1 2
Små bekvæmmelighedsforslag
Xenwia 24.04.2020 19:24
Det er måske ret ubetydeligt for de fleste, men jeg kunne godt ønske mig at højden for karakterne kommer ind under de informationer som alder, race osv. som står under billederne i tråde.Personligt kigger jeg altid på højden i forhold til min egen karakters højde, for at vide om der ses op eller ned på personen eller skulle der slås ud efter ansigtet om min karakter overhovedet ville kunne nå xD
- håber det gav mening?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Venus 24.04.2020 19:31
Xenwia skrev:Det er måske ret ubetydeligt for de fleste, men jeg kunne godt ønske mig at højden for karakterne kommer ind under de informationer som alder, race osv. som står under billederne i tråde.
Personligt kigger jeg altid på højden i forhold til min egen karakters højde, for at vide om der ses op eller ned på personen eller skulle der slås ud efter ansigtet om min karakter overhovedet ville kunne nå xD
- håber det gav mening?
... Det har jeg aldrig tænkt over, men jeg stemmer for! Det kan jo være meget vigtigt for førstehåndsindtryk og beskrivelser og den slags. Plus at jeg aldrig kan huske mine karakters egen højde x)
Venus 24.04.2020 20:08
En måde at springe til seneste svar fra trådlisten under et forum. Sparks 30.04.2020 13:31
Jeg låner også lige tråden!Jeg synes det kunne være rart, med en ny trigger warning på tråde. Følsomt indhold. Hvis man skriver omkring følsomme ting, som godt kan være hårdt for andre at læse. Som fx, en tråd Helli jeg har omkring det at være fanget i situationen hvor man ikke kan være ærlig omkring sin seksualitet.
Eller måske hvis en tråd omhandler angst, eller andet i den dur der kan være ret voldsomme at læse :3

Fia 30.04.2020 17:14
På telefonen kan man ikke se hvem der er online, hvilket kan være lidt øv...Ved ikke om det er for 'voldsomt' at lave en knap der hed noget med 'Online nu', som man ville kunne bruge når man var på telefonen <3
(Man kan ikke se sidebaren når man er på telefon)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.
Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Helli 30.04.2020 17:26
Fia skrev:På telefonen kan man ikke se hvem der er online, hvilket kan være lidt øv...
Ved ikke om det er for 'voldsomt' at lave en knap der hed noget med 'Online nu', som man ville kunne bruge når man var på telefonen <3
(Man kan ikke se sidebaren når man er på telefon)
Under information kan du finde sidebaren! :3

Granny 07.05.2020 13:47
Jeg tænkte faktisk – og jeg aner ikke, om det på nuværende tidspunkt er en mulighed – på et internt tagging-system. Forstået på en sådan måde, at hvis bruger x og y sidder og tråder, og det bliver relevant for en tredje bruger, at læse med – eksempelvis hvis bruger x nævner bruger z’s karakter Bente – at bruger x således ville kunne tagge bruger z’s karakter, så det kom frem som en notifikation hos bruger z?

Chilitoke 07.05.2020 17:02
Iris skrev:Jeg tænkte faktisk – og jeg aner ikke, om det på nuværende tidspunkt er en mulighed – på et internt tagging-system.
Forstået på en sådan måde, at hvis bruger x og y sidder og tråder, og det bliver relevant for en tredje bruger, at læse med – eksempelvis hvis bruger x nævner bruger z’s karakter Bente – at bruger x således ville kunne tagge bruger z’s karakter, så det kom frem som en notifikation hos bruger z?
Dette er delivst muligt idag.
Når man skriver et svar(Besvar, ikke hurtig) er der en mulighed kaldet:
'Karakternavn: [TomTextbox]'
Her kan man så skrive 'Bente' For at tagge Bente(Z).
Det betyder så at Y ikke bliver tagg'et dog, og Z bliver ikke tagget blot fordi at der bliver skrevet Bente.
Krystal 18.01.2021 10:47
Forslag fra denne tråd delt op og flyttet til forslagskassen.Hvis der mangler noget, så tilføj det endelig :)
~ Krys ~
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet