Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 12.12.2022 13:49
Det vidste hun heller ikke, men hun håbede ikke at de ville komme igen. Specielt ikke manden, for hun ville så gerne hævne sig på ham. Hvordan vidste hun ikke endnu, men hun kunne da godt finde på et eller andet, så manden ville fortryde at han havde angrebet hende og halen. Hun knyttede kort hånden over, at manden havde valgt at gå efter hendes hale. Hvad var der med mænd og haler? hun forstod det virkelig ikke. Det var godt nok underligt, og hun skulede kort hen til Issac. Men som de var kommet hen til healeren blev hun lettet og glad. Nu kunne hendes hale endelig få det bedre, og måske hun skulle sikre sig, at der ingen skader var rundt omkring på hendes krop. Bare for en sikkerhedsskyld.

"Tror du at jeg ville have en chance næste gang... Hvis jeg nu bruger min hale godt og stærkt" lød det i en tænkende tone fra hende, som hun bestemt overvejede de mange muligheder. Selvom manden var meget større end hende, og nemt kunne få fat i hende, så betød det vel ikke at hun ikke kunne give det et forsøg. På den anden side, hun ville heller ikke have det samme skete igen. Hun viftede pludselig febrilsk med armene, og skulle til at protestere over hans ord, men mistede pludselig balancen. Uden at nå at gribe fat i nogen eller noget, landte hun hen over en stol. Tøjet var gledet lidt op, og det samme var den sorte hætte. Hun kunne ikke se noget igen, og havde slet ikke tænkt på at hele bagdelen var blottet. Hun drejede hovedet, og kunne bestemt mærke stolen hun var faldet hen over"Jeg skal da ikke i fængsel!!" råbte hun bestemt, som hun ihærdigt prøvede at rette sig op. 

Der gik nogle minutter, og hun skulle lige til at trække hætten ned, så hendes bagdel og krop ikke var så blottet, før hun hørte healerens ord, om at hun skulle passe på. Luna sukkede, og stirrede nærmest skeptisk og mistænkelig hen på Issac. Gad vide, om han kunne finde på at sætte hende bag tremmer. Hun ville jo bare hævne sig en lille smule, ikke særlig meget. Om hun kunne sørge for, at være sød og opføre sig ordenligt, ja det var det store spørgsmål. Efter at have faldet hen over stolen, og nu stod oprejst, betragtede hun kort sin hale. Det var virkelig på tide, at få det ordnet. Hun havde ikke lyst til, at have ondt længere. Hun trak tøjet ned, og satte sig ned på en stol ved healeren"Healer jeg er klar" lød det bestemt fra hende, som hun sad ganske roligt på stolen. 

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 12.12.2022 22:12
"Om du ville kunne have en chance?" Han undrede sig lidt, ville hun gå i kamp med manden? Det regnede han ikke med, han var ikke sikker på at det ville være en god idé, uanset om hun kunne bruge hendes hale til kamp eller ej. Lige nu var den også skadet, så mon dog at hun ville kunne have en chance? "Kan du bruge din hale som våben?" Spurgte han undrende ind til hende, og kiggede på halen. Det skulle ikke undre ham at hun kunne.
Han kunne ikke nå at reagere, som hun mistede sin balance og faldt over en stol, selvom han meget gerne ville have kunnet nå det. Han så hvordan hun endte på gulvet, med bagdelen blottet. Han hverken kiggede på den blottede kropsdel eller grinte over faldet, som hun havde været uden for. I stedet gik han over til hende for at hjælpe hende op. 
"Selvfølgelig skal du ikke i fængsel, Luna" Han kiggede over på hende, som han hjalp hende, som hun sad der på gulvet, "Men uanset hvad, så kan jeg ikke have at du begiver dig ud i sådanne hævn aktioner, det ville ikke klæde dig" Han var heller ikke sikker på at hun ville vinde over ham. 

Det var vidst tid til at Issac gik udenfor det rum som de stod i, når healeren nu kom og skulle ordne hendes hale, så var han ikke sikker på hvor meget tøj som Luna skulle have af. 
Som healeren kom ind i rummet og Luna gjorde sig klar, trådte han udenfor, så de kunne gøre hvad der var behov for og han kunne blot stå og vente på at de ville blive færdige derinde. 

"Føles det bedre?" Spurgte han hende, som hun kom ud fra healerens lille rum, hvor hun havde været inde og blive tjekket. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Tatti, Lux , Lorgath , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12