TheEvilQueen 09.03.2018 21:50
SMO'S PROFIL
Det er sådan at min pige Smo (kvinde *host host*) har brug for hjælp. Kraftigt. Det er nemlig sådan, at hun lige nu sidder i Hovedstadens (ja, det kalder jeg den stadigvæk, fordi jeg ikke kan stave til det andet) arrest.
Det er nemlig sådan at hun er/var Ypperstepræstinde for Sharas tempel, men er blevet afsat af Kiles Orden, fordi hun er gået imod ordenen (inden jeg oprettede hende godt nok, men altså, ja). Så hun er virkelig på røven, og vil egentlig bare gerne ud derfra. Derfor søge hun nogen, som kan hjælpe hende ud af arresten, selvfølgelig nogen, som er imod Kiles Orden - i hemmelighed eller "ude af skabet", det må du jo selv om. FUNDET (GRACE)
Hun har også brug for en der kan hjælpe hende videre ud af Hovedstaden. FUNDET (NAO)
Derudover søger hun også sin rigtige familie, da hun har opdaget, at hun er adopteret. Hendes familie, møllerfamilien som er død, er nemlig ikke elementaler nogen af dem, så derfor har hun en familie et sted derude, som hun godt gad møde. Søskende, forældre, kusiner et-eller-andet :P
Hun søger selvfølgelig også andet, men førsteprioriteten er at få hende ud af det fangehul ;)
Krystallandet