Alkymist søger familie (Reier)

Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 13.10.2016 11:05
Ved sidste KL samling (og gangen før det og gangen før det) talte jeg om at lave en alkymist hvis evne er at udskifte sine legemsdele til nye i bestræbelsen efter evigt liv.
I den forbindelse tænkte jeg, at det kunne være sjovt hvis han havde en stor familie af både yngre og nyere generationer. For min karakters vedkommende (som bliver med Billy Drago som FC) skal han være virkelig gammel. Hans alkymistiske principper og legemsdels udskiftning virker måske som magi, men er i princippet det som vi kalder moderne kirurgi i vores tid (selvfølgelig blandet en smule magi, detaljerne har jeg ikke helt udarbejdet endnu).

Men, men men: gammel slægt, magtfuld og velhavende (eventuelt en adelsslægt). For min karakters vedkommende vil han være fuldstændig neutral. Godt og ondt er ikke noget han går op i, og han arbejder kun efter eget bedste eller højeste pris. Om resten af familien er sådan skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan sagtens se det morsomme i at blande både gode og onde sammen, og så smide dem sammen i en kæmpe family reunion tråd.

Så kom glad :)
Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 16.10.2016 21:03
Som jeg har sagt i chatten og til skriveaftenen, så er jeg frisk.

Jeg tænker muligvis på at lave en skuespiller til teatret, som egentlig gerne ville slippe af med din karakter, så nogle andre kan overtage... Er ikke lige så langt i karakterudviklingen, men det er i hvert fald hvad jeg har tænkt indtil videre xD

Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 17.10.2016 00:40
Nu har jeg Eblis som det eneste menneske(ish) overhovedet, men han kunne godt være en fjern slægtning. Jeg har ikke skrevet noget om hans stand, så han kan sagtens være af lavadelen og beslægtet med hovedgrenen af den kære alkymist familie. Dæmonen der har besat Eblis har nok ikke de store planer at blande sig egentlig i familierelationerne, ud over for at ødelægge den fuldstændig. Men Eblis kan godt være en fjern slægtning. 
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 17.10.2016 08:57
Åh hvor dejligt, at I begge er friske!
Jeg begynder så småt på min karakter i dag, så hvis I har brug for at læse ham for at få en idé til familiehistorien skal I være velkomne til det.

Rinne

Rinne

198
posts
6
karakterer

Rinne 15.11.2016 18:29
Det her er ikke familie, men min karakter Eric kan manipulere med energi, og på den måde "genoplive" lig i en meget kort periode. Altså han kan få dem til at rejse sig og gå lidt rundt, og så falder de sammen igen. Han har meget chakra, men kan ikke rigtig styre sine evner. Vi kan måske lave noget lærling-noget? Har vi snakket om det før? Eric er i hvert fald helt sikker på at han hvis han bare bliver bedre og stærkere så kan han snyde døden.
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 15.11.2016 21:07
Hej Rinne

Uh det lyder voldsomt spændende. Normalt ville Able ikke være all that for en lærling, meeeeen en lærling, der kan genoplive de døde? He is so in!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5793
posts
22
karakterer

Krystal 22.12.2016 21:39
Hey Zera :)

Jeg ved ikke om du kan huske, jeg tidligere snakkede om, at jeg også var frisk på at lave en karakter til adelsfamilien!
Er gået i gang med en ældre dame, som tidligere har været Lysets Kriger, men som nu bare er blevet lidt .. gammel og bitter.  På et tidspunkt har hun nok selv haft ambitioner om at kunne blive overhoved for familien, men det er lidt som om, ham den gamle bare ikke vil kradse af....
~ Krys ~

Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 23.12.2016 11:23
Det kan jeg godt huske, jo. Hun lyder freaking awesome! Welcome to the family, kid (fordi Abel er gammel :P)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5793
posts
22
karakterer

Krystal 23.12.2016 12:45
Hahahaa!
Hecate Reier er nu lavet :3 Og hun har et mål om at bringe anstændighed til byen .. (tro på det)
http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4526
~ Krys ~

Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 25.12.2016 22:32
... Oh dear god I LOVE her! Og hvis hun nu trænger til et nyt ben en dag kunne Abel sikkert godt overtales til at øve sig i at sprede sin magi til andre :P
Krystal

Krystal

Skaberinden

5793
posts
22
karakterer

Krystal 13.06.2020 11:23
Jeg bumper lige denne tråd op i toppen af opslagstavlen, eftersom Reier-familien stadig er going strong :)
~ Krys ~

1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Xenwia, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 2