Frederik Ludvik
Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)
Kaotisk Dum
Race / Menneske
Lily havde fyldt meget i hans tanker siden de mødte hinanden til lanceringen af de sensuelle olier hos Hr. Reinald og han havde haft en del søvnløse nætter hvor alt han kunne tænke på var kysset med drømmeprinsen. Bare tanken om han fik hårene i nakken til at rejse sig i længsel.
Lange skridt blev taget hen til skrivebordet, hvor Frederik satte sig ned og med rolig hånd gav sig til at skrive et brev han kunne sende af sted til Dianthos.
Frøken Qu'chael
Jeg skriver til Dem da jeg ønsker Deres service. Jeg har hørt rygter om at De står til rådighed for at spille hvad end man har brug for. Jeg vil gerne inviteret Dem hjem til mig, så vi kan mødes og aftale nærmere.
De skal selvfølgelig nok blive betalt for Deres tid, om jeg ønsker at gøre brug af Deres service eller ej.
Ludvik
I bunden af brevet skrev Frederik også adressen på Svennings Gård, sammen med den vage underskrift. Han regnede ikke med Lily havde noget ønske om nogensinde at se ham igen, men han havde brug for hende.. Eller.. Brug for hvad hun kunne.. Så han måtte være lidt kreativ, for han havde sikkert præsenteret sig med hele navnet som altid, og hun måtte vel næsten kende til gråden fra deres sidste møde.
Uden større overvejelser, blev brevet sendt af sted og Frederik kunne ikke andet end at vente.

Krystallandet