Bailey
Sælger i en blomster bod på Festivalspladsen & Så passer hun dyr indimellem.
Pludselig skyndte hun sig at holde sig for øjnene, for det så ud som om han var igang med at smide noget tøj. Men alligevel smugkiggede hun ind imellem fingrene, bare for at være sikker på om han smed tøjet, eller om det kun var et stykke tøj.
"Jeg troede lige du skulle til at smide dit tøj, nøj hvor blev jeg lige nervøs"grinede hun med en varm stemme, hvorefter hun fjernede hænderne foran hendes øjne.
Stående med hænderne foldet sammen foran sig, lyttede hun til ham. Da han begyndte at gå hen imod hende, kiggede hun nysgerrigt på ham. Synet af ørene der kom frem, og det hvide hår fik hende til at undre sig. Han var vel ikke en gammel mand, var han? var det ikke kun ældre mænd der havde hvidt hår. Hun rakte hænderne frem imod hans ansigt, og greb nærmest fast rundt om hans hoved
"Interessant, du har jo spidse ører"lød det beundrende og interesseret fra hende, som hun nær studerede de spidse ører.
Fortsat holdte hun rundt om hans hoved, men hørte så ordene om at hun skulle stå med ryggen imod muren. Men det havde hun ikke lyst til lige nu, hun var lige igang med at betragte de spændende ører. Men hun gik ud fra det sikkert var fordi han ville lege en leg, eller starte en konkurrence, så hun smillede større og fniste lidt, som hun valgte at stå med ryggen imod muren som han sagde
"Er det tid til en konkurrence, eller hvad skal jeg"grinede hun spændt og nysgerrig, imens armene hang livløst ned langs hendes side.