Open up your lummer

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 29.06.2018 20:37
Murizz vendte blikket mod Gina igen og smilede venligt. Han kunne godt mærke at han var en smule energiforladt efter blodtabet, men det var heldigvis ikke slemt og Murizz havde trods alt prøvet det der var meget værre.
"Det var så lidt. Jeg håber du får det bedre," svarede han venligt, før han vendte sig mod Stark.
Han så ham komme løbende i fuld fart mod dem, og straks vidste Murizz at han havde fejlfortolket situationen.
"Stark, stop!" Råbte han og holdte hænderne oppe. Han stillede sig lige foran Gina for at beskytte hende og for at vise Stark at der ikke var noget at bekymre sig om. Han skulle nødigt stå i situationen af at Gina blev slået ihjel nu, efter han lige havde hjulpet hende. Desuden havde Gina ikke gjort ham noget, så han ville ikke kunne leve med tanken om at han havde været medskyldig til hendes død.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 29.06.2018 21:26
Stark reagerede hurtigt og stoppede op med det samme. Han lod fjerene blive indtil videre og så gik han forsigtigt i en stor bue lidt rundt om Murizz, så han kunne se Gina. Hun så ynkelig ud. Lille, lettere hvid i ansigtet, lidt blod rundt om munden og en forbundet skulder. Han kiggede på Murizz igen, gik bestemt hen til ham og lagde sin hænder forsigtigt på hans skuldre. 

"Er du okey?", spurgte han seriøst, men helt roligt. Han kiggede ham direkte i øjenene, men hans øjne var ikke skræmmende. De var bestemte, men varme.

Billede tegnet af Gina (Oprindelig skaber af Stark).

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 29.06.2018 21:30
Murizz holdte blikket fast på Stark mens han kom tættere på. Da Stark ikke så opfarende ud længere, lagde han armene ned langs siden igen og skævede mod Gina. Han åndede lettet op. Det kunne være gået rigtig galt, men heldigvis skete der intet. Han så op på Stark med et smil og nikkede.
"Ja, Stark. Jeg har det fint. Jeg hjalp bare lige..." Det gik op for ham at han ikke engang kendte hendes navn, så han stoppede sin sætning og grinede lavt.
"Hun var såret, så jeg lod hende få noget blod," fortsatte han sin sætning med et smil.
"Stark, hvad laver du her? Jeg har ikke set dig så længe," sagde han roligt og så på ham med et lettere undrende blik.

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 29.06.2018 22:00
Gina trak sig nogle skridt tilbage. Det var tydeligt, at Stark var ligeglad med hende og havde fokus på Murizz.

"Gina. Og tak igen", tænkte hun, så hun vidste at Murizz ville høre det. Hun sendte et lille taknemmeligt smil i hans retning og fortsatte med at gå langsomt bagud indtil hun skar en grimasse og tog sig selv til skulderen. Den var holdt op med at bløde, men den gjorde stadig meget ondt. Hun kunne ikke bevæge armen.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 29.06.2018 22:06
Stark sendte et varmt smil til Murizz. 
"Det er jeg glad for", svarede han og gav slip på hans skuldrer. Han sendte Gina et blik, da hun skar en grimasse. Han kiggede hurtigt tilbage på Murizz.
"Det fortæller jeg dig lige om lidt", sagde han med et varmt smil og kærlighed i stemmen. Han kiggede derefter over på Gina, begyndte at gå forsigtigt hen til hende og sagde: 

"Har du brug for hjælp?" Han kiggede hurtigt på Murizz og sendte et smil og så tilbage på Gina.

"Mere hjælp?", rettede han sig selv.

Han havde bevægede sig rundt om Murizz, så han var lidt tættere på Gina, men han holdt sig alligevel et stykke fra hende og tættere på Murizz. For det første sikrede han sig ikke at skræmme hende for meget og for det andet sikrede han, at skulle hun vise sig som en fjende alligevel, så stod han fast pladseret mellem hende og Murizz.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 29.06.2018 22:32
Murizz rettede sig mod Gina, da Stark gik mod hende for at hjælpe.
Det var nu rart at se folk være søde over for hinanden. Det var ret sjældent han fik lov til at opleve det, så han kunne ikke lade være med at smile lidt. Udover det, så var det kun rart for ham at se Stark igen. Et kendt ansigt, der ikke havde behandlet ham dårligt.
Han smilede mod Gina og nikkede let, da han hørte hendes tanke.
Det var så lidt. Svarede han hende, før han igen så mod Stark.

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 29.06.2018 22:40
Gina kiggede lidt fra Stark til Murizz og så tilbage igen. Hvis Murizz reagerede så positivt på Stark, så måtte han vel være ok. Han havde selvfølgelig også hvide vinger, hvilket stærkt indikerede en lys engel. Så længe Lydia ikke var til stede, var det vel ok.
"Tak... men jeg ved ikke, hvad du kan gøre. Min skulder er såret, men den er igang med at hele", sagde hun, tog let fat om sin skulder og skar endnu en lille grimasse.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 29.06.2018 22:45
"Det er ok. Jeg kan hele den", sagde han og gik helt hen til hende med beslutsomme skridt.
"Det kommer til at gøre lidt ondt", sagde han, fjernede hendes hånd fra hendes skulder og lagde sin egen på såret. Et hvidt lys dukkede op nder Starks hånd og Ginas sår helede helt. Hun kunne nu bevæge sin arm igen.
Stark smilte venligt til hende, da hun takkede og så hende så tage sin hætte over sig og gå sin vej.

Han vendte sig derefter mod Murizz og gik hen til ham. Han lagde armene omkring ham og smilte et sexede og skævt smil til ham.
"Hvor kom vi fra?", spurgte han med lidt råhed i stemmen.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 29.06.2018 22:56
Murizz vinkede mod Gina da hun gik derfra, før han så på Stark med et stort smil, så hugtænderne kom til syne.
"Lige hvor du vil have vi kom fra," svarede han med en kækhed over tonen.
Han lagde armene omkring livet på Stark.
Det var så fantastisk at føle sig så tryg igen. Det var alt for lang tid siden han havde følt sådan.
"Jeg er så glad for at se dig igen. Jeg har savnet dig sådan," sagde han lavt.

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 30.06.2018 20:03
Stark blev varm indeni og hans hjerte hamrede hurtigere, da Murizz lagde armene om ham. Det var virkelig det rigtige valg han var igang med at tage. Han grinte lidt over Murizz´ kommentar om, hvor de kom fra. 

"Jeg har også savnet dig", sagde han og pladserede et varmt, kærligt og langt kys på Murizz´ læber (ok?).
Han skævede over mod solen, der efterhånden var ved at gå ned. Himlen var begyndt at få lyserøde og lille nuancer. Han kiggede tilbage på Murizz.

"Jeg vil gerne vise dig noget. Vil du komme med mig?", spurgte han med en stemme, der var dyb og lavmeldt nok til, at det kun var for Murizz´ ører. 

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 20:36
Murizz kunne ikke lade være med at komme med et lavt grin selv, da han hørte Starks. Det var da lige til at blive den gladeste af.
Han lukkede øjnene i, da Starks læber ramte hans og han gengældte det glædeligt, før han åbnede øjnene igen.
Han nikkede kort.
"Okay," sagde han kort, stadig med et stort smil.
"Hvor skal vi hen?" Spurgte han hurtigt. Han vidste udmærket godt at Stark ikke ville fører ham et ubehageligt sted hen, men man kunne høre begejstringen i hans stemme.

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 30.06.2018 22:11
Stark holdt fortsat om Murizz. Det var rart at føle ham så tæt på sig.
"Jeg vil vise dig noget i nærheden af mit palæ. Jeg skal nok flyve os derhen. Hvis du vil med", sagde han med en nervøsitet og et håb i stemmen.
Han krydsede fingrer bag Murizz´ ryg for, at de kunne tage derhen med det samme. Hans hjerte var begyndt at hamre og han prøvede så hvidt som muligt at holde tankerne på alt andet end ringen. Han vidste at Murizz ellers ville vide, hvad overraskelsen var.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2018 23:05
Murizz nikkede igen.
"Det vil jeg meget gerne!" Svarede han ivrigt. Han lagde ikke engang mærke til nervøsiteten i Starks stemme.
Han lod armene blive om livet på Stark, idet de lettede fra jorden og forsvandt ud af syne.

//Out.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11