Da hun sat sig op vendt han tegning om så hun kun ser den, ud fra hendes ansigt udtryk synes hun om den, det var han enlig glad for når han nu havde brugt så meget tid på det, han smiler glad af det hun sagde, ”jeg takke og de er også smuk, smukke inden jeg kan tegne det” sagde han og jo han gad også godt at lever af det men det var svært, når man ikke var slået igennem hos de rigtig i nu, han vidste samtid heller ikke lige hvem det skulle være, da hun kom over til ham for at tager tegning op, lod han hende gør det, den var jo til hende som betale fra sidste, så hun måtte beholder den.
Han kiggede op på hende da hun lad blokken på bordet og sat sig på hans skød med et ben på hver side af ham, ”ja det har jeg og det kan jeg godt mærke at de vil og det må vi nok også heller fået gjorte noget ved” svaret han på det og tog en tår af sin vin, han havde stadig lidt tilbage og der var også noget tilbage i flaske, han lad sine hænder på hendes røv og klemmer derefter om hendes baller, inden han rejser sig op med hende, hans læber fandt hende og begynde et langt kys med hende mens han gå ind i hendes soveværelse med hende, hvor han sidder hende ned men holder stadig kyssede, hvor han begynder at åbne hendes kjole så han kun få den af hende.
”Er det så slem at det er lige på og hårdt” spurgte han frækt efter han havde sluppet hendes læber, han begynde at knappe sine skjorte op så han kun kom af med det, han havde ikke noget imod et forspil men han vil ikke lige bare så slikke hende, da han ikke vidste hvor hendes kunde var kommet hen og vil ikke slikke en anden mands sæd i sig, da han fik åbne sin skjorte hele tog han den af og smide den på gulvet.
Krystallandet