Plotting og omgangskreds for min nye karakter Stian

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 02.06.2017 02:37
Hi all <3 
Så det er vist nogle år siden sidst jeg har været aktiv herinde, og tænkte at jeg ville prøve at finde skrivelysten frem igen<3 SÅ derfor har jeg oprettet mig en ny karakter (Som lige nu venter godkendelse) og derfor kunne det være rart hvis jeg kunne få mig en lille omgangskreds til ham, eller en god ven, eller ET ELLER ANDET <3 hahah! 

Hvis han bliver godkendt er han nyansat byvagt, han har været igang i cirka 3 måneder, så det kunne være godt at give ham lidt byvagt bekendte mennesker ~ :D 


Lidt om Stian ;; 



Stian er halv Nordkrystalisianer og Topalis, han er 24 år og er meget engageret i de ting han foretager sig. Han er ærlig og pligtopfyldende, og meget direkte da han mener at man kommer længst med ærlighed. Han bor sammen med sin mor, og han værdsætter hende meget højt. 

Stian kan godt fremkomme meget seriøs og måske en lille smule ufølsom udadtil, men når man lærer ham at kende er han en meget loyal og charmernede person.



Hvis der er andet kan I bare spørge <3 håber at nogle er friske ~ 
~Tati~

Ray

Ray

Master of Dust!

161
posts
5
karakterer

Ray 02.06.2017 06:47
Jeg tror godt at min karakter Ryse måske ville kunne lide ham, og måske endda blive venner med ham.

Lidt om Ryse:
Ryse er normalt ret mistroisk omkring nye folk, dette forsvinder dog ret hurtigt hvis han bare lære dem at kende.

Ryse fortrækker at gøre gode ting, nogen gange er han bare ikke sikker på hvordan han skal gøre dem.

Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 02.06.2017 11:27
Velkommen tilbage Tatti! Altid rart at se en gammel KL'er komme tilbage :3
Jeg har lidt af hvert, og kunne være at der er noget du kunne være interesseret i at plotte med.

Nogen af dem jeg har udvalgt af bare dem der ofte bor eller befinder sig ofte I hovedstaden, men du er velkommen til at kigge om der er nogen andre af mine karakterer du kunne være interesseret i.

Hedwig var min første tanke, da hun også er byvagt, og er lidt af en hønemor. Hun passer på resten af byvagterne, som var de hendes børn (også dem der er ældre end hende). HUn har også lidt af et ry for at strikke huer og vanter til resten af byvagterne. Det ville virke meget som hende, at tage sig af en nyere rekrut :3

Jeg har 3 lysets krigere, Emilia, Joanna, og Mirabelle. De kunne eventuelt være/blive venner, eller komme til at arbejde på tværs af byvagt/lyset kriger grænsen. Mirabelle er fra Norden, og alt efter hvad Stian tænker om Nordfolket generelt, kunne der komme nogle gnidninger. Emilia er et kanin halvdyr og er derfor ikke så stor, og Joanna er en transkvinde fra Medanien, som stadig prøver at finde sit fodfæste i verdenen.

Mak'gora er min kriminelle ork, der levet i undergrundsmiljøet. Hun har haft et par omgange med loven, og det kunne være ganske sjovt at udsætte en ny byvagt for hende. Hun kan godt virke noget brutal, selvom hun er god nok på bunden.

Cecilio er min gøgler, som selv er fra en Topalisfamilie. Han har aldrig selv været på Topalis-øerne, men han bære stadig mange af traditionerne med sig, og er en super religiøs. Han har også haft liiiidt omgang med loven, fordi han er lidt langfingret. Tror de kunne blive ganske fine venner.

Andre der kan begå sig i Hovedstaden, hvis du har lyst til at kigge på dem: Archimedes(bibliotekar), Jean-Vincente(violinist), Vigdis(bordelmutter), Vidya(Dæmonbibliotekar, der er iøjeblikket er i Hovedstaden), Reina(Isari-ypperstepræstinde), Juliana(Mørkets Kriger) og Fabian(prostitueret)

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 02.06.2017 12:43
Til Ray; Jeg kan sagtens se Ryse og Stian være gode venner! Jeg læste at Ryse var ret god til at smede? Stian har arbejdet for en smed i mange år inden hans ansættelse hos byvagterne! :D så tænkte at Stian måske har lært Ryse at kende den vej? <3 

Til Helli; Hahah mange tak! savner sådan at skrive ;u; så tænkte at KL var nok var et af de få rpg'er som stadig var i live ~ 
Hedwig skal jo helt klart være een Stian kender :D Hun er jo hans overordnede, så det ville jo være en fantastisk idé at få dem i nogle tråde sammen ~

Jeg synes også at det kunne være sjovt at få Cecilio og Stian til at være bekendte; Stian kunne f.eks. have taget Cecilio i forskellige langfingrede handlinger hahah <3 og derfor holder han øje med ham når han ser ham. Og så kan han også føle sig lidt knyttet til ham på den facon at han er fra Topalis; selvom Stian måske ikke vil indrømme at han bryder sig om ham hahaha

Og dine andre karakterer kan vi helt sikkert også få noget med :D men tæntke som en start er Hedwig og Cecilio nok de bedste som en begyndelse <3

 

~Tati~

Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 06.06.2017 08:32
Hej Tatti!

Jeg er ganske vist selv ny, men du skal da ikke snydes for et "velkommen tilbage" alligevel... Velkommen tilbage!

Jeg tænker, at min karakter Hsin snart turnerer ind i hovedstaden - og han skal naturligvis konfronteres af en byvagt eller to; og hvorfor ikke Stian, hvis han nu er ude på patrulje med en anden byvagt eller noget... Eller måske alene, endda?

Hsin er lidt af en sær snegl, men han er ganske ufarlig, selvom han ser ekstremt drabelig ud. Stien skal i hvert fald nok få sig en oplevelse for livet, som han forsøger at finde ud af hvordan han håndterer den blå kæmpe, der nærmest taler i gåder og insisterer på, at gå rundt med sin kolossale stridshammer.

Jeg tænker bestemt, at det kunne blive en sjov tråd! :)
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 06.06.2017 13:35
Rolf >> Jo det kunne være sjovt :D Stian ville muligvis blive en lille smule bange indeni hvis han kom face to face med ham XD 
~Tati~

Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 09.06.2017 07:50
Jamen jeg synes det er en god idé, skal vi gøre det? ;)
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 09.06.2017 22:08
Yess! Jeg starter lige en tråd på de næste kommende dage! jeg ser lige om jeg kan gøre det i aften, men du skal nok ikke regne med det XD
~Tati~



Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 4