Skal lummer være så akavede?

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 06.01.2019 19:13
"Altng er ret kaotisk. Selvom Dianthos føles slem, lider de nærliggende byer også meget," svarede Zirra. På sine ture uden for byen havde hun set en del byer, der led under udvisningen af elverfolket, udgangsforbud og razziaer. Elverne oversvømmede ét sted blot for at blive sendt videre, og mange af byboerne var fjendske over for enhver der kom deres vej.
"Jeg håber det hele snart stilner af."

Zirra nippede til vinen, der var blevet serveret, mens hun lod stilheden i deres samtale optage sig lidt. Ingen havde lyst til at snakke om krig, når den lå over hele byen som et tungt tæppe. De andres samtaler handlede stadig om interesser og yndlingsfarver og den slags. 
Hun sukkede lavt. Hun kunne godt bare bruge et langt bad og en seng. Nattens søvnunderskud var ved at komme snigende nu.

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 06.01.2019 20:42
Mirabelle nikkede. Det var dog ikke blot de nærliggende byer. De fleste byer var på den ene eller anden måde påvirket af Kiles Orden, og ikke nødvendigvis på en god måde. Det sidste hun havde hørt var at Lazura endda havde valgt at smide ordenen ud af byen, og sagt at de ikke skulle komme tilbage. De kom tættere og tættere på en borgerkrig som det var, og Mirabelle kunne bare ikke forstå hvorfor dronningen ikke gjorde noget ved det. Jo mere der blev strammet om befolkning, jo vredere blev de.
Udover at nikke sagde Mirabelle dog ikke yderlig noget til denne samtale, det var bedst at lade det ligge, for det var et tungt emne at tage fat om, og det havde ikke været meningen med aftenen.

"Det virker til at dine forældre går meget op i at få dine brødre i et godt ægteskab. Hvis det ikke er for at snage for meget, er du også blevet giftet væk?" Det var et meget ledende spørgsmål, for hvis Zirra var giftet bort, så ville hun enten have sin mand på armen eller slet ikke være her. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 06.01.2019 20:57
"Mm, det er ikke fordi min mor ikke prøvede de første par år," svarede Zirra. "Jeg har... Måske har jeg bare lidt svært ved at binde mig. Der er så meget at opleve derude, og at skulle sætte hele mit liv på plads lige nu tror jeg ikke jeg kan. Jeg ville ikke være tilfreds med min beslutning om et par år. Og så er jeg nok bare heldig, at min far alligevel ikke ser mig som et godt match, så jeg får lov til at vige for drengene. "
Eylia have virkelig prøvet at få et par giftermål igennem. Den ene af gangene desværre til en mand, der havde luret Zirras erhverv, så han forsvandt meget pludseligt og uden forklaring inden det kunne blive til noget. En anden havde Zirra skræmt væk med sin egen forvirrede ubeslutsomhed. Hun havde ikke kunnet fortælle ham alt, og så havde løgnene taget overhånd.
Det var mange år siden nu, og Eylia havde givet op og håbede bare på Zirra en dag selv fandt ud af noget. Det virkede også til, at det var moderens måde at lette presset på, nu hvor Zirra i forvejen ikke levede op til faderens kampstandarter.

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 06.01.2019 21:53
Mirabelle lyttede til Zirras forklaring og det gav god nok mening. Hun havde det til dels på samme måde, selvom der også var andre følelser blandet ind i Mirabelles beslutninger. Følelser hun ikke følte at hun havde ret til at komme ud offentlig med. Det kunne godt være at hendes forældre elskede hende højt, men der var stadig en vis standard, så hun gjorde intet ved det. For hende var det fint nok at gemme det meste af livet, og før eller siden, så skulle hun nok følge sin mors ønsker og gifte sig. Det var hun sikker på.
"Jeg forstår fuldstændig hvordan du har det," svarede hun og sendte et opmuntrende smil til Zirra. "Jeg synes heller ikke at der er nogen grund til at gifte sig, hvis man ikke mener at det er det man ønsker. I øjeblikket eller fremover." Så kunne andre presse på så meget de ville, men man skulle også være tro overfor sig selv.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 07.01.2019 11:26
Det var rart at snakke med en der heller ikke var den største fortaler for ægteskab. Zirra havde ikke noget imod at gå mod strømmen, men det kunne være lidt ensomt at være alene med anderledes holdninger. Især når man ikke bare lige kunne forklare at hun ikke ønskede at bringe flere i fare med sit arbejde.

Dastor foreslog en rundvisning, og forældrene rejste sig fra det ryddede bord.
"Lad os bare lade de unge få lidt tid til dem selv uden os gamle hoveder. Vi kan mødes senere, måske i haven," foreslog Eylia, og alle virkede friske på den ide.

"En gåtur i haven?" spurgte Zirra Mirabelle. Hun kunne bruge at gå lidt rundt, ellers ville hun nok ende med at falde i søvn henover bordet, nu hvor maven var fyldt.

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 07.01.2019 22:50
Mirabelle kiggede rundt på alle parterne ved bordet. De så ud til at de allerede var godt i gang med at finde sig til pas med hvem de ville bruge det næste stykke tid med. Hvilket også betød at ingen forventede noget af de to døtre i et godt stykke tid.
"Meget gerne," sagde hun og rejste sig fra bordet, og nikkede kort til sin far som hun fik øjenkontakt med, før at hun viste Zirra ud mod haven.

"Har du noget varmere at tage på? Det er ikke ligefrem sommervejr derude mere," spurgte Mirabelle. Selv havde hun stadig sin pæne jakke der holdt det meste kulde væk, og det blev desuden heller aldrig ligeså koldt hernede syd på, som det gjorde oppe i norden. Det betød bare at hun ofte ikke frøs ligeså slemt som andre.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 12.01.2019 12:39
"Du tror da vel ikke, vi gik herover uden overtøj?" sagde Zirra drillende og tog sin egen jakke fra familiens overtøjsbunke.
Den var absolut ikke lige så pæn som Mirabelles, men Zirra havde heller ikke lige haft sin pæne jakke med ud på tur i nat. Havde hun nu bare haft husket den her aftale, havde hun nok gjort et lidt bedre indtryk. I det mindste gjorde det ikke så meget andet end at påvirke hendes fars humør, for hun skulle ikke giftes ind i den her familie uanset hvad.
"Du er sikkert også selv rimelig immun over for de milde vintre her i byen, når du er vant til norden."
Kulden udenfor var en dejlig afveksling, og Zirra tog en dyb indånding gennem næsen, hvorefter hun straks følte sig mere klar i hovedet. 

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 14.04.2019 21:29
//Afsluttet efter aftale <3
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 20.08.2019 14:07
Mirabelle lod kort sine øjne vandre over Zirra. Det kunne godt være at jakken ikke var så pæn, som noget af Mirabelles tøj, men nu var Mirabelle alligevel også opvokset i en fyrstefamilie modsat Zirra, hvor alting bare skulle være pænt, især når der kom gæster. Det var et rent held at hun havde fået lov til at gå i bukser, i stedet for kjoler. Kjoler var bare på ingen måder praktiske til.... noget som helst.
"En hel del, de milde vintre her, er næsten som de kolde somre nordpå," sagde hun med et venligt smil. Sommeren kunne tilgengæld være lidt mere modbydelig her, når man var blevet vant til nordens kulde, men hun havde heldigvis oplevet det der var værre nede i Balzera.

Zirra virkede stadig ikke særlig komfortabel, lidt ligesom indenfor, og Mirabelle var næsten sikker på at det ikke var selskabets skyld efterhånden. "Er du okay? Du virker stadig lidt..... mmhhh... ved siden af dig selv," det var måske ikke så høfligt at pointere det, men det var kun de to af dem, og hvis de skulle bruge de næste par timer sammen, så var det bedre at de fik afgjort hvad der var galt.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 20.08.2019 14:20
"Det er så tydeligt?" sukkede Zirra og var glad for, de gik, så hun ikke skulle stå stille og holde for megen øjenkontakt.
Hvad var der egentlig at sige? At hun var træt af sin far? Så meget havde vist været tydeligt helt fra de var ankommet, og hun havde ikke lyst til at ødelægge sine brødres muligheder med Pompadour-familien ved at tale over sig til storesøsteren. 
"Jeg arbejdede sent i går aftes - faktisk til lidt ud på natten," endte hun med at begynde og håbede på, at sætningen ville føre hende hen til en nogenlunde ordentlig forklaring. "Jeg havde glemt alt om den her aftale med alt det arbejde, så jeg har sovet for lidt og måtte låne en af mine kollegaers kjoler, fordi jeg ikke kunne nå hjem forbi. Den klør, er ikke min størrelse og jeg trænger mest bare til at sove - ikke til at høre på min far."
Alligevel kom hun til det! Pis også! Hun burde virkelig ikke tale sådan om sin far.
"Altså, min far er en fin mand," skyndte hun sig at tilføje. "Vi har bare et, ehm... Lidt anstrengt forhold."
Ukomfortabelt kradsede hun i kanten af kjolen. Det var ikke fordi den sad helt dårligt, men der hvor den var for stram, nev den, og hun måtte holde lidt ekstra op i den, fordi den lige var en centimeter for lang i bunden.

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 20.08.2019 14:35
Mirabelle lyttede blot til problemerne. Det var hende selv der havde spurgt, men det var heller ikke fordi at hun ikke forstod hvad det var Zirra sagde om det. Nogen gange var tingene bare ikke helt nemt mellem barn og forælder. Mirabelle havde f.eks. brugt mange år på at få dem til at forstå hvem hun var som person, og der havde de stadig ikke hele historien. Ikke at hun nogensinde kunne fortælle dem det.
"Jeg kan godt forstå hvor du kommer fra. Det er ikke altid lige så nemt som man kunne ønske," indrømmede hun. "Jeg kan ikke gøre så meget ved din far desværre, men måske vi kan gøre noget ved din kjole.... og måske kan du også få dig en lur hvis du virkelig trænger?" tilbød Mirabelle. Det var måske ikke ordentlig at tilbyde det til en gæst der var kommet til middag, men siden ingen af dem var midtpunktet her til aften, så ville deres forældre ikke vide bedre, hvis de trak sig tilbage til Mirabelles midlertidige værelse. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 20.08.2019 14:41
Det var rart at blive lyttet til. Uvant for Zirra under omstændighederne. Det var sjældent middagsselskaber endte med at hun faktisk kunne brokke sig.
"Det siger jeg ikke nej til," sagde hun straks efter tilbuddet var blevet givet, og virkede allerede en smule mere vågen bare ved udsigten til en lur. "Jeg må dog indrømme, at jeg foretrækker bukser."
Hun smilede lidt skævt til Mirabelle og turde godt sige det højt, når det kun var de to herude i haven. Hun havde misundt kvindens bukser hele måltiddet mens hun selv havde siddet med et irriterende skørt under bordet, der sad fast i stolens kant eller hendes skosnuder.

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 20.08.2019 14:45
Mirabelle kiggede lidt op og ned af Zirra, før at hun nikkede. "Mine bukser er måske lidt lange, men nu må vi jo se," indrømmede hun, og begyndte at styre deres gåtur, hen mod en anden indgang til huset. Der gik en lille dør fra beboelsesfløjen og ud til haven, som de kunne benytte sig af, for at 'snige' sig op til Mirabelles værelse.
"Det er ellers ikke normalt at jeg møder andre kvinder, der værdsætter et par bukser over et skørt. Selv i hæren er de meget tilbøjelig til at udnytte enhver mulighed for at få det på," sagde Mirabelle som de gik, lidt småsnak var der stadig lidt plads til, mens de var på vej mod døren. Haven var jo alligevel en god størrelse, og de havde ikke ligefrem travlt.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 20.08.2019 15:46
"Jeg arbejder på hustage," sagde Zirra tørt og hævede et øjenbryn. 
Det var ikke engang helt løgn, og så man efter i hendes sekretær-beskrivelse for byrenovationen var en del af hendes arbejde faktisk at inspicere standen af visse hustage i ny og næ. Det stod der mest, så hun havde en god undskyldning for at have bukser på som arbejdstøj og ikke behøvede ligne den almene indendørssekretær.
Der gik et par sekundter, før hun genoptog samtalen, midlertidigt betaget af den helholdte haves skønhed - selv her i vinteren. Med en gartner som mor havde Zirra lært at påskønne velholdte planter fra en ung alder.
"Ej, det er ikke helt så simpelt," fortsatte hun med en lidt lysere tone i stemmen. "Jeg er vokset op med to ældre brødre, så hvis jeg fik revet en kjole itu, var det mine brødres tøj, jeg rendte rundt i, indtil den var repareret. Jeg begyndte at se fordelene i bukser fra jeg var ret ung - især når man tonser rundt på paladset sammen med de to." Hun lo let ved minderne. Hvor havde de skapt meget ballade mens deres far var til vigtige riddermøder og deres mor havde arbejde at se til. "En kjole en gang imellem skader ikke, men så skal den nu også være noget særligt - ikke så almindelig som den her."

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 22.08.2019 15:00
Mirabelle så lidt forundret ud over at nogen arbejdede på hustage, især for en der så ud til at komme fra sådan en pæn familie. Det kunne ganske vidst godt være at de af navn ikke var adelige, men der var en del prestige i at være en del af Lyset, især når det var så stor en del af familien.
"Jeg kan forstå fordelen," sagde Mirabelle, selvom hun aldrig havde været vild som barn, og havde derfor ikke behov for at få repareret sine kjoler særlig ofte, og dem havde hun også mange år. "Jeg gik i kjoler det meste af min ungdom. Det var hvad der var forventet af mig. Det var kun når jeg trænede med min far, at det var pålagt at jeg skulle have bukser på," indrømmede hun, med et lille smil på læberne. Det var nogle gode tider dengang. "Jeg var desværre lidt for lydig dengang, til at sætte mig imod min mors ønsker, men ligeså snart jeg blev en del af Lyset, så må man sige at jeg har... ja, vel fundet min stemme overfor dem." Det var ikke fordi hun var højlydt og rebelsk, men det var rart at kunne sige fra, især siden hun allerede havde rundet de 30 år.
"Det største problem med kjolen, er virkelig at den ikke passer dig," sagde Mirabelle. Hun kunne værdsætte en pæn kjole, på andre, hvis den passede, også selvom den ikke var ekstravagant, som hendes egen familie gik i. Den kjole Zirra var på, var bare så tydelig ikke hendes. 

De var nået hen til døren, og hun åbnede den op, og holdt den åben for Zirra så hun kunne komme ind. Den gik ind til en gang, hvor der var døre til begge sider, men ellers var der næsten lidt sparsomt hernede. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 30.08.2019 19:40
Zirra smilede over Mirabelles fortælling. Selv havde hun også gået meget i kjoler, men de havde været af mere praktisk karakter, så hun kunne hjælpe sin mor i haven. Og når hun så rendte rundt i Trestons bukser, var der ingen udover hendes far, der havde brokket sig. 
Lad nu barnet, havde hendes mor altid sagt, for hun havde set, hvor komfortabel Zirra var i bukserne, selvom de var for brede om hofterne og for lange i benene. 
Men da Dastor havde givet op på at få endnu et barn på listerne over Lysets Krigere, var han gået i den modsatte retning og havde gået efter at vise Zirra så præsentabelt frem som muligt, så hun i det mindste kunne blive gift med en vordende ridder. Det var heller ikke gået så forfærdeligt godt i sidste ende. 

"Ja, det har du ret i. Jeg har ikke helt Cals brystparti," lo Zirra og gik ind gennem døren, Mirabelle holdt for hende. Kjolen havde hun lånt fra kostumelageret, men hun vidste, det var en af dem, Cal ofte brugte.
Hun så altid så godt ud i den, så Zirra havde håbet det samme gjaldt hende selv. Men det havde desværre ikke været tilfældet, og hun have ikke haft tiden til at vælge om desværre.
"Alle mine brødre er en del af Lysets Hær," sagde hun, mens de gik ned ad gangen. "Det er ikke fordi jeg synes de har fundet meget mere stemme over for min far af den grund. Jo, måske Ersten. Sorris er stadig så ung, at han bare ruller rundt som en lydig hund."

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 02.09.2019 11:36
Mirabelle kunne ikke lade vær med at lade sine øjne hvile bare et ekstra par sekunder på Zirra's brystparti, da det blev nævnt at hun ikke ligefrem fyldte det ud. Hvis Mirabelle selv havde følt sig mere sikker i at Zirra måske svang lidt mere til kvinder, havde hun forsøgt at nævne noget, men det var en dårlig ide, især nu når deres familier snakkede sammen. Det sidste Mirabelle ønskede var at komme i klemme med sin familie, over noget så... dumt.

"Jeg tror også mere at det var fordi jeg endelig fik lidt min egen frihed," indrømmede Mirabelle, og begyndte at vise Zirra hen af gangen til nogle trapper, som gik op. "Jeg har haft mere mulighed for at finde mig selv her i Dianthos, uden min families vagtsomme øjne. Selvom de nok helst så at jeg boede permanent her i huset, i stedet for mit værelse på paladset." Selv da hun havde boet i Balzera for en stund, så havde der stadig været familiemedlemmer omkring hende. De var ikke ligeså strenge som hendes forældre, men det var stadig nok til at hun følte sig for usikker til at udforske visse dele af sig selv.
Det var ikke en lang tur op til værelset, og snart nåede de det, og Mirabelle åbnede døren ind til det. Det var et meget sparsomt værelse, og det var tydeligt at det ikke blev brugt meget. Der var opsat alle de normale ting, en stor seng, en desk med et spejl til at gøre sig klar, og et stort garderobe skab, men personlige ejendele var der ikke mange af. Det mest personlige var sværdet der havde fået sin plads ovre ved sengen.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 04.09.2019 13:35
Rummet var noget mere upersonligt, end Zirra havde regnet med. Selv med Mirabelles kommentar om, at hun boede mest på paladset, var her meget intetsigende. De måneder, hvis Zirra selv havde boet halvt på sit loftsrum og halvt på sit gamle værelse derhjemme, havde hun da sørget for at have nogle genstande med affektionsværdi begge steder, så hun ikke følte sig fremmed det sted, hun sov.
"Bliver det ikke meget som at være gæst i eget hjem?" tillod hun sig at spørge, mens hun kiggede rundt. Der havde tydeligvis været gjort rent for nyligt, og sengen var redt til så megen perfektion, at hun ikke turde sætte sig på sengekanten, selvom hun havde lyst til den lur mere end noget andet.

Uden helt at tænke over, om det var anstændigt, lod Zirra sit blik glide over Mirabelles krop. De var ikke så forskellige i kropstype, men der var selvfølgelig lidt i højden og hendes barm var også lidt større end Zirras. Ikke Cal-størrelse, men Mirabelle trænede nok også en del mere en Cal, så hvor Cal holdt af at være lidt fyldig i udtrykket, var Mirabelle meget mere et muskelbundt til sammenligning. Jo, Mirabelle havde nok noget tøj, Zirra sagtens kunne være i. Hun ville næppe kunne bære det lige så pænt som den anden kvinde dog...

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 04.09.2019 13:47
Mirabelle kiggede lidt overraskende på Zirra, før at hun smilede og rystede på hovedet. "Jeg har aldrig betegnet det her som mit hjem. Det er primært min moster og onkel der bor her med deres børn," de var så godt nok ude lige nu. "Mine forældre bor normalvis oppe ved Norvik, der har jeg også et værelse der er noget mere mit," indrømmede hun. Hun kunne udemærket godt se hvorfor Zirra spurgte for det her værelse, var ikke andet end et gæsteværelse. Det var dog her for hende, når hun havde behov for det, selvom det var sjældent. Ofte ville hun hellere tage den ekstra tur hele vejen op til Paladset for at sove hvor hun plejede.

Mirabelle lagde mærke til blikket rettet mod hende, og for et øjeblik føltes det næsten som om at Zirra lagde op til noget.
Hun rømmede sig kort. "Skulle jeg finde noget mere komfortabelt tøj til dig? Med mindre du foretrækker at sove i... mindre." Det var trods alt tøjet og luren de var kommet herop efter. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 04.09.2019 14:16
Varmen steg straks op i Zirras kinder og gjorde dem helt røde, mens hun tog blikket fra Mira og kløede sig i nakken. Det havde helt sikkert været lidt for meget stirren. 
"Ja-eh, jeg..." hvad kunne hun sige? Jeg vurderede bare om vi var nogenlunde samme størrelse? Jeg er vant til at kigge på folk? De bukser sidder en million gange bedre på dig end de nogensinde vil på mig? "Jeg vil heller ikke krølle noget tøj ved at sove i det."
Flot, rigtig flot redning. Virkelig virkelig dårlig redning.
"Eh, altså jeg mener, det ødelægger lidt pointen i at låne noget, der sidder bedre?" tilføjede hun i et lidt akavet forsøg på at give en eller anden forklaring på... noget?
Det var gået ned ad bakke hurtigt. Pis, hun skulle have stirret sådan. Selvfølgelig blev det set som noget lidt akavet og grænseoverskridende. Det var de færreste, der responderede godt til den slags, og Zirra turde ikke rigtig tale frit om, at hun påskønnede kvinders kroppe lige så meget som mænds - ofte kunne hun faktisk påskønne en kvindes mere. Der var bare en feminin skønhed, hun kunne se selv i en kvinde som Mirabelle, der foretrak bukser og sværd og en kortklippet frisure.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12