Han kunne tydeligt se, hvor utilpas tjenestekvinderne var - hvem ville ikke være det, når de havde en møgunge som Dain til at bestemme, og give ordrer. Æblet så ganske godt ud, men det betød ikke at hans bid af det, ville være godt. Han bed sig lidt i underlæben, før han vendte et skarpt blik hen på en af tjenestekvinderne"Hvordan kan jeg vide, at disse frugter ikke er forgiftet.. De ønsker vel ikke at dræbe en fyrstesøn" lød det bestemt fra Dain, som han blot kastede æblet over skulderen. Han væltede skålen med frugter, og trådte væk fra alle tjenestefolkene, som blot stod forvirret og ikke vidste, hvad de skulle gøre af sig selv. Med lette skridt, gik han forbi den ene bod, efter den anden. Kursen blev sat på en butik som solgte fremragende klæder, og silkestof. Han lod et tilfreds smil vokse på ansigtet. Han kunne vel godt bruge lidt tid på, at betragte udvalget.
Salgskvinden bukkede høfligt for ham, og Dain nød opmærksomheden kort. Han vidste godt, at han var frygtelig til tider, og en værre møgunge. Han greb fat rundt om noget mørkerødt silkestof, og studerede det nøje. Det var noget lækkert materiale, og han savnede pludselig Malika af Kazimi Hun var så god til stof når det handlede om tøj, og hun havde generelt en fantastisk stil. Han var tit misundelig på hende, for gid han selv kunne iklæde sig så flot som hende. Han manglede silke til flere tøjsæt. Det mørkerøde stof, som kærtegnede hans hænder, talte til ham. Smilet voksede på ansigtet, men det blev hurtigt afbrudt som han kunne høre tjenestefolkene kalde på ham"Kan i ikke se, at jeg skal igang med at forhandle. I vil vel ikke forstyrre jeres herre vil i!?" råbte han lidt vredt, før han vendte blikket hen på salgskvinden. Han ville da også hellere kigge på hende, end tjenestefolkene. Tydeligt kunne han fornemme de panisk løb lidt rundt, og fortsat ikke vidste hvad de skulle gøre af sig selv.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?
Krystallandet