Endnu gang følte hun sig genert, men hun sendte kvinden et varmt smil, og kiggede så på Neagu og hun blinkede drilsk til ham i takt med at hun lænede sig lidt ind imod ham"Sikker på at du kan passe på en adelige prinsesse som jeg"hun grinede lidt men det var intet ondt, tværtimod så var det en blid latter. Hun gav ham så et nik som han nævnte at hun skulle holde øje med hendes værdigenstande, ja tænk hvis der var nogen der kunne finde på at stjæle fra hende igen. Nu havde det kun været en knægt indtil videre, men det var nok aldrig til at vide. Men hun valgte at ryste tankerne om mulige tyve på pladsen væk, og lod hendes øjne hvile på en kvinde med en grydeske, hun løftede et øjenbryn som hun undrede sig en smule. Skulle også til at spørge Neagu hvem kvinden var, før han hørte ordet 'Mama' hvilket fik hende til at smile lidt ved synet af kvinden, og smilet blev større af at se dem kramme. Det var lang tid siden at han havde været forbi hans familie, så det var meget godt at han kunne smutte forbi dem når de var i nærheden alligevel"En ære at møde dem"sagde hun høfligt og elegant som hun bukkede en lille smule forover. Før hun igen rettede sig op, og lagde hovedet på skrå men der gik ikke lang tid før duften af lækker mad susede forbi hendes næsebor. Det duftede virkelig godt, hun blev mere og mere sulten hvilket hendes mave også var enig i.
Den rumlede igen, og Hailey sendte Neagu's mor et stort smil. Hun virkede så sød, og imødekommende ligesom alle folkene på hele pladsen. Det var virkelig rart, og så var her meget hyggeligt det var helt klart blevet endnu bedre af at hun havde stødt ind i Neagu"Er det fra dem deres søn har sin charme fra"spurgte hun så med en blid stemme og skulede drilsk hen til Neagu. Hun vidste ikke lige hvad hans mor hed, men ellers måtte hu bare kalde hende for frue, frøken eller et eller andet der passede. Det var umuligt at tælle på hendes hånd, hvor mange gange han ikke havde været charmerende og sød men også vist sig som en sand gentleman. Som han også havde taget begge tallerkener lod hun hendes blik hvile sig på ham. Hun fulgte med ham i samme øjeblik som hun hørte hans spørgsmål helt uden at tøve, for hun kunne da umuligt sige nej til ikke at følge med ham"Jeg glæder mig allerede til at smage maden, for det dufter fantastisk"sagde hun med en blid og glad stemme.

Krystallandet