Referat og tagging

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 25.07.2020 21:07
Det kunne være rigtig fedt at få en mulighed for at sætte et referat på en afsluttet tråd. 
Nogle gange får man brug for at referere til en anden tråd eller når man fx kommer ind i et plot, hvor det giver mening, at man læser en anden (potentielt lang) tråd, ville det være super fedt at der kunne være et referat i bunden af tråden.
Folk behøver ikke bruge det, medmindre de har lyst, men for dem der har lyst kunne det være mega fedt :D

Derudover kunne det også være fedt, hvis det er muligt at tagge andre karakterer. Det er sygt fedt, når andre nævner ens karakterer i tråde, så det kunne være et dejligt selvtillids-skriveboost, hvis får en notifikation, når ens karakter bliver nævnt. 

Igen giver det mening at denne funktion er frivillig, og bliver bugt med måde, så man fx ikke tagger andre hver gang de nævnes i en tråd i hver post.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 25.07.2020 22:23
Syntes det lyder som nogle mega fede ideer!
Jeg ville i hvert fald nyde at se hvor ofte mine karakterer bliver nævnt i andres tråde <3
Har selv et par tråde eller oneshots hvor det giver mening man kender til tråden der har ledt op til og eh... Nu har jeg en tråd på 22 sider, og det er sgu ikke alle der vil læse alt det drama igennem xD

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 26.07.2020 00:27
Jeg er totalt game på tagging! Det kunne jeg faktisk tit bruge, især når jeg referere til andre karaktere der har haft stor indflydelse på en af mine karaktere!

Jeg er ikke sikker på jeg ville bruge referat til noget, men det er en super ide!
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 26.07.2020 04:32
Begge dele lyder super fedt og relevant 
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 26.07.2020 23:49
Omg jeg er totalt hooked på de ideer!
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 12