Ellanora smilede lidt, manden virkede ikke synderligt gammel, og øjensynlig var han også en helt del genert. Det gjorde hende en anelse mere rolig, mænd som ham var sjællendt til fare, med mindre man selv gav dem midler til at være det, ved at gøre noget så dumt som at stolle på dem, eller få føelser for dem, og Ella havde bestemt ingen planer om at lade det ske.
" Det var meget venligt af dem, men der er nu ikke noget farligt i at se mine små knæ"
sagde hun sødt og en smule indsmigerne. hun ventede til han havde drejet sig om mod hende før hun langsomt gik tilbage på land, og sørgerede for han fik et glimt af hendes ben lige over knæet inden hun lod skørterne falde ned om sig. Ella var dygtigt til at sørger for folk så det hun ville have dem til, og få det til at virke på en måde så det fremstod helt uskyldig, og nu, selvom hun havde gjordt det med overlæg, virkede det da også som om det var et praktisk tilfælde for ikke at få vand på kjolen.
da han spurgte til det næste havde hun mest lyst til at svare igen og pointere at hun var bedere i stand til at tage sig af sig selv ind de fleste, men hun slugte sin stolthed, for det fik hun ikke noget ud af ny
" Jeg er på vej tilbage til byen, jeg var lige ude at besøge nogen nær elverly"
sagde hun sødt og stråg lidt tilfældigt den ene hårlok om bagøret, hvilket afslørede hendes spidse øre. igen virkede til helt tilfældigt og naturligt.