Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 00:25
Det var ved at være noget tid siden at magien var vendt tilbage til landet. Anaïs var ret ligeglad, men det gjorde nu livet en smule mere frit og frihed var jo altid godt. Hun havde ikke mødt nogle spændende folk, men som hun vandrede gennem De Ældste Skove så opdagede hun pludseligt nogle tegn i jorden. Tegn på fælder. Ikke mange ville opdage dem, de var trods alt virkelig godt skjult og klart lavet af en professionel. Anaïs læste stille sig frem gennem fælderne og felterne hvor de var lagt og opdagede at hvem end der havde lavet dem ikke havde sat dem der for at fange dyr. De var klart lavet til at fange folk af en menneskelig højde og drøjde og derfor som hun havde passeret dem alle begyndte hendes nysgerrighed at slå ind.
Hun spurtede tilbage og skreg højlydt "Klar eller ej! Her kommer jeg!" som hun hoppede op i luften og lod sig falde ned på den første fælde hun så. Hun hørte et lille træk i et reb som hun stod der og pludseligt var verden op og ned som om en kunstner havde malet et Pittura Infamante maleri.

Anaïs kiggede lidt rundt og hang lidt der i en nydelig vinterkjole med pels ved sine skuldre. Hun undrede sig om hvor længe der ville gå før nogen opdagede det men så begyndte hun bare at nynne en lille melodi.

Anaïs Sylvie | Alt Mulig Kvinde | Blandingsrace
"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 00:54
Luko sad på en gren og snittede i en gren. Han havde svøbt sig i sin lange kappe så han ikke ville blive kold og han sad og så undersøgende ud over skovens mørke silhuetter. 
Han kunne dårligt huske hvornår han sidst havde set en grøn farve i klart lys, og han var begyndt at savne det. Solen der stod op og vækkede ham med sine blide varme stråler, selv om vinteren.
Han trak sin kappe lidt tættere om sig. Solen kunne da i det mindste tø LIDT af den her frostbølge op...
"Klar eller ej! Her kommer jeg!" lød en stemme pludselig, og Luko var tæt på a miste balancen og drætte ned fra sin gren. En af hans fælger var gået af, men... Det lød som om nogen var gået i den med vilje?
Luko rynkede sine bryn og satte dolken i sit hylster. Med et elegang hop kom han op fra grenen og sprang fra gren til gren indtil han stod på jorden foran hans fælde.
"Goddag." sagde Luko så. Skikkelsen i nettet så ud til at være en kvinde, og Luko kunne se to spidse ører der stak op på toppen af hendes hoved.
"Well, well, well... What have we here?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 01:01
Som hun hang der med hovedet nedad så hun en mørkelver komme gående. "Goddag" hørte hun så komme fra ham. Hun rykkede lidt på øret og lagde i starten ikke mærke til at hun burde sige noget igen. Men hun kom lidt efter i tanke om det og skyndte sig med hendes rene stemme at sige "Goddag Lukoran" hun kiggede på ham med et venneligt blik gennem hendes grønne øjne. Hun ville helst gerne fri af rebet og havde allerede valgt at han bare skulle lade hende ned uden hun skulle spørge eller ville hun dele ud af hendes tanker omkring folk som ham.

"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 01:21
Luko frøs på stedet og følte hans hjerne slå vejrmøller.
Lukoran. Lukoran?
Et så fremmed navn med så meget mening. Ingen havde kaldt ham ved det navn i flere år, end ikke Luko selv identificerede med det navn.
Med totalt chok malet i sit ansigt tog han et skidt tilbage, lammet af forvirring.
Hvordan kunne denne komplet fremmede kende hans navn, og endda et han ikke gav ud til folk? Hvordan?
"D-Du..." Luko rømmede sig. "Du kender mit navn?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 01:42
Anaïs slog stille sine øjne op og kiggede hen mod Lukoran. Hendes blik var tændt af vrede "Vil du være sød at sætte mig fri, med det vuns!" hendes stemme var klart ikke tilfreds med at hænge her med hovedet nedad. Det satte ligesom hendes frihed i spænd. Hendes negle groede sig længere og formede stille klør som hun begyndte at prøve at bryde rebet med. Som det ikke gad det lod hun sig dale ned igen og kiggede blot hen mod Lukoran. "Lukoran! Selvfølgelig kender jeg dit navn. Vil du nu omgående sætte mig ned herfra ellers ender du med et grimt ar der hvor solen aldrig skinner." hun kiggede på ham med en sådan alvor at de fleste fugle ville flygte som hvis en pil blev skudt mod dem, men hun satte stille en hånd til sin egen mund. Hun begyndte at grine højlydt "Skat? Er der et problem?" sagde hun så med sin flamboyante accent. Hun havde helt glemt at det at fortælle nogen deres navn inden de havde givet dem det var unormalt og at nogle folk gerne bare ville kaldes andet.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 02:20
Luko følte ikke han kunne gøre andet end at gøre som der blev ham fortalt. Aldrig i hans liv havde han haft nogen der talte så skarpt til ham, og da slet ikke fremmede. 
Hun var jo vred... 
Under normale omstændigheder ville han ikke finde sig i at blive tiltalt sådan, men han besluttede sig for at gøre en undtagelse lige nu. Han tænkte "undtagelse", men det var bare hans måde at sige "jeg er for bange til at sige denne kvinde imod".
Hvem kunne vide hvad hun ellers havde oppe i sit ærme?
Med rystende hænder gik han over og løsnede rebet, men inden han sænkede kvinden ned begyndte hun at grine.
"Skat? Er der et problem?" sagde hun.
Luko stoppede hans gøremål og så op på hende. "Jeg..." hans stemme knækkede over og han rømmede sig. "Jeg kender dig ikke." hans tone lød som om han ikke engang troede på de ord der kom ud af hans mund.
"Og... Ingen kender mit rigtige navn."

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 02:29
Tiden var sluppet op. Hun nægtede at hænge der mere også selvom hun nød Lukorans forvirring. Kort glimpsede hun i blå og sorte stikflammer og stod så på jorden uden hjælp fra hendes "indfanger". Som hun stod der børstede hun sin kjole kort og kiggede på Lukoran med et skævt smil. "Søde. Det ikke alle der har brug for at lære for at vide." sagde hun med en ekstravagant stemme som klart talte som for at forklare at hun var en lettere arrogant.
Hun bevægede sig helt ind til Lukoran og så ham dybt i hans gule øjne. Hun slog sit hår til siden og tog blidt ved hans hage "Lukoran Serino. Mit navn er Anaïs, men du kan kalde mig din." sagde hun og lod en finger glide fra hans hage til hans kind som hun stille kærtegnede. 

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 03:01
Luko stirrede forvirret på kvinden der stod foran ham. 
Lære for at vide? Hvad betød det nu...
Nu trådte hun tættere og Luko blev først utryg på en underlig måde, men så lagde hun sin hånd imod hans ansigt og hans kropstemperatur steg med raketfart.
Luko var ikke vant til fysisk kontakt af selv den mindste grad, så dette var allerede langt forbi hvad han fik på en regulær basis, men alligevel havde han ikke noget særligt imod det.
"Lukoran Serino." sagde hun så, og Luko spærrede sine øjne op i rent og skært chok. Et hav af følelser hærgede inde i ham, som chok, frygt, forvirring, men på samme tid var der en del af ham der var okay med kvinden, på en måde der fortalte ham at hun ikke var farlig.
"Mit navn er Anaïs, men du kan kalde mig din." sagde kvinden, idet hun kærtegnede Lukos ansigt med et strøg. Luko tog et øjeblik til at forstå hvad hun sagde, og da det gik op for ham, tog det ham endnu længere tid at overveje et svar.
Han kunne kalde hende hvad?
Med et overrasket udtryk i sine gyldne øjne fik Luko overbalance og faldt ned på jorden så han lå på sine albuer med kvinden der kaldte sig Anaïs stående over sig.
"Jeg kan... Hvad?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 15:55
Anaïs grinte af Lukorans reaktion. Hun fandt det altid en smule sjovt når folk reagerede på den slags måder. Hun tog dog hendes pegefinger for hans mund og tyssede på ham. "Som jeg sagde. Du kan kalde mig lige hvad du vil." Anaïs drejede om på hælen og gik så hen til rebet der stadig dinglede fra træet og hun forsvandt så væk i sit skær af sort og blå.
Hun stod nu bag Lukoran og hun lagde så sit hoved på hans skulder. Det var for hende en undren at han ikke bare forstod hvad hun sagde til ham. Hun talte jo ikke i tunger. Men måske hvis hun bare nævnte mere så kunne det være at han fik det bedre af at være hende nær.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 16:06
Da Luko blev tysset på mindskede det ikke hans forvirring. Hun grinte også af ham, hvilket Luko ikke var vant til, men... På samme tid ville han ikke rette hende. Han var lidt for forvirret og nervøs for hvad der kunne ske, skulle hun blive vred på ham.
Da hun pludselig forsvandt bag træet rejste han sig op i en fart. 
Hvor var hun blevet af? Var hun bare bag træet? Var hun kravlet op i træet? Alle disse spørgsmål blandede sig med forvirringer som han allerede havde, og det gjorde hans hoved endnu mere overskyet.
Pludselig mærkede han dog noget blødt der kørte langs hans øre, og han konkluderede, at det måtte være Anaïs eget katteøre. Han mærkede også vægten af hendes hoved på hans skulder og blev bombarderet med impulser der allesammen gik imod hinanden. Noget i ham skreg at han skulle være på vagt, mens noget andet sagde ham at hun ikke kunne være til nogen skade. Der var også spørgsmålet om hvad hedes mål var, hvad hun lavede her, hvilket var langt mere fredelige spørgsmål, men Luko besluttede sig for at starte med det basale.
"Hvorfra ved du hvem jeg er, og hvad laver du her?"
Hans stemme rystede let, og Luko forstod ikke hvorfor. Hans hænder svedte også. Hvad foregik der? 

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 16:21
Anaïs fandt der så sjovt at Lukoran var nødsaget til at spørge. Hun gik tilbage foran ham og satte sig så ned på en lille stub træ nogle meter fra ham. "Jeg har jo fortalte dig søde. Jeg pøves ikke lære for at vide. Og jeg er her for at.... " det sidste var faktisk et godt spørgsmål. Anaïs havde ikke haft en bestemt grund for særligt meget her på det sidste, men hun var vel bare nysgerrig. Hun trak på sine skuldre spørgende for hun vidste faktisk ikke hvad hun skulle svare.
"Nogen ville sige jeg er seer, spåkone eller måske bare en heks. Men sandheden er at jeg er ingen af delene. Jeg er hvad du kan kalde historiker og lige din historie, huh, den er vidst ikke for lys er den vel Lukoran?" hun smilede grumt til ham og så fnes hun igen i sin egen hånd. Det var morsomt for hende at han reagerede som han gjorde, for hun vidste godt inderst inde at hun havde den virkning på nogle folk, men at en stor stærk sortelver mand kunne blive som forstenet af "lille" hende var morsomt.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 17:01
Lukos ansigt gik nu fra forvirring til mistro, idet han trådte lidt tilbage og greb hans arrede arm ud af instinkt. Hun kunne ikke vide den slags, medmindre det var et bluff. 
Men på den anden side, så var det et lidt for risikabelt bluff til at være noget hun kunne komme afsted med. Det med at blive tiltalt ved hans rigtige navn udløste en underlig følelse i Luko. Som om de var tættere end de er, og at det var ham der var gal på den fordi han ikke kunne give tilbage på denne følelse.
"Sig mig hvordan du ved sådanne ting, Anaïs." bad han.

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 02.01.2017 18:32
Anaïs kiggede over på Lukoran. "Du stinker af Lukoran og din krop fortæller mig at du har haft en mørkere fortid. Har du været i Kzar Mora?" spurgte hun så for at lokke ham til at forstå hvad hun mente. Hun havde altid haft svært ved at svare lige ud, men måske ville han forstå hende hvis hun nu satte mere naturlige fænomener på hendes evner til at lære om andre. Måske ville det give ham en fornemmelse af hvad hun kunne.
Men på den ene eller anden måde ville han nok på et eller andet tidspunkt forstå at verden har mange hemmeligheder og hun var blot en ud af mange af disse.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 20:15
Lukos øjenbryn røg op i hans pande da hun sagde det første. Han stank åbenbart af sit navn, det var interessant. Det næste forstod han heller ikke helt. Hvordan kunne hans krop udvise at hans fortid var mørk?
Ikke fordi den ikke var det, men hvordan kunne hun se det, hvis hans arm var dækket til? Det var vel en mulighed at hun kunne lugte det også?
Med et ansigt af accept gik Luko tættere på og satte sig på hug foran Anaïs. Han skulle lige bruge et øjeblik på at følge med, men nu tænkte han at han kunne overskue siturationen.
"Spændende spørgsmål du stiller der. Jeg har personligt aldrig sat mine fødder i Kzar Mora. Og dig?" han lagde nysgerrigt sit hoved på skrå. Nu følte han at det var hans tur til et svar eller to.

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 05.01.2017 16:38
Anaïs grinte en smule af Lukorans ord. "Selvfølgelig har jeg da det. Jeg har travet hist og her søde." sagde hun og rakte sin hånd mod hans kind som hun blidt kærtegnede og kiggede dybt ind i hans skinnende smukke gule øjne. "Jeg var der før du blev født Lukoran." forklarede hun med et bredt, næsten ondt smil på læberne.
Hendes øjne så dybt ind i Lukorans. "Andet du vil vide fra lille mig?" spurgte hun så mens hun fjernede sin hånd fra hans kind og satte hendes ben på kryds og placerede hendes hænder ved siden af sig på stubben. "Hold dig ikke tilbage fra at kaste dem mod mig, jeg er klar på at svare på alt hvad der kommer fra dig smukke."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 05.01.2017 20:57
"Okay," sagde Luko. "For det første, er du så ikke sød at holde op med at kalde mig Lukoran? Der er ingen der kalder mig det, og det er virkelig underligt at høre. Folk kalder mig Luko, det er det jeg bliver kaldt."
Han så efterspørgende på hende og fortsatte bagefter. 
"Jeg må indrømme: Jeg forstår ikke helt hvorfor nogen ville hoppe i min fælde med vilje? De fleste," han hold en kort pause for at tilføje: "Især kvinder... Undgår dem gerne hvis de er observervante nok til at se dem. Hvorfor sprang du i den?"
Luko så interesseret på kvinden foran sig. Det var noget af en attitude hun havde sig, det måtte han da sige.

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 05.01.2017 21:07
Anaïs rejste sig stille op og stod ham helt tæt. "Søde. Du vil lære en dag," hun vende sig rundt og gik et skridt frem og stod nu på stubben. Hun vende sig og bukkede kort så hun var nede på Lukorans højde. "at verden ikke er som du tror. Og folk gøre nogle gange ting som man ikke forventer." han lod sig derefter falde ned mod jorden så hende ryg ville lægge der, men kort før jorden ramte hende kunne et glimt af sort og blå stikflammer ses og Anaïs var ikke at finde. Hun sad nu på en gren flere meter over Lukoran i et træ hvor hun begyndte at fløjte en lille melodi med lukkede øjne. "Flere spørgsmål smukke?"

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 05.01.2017 23:51
"Smukke". Endnu et af disse kælenavne som hun virkede til at smide om sig. Luko havde aldrig mødt en kvinde som hende, de fleste kvinder var bange for ham, for ikke at nævne at de havde travlt med at komme væk fra ham.
Det virkede hende her ikke til at have.
Luko rejste sig op og vendte sig imod Anaïs inden han bakkede og satte sig på samme stub hun lige havde siddet på. Hun var i hvertfald mere interessant end de mange andre Luko havde talt med.
"Jeg troede aldrig jeg skulle sige det her så simpelt," sagde Luko så. "Har du lyst til at blive for en snak?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 06.01.2017 14:37
Oppe fra træet hun nu sad i kom hun med sin yderst berolige stemme "Det var da endelig på tide du spurgte Luko." Hun hoppede ned fra træet og satte sig blot ned på græsset under hendes bare fødder. Hun sad der og kiggede hen på ham "Men jeg tror allerede vi var igang med det." sagde hun med et kækt smil på sine røde læber. "Så var der noget bestemt du ville tale om kære?"

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 06.01.2017 16:36
Luko lænede sig frem og lod hans albuer hvile på sine knæ. Måske var det et underligt spørgsmål at stille, for de var jo teknisk set igang med en samtale, men Luko følte det bare mest høfligt.
"Jeg vil snakke om dig, hvis vi kan det?" han smilede til hende.
"Hvor kommer du fra? Hvem er du, helt nøjagtigt?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack, Echo
Lige nu: 3 | I dag: 12