Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 27.07.2017 22:49
Teleparten der var dukket op i byen og som havde taget Ra og Sonya med sig, dukkede op palæet og i det rum Sonya havde fået tildelt sig efter at hun havde joninet Ra's bande, for alle der joinede klanen fik alle et værelse og havde alle de våben de ville have at bruge de skulle blot få smeden til at lave dem, Ra kiggede på hans mand da de var dukkede op hvor efter han sende ham væk med et enkelt viften med hånden.

Hans blik rettede sig over på Sonya " velkommen til dit nye liv og dette er dit værelse du kan gøre lige hvad du vil med indretningen, der ville altid være en vagt hvis du har brug for noget, og du ville få besked hvis jeg vil dig, noget og jeg forventer at du ikke forlader palæet uden at jeg ved det, det ville give problemer og en straf, og nok ikke den straf du håber på " sagde han og blinkede til hende. 

Ra gik over og satte sig på hendes seng hvor efter han kiggede over på hende igen " har du ellers nogen spørgsmål omkring tingene her så sig til eller hvis du har andre spørgsmål " Ra var altid venlig i starten men når hun havde været her i en uge så forandrede det hele sig, eller det plejede det at gøre, altså ikke at han blev en idiot overfor hende eller noget, for Ra var en meget god leder overfor alle, og alle ville lade deres liv for ham, og han regnede også med hun ville gøre det måske ikke nu men med tiden.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 28.07.2017 16:00
Hun havde det underligt som telepatien var slut og de nu stod i palæet. Hun var ikke vandt til at rejse på den måde, så hun havde en mild hovedpine og lettere kvalme, men hun skulle nok få den rystet af sig som tiden gik. Hun så efter manden som havde hentet dem som han blev sendt væk og så derefter på Ra som han begyndte at tale til hende. Hun så sig omkring og nikkede kort som værelset blev præsenteret for hende. Der var egentlig ikke så meget hun ville lave om, jo måske nogle tørrede roser, nogle fjer i en uro og hvis muligt, en udstoppet ravn. Som han nævnte noget med en straf rettede hun atter blikket mod ham ”Jeg tror ikke helt du ved hvad jeg håber på Ra” sagde hun og blinkede tilbage til ham. Hun forventede ikke den søde side af ham som måske gav hende en lussing og låste hende inde.. Tvært imod håbede hun på han ville sætte hende på plads, give hende en røvfuld og så gøre hvad end han syntes var den rette straf. Hun bed sig kort i læben ved tanken og smilede kort til ham ”Men vi får se.. Kunne nu være sjovt at se hvad du kunne finde på” sagde hun og stillede sig helt op af ham og lod en hånd glide ned over hans brystkasse ”Jeg kan holde til en del trods alt” sagde hun og blinkede til ham som hun derefter smilede kækt. Hun var ikke bange af sig og ville egentlig gerne se hvad han kunne, selv hvis hun kom til skade.

”Hvor ligger dit værelse, så jeg ved hvor jeg skal gå hen hvis jeg har brug for det” sagde hun og smilede kækt til ham. Hun var provokerende, men forførende på samme tid. Hun gik over til ham og bed sig i underlæben som hun satte sig ved siden af ham i sengen ”Det kunne jo være jeg får mareridt og har brug for en der kan holde om mig” hun blinkede til ham. Hun vidste at han ikke ville være til at hugge og stikke i om nogle dage, da han så havde vendt sig til den nye, hende, for så skulle han tage leder rollen også overfor hende. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 30.07.2017 17:49
Denne dæmon som Ra netop havde tilføjet til hans klan var ikke bare en dæmon, der have talent for de forskellige ting nej hun var både talentfuld til at dræbe men hun var kæk også, og lige nu charmede hun sig meget ind på Ra og han vidste det faktisk, men alligevel kunne han lide det, han lyttede til hendes meget forførende ord, og smilede blot til hendes ord omkring hvor hans værelse lå, så at hun faktisk mente du hun sagde fik ham til at fortælle det. " for enden af gangen også til højre og derefter helt ned i enden af gangen er min dør " sagde han og blinkede til hende, da hun satte sig ved hans side gennemborede hans øjne hende blot, uden rigtig at sige noget, så der gik noget tid hvor der var helt stille omkring dem, Ra placerede hans hånd på hendes lår og greb hårdt omkring låret, hvor efter han lænede sig helt hen til hendes øre og viskede. " lade det hele kom an på en prøve " sagde han viskene hvor efter han slikkede hende på øret ide han trak hoved til sig igen.

han rejste sig op stillede sig foran hende, imens han kiggede ned på hende " så i at holde om dig mener du straffe dig meget brutalt som du længtes allemest efter ikke " Ra kunne godt fornemme hvilken salgs dæmon hun var, og hvad hun længtes efter allemest vedham, Ra kunne give hende mange forskellige måder for nydelse, men han vidste at hun noget var mere den typer der blot bare gerne ville have det brutalt, men det havde han på fornemmelsen på at han nok snart skulle finde ud af, " men dette er dit værelse, og ja husk ikke Ra men Herre, men mindre du gerne vil straffes " sagde han og smilte til hende.

Ra kunne godt se at dette vil ende med dem to i seng sammen, så det var blot et spørgsmål om tid før det skete, det kunne ske nu imorgen i aften, ja når som helst.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 08.08.2017 20:51
Hun nikkede som han fortalte omkring placeringen af hans værelse ”Enden af gangen… Højre og ned i enden.. Jeg tror jeg kan huske det” sagde hun og smilede kækt til ham. Hun var forførende og hun vidste det godt, men dette var blot for at se hvad denne dæmon overfor hende egentlig var i stand til.. Ikke fordi hun ønskede han skulle slå hende ihjel eller give hende længere værende skader, blot se om han hoppede med på hendes leg. Stilheden var beroligende på en underlig måde, men også fordi han var der. Ganske vidst lignede han et sultent rovdyr. Der ventede på at byttet skulle lave en fejl og så ville han slå til. Hånden på hendes lår fik hende til at bide sig i underlæben, hvilket blot blev værre som han lænede sig ind og hviskede hende i øret. Han tog udfordringen op og hun vidste nærmest hvor det ville lede hen. Hans tunge mod hendes øre fik hende til at lukke øjnene kort og hun rettede da blikket mod ham som han trak sig lidt væk ”En prøve siger du…” sagde hun og smilede kækt ”Jeg er klar” sagde hun og blinkede da til ham.

Hun så på ham som han rejste sig fra sengen og stillede sig foran hende. En klump havde formet sig i hendes hals og hun ventede næsten bare på han langede ud efter hende, men der kom intet. Hun så på ham og grinede kort ”Hvad får dig til at tro det? Fordi jeg slår folk ihjel så kan man ikke være romantisk? Jeg vil væde med der er en sød lille hundehvalp under den facade du har” sagde hun og blinkede og smilede derefter kækt. Hun legede med ilden, men hun elskede spænding. De næste ord der kom fra ham fik hende til at fnyse ganske kort ”Virkelig? Hvad hvis jeg ikke har noget i mod den straf så hmm?” sagde hun og så op på ham mens hun lod sin tunge glide over hendes læber.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 08.08.2017 22:33
Hun var virkelig meget kæk i hendes mund, men han kunne virkelig lide det på en måde men hun skulle heller ikke tro hun bare kunne gør hvad som helst overfor ham, men det ville hun snart se for det var jo Ra der var herren af huset, imens han stod foran hende og kiggede på hende og lyttede til hendes ord, smilede han blot " undre mig ikke at virkelig er straf du ville have " sagde han roligt, og man skulle tror han blot ville stå og nyde synet af hende, men i et og samme ryk overfaldet han hende på sengen, hvor han fik hende presset tilbage på sengen med ham ovenpå hende, hvor efter en kniv var trykket imod hendes hals, og hun ville bestemt kunne mærke klingen på hendes hals, hans krop og hovede var meget tæt på hende som de lå i sengen, " en lille sød hundehvalp siger, nahhh det tror jeg ikke du skal regne med på nogen måde " sagde han og kørte spidsen af kniven ned af hendes hals og ned over kroppen på hende ned over maven, hvor han stoppede ved hendes lyske " burde vel bare ende dig her, men ser du hvis jeg stikker dig her ville du langsomt meget langsomt dø, men hvad er det sjove i det når man kan gøre alt andet " sagde han og førte kniven ned til bunden af hendes kjole hvor han førte den stille under kjolen, hvor efter han kørte kniven op igennem hendes kjole, sådan hendes kjole blev skåret i stykker fra bunden og hele vejen op.

" se dette her er meget mere spændende " sagde han og stoppede med kniven da han havde skåret hele hendes kjole op, han satte kniven hårdt fast i væggen over dem, hvor efter han løftede sig lidt op med hjælp af hans arme, sådan han lige kunne få et beder syn af hende uden hendes kjole som han lige havde flået op, at ødelægge hendes tøj betød ingenting for hun skulle nok få noget nyt tøj.

han tog et blik ned af hende og derefter op igen " ikke dårligt slet ikke dårligt " sagde han og slikkede sig om munden, hun havde virkelig en krop der var værd at samle på, eller hvad man sagde.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 11.08.2017 16:08
Hendes blik var fæstnet på ham og hun havde ikke trang til at se væk, for han var ikke just specielt faretruende eller andet overfor hende og selv hvis han var, ville hun sikkert stadig finde ham tiltrækkende. Hun ved sig i underlæben, men som han sprang på hende og holdt hende nede kom et svagt hvin fra hende. Hendes blik så ned og hun mærkede også kniven mod hendes hals. Et dystert smil kom frem på hendes læber som han talte ”Årrh, men der må være et eller andet der holder dig fra at myrde mig… Er det fordi jeg er kvinde og du kan få noget af mig?” spurgte hun og slikkede kort sine læber. Som kniven gled ned over hendes hals, over hendes bryster og til maven for til sidst at ende ved hendes lyske. Hun smilede kækt til ham som han talte ”Er det virkelig det du vil? Ende mit miserable liv, men for hvad? Hvad får du ud af det?” spurgte hun og bemærkede hvordan han begyndte at skære hendes kjole i stykker.

Hun så op på kniven som han satte i væggen over dem og smilede over hans kommentar. Som han løftede sig op og så ned over hende som hun lagde der i sine underklæder under ham som et byttedyr. Hun bed sig kort i underlæben ”Det bliver blot bedre når det hele ryger af” sagde hun og blinkede til ham. Hendes blik rettede sig mod ham ”Og jeg kender mænd nok til at de som regel gerne vil have det af” sagde hun og blinkede til ham igen og bed sig forførende i underlæben.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 21.09.2017 20:50
som han lå over hende og betragtede det syn han så kunne han ikke lade være med a smile, og hendes od gjord det heller ikke ligefrem nemmere at lade være, hendes krop var noget der lignede noget Ra var nød til at udforske og det var en ting havde også havde tænkt sig, " at slå dig ihjel ville ikke give mening vil det, ser du så kunne jeg ligeså godt have slået dig ihjel til at starte med og ikke tage dig med her hjem, eller for den sags skyld lade dig komme ind i klanen, at ende dit liv ville give mig ro og fred i mit sind, alle de kvinder der så gerne ville have et stykke af det jeg har, det kan godt gå hen og blive for vildt i sidste ende " sagde han selv tilfreds og smilede lidt inden han forsatte.

hendes ord var nogle ord han kunne lide og, alligevel lød hun som hun havde været sammen med en del mænd, men hva fanden ingen var perfekte, og hendes ord omkring at hele hende tøj af ville være bedst fik ham blot til at smile, hvor efter Ra kørte hans hånd ned langs hendes lår ned til kanten af underklæderen hvor efter han langsom kørte den op af hende, hvor efter hans blik langsomt gravede sig ind i hendes, hvor til sidste det ende med at han fjernede hånden fra hendes lår, hvor efter de blev placerede i kraven af hendes underklæder, hvor efter Ra flådende den i stykker sådan at den delte sig på midten, hvor efter hendes bag krop ville komme til syne, Ra smilede tilfreds " ikke dårligt slet ikke dårligt "
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 26.09.2017 20:30
Hun bemærkede godt smilet på hans læber som han lå hen over hende, så det måtte vel betyde hun gjorde et eller andet rigtigt. Som han talte så hun på ham med et dystert smil og lod langsomt sin tunge glide over hendes læber. Hun kunne ikke lade være med fortsat at have det dystre smil på læberne ”Så hvorfor gjorde du det ikke hmm? Fordi jeg er kvinde og du ved du kan manipulere mig til at give dig hvad din syge hjerne?” spurgte hun og lod bed sig kort i underlæben. Hun var provokerende og hun vidste at det på et tidspunkt blev ris til egen røv, men hun var ligeglad, for han havde trods alt sagt han ikke ville slå hende ihjel, eller måske ville han, bare ikke nu.

Jo Sonya kunne lokke mænd i fordærv, men det var ikke fordi hun lokkede dem til at have sex med hende, faktisk havde hun ”kun” været sammen med 30 mænd igennem hendes næsten 1700 års levetid og personlige syntes hun ikke det var mange, da hun havde haft chancen for at have haft flere partnere, men de fleste havde været blødsødne og det var ikke just det hun var ude efter. Hun vågnede fra sin lille drømmeverden da hun mærkede hånden på hendes lår smilede hun kækt til ham. Hun vidste godt hvad han ville have men han skulle komme til at kæmpe lidt for det. Hun så op på ham med let sammenknebene øjne ”Jeg sagde jo det var bedre uden” hun blinkede da til ham inden hun lagde sine arme omkring hans nakke og hev sig lidt op mod ham som hun lænede sig ind for at hviske i hans øre ”Hvorfor holder du tilbage… Du er måske… En hundehvalp?” spurgte hun og lagde sig igen ned og lod sine hænder glide ned over hans arme. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.12.2017 14:12
Hun var virkelig flabet og mega provokerende, mere ind nogen anden havde været overfor ham en ting hun skulle komme til at mærke, for lige efter hun havde hevet sig op til ham, og derefter lagt sig igen tog han med et hurtigt ryk fat om halsen på hende, en hårdt tag på hendes hals der faktisk ville gøre at hun kunne for problemer med at trække vejret, hvis han blev ved med at holde grebet så hårdt, hans sorte øjne bordet sig igennem hendes " min syge hjerne, du ville på ingen måde vide hvad jeg tanker tro mig " sagde han og slap grebet og hendes hals.

Ra skulle nok lade hende vide at hun ikke bare kunne tillade sig hvad som helst med ham, for ja han var lederen og dette ville hun kun måske opleve en gang i hendes tid her, måske flere hvis hun var heldig " og for det andet manipulere troede jeg ikke var muligt med dig " sagde han og blinkede til hende, inden han hørte at hun kalde ham hundehvalp, Ras hænder flytter sig ned til hendes hofter som han vende hende om på maven i sengen, hvor efter han med hans holde hendes hænder op over sig, imens han kiggede på hendes bag ryg, han hev hans bælte af hvor efter han bandt hendes hænder hårdt sammen, han tog fat i håret på hende og trak hendes hoved lidt op, hvor efter han viskede hende i ørene " jeg er ingen hundehvalp tro mig og hvis jeg var dig ville jeg vælge mine ord med omhu " sagde han roligt og slikkede hende på øret, inden han slap grebet og nærmest smed hendes hoved tilbage i sengen, det her bad hun selv om men han havde på fornemmelsen at hun faktisk gerne ville have det sådan her.

Han kiggede ned af hendes krop som hun lå der på maven i sengen, han kørte hånden fra nakken og hele vejen ned forbi røven hvor han klappede hende hårdt i den, inden han rejste sig op fra sengen af, hvor efter han tog sine bukser af sådan det ende med at han stod helt nøgen bag ved hende, han gik hen ved siden af hende hvor efter han stod og kiggede ned på hende. " vil du slippes fri " 
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 25.01.2018 20:47

Hun vidste hendes flabethed ville komme til at koste hende, men personligt var hun ligeglad, for hun elskede den fare der var over det, risikoen og tanken om det uvisse gjorde det tusind gange sjovere. Da hun mærkede hånden omkring hendes hals og hvordan den strammede, lukkede for hendes mulighed for at trække vejret optimalt, smilede hun blot. Hans ord fik det svagt til at løbe koldt ned af hendes ryg. Hun forsøgte hæst at sige noget, men bed sig kort i underlæben inden hun igen forsøgte ”Årh... Jo” kom det hæst fra hende. Hun vidste han ikke var dum nok til at slå hende ihjel, for hvorfor skulle han slå en slave ihjel med mindre slaven ikke udførte det arbejde den skulle? Det ville i hvert fald være latterligt i hendes øjne.

Hun hev efter vejret og kneb svagt øjnene sammen som han nævnte det med manipulation. Jo der var nogle magier hun ikke kunne holde tilbage, mens andre lod hun gå igennem blot for sjov, for at få the thrill. Som hans hænder glider ned over hendes krop til hendes hofter og vender hende om, så hun nu ligger på maven i stedet, ser hun sig over skulderen, netop lige så hun nåede at bemærke hvordan han greb om hendes hænder og førte dem over hendes hoved. Svagt bed hun sig i underlæben. Hun hørte hvordan bæltet blev løsnet og erstattede grebet af hænderne omkring hendes håndled. Det var stramt, og hun havde ikke mulighed for overhovedet at bevæge sine hænder, men det var alligevel ikke så stramt at hun ikke fik blod til dem, lidt blid var han alligevel. Grebet i hendes hår fik hende til at gispe svagt ”Be.. vis det” sagde hun og mærkede hvordan hans tunge gled over hendes øre, hvilket fik det til at sitre i hele hendes krop. Hendes ansigt ramte hårdt mod sengen og fik hende til at skære tænder inden nærmest kunne føle hvordan hans øjne så hungrende ned på hende, som var han et rovdyr over sit bytte.

Hans hænder der igen gled ned over hendes krop og ned over hendes røv. Hun mærkede hvordan hænderne blev hævet og igen ramte ned over hendes røv og fik hende til at hvine lidt. Svagt drejede hun hovedet og så mod ham som hun hærte han puslede bag hende. Nu var han også nøgen og han kom op ved siden af hende. Et kækt smil bredte sig på hendes læber som han spurgte om hun ville sættes fri ”Sættes fri? Sødt... Du er jo lidt blød om hjertet” sagde hun og forberedte sig nærmest allerede på slaget han sikkert ville give hende, men hvor?

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 23.02.2018 23:11
Dennie kvinde var virkelig flabet og det var som hun virkelig ikke valgte sine ord med omhu, men han havde jo advaret hende og han var ikke typen der sagde tingene flere gange, så ide hun nævnte at han alligevel var blød fik det ham kort til at smile, inden han begik sig hen bag ved hende igen og kiggede på hende, hvor efter han roligt sætter sig om bag ved hende hvor efter han han hiver hårdt fat i hans hår og hiver hendes hoved tilbage, og hvor efter hans hænder igen finder vej til hendes hals, " måske jeg skulle finde andre midler frem " sagde han roligt hvor efter han igen slap grebet om både hår og hals, hvor efter han tog fat om hofterne på hende og vende hende rundt sådan hun lå på ryggen igen, og sådan han kunne se hendes nøgne krop foran sig, han smilede kort hvor efter han rejste sig fra sengen, hvor efter han gik hen i en af skufferne og fandt nogle flere bælter, han gik derefter hen til sengen hvor han begynde at binde hendes ene ben til den ene side af sengen og den anden til den anden side, sådan hun på ingen måde kunne komme nogle steder, han lagde sig roligt op på sengen op imod hende hvor han hans blik var helt fokuseret på hende, han lænede sig hen over hende hvor han gav hende en lussing der var værd at føle, inden han førte hans hånd ned i hendes skridt, hvor han roligt kørte hånden rundt, imens endnu en lussing blev ført afsted.

" opfører du dig som nu er du selv uden om det " sagden han og smilte tilfreds, lige nu var hun hans og han kunne gøre hvad han ville med hende nu, han kunne pine hende til hun ikke kunne holde det ud mere, og han kunne straffe hende på flere forskellige måder, og hun ville sikkert nyde hver måde, så spørgsmålet var hvad kunne hun gøre ved ham hvis hun bestemte slagets gang, det var en tanke der gik igennem hans hoved, men lige nu bestemte han.

Han fjernede hånden fra hende, og kiggede på hende smilene " forsætte " sagde han og løsnede op for hende sådan hun havde fri hænder og føder og selv kunne tage kontrol, for hvad hun kunne var også noget han gerne ville vide, men mest af alt fordi han nød at være sammen med hende på en eller anden måde, han hev hende tæt ind til sig og kyssede hende intenst.

Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 06.03.2018 23:56

Hun så efter ham som han havde rejst sig og bevæget sig om bag hende. Som han greb fat i hendes hår og rev hendes hoved bagover, sukkede hun kort og smilede derefter. Hånden omkring hendes hals, fik hende til at hive efter vejret og hun lyttede til hans lokkende ord. Han legede med hende og hun elskede at være fanget i hans spind. Hun blev vendt om og hun havde stadig smilet på hendes læber. Hun sagde ikke et ord, men observerede ham, hver eneste bevægelse, hvert lille moment af dette moment lyste nærmest ud af ham. Som han da rejste sig sukkede hun kort ”Pff.. var det..” hun stoppede da hun så han fandt bælter frem og hun mærkede hvordan det fik hendes krop til at sitre. Hun kunne godt lide denne leg. Første ben bundet... Andet ben bundet og så hænderne. Hun kunne ikke bevæge sig ret meget, men det ville sikkert være det hele værd, på trods af det var en farlig leg de var på vej ud i. Hånden mod hendes kind fik det nærmest til at summe i hele hendes ansigt. Det gjorde ondt, men godt. Som hans hånd nåede til hendes skridt bed hun sig kort i underlæben og mærkede da endnu en lussing, samt følelsen af ham der gav hende nydelse.

Hans ord fik hende kort til at fnyse ”Det... her er ikke det... Værste” sagde hun og slikkede kort læberne som nogle støn undslap hende. Hun havde så mange ting hun gerne ville gøre ved ham, men han havde sikkert også mange til han ville lige nu, hvor hun lagde der fuldkommen hjælpeløs, som hun kunne lide det. Som hånden blev fjernet så hun næsten skuffet på ham. Det var nu meget rart at han egentlig spændte bælterne op, for de havde været stramme, hvilket havde efterladt nogle røde mærker, men det var blot en del af charmen. Hun nåede ikke at sige ret meget inden hun blev trukket ind til ham og mærkede deres læber mod hinanden. Hun returnerede kysset lige så intenst som han selv. Hendes hænder placerede hun på hans skuldre og lod dem glide ned over hans brystkasse, med neglene der svagt gled ned over.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 23.08.2018 13:56
Denne leg ville aldrig stoppe, den vil blive ved til en af dem ville falde om af udmattelse, det var han sikker på om det var hende eller ham der først gav efter, det vidste han ikke men det ville han nok snart få at vide, som deres kys blev ved og ved stoppede han det, hvor efter han kiggede hende direkte i øjne “ hvad vil du have Sonya “ sagde han roligt og meget stille, hvor efter han kyssede hende igen imens han pressede hende ned imod sengen, sådan han lå ovenpå hende.

Ra var virkelig blevet til en helt anden dæmon efter alle de kvinder der havde sluttede sig til hans klan, han var nærmest blivet til et sexopjekt, hvorfor ved han ikke alle kvinder ville åbenbart have et stykke, men det gjord skam ikke noget og nu var det Sonya der skulle have Ra opmærksomhed, og det havde hub også i den grad, han kys forsatte mere og mere og hans hænder var helller ikke helt slappe de kærtegnede hvert et sted på hendes krop.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 07.09.2018 08:53
Denne leg, deres spil om magten mellem dem, var en lang kamp, men hun var efterhånden ved at give op... Desuden var hun mest til mænd der turde tage denne kamp op med hende, lige nu var det ham... Og han vandt. Som kysset blev brudt så hun på ham med et kækt smil " Hvad jeg vil have? Mhm, spil nu ikke dum" sagde hun og slukkede kort sine læber. Igen mødtes deres læber og hun returnerede. Hun nød underligt nok at være under ham, blive holdt nede uden ret meget mulighed forbat komme fri.

Hun bed trak sig ud af kysset og bed ham i underlæben på vejen. Et kækt smil kom frem på hendes læber "Men hvis du så gerne vil vide hvad jeg vil have..." sagde hun og lod med lidt besvær en hånd glide ned over hans brystkasse og ned mod hans lem. Hun bed sig i underlæben og så ham i øjnene "Jeg vil have du tager mig... Bruger mig... Lige her... Lige nu" sagde hun og lod hendes hånd masdere hans lem. Hun måtte have ham... Og nu...
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 10.02.2019 20:49
hendes frækhed, hendes kæmpe lyst efter ham og lige nu hans lem fik ham til at give slip på det som holde ham tilbage, og ide hun rørte ved ham og nærmest blot med øjne fortalte ham hvad hun ville have fik det ham til at give efter, hans blik var på hende og hans sorte øjne vidste ingen følelser på nogen måde, men det var nu nok heller ikke meningen, han tog med den ene hånd fat om hendes hals hvor efter, han fjernede hendes hånd om hans lem med den anden hånd, inden han trak sit lem op i hende, imens han trak sig frem og tilbage oppe hende slap han grebet blidt ved hendes hals, inden han igen tog hårdt fat.

Ra skulle fanme give hende det hun allermest vil have, om det så skulle koste ham en krampe eller to det var sku lige meget, og om hun ville få mærker på hendes hals efter dette var ikke hans problem men mere hendes, for hun bad om at få ham og det ville hun nu bestemt føle.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 26.02.2019 21:32
Der var bare et eller andet over de sorte øjne der stirrede på hende, ikke viste en eneste følelse til hende, men han behøvede heller ikke at vise følelser for hende.. Hun var på ingen måder god til følelser alligevel og måtte Lyset have nåde for dem, der forsøgte at vise hende eller give hende følelser. Hånden om hendes hals fik hende til at hive efter vejret og fik et slesk smil på læberne som han fjernede hendes hånd om hans lem. Som han stødte op i hende, bed hun sig i underlæben og kom af med et svagt støn, der blev kvalt af hånden, der blokkede for hendes luft. Som han slap hende tog hun luft ind og forberedte sig på hånden lukkede sig sammen omkring hendes hals endnu en gang.

Sonya kunne allerede mærke, at forzone sig med Ra havde været et godt valg, for der var ikke nogen tvivl om at denne man ville være i stand til at give hende det hun havde lyst til, om det så kostede hende en masse skrammer, så ville det uden tvivl være det hele værd. Bevares så var dette ikke hvad hun forventede ville være hendes sædvanlige opgave han ville give hende, da han sikkert havde rigeligt af kvinder der kunne tage sig af den slags, hun selv håbede på nogle missioner og opgaver der involverede at skulle lave spionage eller blod.. Dette ville blot være en frynsegode for hende.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 27.05.2019 00:50
Er støn blev til flere fra hans side, og han blev ved og ved, og holde hende stadig for halsen inden han slap grebet om hendes hals, hvor efter han med hans styrke fik hende kastede om på maven, hvor efter han roligt kørte hans hånd om af hende ryg, op til hende hoved hvor efter han hev hendes hår hårdt tilbage, hvor efter han slikkede hende på halsen, inden han igen trængte op i hende bagfra med hans lem, samtidig med han hev hårdt fag i hende.

Ra nød virkelig denne kvinde hun var unik på hende egen måde, og selvom han havde været samme med mange kvinder, sø var hende her virkelig unik og han ville helt klart udnytte hende til han en dag fandt en mage, men nu var det hende der skulle have tur, den anden hånd var helt fri, og som han stod der i doggy og hev hende i håret, gik der ikke langtid før han med den anden hånd klaskede hende i røven hårdt, “ hvad vil du ha “ sagde han rolig med en meget forførende stemmen.
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 17.08.2019 18:45
Svagt hev Sonya efter vejret som han fjernede grebet og hun så på ham med et kækt smil. Med en hurtig bevægelse blev hun smidt om på maven, hvilket fik hendes krop til at sitre af spænding og lyst efter ham. Hånden der gled op over hendes ryg, fik hende til at gyse svagt og sukke let. Hun måtte snart have ham igen, men denne lille leg, var nu også ganske behagelig. Et smil bredte sig på hendes læber som han greb fat i hendes hår og rev hendes hoved bagover ”Nggh” kom det svagt fra hende, nærmest som en klynke lyd, da han stødte op i hende igen. Hun ville aldrig kunne få nok, ikke af ham. Om det så endte med hun var smurt ind i blod og havde blåmærker i flere dage bagefter, så ville det helt sikkert være det hele værd.

Sonya lukkede øjnene af ren ekstase. Hun vidste nærmest ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Støn undslap hende for hvert stød han sendte op i hende. Hun havde ikke sagt det til mange, men doggy måtte være en af hendes favoritter og jo voldsommere man kunne gøre det, jo bedre. Denne dæmon, hendes nu herre, var bestemt ikke blid. Følelsen af hans hånd der ramte mod hendes blottede balde, fik det til at give et set i hende og et højere, lettere forpint støn undslap hende. Sonya lyttede til hans ord og bed sig svagt i underlæben og lod tungen glide over læberne ”Jeg vil have du bruger mig… Får mig til at falde om af udmattelse” stønnede hun.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.01.2020 13:15
// lukker den her tråd nyxx babe da det blir for vildt, aj vi kan starte en ny hvis det er <3
Sonya

Sonya

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1652 år

Højde / 172 cm

Nyxx 17.01.2020 13:29
// DU ER SVAAAAAAAAAAAAAAAAG! XD<3 //

Sonya har forladt tråden.

0 0 0