Igen fulgte han hende nysgerrigt med øjnene som hun gik hen til ham og flyttede på hans arme i en underlig vinkel. Hvad skulle det nu hjælpe på at finde ud af hvad de skulle kalde ham. Han kiggede nysgerrigt på sin arm, for at se om der var sket noget specielt med den. Der var ikke noget nyt han syntes han, udover at stoffet strammede endnu mere om armen, og det var ikke det rareste, så han lod armene sænke sig. Også fordi det blev trættende at holde armene ud til siden så længe. Men han måtte sige at han godt kunne lide berøringen. Det var ikke tit han mærkede varmen fra et andet væsen, og det var altid spændende, fordi folk var ikke alle sammen lige varme. Især ikke hvis de lige havde grædt i deres hænder. Så plejede hænderne at være lidt koldere.
Han stod og tænkte et stykke tid over hvad hun havde sagt. Han synes ikke nogen af de kvaliteter hun nævnte, beskrev ham særlig godt, men han kunne godt lide den måde hun tænkte. Det var en spændende tilgang til problemet.
"Så hvis jeg er stærk så kunne jeg blive kaldt... Bjørn!", udbrød han og lavede sig stor og stillede sig nærmest som en bjørn i sin truende position. Det resulterede så i at først så røg trøjen næsten helt op under brystet på ham, og derefter forkyndte en sprækkende lyd at kjortlen revnede i et af sømmene. Deamiel blev overrasket og blev også en smule fortvivlet. Det var jo en gave han havde fået af en sød gammel dame, og nu havde han ødelagt den. Han prøvede at finde sprækken, men han kunne kun mærke den med fingrene. Han blev nød til at se på skaderne. Han trak kjortlen hurtigt op over hovedet, hvilket resulterede i at revnen blot blev større.
Efter at have fået kjortlen af holdt han den som om det var en lille skrøbelig sommerfugl i hans næver. Han kiggede bekymret på den og med forsigtige fingre prøvede han at finde revnen.
"Ej. Jeg håber ikke hun bliver ked af det. Det var så pænt af hende give den til mig, og nu har jeg bare ødelagt den." Han lød så ærgerlig over hvad han havde gjort ved kjortlen. Han håbede det kunne reddes, men han vidste ikke hvordan.