da hun fornemmede at noget begyndte at trykke mod hendes lår. Hun rykkede sig dog ikke.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13