Black Phoenix 04.09.2020 10:49
Det virkede muligvis en smule besynderligt at stille et lignende spørgsmål til en fremmed sjæl, men Orcus ventede alligevel tålmodigt på hendes spørgsmål, som han samtidig følte, at han kunne få et lille hvil ved at bruge stemmen i stedet for benene. Et svagt smil gled over hans læber, som han lyttede til spørgsmålet og samtidig overveje svarmulighederne. Nianna og ham havde haft en hård begyndelse og kampen var endnu ikke ovre, så det var svært at sige, hvad tigeren skulle holde øje med.
"Hmm.." lød det en smule eftertænksomt fra ham. Han trippede lidt med højre fod, som han forsøgte at tænke tilbage på, hvornår det faktisk var gået op for ham. Om det var før adskillelsen eller først efterfølgende, at han virkelig havde indset det savn og hul i hans hjerte, som truede med at få ham til at knække sammen på stedet.
"Det kan faktisk være meget forskelligt.." indrømmede han lettere undskyldende, som hun måske havde forventet et klar svar og en måde hun ville kunne opsøge sin bedre halvdel selv.
"For mig har adskillelsen imellem mig og Nianna vist mig, hvor meget jeg holder af hende og savner hende" fortsatte han med et lettere drømmende blik i øjnene. Men var det virkelig derfor, at han ikke kunne få hende ud af hovedet, fordi de ikke havde set hinanden i måneder nu?
"Måske du skal tænke på, hvem der er den første, du gerne vil dele en god nyhed med" foreslog han, som han selv havde lyst til at dele alt med Nianna, hvis han fik chancen igen.