Iblandt de utallige ruiner..

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 21.01.2010 12:13
Tara blev revet ud af sin tankestrøm idet hun hørte noget der mindede om sang, et lille stykke væk, men takket være hendes godr hørelse som elver var det let for hende at lokalisere hvor lyden kom fra.
Hurtigt gik hun mod lyden og fik da også øje på Dværgen der kom nærmere, kort brød hun ud i et lille smil, da hun så væsnet, det var mange år siden hun sidst havde stødt på sådan en. "Goddag den herre" sagde hun med et imødekommende smil og lagde hovedet på skrå mod Afric "Hvad driver dig ud i sådan et vejr" sagde hun fortsat med det imødekommende smil og gik endnu tættere på dværgen, før hun stoppede op, ganske få meter fra ham
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 21.01.2010 12:20
Det gav et sæt i dværgen, dette resulterede i et voldsomt sug i piben, samtidig med en udånding, hvilket skabte en sky af piberøg omkring dværgen. Med et virkede det som om dværgen var større, stærkere og havde flere magiske kræfter end hvad han havde, hans magiske evne var slået over på on, og hans evne til at emitere alle magiske evner, trængte sig på. De nærmere ting omkring denne evne var faktisk ikke noget vildt, det bestod i ingenting, alt dette var en illusion, et håb om ikke at blive ædt. Men da han så at det "kun" var en elver, smillede han, en svag klukken kom fra ham.

"Du skræmte livet ud af mig!
Men goddag frøken"
Hans stemme var dyb, og rug i kanterne, præcis som granit, for hvis bjerge havde haft en stemme, så var det denne!
"Jeg kunne spørge dig om det samme! Men siden du nu spurgte først, så skal du da få det at vide! Ser du, jeg er her for at aflevere en vare, eller... på vej til at aflevere en vare... Et sværd for at være mere præcis"
Han ville ikke fortælle hendes præcis hvor fantastisk dette våben var, så stjal hun det sikkert, eller købte det... Man kunna aldrig vide med de elvere!...
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 21.01.2010 13:59
Tara viftede lidt af røgen væk fra ansigtet idet dværgen begyndte at sprutte grundet hendes pludselige tilstedeværrelse, det var vel også forståeligt, elverne så dværgene som små kompakte kampmaskiner, der dog ikke var synderligt opmærksomme eller for den sags skyldelegante, hvorimod elverene selv var stille når de bevægede sig rundt.
Et øjeblik kneb hun de store mandelformede øjne mistænksomt sammen mod ham, da hendes fornemmelse sagde at han var enormt stærk, dog var hun nødt til at berøre ham for at få de nøjagtige oplysninger om ham, selvom hun havde en fornemmelse på forhånd.
"Haha det kunne jeg se!" sagde hun med et lille kækt smil og trådte et lille skridt væk fra den lille dværg og hans røgsky der endnu hang som en tung tåge omkring ham. Dog sendte hun ham et interesseret blik idet han nævnte sit ærinde "Jaså, så du er smed?" spurgte hun med et løftet øjenbryn før hun krydsede armene, og baskede lidt med de store vinger, hun kunne selv godt bruge et par nye daggerter da hendes var ved at være både sløve og ikke så kønne som de engang havde været
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 21.01.2010 14:13
Han gryntede lidt, "hah... er du smed" gnækkede han for sig selv, "ja gu fanden er jeg smed... Afric! jeg er landets bedste smed!" deklamerede han, mens han slog ud med armene, som om han præssenterede et cirkus nummer. Han mente ihvertfald selv at han var landets bedste smed, og det var jo ikke fordi der var særlig mange andre smede, der ville protestere imod ham, for dværge, havde smede kunsten i blodet. Meeen der var da lidt i snakken. Han lagde hovedet på skrå, og betragtede vingerne, "novra! DET må jeg sige, det er noget af en flyvetur de kan give, i-ikke at jeg vil med! nej.. jorden! jorden er god nok til mig!" skyndte han sig at forklare, han hadede ikke at kunne føle jorden under hans fødder, selv at gå et par etager op gjorde han nervøs, han vidste ikke hvorfor... men på den anden side, hvorfor skulle han dog vide det?
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 21.01.2010 14:46
Tara smilede lidt for sig selv idet han proklamerede sig som værende landets bedste smed, hun trængte i den grad til et nyt sæt kvive, det var sikkert "Så Dværg, hvor meget tager du for din smedekunst?" sagde hun og sendte ham et smil, hun var udemærket klar over at dværge kunne smede og bygge som ingen andre var i stand til det, så et sæt daggerter lavet af en dværg ville sikkert holde i mange hundrede år.
Forsigtigt løsnede hun en lille pung der sad fadt i hendes brune læderbælte, og åbnede den hvorefter hun hældte enhåndfuld guldstykker ud i håndfladen med en overvejende mine "Dette skulle kunne gøre det!" sagde hun med et spørgende udtryk.
Hun strøg hurtigt en hånd igennem håret med en tilfreds mine da han nævnte hendes vinger, hun var selv tilfreds med dem, og dertil en smugle stolt "Flyve kan ´jeg bestemt, dog er jeg så heldig at være velsignet med en ganger hvis jeg skal rejse over lange distancer!" sagde hun og sendte sin store fugl Storm en varm tanke.
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 21.01.2010 17:01
Hans øjne fløj op, og han førte en af stykkerne op til munden, hvor han bed i det. Og en lille stemme inde i ham skreg, GULD! "Ohhh... der kan man se frøken! Jeg står til deres tjeneste!" Han virkede måske lidt for ivrig, og den gestus det var i at pakke guldet ned i en pung, hurtigere end godt var. Han klappede hænderne sammen, og bankede sin pibe fri for tobak, pakkede også den ned, knækkede fingrene, og smillede bredt. "hvad drejer det sig om frøken?" han kiggede op og ned af hende, undersøgende hende, hvad kunne det mon være, en ring? en bue? de fimsede elvere gik jo ikke med noget... større på nogen måder, og hvis hun gjorde, så skulle det være den første han så, og ville komme til at se. Han rystede sig ved tanken om at flyve, neeej... jorden! Jorden var god nok til ham!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 21.01.2010 18:30
Tara smilede tilfreds med et lille hovedryst, de griske dværge, takket være mange års livserfaring vidste hun heldigvis at dværge var ret glade for værdigenstande generalt, dog havde de, så vidt hun havde fåestået, en særlig glæde for guld da det var et metal.
"Det drejer sig om to daggerter i et elegant og let design!" sagde hun så ganske ærligt og så ned på den lille dværg, med et skævt smil, hvis han lavede arbejdet tilfredsstillende, kunne han måske også smede hende nogle pæne armskinder, men først skulle hun se hans arbejde an.
"Det burde være en smal sag for en dværg som dig!" sagde hun så med en udfordrende tone, og et løftet øjenbryn, guldet havde heldigvis ikke været svært at få fat på, med hendes evner kunne hun lokalesere hvor det befandt sig, men det behøvede han jo ikke få i vide
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 21.01.2010 21:17
Han rynkede brynene og nikkede så, "naturligvis frøken, naturligvis!" Mumlede han, og gennemgik forsigtigt hans hans bælter, tasker og så videre, og så videre. Han nikkede, og lagde hovedet en smugle på skrå, "hvornår vil du have dem, og hvor kan jeg aflevere dem?" spurgte han, stadig sulten efter gul, ikke fordi han regnede med der kom mere af denne handel, men nu hvor han gjorde sig umage med dette, så var der måske flere handler i nærheden! Hvem ved! Han smilte af sin egen plan, og så forsigtigt på hende, mens han gennemtænkte præcis hvordan disse knive skulle kreeres! Nemt design, let... altså fart... Han kom i tanke om et design han engang havde lavet, hvor klingen virkede som finger blokeringen, og hvor der på bagsiden af skæftet sad endnu et blad, givende mulighed for at ramme en anden gang, hvis den første gik forbi! Fantastisk design, det måtte han give sig selv... ingen grund til at være ydmyg!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 21.01.2010 21:36
Tara så sig tænkende om, før hun strøg en finger over hendes hovedbeklædning som var lidt speviel af sig, men som symboliserede hvilket folk hun kom fra, som også gjorde hende stolt, som en dværgs skæg.
"De skal være færdige snarrest muligt, jeg ønsker et elegant design med elegante detaljer, det skulle være noget i dværge skulle være dygtige til, har jeg hørt!" sagde hun og smilede endnu skævt ned til ham, inden hun kastede et blik udover havet, hun havde aldrig brudt sig om det, smukt var det, men tanken om at svømme var ikke lige hende!
"De kan afleveres her, giv mig et tidspunkt på hvornår de er færdige, og så kan vi mødes til afhentning!" sagde hun bestemt, hun brød sig ikke om at oplyse hendes hjem, og slet ikke overfor dværge, de griske små væsner, de var ikke til at regne med, ikke altid i hvert fald!
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 22.01.2010 15:46
Han nikkede forstående, og betragtede hende som om han ventede, ventede på at afslutte samtalen og begive sig videre, men måske ville det virke umådeligt uhøfligt? Hvem vidste. Han kløede sig i det granit sort brune virvar af skæg og hår, og betragtede hende, hun var alt for høj til at håndtere hans sædvanlige våben, de krævede visse... muskler, som hun tydeligvist ikke besad! En suk gled over hans læber, et suk der ikke indebar "åh nej nu skal jeg arbejde" men et suk der indebar "ÅÅÅH nej svanse våben igen!"
"Nuvel! Jeg skal se hvornår jeg kan have dem klar..." han foretog nogle korte beregninger i sit stille sind, "ohm engang imorgen middag.... hvis du kan fortælle mig hvor jeg kan finde en smedje!" Han så rundt, som om han ventede at en ville falde ned fra himlen, og det havde han da også en enkelt gang set! Eller... ikke ned fra himlen, men fra den etage ovenover!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 22.01.2010 16:15
Tara så bestemt ned på dværgen, nok var hendes knive ikke mere end 25 cm lange, med slanke blade, men i hendes hænder var de mere dødbringende end man kunne forestille sig hos enhver elver.
Hurtigt nikkede hun og slog armen ud i en bestemt retning "Der burde være en smedje i Medianen, byen ligger den vej!" sagde hun bestemt og så i samme retning som hun pegede.
hurtigt lod hun til at overveje noget, og ganske rigtigt, der var et stykke til medianen, og på hans korte ben ville det tage en hel dagsrejse hvis ikke mere, så at han skulle være færdig med sit håndværk og nå tilbage til Tara med det ville det kræve en hest, eller anden transport "Skal du have en hånd til at komme derhen?" spurgte hun så prøvende, nok var dværge griske og stædige, men han virkede ikke som en der kunne finde på at slå hende ihjel.
Storm, hendes fugl, brød sig ganske vidst ikke om fremmede, men med en bestemt tone blev han sikkert overtalet til at tage dværgen med!
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 22.01.2010 22:37
"Nej! Det kan jeg love dig for jeg ikke skal! Jeg skal ikke over jorden! Men derimod... Er du op på en lille kappe strid... og ingen sjove gangere, bare dig og dine pæne vinger der!" sagde han, og pegede med en tyk finger imod dem, hvorefter han skrabbede i jorden, hun havde endnu ikke set hvad dværge kunne gøre med jord alene!
Han fortsatte sin skrabben, indtil jorden under ham var godt og grundigt muldret rundt, ventendende på det ene ord der skulle afgøre det hele! Han kunne hvis han virkelig anstrængte sig, grave sig hurtigere gennem jorden end de fleste kunne gå! og til tider løbe! Se DET var et talent!

Han smilte, og knækkede sine fingre, smillende, ventende på at noget skulle ske! Hans hoved havde sluppet designet, og det var nu blevet arkiveret, ventende på at det ville blive taget op igen. Men der ville nok gå..... cirka den tid det tog ham at grave sig til Medianen!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 23.01.2010 13:35
Tara smilede lidt ved tanken om hans skræk for luften, på den anden side var der også ting som Tara selv ikke var så glad for, f.eks. små rum, hun gøs ved tanken før hun rystede den af sig, og så så igen ned mod den lille dværg, ville han have en kamp, mod hende?
Hun brød sig ikke om det, da hvad hun havde fornemmet på dværgen var ret kraftigt, godt nok havde hun ikke berørt ham, men hun havde været tæt nok på til at kunne fornemme at der var en større kraft i ham, som mange andre krystallianere ikke besad.
"Det er fint med mig!" sagde hun så hurtigt, det var pinligt at tabe til en dværg, men mere pinligt at afslå en udfordring fra en. Hurtigt bukkede hun sig ned i knæ og spredte de store gyldenbrune vinger ud, før hun slog et ordentligt slag dem dem, hvilket fik hende til at lette flere meter over jorden, hvor hun løsnede sine to efterhånden ret slidte knive fra den ene lår, hvor de havde sine faste pladser !
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 23.01.2010 18:21
"uhmm.... Frøken, jeg mente ikke, som i ... dem der!" forklarede han og pegede forklarende, hvordan kunne man misforstå ham? hun havde jo selv nævnt hvor lang tid det ville tage ham at nå til denne by, "ser du... jeg mente faktisk, en kappe strid om hvorvidt jeg kunne nå til Medianen på under en dag" Han smillede til hende, og skrabbede hårdere i jorden med sin fod, det ville komme bag på hende, hun havde tydeligvist aldrig set en dværg grave før!

Han førte tungen over sine tænder, rensende dem, mens han overvejede hvilken slags jord det mon var de stod på, dog tog det ham ikke længe at bedømme at det nok ikke var granit, og derfor ville han sagtens kunne tilbage ligge enhver afstand hun kunne, på samme tid! det SKULLE han, for han nægtede at tabe til... til ... til en elver!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 23.01.2010 19:14
Tara så undrende ned på ham, men satte så knivene på plads, hun udtrykte sig virkelig underligt "Så du foreslår altså et kapløb til Medianen?" sagde hun med et lille smil på læben, hun kunne flyve hurtigt, desværre ikke i længere tid af gangen, det var blandt andet også det hun brugte Storm til.
Hurtigt nikkede hun så ned mod ham "Det er en aftale, vi kan mødes ved bymidten!" sagde hun før hun hævede sig yderligere 10-20-30 meter op, så hun havde et lettere overblik over retning og vindmodstand. Hun så ned mod dværgen, og holdt så hænderne op for munden, som en trakt så han lettere kunne høre hende "Klar?"
Afric Aloisis

Afric Aloisis

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 107 cm

Afric 24.01.2010 21:27
Et svagt smil gled over hans læber. Hvorefter han nikkede forstående, og med det samme, skrabbede han jord væk ved siden af sig, indtil han havde skabt noget der blot lignte en miniature hul, stort nok til at han kunne stå i det. Og med et lille 'hop' stod han deri. En hånd kom til syne, tre fingre. 1....2....3.... Og derefter blev den trukket ned, hvorefter han begyndte at 'grave' sig igennem jorden, dette bestod praktiskt talt i at han skubbede jorden til sidde, opfangende det jord der ikke lod sig flytte med munden. Han kunne grave sig meget hurtigere gennem jorden end han kunne løbe. Dette var nok grundet hans korte ben. De stærke smede arme kunne nemlig presse meget mere jord til siden, end hans ben kunne skære gennem luften. Og med denne teknik, kunne han rejse over korte distancer, enormt hurtigt. Meeeen, skulle han rejse længere, så var en god gammeldags spasser tur måske lige sagen!
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 25.01.2010 16:17
Tara så ned mod den lille dværg der stod samptlige meter under hende, takket være hendes skarpe syn var det let for hende at se da han talte ned og ..... forsvandt?
Hvordan i alverden kunne det være? Bare han dog ikke have telekinetiske kræter eller noget i den stil, så ville hun da komme i alvorlige problemer, og at tabe til en dværg io fart ville være hendes livs nederlag. Godt nok havde han stået og stampet lidt i jorden, men var det ikke bare sådan en typisk dværgeting? De havde det jo med at blive lidt småsære og tillægge sig nogle underlige vaner, det var trods alt dværge
I det samme satte hun igang og baksede ihærdigt med de store vinger hvilket fik hende til at skyde fremad, men at hun ikke kunne se ham bekymrede hende lidt, dog valgte hun ikke at tænke vidre over det, og satte farten op, mens hun satte kursen mod Medianen
Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 21:17
Kuhani kommer stille gående ud af nattens dystre mørke. Det er første gang at Kuhani er i denne del af landet. Hendes mission er at finde hendes søster Miyo og hævne deres fars død, men hun har ingen anelse om hvor hun skal lede. Derfor leder hun under hver en sten og er nu kommet her til. Regnen pisker ned og klistre hendes lange hvide hår og den sorte kjole til hendes krop. Vinden er bidende kold, men hun lader ikk til at bemærke det. Nattens mørke bliver kun oplyst af hendes hvide hår og hendes mandelformet hvide øjne.
Kuhani er ved at være utålmodig med at finde sin søster, men behersker sig selv og leder grundigt.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 08.12.2011 21:56
Mellem alle ruinerne står Carolina - lige for tiden er hun begyndt at udforske andre dele af Krystallandet (mere eller mindre frivilligt) - og er nu kommet til havet. Et sted, som hun på ingen måder er tryg ved, og selvom hun ikke vil indrømme det, er hun ret skræmt af bølgerne, der pisker mod ruinerne. Det hjælper heller ikke noget, at det siler ned, - hun er fuldstændig gennemblødt og hendes normalt ellers så pjuskede hår er klasket ned omkring hendes skuldre. Tøjet er vådt - og hun skutter sig i det ligeså våde tæppe, som hun har omkring sig.
Carolina spjætter til siden med en lille lettere skræmt lyd, da en af bølgerne slår hen mod hende. Hvad laver jeg her, hvad laver jeg her? Normalt er hun ret optaget af omgivelserne omkring sig, men der er så meget, hun holder øje med her, at hun slet ikke bemærker den kvinde med det lysende, hvide hår, der står på nogle ruiner længere fremme.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine
Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 22:01
Kuhani bemærker med det samme at der en nogen til stede og vender sig mod personen, uden at vende hele kroppen. På afstand står hun og betagter den fremmede pige. Med det samme at Carolina kommer ind for hendes synsflet, lyser hendes øjne kraftigt op og hele Carolinas liv passere for øjnene af Kuhani. Allerede før at hun har set Kuhane, ved Kuhani allerede alt der er at vide om Carolina.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12