Søger: Plots, Tilbyder: Alverdens Ondskab

Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 19.05.2017 09:31
-Rolf er lige blevet nedgraderet herunder, hvor der først kommer min nye søgning. 
Jeg har også fået den her "karakter-craze", som andre herinde har oplevet eller fortsat oplever! Mustafa / DJ Khaled er stadig undervejs, naturligvis, men denne her modbydelige stodder fik jeg lige et brændende ønske om, at føre ud i livet først.

Jeg er altså igang med en ny karakter, ganske meget et "WIP" - men hvor jeg før bare havde givet den gas og lavet monsieur færdig, så må jeg erkende at Tevins "dværgefest" hvor man startede med en form for relation og plads i verden i forhold til andre aktive karakterer er/var rigtigt fed. Derfor er jeg på udkig efter nogle karakterer, som jeg kan give den gas med, med min nye karakter.

Det kan være store, permanente relationer og plots (det ville være sjovest)
Eller mindre specifikke eller bare mindre varige plots.

Min kommende dude er stadig på idé-stadiet og altså meget justérbar, hvis han skal passe ind til et særligt plot eller en relation. Alt fra race og alder til stand og profession kan ændres efter ønske.

Jeg forestiller mig, at han er voksen (30+, hvis menneske, eks.), og udøver sin ondskab og potentielle hedonisme med sit sind, snarere end med vold. Om han er magisk eller ej er ligegyldigt. Han er meget udspekuleret, snedig, manipulerende, o.lign.

Kort sagt, så er manden ikke venlig, medgørlig eller noget. Hans status og plads i verden kan justeres så det giver mening med et plot eller relation, men fælles for det hele er, et han er en værre slambert og sandsynligvis lidt af en grimrian. Sidstnævnte kan dog ændres :P

Altså er det bare et sige til, hvis du sidder inde med en idé til en nuværende (eller kommende) karakter, hvor min kommende kunne slotte ind som fod i hose og udfylde rollen. Han kan sikkert også samarbejde (eller fucke et samarbejde op) med ligesindede. Store som små ting. Jeg regner med, at den kommende er rimelig large i forhold til hvad han finder på, og nok har prøvet lidt af hvert. Afhængig af interesse, så kan han naturligvis også blive efterlyst og sådan noget.

Håber nogen har interesse!

****

Rolf bemander telefonen døgnet rundt!
 
Jeg har netop lavet denne halvork, ham med torturmester udsigter, og jeg har forestillet mig at spille hans umiddelbare ambition ud ingame. Rolf er ork-jæger, og er særligt på udkig efter de resterende medlemmer af klanen ”Økseæderne”, der brød op for år tilbage.
I denne sammenhæng, så ville det være skide fedt, hvis nogle af jeres karakterer kunne deltage på den ene eller anden måde. Om Rolf og jeres ender som et umage par, ude efter de eller den samme, om de kommer i vejen for hinanden eller modvilligt arbejder sammen. Måske nogle er ude efter Rolf og jeres kommer ham til undsætning?
Hey – måske jeres karakter har spottet nogle orker, hvorfor Rolf opsøger jer, efter at i har fortalt andre det, og han har ladet sig det fortælle?
 

Der er mange muligheder, tænker jeg, både for at vi får nogle fede og sjove tråde, men bestemt også for at få gjort kål på nogle orker! Altså er jeg med på den værste, så længe det passer i hvert fald sådan nogenlunde til os begge :-)

Jeg kan kort beskrive Rolf. Han er en mellemting mellem en ork og et menneske. Han er en modbydelig, arrig og ondskabsfuld fætter, der ikke skyr nogen midler i sin jagt på hævn og retfærdighed.
Han omgås ikke rigtigt andre tænkende væsner, da han hader alt og alle, og er hamrende svær at arbejde sammen med - og sådanne ting sker oftest kun tvunget, eller i særlige nødtilfælde fordi der er et absolut must. Han er altid akkompagneret af sin rakkalaph og sin rødnæsede hugorm, som er de eneste to frænder han har i denne verden.
Rolf mestrer desuden telepati samt illusionsmagi.
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 19.05.2017 22:28
*Ringer 112*

Hejsa Rolf <3
Jeg har jo en lille bunke karakterer. Jeg ville sige du bare kunne læse igennem dem og komme med ideer til tråde, men jeg tror ærligt talt ikke du gider sidde og læse dem alle fra ene til ende. Så jeg give nogle ideer til tråde og et lille resume af karakterene.

(( Du er meget velkommen til at komme med andre ideer. <3 ))


Demiel - Demiel... Oooooh Demiel. Hvor skal jeg starte. Demiel er en meget ung halvalf/halfdæmon. Han er aldrig rigtigt alene da ham og hans bror Azhuba deler krop og derfor er en og samme person. Alene er Demiel oftes sød og rar. Han kan ihvertfald virke sådan ved første øjekast. Han er en lille djævel i forklædning og medlem af Det Sorte Laug, en undergrunds gruppe af kriminelle. Hans bror og ham er telepater der brugere deres evner til at spionere, finde informationer eller hvis man kommer på Azhubas dårlige side, at slå ihjel på horrible, umenneskelige måder efter flere dage af tortur.
Jeg tænker at en tråd mellem Demiel og Rolf vil kunne være de ender med at have det samme mål og enden slår de sig bare sammen om det, ellers laver Demiel en konkurrence ud af det og derfor prøver at finde ud af hvem der kan pine personen længst uden at slå dem ihjel.


Sarká - Sarká er en del af mørkets krigere. Ikke fordi hun egentligt tror på hvad de gør er det rigtige. Det var bare dem som tog hende ind i sin tid da hendes amnesi slog ind og hun glemte sin fortid. Hun var for mindre end 4 måneder siden en normal person men ende i et møde med Rafixul at blive bidt og ændret på to måder. Et - Hun blev forvandlet til en varulv som var hele hendes mål med mødet, men det var på bekostning af den anden ændring. Hun blev gravid med hans barn.
Hun er ikke egnet til at være mor på nogen måde, men hendes fortid er sløret og den mærkelige tiltrækning hun har til barnet på nuværende tidspunkt har fået hende til at opsøge fortiden og prøve at lære fra den.
Sarká er en meget voldlig karakter. Hun elsker kamp og har intet problem med at blive skadet. Hun ved hvornår hun har tabt, men har ikke bare tænkt sig at give op hvis hun har et mål. For nu har hun to. Beskyt sit barn og finde hendes fortid.

En tråd mellem Rolf og Sarká kan gå på mange måder. De kan blive et underligt umage par, de kan blive frænder eller for den sags skyld kunne de bare starte et kro-slagsmål og se hvordan det går?

Safira
- Og nu kommer den... Safira. Heks i rækkerne af Mørkets Krigere. Hun er en halvdæmon der stadig hægter sig fast til sin menneskelighed og derfor stadig lider under menneskelige koncepter som følelser og sympati. Hun kan ikke lide at skade folk, men nogle gang glemmer hun det bare lige. Og med hendes børn er hun en farlig fjende at have sig.
Hun er skaberen af en sort, ond og mørk type blod magi der tillader hende at "ændre" børn hun egentligt skulle have haft til monstre og væsner som hun har kontrollen over. Deres styrke er normalt højere an på hvor kraftig en far de har magisk set og nu da hun har et barn med hendes bror og en mand hun faktisk elskede, så er hun da på søgen igen efter sand kærlighed. Men desværre søger hun ikke bare en hver mand med et sødt smil.
Safira og Rolf kunne få en tråd hvor de kan ende sammen som et faktisk par (selvom det nok ville være en smule underligt, men hey! Det KL, hvad er ikke underligt!?) eller det kan være Rolf har trådt den forkerte person over fødderne og Safira nu er sendt efter ham på den ene eller anden vis.
Eller!!! Jeg har overvejet at Safira skal i søgen på nogle meget bestemt folk, men hvis du vil hører den her ide skal det nok være over en PB da jeg endnu ikke vil lade alle andre se ideen :P 


P.s: Der var også Lúcen, du kan gå ind og læse ham, men jeg følte ikke lige for at skrive om ham herinde :P

~ Jordy ~
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 19.05.2017 23:07
PM afsendt :o)
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 14.06.2017 08:03
Nu tænker jeg ikke, at jeg gider lave en helt ny tråd ---

Men jeg gad godt finde en karakter, som med lidt god vilje og en hel del tålmodighed, kunne vise Hsin lidt rundt i Krystallandet, og lære ham en masse helt elementære, banale ting, som han ikke aner noget om. Jeg tror det kunne være enormt morsomt, i hvert fald, så jeg håber virkelig, at en af jer skønne mennesker gider!

Hsin kan findes her - men kort fortalt, så er han en kæmpe stor, blå, skaldet mand, med en kolossal stridshammer, som egentlig er kommet til Krystallandet for på sigt at overtage det, på den ene eller anden måde. Han har en stor viden, hvoraf en del er forældet, men besidder ingen sund fornuft og kan ikke tænke længere end egen næsetip. For Hsin er intet over eller lige med loven eller reglerne, som skal overholdes for enhver pris; altså begår han naturligvis ingen kriminalitet (i hvert fald ikke med vilje) og den slags karakterer er dermed desværre udelukkede... Medmindre, naturligvis, at de forsøger at manipulere med Hsin, og lyve for ham, for den slags bider han nemt på; og hvem gad ikke have en smule kontrol over sådan en stor krabat?

Det kan udvikle sig i mange forskellige retninger - så kom glad! Skriv her, eller send en PM, det er for mig underordnet :)
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 27.06.2017 08:50
New stuff!!
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 28.06.2017 13:16
Altså Stian er jo allerede godt igang med at snakke med Hsin, så det kunne jo være rigtig sjovt hvis han på en eller anden måde kom til at "hænge" på ham, eller følte det var hans ansvar at lære Hsin hvad der er korrekt og ikke korrekt osv haha<3
~Tati~

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 28.06.2017 13:18
PS!! Så har jeg også Rosalee som kunne være interesseret i at have noget med din nye onde char at gøre :D

Rosalee er utroligt forførende, og flirtende når der er noget hun vil have, og i mange tilfælde bliver hun beskrevet som uimodståelig. Hun går vældig meget op i sit udseende, og går ikke op i om noget er rigtigt eller forkert, hun gør sådan set hvad der passer hende. 

Derfor er Rosalee også beskrevet som en vaske ægte kælling fra folk som kender hendes sande jeg, udover den forførende personlighed som hun påtager sig. Hun er ligeglad med folks følelser, og siger tingene lige ud som hun har lyst til. Hun manipulerer med folk som det passer hende, og generelt er hun meget spydig, og overlegen i sin attitude.  etc. 

det var lige lidt om hende, du kan læse mere :D så er hun rigtig god til BOKOR magi og forbandelser ~
~Tati~

Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 29.06.2017 12:58
Hey Tatti =)

Hsin er godt igang nu, og jeg skal pas på ikke at tage munden for fuld, også!

Rosalee ser da ud som en dejlig karakter - og umiddelbart forestiller jeg mig, at min kommende dude måske er en af få, som hun har forsøgt sig med sit kød-ritual på, da han sidder på en eller anden stilling eller i en position, hvor hun tænkte at udnytte ham; men han altså modsatte sig og ikke faldt i, af den ene eller anden grund --- og de nu har et eller andet anstrengt samarbejde, der mest beror på, at min karakter har hagen på Rosalee, at han ved hun er dæmon og truer med at afsløre hende, eller sådan noget?

Jeg ville jo gerne have en ganske seriøs plot-relation, hvor han enten er en stor fjende eller allieret med en, på en eller anden vis, så han har en mere etableret plads i verdenen fra start - hvorfor der altså fortsat ikke er noget skrevet i sten omkring ham, og alt stadig kan justeres. Er der ikke nogen, som sidder og mangler en værre skurk i deres karakters liv, eller har haft en værre skurk i baggrundshistorien?

Jeg forestiller mig, at hvis han er menneske (eller har menneskeligt udseende) ser ud af noget i denne retning: 
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 01.07.2017 14:22
Rosalee er halv dæmon! Men yess, de kunne godt have et eller andet samarbejde måske! ellers kunne vi evt. skrive hvor de mødes og vi kan lade det udspille sig derefter? :D
~Tati~

Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
posts
4
karakterer

Rolf 03.07.2017 07:30
Rosalee er halv dæmon! Men yess, de kunne godt have et eller andet samarbejde måske! ellers kunne vi evt. skrive hvor de mødes og vi kan lade det udspille sig derefter? :D

Helt klart!
Men igen, jeg håber at finde et eller andet cray-cray plot til ham, inden han bliver lavet - og jeg er jo også, som du oplever, kriminelt langsom til at svare i øjeblikket. Med andre ord har det måske lidt lange udsigter! :)


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3