Flere tråde til Jamie!

Nille

Pika-chuuu!

177
karakterer

Nille 25.11.2016 13:20
Vil vildt gerne have flere tråde/emner!

Jeg søger såmænd lidt alting, hvad angår relationer, udover familie. :3
Ingen krav, heller!

Ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive udover at det gi'r mest mening, hvis I møder Jamie i nærheden af Krystalpaladset! Og jeg synes helt klart I skal læse hans profil. 
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 25.11.2016 13:38
Hvis du ønsker flere tråde kan du altid skrive i chaten, folk er meget glade for at lave flere tråde. Dog hvis du ønsker en tråd hvor du kan sætte en form for stemning er det en godt tip at kort kigge på nogle af folks karakterer eller spørge om de har en karakter der passer til en bestemt type spil. For eksemplet skyld (Tager lige mig selv og Helli): Jeg spurgte Helli om hun ville spille med mig i Dragonisdalen fordi jeg vidste hun havde en karakter der og så begyndte trådene "På skrænten af dalen" og vores nye.

Næsten ingen siger nej til at havde en tråd mere <3 Jeg har ihvertfald aldrig prøvet det <3

~ Jordy ~

Htqz

1845
karakterer

Htqz 25.11.2016 14:34
Har jo en halvelver ved navn Askild, der også arbejder som staldknægt så din Jamie har jo allerede en buddy der ;) 
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 28.11.2016 12:50
Åh Jamie, han er så sød.
Jeg stiller gerne alle mine karakterer til rådighed, men tænker umiddelbart at det enten er Saga eller Amara, der passer bedst til Jamie. Saga er bosat i Hovedstaden og er typen, der kan være hvor som helst også på paladset.
Amara er godt nok elver og bosat i Elverly, men det er min tanke, at hun snart skal et smut forbi Hovedstaden og se den, så det kunne bestemt også være en mulighed. Evt. kan hun forvilde sig fuldstændig i byen og på en eller anden måde ende ved paladset, hvor hun støder på Jamie. :)

Nille

Pika-chuuu!

177
karakterer

Nille 28.11.2016 13:03
Åååh, har helt glemt at tjekke den her tråd!

Tea - Fedeeest! Skal vi lade dem møde? :D

Zera - Det lyder som en fin idé! Kunne du lave det? :)
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 28.11.2016 14:08
Det kan jeg da, jeg tagger dig i tråden når den er færdig - men det kan godt være det først er i morgen den bliver færdig.
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 23.12.2016 19:54
Nu har jeg lige fået skabt min karakter Rosalind som bruger meget tid i staldene, hun er godt nok tjener men bruger meget tid i skjul fra sin fritid dernede hvor hun sidder og spiller violin og hjælper frivilligt til hvis det skulle være?
Det gælder også dig Tea hvis du gerne vil møde hende.
 - Andy <3

~ Jordy ~

Htqz

1845
karakterer

Htqz 23.12.2016 20:00
I'm ready kan dog ikke fokusere på at oprette tråd nu hvor min far har tændt tv som vil forblive tændt til en 2 tiden i nat x_X

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9