Black Phoenix 14.08.2020 13:00
Det gav absolut ingen mening i hans hoved, at kvinden eller halvdyret valgte at hjælpe ham på den måde. Slet ikke at hun endte med at tilbyde ham noget mad, de fleste der gjorde det, ville blot have noget retur, så han kunne ikke lade vær med at tænke på, hvad hun mon ville. Men det afholdt ham ikke fra at spise brødet og de øvrige ting, hun havde medbragt sig i kurven. Det var generelt bare skønt at få noget fylde i maven, som han aldrig havde fået spist ved Nianna og faktisk ikke kunne huske, hvornår han havde spist sidst.. De mørke øjne rettede sig hurtigt imod hende, da hun valgte at træde tættere på, som trak han kurven længere ind i sin favn, så hun ikke lige pludselig valgte at tage den fra ham, før at han var færdig.
”Jeg.. jeg ved ikke.. men tak” mumlede han lettere forvirret, som Orcus ikke forstod hendes begrundelse, men valgte at acceptere den, så han kunne få lov til at spise i fred og ikke lige pludselig skulle tage stilling til noget helt tredje. Han færdiggjorde hurtigt brødet, som han tyggede på det sidste stykke, samtidig med at han så noget så tilfreds og tilpas ud. Ikke at kroppen var klar til den helt store gåtur allerede nu.
Egentlig gik han ud fra at hun var en kat, da han ikke havde bemærket hendes striber, netop fordi han var mere fokuseret på kurven end hende, selvom han da godt vidste hvor hun var henne, skulle hun komme for tæt på, så han skulle flygte. Et trist blik blev vendt imod Choji, som hun spurgte hvorfor han befandt sig i skoven.
”Philo er død” mumlede han, som han skubbede kurven fra sig, som havde han mistet appetitten.
”Jeg leder efter Nianna” fortsatte han, som han kiggede sig omkring det sted han var faldet og gået kold. Han vidste virkelig ikke hvor han var eller hvad vej han var kommet fra, så kunne han overhovedet finde hjem eller finde en dør til sine nøgler? Var der kræfter nok til at bruge magi eller ville det være for farligt for ham overhovedet at forsøge, før at kroppen havde fået bare en smule hvile?