Så mødte hans blik noget, en ung kvinde med langt blonde hår, og en kjole der nærmest fik ham til at rejse sig op fra bænken. Et drenget smil bredte sig på hans ansigt, og han satte kursen hen imod kvinden som han kunne se stod henne ved en bod de solgte blomster. Da han nåede derhen lod han hans blik glide ned over hende, før han blinkede til hende med et af sine charmerende smil"Det er ikke kun blomsterne der er smukke"lød det kækt fra ham, som han lænede sig op ad boden med fronten imod hende. Han løftede en hånd op til hans ansigt for at stryge hånden hen over hans hår. Det var måske ikke lige den bedste scorereplik at fyre af, men han havde skam mange flere dårlige scorereplikker at fyre af.
Da kvinden begyndte at fnise og gik væk fra ham skulle han til at sukke, men valgte at blive stående. Han smillede for sig selv, imens han blev enig om at hun gik glip af meget eftersom hun tydeligvis afviste ham. Så lod han blikket glide rundt, og tænkte lidt som han overvejede om han skulle skaffe sig noget at spise. Der var sikkert en bod der solgte frugter i nærheden,men han blev dog stående lidt. Så vendte han rundt, så han stod med fronten til kvinden bag blomster boden"Det kan umuligt være min charme der afviser kvinderne"sagde han bare ud i den blå luft, som han lod det kække smil bredde sig. Han vendte så blikket lidt væk fra kvinden og begyndte at gå lidt væk fra blomster boden. Måske han skulle undersøge de andre boder, nu hvor den unge kvinde havde afvist ham - Tydelig afvisning. Men han mente bestemt ikke at det var hans skyld, hvorfor skulle det være det. Han gik videre rundt på pladsen, og overvejede mere og mere noget at spise.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?
Krystallandet