Aella

Aella

Omrejsende heler; småsvindler.

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 17.10.2015 17:42
Den spæde sol badede Aella i et blødt lys som hun majestætisk sad med rank ryg og benene over kors på ryggen af en stor arbejdshest, et stenkast fra porten. Hendes vinger var for en gangs skyld både fremme og udfoldede og indrammede den spinkle skikkelse på en måde man, kendte man Aella, vidste var nøje iscenesat. Det havde i hvert fald sin effekt, fordi hvor en del af folkene der søgte ind til byen den morgen, for handel eller asyl, sendte hende varsomme blikke, gjorde de det fra en god afstand. Aella klappede mildt det store dyr under sig og spejdede efter Jarko. Hun havde ikke kunne skaffe to heste så han måtte klare sig uden, men det var ærlig talt heller ikke så lang en rejse - når alt kom til alt. Den kunne sagtens klares til fods, men hvis den barnagtige engel havde nu engang ikke så lange ben. Nej så var det heldigt at der var en købman der skyldte hende en tjeneste - og mere end det, hvis man spurgte hende. Det var trods alt hans liv hun havde reddet i sin tid. Nu skulle hun bare vente på Jarko.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 17.10.2015 23:30
Det var en anelse for tidligt på døgnet, tænkte Jarko, som han spredte sine kragevinger og fløj over byens tage mod byporten og vidderne bag den, som kunne skimtes i horisonten. De fleste af gaderne under ham var stadig tomme, men enkelte var på vej til deres daglige gøremål. Ingen tog notits af fuglen, som fløj langt over dem.
Efter 'Hanen' havde Jarko søgt mod en anden kro, og han havde måske fået et par glas for meget. I hvert fald nok til, at han fandt det vanskeligt at komme ud af fjerene i det spæde sollys og sætte kursen mod porten: en aftale var dog en aftale, og Jarko havde ikke tænkt sig at lade Aella vente for længe: det var trods alt hende, der havde lovet betaling for denne 'rejse'.

I løbet af aftenen havde Jarko hørt mange rygter, der gjorde ham en anelse urolig: at Mørkets Hær skulle være begyndt at røre på sig. Han ønskede ikke at tage del i konflikten, men han havde heller intet ønske om at se Mørket på tronen igen. Han huskede stadig årene hvor Mørket havde hersket, og han havde ikke fundet dem behagelige.

Krage blev til mand i en sky af sorte fjer, som han landede på jorden. Han var iført mørke rejseklæder, men ansigtet tydede på, at her var en mand, der havde befundet sig lidt for længe på en af kroerne aftenen før. Han missede let med øjnene, som han så op mod Aella, der sad på en solid arbejdshest. Det måtte egentlig ikke være helt let, der der med for altid at have en barnekrop..
"Godmorgen." Brummede han. Det lod til at blive en klar og skyfri dag, og Jarko håbede, at rejsen ville forløbe uden problemer.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 20.10.2015 00:08
Aella klappede begejstret i sine hænder da Jarko kom flyvende. Det var bestemt ikke en ting hun havde set før; det plejede han ikke ligefrem at gøre på børnehjemmet. Det lignede bestemt en mere elegant og nyttig transport end hendes åbenlyse alternativ - hun kunne ikke lade være med at være lidt misundelig.
"Du kan også flyve.." Konstaterede hun med et grin og selvom at det måske ikke skulle blive relevant for denne opgave, kunne hun allerede se hele det utilitaristiske maskineri skifte i gear bag de yndige øjne - det skulle hun bestemt skrive sig bag øret.
"Vil du ridde med..?" Tilbød hun og satte sig ordentligt til rette på sin ganger. Måske var hun småpsykopatisk, men hun kunne stadig tolke det blik han sendte hesten, "..Vi har cirka en dagsrejse foran os mod syd.."
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 20.10.2015 20:54
Aella så lidt for begejstret ud efter Jarkos mening. Han børstede en skinnende, sort fjer af skulderen og så ud over vejen foran dem. Han havde vandret langs Krystallandets landeveje mange gange og området var på ingen måde ukendt for ham. Det var dog et stykke tid siden, han sidst havde været denne vej, og den var ikke ligefrem blevet sikrere den seneste tid: landevejsrøvere og det, der var værre, plagede de rejsende
En dagsrejse lød imidlertid ikke som noget, der ville bringe de store farer. Så tæt på byen skulle de være i sikkerhed, og skulle noget ubehageligt vise sig, ville de forhåbentlig være i stand til at stikke af.

"Det er en stor krabat af en hest, så den kan vel holde til to." Hans blik på Aella antydede, at han vidst nærmere regnede det for at være halvanden, da hendes ringe størrelse næppe var meget vægt for hesten at bære. Det passede ham fint at komme hurtigt frem - nok holdt han af arbejde, især den slags der gav krystaller i lommerne, men han holdt endnu mere af en varm krostue.
Uden videre svingede han sig op på hesten bag hende, og hans hænder rakte ud efter tøjlerne. Et øjebliks tøven fik ham dog til at række dem mod Aella i stedet: "Foretrækker frøkenen at have tøjlerne?" Der var en vis munterhed i stemmen, for Aella var langt fra nogen frøken i hans øjne.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 25.10.2015 17:22
Aella rykkede lidt på sig indtil Jarko var situeret bag hende, men sagde umiddelbart ikke noget selv efter hans spørgsmål. I stedet rakte hun ham blot tøjlerne uden den store ceremoni. Det var ganske rigtig en stor hest og alene på vejen derud havde hun fundet ud af at hun ikke rigtig havde vægten til at få den til at lystre. Nej hvis han ville sidde og blive træt i armene så skulle han da være mere end velkommen, det var alligevel hende der skulle udpege vejen.
Desuden havde hun faktisk alt for travlt med at være en smule irriteret over at han slet ikke havde fulgt op på dikotomien i hendes sætning. Her havde hun givet ham et hint og været helt klart til at forklare og være bedrevidende og så spurgte han ikke engang.
"Er du slet ikke nysgerrig hvorfor vi skulle mødes ved nordporten når jeg lige har sagt at vi skal syd på..?" Spurgte hun med en lille trutmund.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 26.10.2015 15:12
Jarko, som ved deres tidligere møde havde været ganske tøvende, havde haft natten til at tænke over sagerne, og når det nu kom til stykket, ville han egentlig bare af sted så hurtigt som muligt. Nord eller syd? Det gjorde ikke den store forskel, selvom det selvfølgelig var en smule besværligt at ride hele vejen uden om byen..
"Jeg forestillede mig, at der var en del flere detaljer, lige alligevel skulle indviges i.." Brummede han, idet han med et fast greb i tøjlerne fik hesten sat i en rolig gang langs bymuren. Han så ned på hendes lille skikkelse med let hævet øjenbryn - hun ville sandsynligvis sige til, hvis han red den forkerte vej.

Det var et pænt stykke tid siden, han havde redet en hest, men dyret virkede heldigvis roligt af gemyt på trods af sin størrelse. Det var en ganske smuk morgen, og det føltes egentlig meget rart at være kommet ud fra byens snævre gader, selvom sollyset fik hans tunge hoved til at smerte en smule.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 05.11.2015 14:27
Aella rumsterede lidt rundt for at sidde behageligt på hesten. Den var lidt for bred over skuldrene til at hun kunne sidde over skrævs uden at få nok så ømt på sigt, men nu hvor Jarko sad bag hende med armene på hver side, kunne hun let sætte sig i skrædderstilling og skamløst læne sig op af hans brystkasse. Aella lukkede øjnene og sukkede let.
"Jeg har en kontakt i paladset der kan give mig en vej ind." Forklarede hun uden at se op, "Hun mistede for nyligt sin familie i en tragisk ulykke og jeg skal bruge dig til at fremstå som den redningsmanden af hendes længe forsvundne kusine - mig.."
Et øjeblik tøvede hun som hesten vuggede hende fra side til side. Hvis hun havde nogen kvaler mod den grove løgn og udnyttelse hun tilstod til, var det bestemt ikke bestemt ikke tydeligt fra hendes små træk. Hun var afslappet, måske en smule tænksom men bestemt ikke plaget af nogen form for samvittighed.
"..Så vi skal sondere terrænet, blive enige om en løgn og så tager vi hjem via sydporten. Lyder det rimeligt?"
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 08.11.2015 22:51
"Gør Dem endelig det behageligt, frøken.." En vis ironi kunne høres i Jarkos stemme, som han skævede ned til Aella, der havde sat sig godt til rette. Han gjorde dog ingen indvendinger - det var længe siden han havde siddet på en hest, så han forstod hendes trang til at gøre sig det behageligt. Selv ville han sandsynligvis ende med en lettere øm bagdel, men sådan var det.
At lyve om en sådan situation, var ikke noget, der gik Jarko meget på. Naturligvis var det synd for hvem-det-nu-end-var, at hun havde mistet sin familie, men folk gik hen og blev dræbt hele tiden. Især i disse dage. Og hvis man kunne udnytte situationen til at lænse dem for et par krystaller undervejs, følte Jarko ingen kvaler ved det.

Angående krystaller .. "Såå. Hvad er udbyttet? Damen er rig, og hun vil give os en belønning?" Spurgte han med et kort blik på Aella, idet hesten travede af sted langs bymuren. Han gik ud fra, at hun havde flere planer end blot at give kvindemennesket et savnet familiemedlem.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 12.11.2015 13:35
"Tjah.. Hun er elleve.." Svarede Aella kort for hovedet. Det havde forvirret hende et øjeblik da Jarko havde begyndt at tale om 'damer', men det skulle hun hurtigt få opklaret, "Hendes værge derimod vil måske betale, det ved jeg ikke.."
Hun kastede et blik hele vejen op langs muren hvor krystalpaladsets top var synlig. Nej det her handlede egentlig ikke om penge..
"Jeg får det ud af det at jeg forhåbentlig ikke behøver at bekymre mig om kost og logi de næste håndfuld år, lissom da jeg boede på 'hjemmet, bare lidt mere luksuriøst.." Der var naturligvis flere goder der lå mere eller mindre implicit, størst af alt viden - Aella havde intet imod tanken om en fin dannelse, det ville være endnu en rolle.. et redskab i hendes assortement af løgne.
"Du får det ud af det at jeg ikke længere behøver de penge jeg har lagt til side til de kommende vintre.."
Hun drejede nakken og smilede strålende op til Jarko.
"Nogen spørgsmål?"
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.11.2015 19:53
Det lød jo som en ganske rimelig aftale, tænkte Jarko. Havde han selv muligheden for at bedrage sig ind i et luksuriøst liv, havde han nok også taget chancen: problemet var nok bare, at han var lidt for glad for værtshuse og havde et alt andet end velegnet sprog, til at han kunne rende rundt og lege adelig.
"Og du tror ikke, at værgen vil få mistanke om noget?" Spurgte han, idet hesten nærmede den sydlige ende af byen. Han styrede hesten uden om Sydporten og lod den i stedet begynde at trave af sted langs den sydlige landevej. Der var ikke mange på farten på denne tid af dagen: og især ikke i disse tider, hvor de fleste havde søgt tilflugt bag byens mure.

Aella skulle nok slippe godt fra den lille løgn. En elleve-årige pige ville sandsynligvis blive himmelhenrykt for at få selskab, og desuden var englen ikke ligefrem selv en dårlig løgner, så vidt Jarko huskede. "Så .. hvad skal der ske sydpå?" Brummede han, idet han så fremad mod horisonten. Enkelte træer lænede sig ud over landevejen, men de havde mistet de fleste af deres blade. En gruppe af handlende var på vej ind mod byen, og de så lidt overrasket mod hesten, bærende Jarko og Aella.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 29.11.2015 13:09
Aella trak på skuldrene. I hendes erfaring var det de absolut færreste der forventede at en femårig pige var i stand til systematisk at lyve. Maralinda havde i hvert fald ikke regnet med at det ville være et problem, og selvom at det bestemt ikke var det smarteste, så stolede Aella på dæmonen. I hvert fald et stykke af vejen.
"Hm.." svarede hun og gabte. Det ville blive en lang tur og hendes krop havde allerede omstillet i form af træthed. Nysgerrighed var en af englens drivende kræfter, så når der ikke var noget at være nysgerrig for kunne hun lige så godt sove.
"Vi skal finde ud af detaljer til historien.. Hvor var jeg da det skete, hvordan overlevede jeg, hvor har jeg gemt mig, sovet, spist. Hvad har jeg spist." Aella var som sagt ingen urutineret løgner, men hun var ikke altid en lige god planlægger, og hun kunne ikke tage æren for alle detaljerne, "..Endelig skal vi lade dig blive SET i en af de nærliggende landsbyer, i tilfælde af at de sender nogen ud for at spørge.."
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 13.12.2015 23:26
"Aha. Jamen vi har jo god tid til at planlægge, inden vi når den første landsby." Jarko satte hesten i trav, og nu var den på vej ud af Sydvejen. Bag dem blev bymuren mindre og mindre, og landskabet blev afløst af små bakker, enge og marker.
Det var rart at komme lidt væk fra byen. Det havde mildest talt været et helvede at opholde sig i de fattigere dele af byen de seneste måneder, for manglen på fødevarer havde gjort folk desperate. Jarko var godt nok vandt til at håndtere desperate folk, men det bliv lidt trættende i længden.

Herude var der ikke mange til at forstyrre freden. Landevejen var ganske tom på denne morgen, og sollyset fik nærmest verden til at se ganske lys og munter ud. Jarko var dog mere typen, der blev munter af at have rigeligt med krystaller i lommen, og han mente, at det var på tide at lægge planer. "Så .. hvor har du været i alle disse år, damen ikke har kendt sin kusine?"
Han styrede hesten ind mellem en lille lund af træer, væk fra vejen. "Genvej." Brummede han. En lille sti førte på dette sted over området, hvor selve landevejen fulgte en mere upraktisk rute. Jarko mente desuden, at det ville være en god idé ikke at blive set på vej væk fra Hovedstaden.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 15.12.2015 21:49
Misforståelserne blev ved med at hobe op, og Aella var så småt ved at blive træt af at lyve sig ud af dem. Hun havde egentlig forsvoret at fortælle Jarko alle detaljer - dels for sin egen sikkerheds skyld, dels fordi det virkelig ikke vedrørte ham. Men denne her slags usikkerheder kunne ultimativt skade deres chancer. Så efter at være ukarakteristisk stille i en længere tid, tog den lille engel en dyb indånding og tilstod:
"Hun er lissom mig, okay." Hun gjorde en gestus der skulle være sigende og markere hendes vinger. Desværre glemte hun i samme instans at hun sad på en hest og hvis ikke Jarkos arme havde været der, havde hun nok trimlet af. Efter hendes åndedræt atter faldt til ro kunne hun fortsætte:
"Hun er et 300-årigt barn der har løjet sig til et liv i luksus.." Aella drejede nakken og sendte manden over hende et undskyldende smil. Det ville vitterligt ikke have bragt hende nogen kvaler hvis han aldrig havde fundet ud af det, men nu var de endt der og så måtte hun håndtere udfaldet.
"Og vi har aftalt at prøve at finde en plads i hendes historie til mig." Var det virkelig så odiøst?
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 22.12.2015 01:21
Jarko holdt Aellas spinkle barnekrop på plads med armen, idet hun var tæt på at trille ned af hesten: det var tydeligt på udtrykket i hans ansigt, at han ikke kunne holde overraskelsen tilbage. "Hvad .. er hun?" Han bragte hesten til standsning og så ned på hende, brynene rynket.
"Nu tror jeg lige, vi skal have alle detaljerne på plads her, lille frøken." Jarko var efterhånden en anelse rundt på gulvet af alle Aellas krumspring: først skulle de mødes ved den forkerte port, så fortalte hun det ene - og nu viste det sig, at hun havde udeladt en temmelig vigtig detalje. Jarko var ikke specielt begejstret for at blive holdt i uvished.

"Så. Det er ikke din lille veninde, der skal lyves for. Men .. folkene hun omgiver sig med?" Han stirrede lidt utålmodigt afventende på englen. Han havde ikke tænkt sig at bevæge sig en meter længere fra byen, før han var sikker på, at der ikke var andre vigtige detaljer, hun manglede at spytte ud med.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 22.12.2015 21:44
"Jeg spurgte ikke.." Informerede Aella tvært. Det var teknisk set ikke løgn; hun havde ikke behøvet at spørge, "Det er uhøfligt blandt vores slags." Teknisk set heller ikke løgn, ingen brød sig om at man snagede. Apropos, den lille engel skulede op til sin lejesvend; det her var ikke viden han på nogen måde havde brug for. Men Jarko havde alle dage været en nysgerrig knægt, næsten lige så meget som hende. Det irriterede hende dog lidt at han lod til at bebrejde hende for hele misforståelsen.
"Jeg har ikke sagt andet.." svarede hun. Den lille engel havde drejet om på hesten og sad nu ansigt til ansigt med Jarko, lettere tilbagelænet op af det store dyrs nakke, "Men ja, det er rigtig forstået.." Hendes blik var direkte og udfordrende, hendes arme krydsede.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 26.12.2015 12:58
Aella havde aldrig været nem at have med at gøre. Hendes verden lod primært til at handle om hende selv - noget Jarko egentlig ikke kunne bebrejde hende. Jarko måtte indse, at han måtte lade planen gå, som frøkenen ønskede. At diske op med en løgnhistorie, kunne Jarko vel nok finde ud af. Han håbede bare, at der ikke ventede flere overraskelser undervejs..

"Godt godt." Brummede han. Han brød sig ikke om den udfordrende måde, hun gloede på ham på, og han satte hesten i let trav igen. Omkring dem voksede små klynger af grantræer og mod øst strakte rækker af marker sig, der dog ikke så ud til at være blevet opdyrket i løbet af året. Sikkert på grund af den urolige tilstand i landet.
"Vi skulle gerne nå den første landsby snart.." Sagde Jarko, blikket vendt mod syd, hvor en søjle af røg steg mod himlen.
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 27.12.2015 19:31
Aella betragtede Jarko indtil hun var sikker at han ikke havde tænkt sig at gøre mere bøvl, så belønnede hun ham med et brilliant tandsmil. Aella tænkte måske ganske stort set kun på sig selv, men det betød ikke at hun ikke kunne lide folk, og hun var ved at blive ganske glad for Jarkos rolige væsen.
Skoven havde trukket sig til fordel for det åbne marklanskab omkring dem og den lille sti de havde fulgt mødte op med en større vej. I en bevægelse der muligvis havde hørt bedre til i et cirkus fik hun vendt sig tilbage om på hesten i det den lille landsby dukkede op over bakkedraget. Væk var hendes stædighed, hendes kommanderende mine og tilbage sad en lille musegrå pige og klamrede sig til den dystre mands ene arm. De var det perfekte billede på endnu et par flygtning - en fader og datter - med krigen i ryggen, men det viste sig at være til ære for ingen. Vejen var foruroligende tom.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 29.12.2015 23:28
"Hvor er folk henne?" Lød det en anelse overrasket fra Jarko, som det umage par nærmede sig den lille landsby. Nok var det endnu tidligt på dagen, men ikke så tidligt, at folk ikke burde være i gang med deres daglige gøremål. Han rynkede brynene og snusede ind: lugten af røg ramte hans næsebor, og han begyndte for alvor at ane uråd.
Røgsøjlen, der steg mod himlen var lidt for stor til blot at stamme fra et ildsted, og en foruroligende stilhed lå over området. Der var ingen råben fra mennesker, gokken fra høns eller larm fra andre husdyr. Blot stilheden.

"Jeg kan ikke helt lide det her." Mumlede Jarko, idet hesten skridtede forbi de første par huse. Vinduerne var mørke og tomme. Havde Mørket nået dette sted?
Jarko Ralon - "Kragen"

Aella

Aella

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 75 år

Højde / 104 cm

Tower 31.12.2015 17:05
Aella selv strakte nakken og kiggede rundt i den forladte landsby. I en pludselig bevægelse hoppede hun ned fra hesten, noget letterede end det virkede helt naturligt for sådan en lille pige, og løb over til et hus hvor der lå en bylt op mod muren. Den var intetsigende og grå og det var først da Aella greb om et spinkelt håndled at det blev tydeligt hvad hun havde fundet. Den lille engel viste ingen kvaler ved at røre ved liget, men hendes fingre undersøgte det andet barn for så endegyldigt at gnistrede af magi. Død, ikke super længe siden, ikke af sygdom. Aella rynkede panden, det var ikke godt.
"Hold øjnene åbne.." Råbte hun til Jarko og så derfor ikke hvad der kom rundt om hjørnet til huset bag hende.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 54 år

Højde / 184 cm

Krystal 03.01.2016 15:44
Jarko skulle lige til at komme med et forskrækket udbrud, da Aella hoppede ned fra hesten. Pokkers til pigebarn .. han selv kom - lidt mere møjsommeligt - ned på jorden og nærmede sig forsigtigt. Han brød sig ikke om synet af den grå bylt, og da Aella gik i gang med at undersøge den nærmere, gik det også op for ham, hvad det var.
Dræbte børn. Det er alligevel makabert nok.. Tænkte han for sig selv. En ting var at slå en fuldvoksen mand ihjel - noget ganske andet var at sable et forsvarsløst barn ned.

"Aella! Pas på.." En mørk skygge var kommet rundt om hjørnet bag Aellas barneskikkelse, og Jarko greb instinktivt ud efter sværdet ved sin side. Skikkelsen vaklede og faldt ned på knæ - en mand. Og meget såret, hvis man skulle dømme efter hans bevægelser. Hans krop var smurt ind i blod, og Jarko kunne ikke helt vurdere, om det stammede fra manden selv eller hvad-det-end-var, han havde kæmpet imod. "Mørkets krigere .. vi var forsvarsløse og de dræbte de fleste af os uden videre.." fik manden hostende frem, idet Jarko forsigtigt nærmede sig.
Jarko Ralon - "Kragen"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Mee
Lige nu: 2 | I dag: 13