Misundelsens Hersker

Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 06.10.2016 09:14
Til alle tilhængere af Lyset!

Under Den Første Plage har en præst af Leander i skjul solgt sin krop til en dæmon. Dæmonen er en gammel og ret magtfuld en af slagsen og berygtet for sine overtalende evner. Præsten Eblis Orias udfører fortsat sine hellige pligter i Leanders tempel, men er blevet besat af dæmonen. 
Nu har en af jer - tilhængere af Lyset - på en måde kommet i besiddelse af dæmonens sande navn - Succorbenoth. I har nu bundet dæmonen til jeres tjeneste, skjult som præsten Eblis Orias.

Men hvem er du, der har betvunget Succorbenoth - Den Mangearmede - Hviskeren I Mørket - Sjælens Sult? Hvem er du - Misundelsens Hersker!







Kort og godt. Hvis du er tilhænger af Lyset har du mulighed for at bestemme over en dæmon. Sweet, right?

Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 06.10.2016 13:58
ÅH et spændende plot!!!

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 08.10.2016 01:13
blivr ved med t misforstå det her som værende en rp plot post når jeg læser titlen.

Anyway har jeg et styk Lysets ridder der ville have god grund til at komme til Leander templet, Etheldred
hun er godtnok halvdæmon.

Ellers kunne min dæmonvogter Silke måske også anvendes..? Omend hun ikke er i lysets hær, men hun tjener Lyset ved at vogte og holde øje med deres dæmoner..  
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 11.10.2016 15:56
Det min tanke er, er at en der er tilhænger af Lyset (altså ikke nødvendigvis er i Lysets hær), som på en måde er kommet i besiddelse af dæmonens sande navn. Det vil være sket for ikke så lang tid siden, og sagtens noget der kan trådes in-game, men det vil stå i dæmonens profiltekst at x kender det sande navn. Hvordan din karakter vil udnytte at have magten over dæmonen er op til dig, men advarsel, så vil dæmonen prøve at gøre livet surt for en under alle omstændigheder ;)

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 11.10.2016 19:50
haha, har jeg ikke noget imod. tror dog det der kunne gøre livet surest for Ethel ville være hvis hun blev gift igen, eller blev mor.


Ellers kan jeg da godt smække en staldknægt der er tilhænger af lyset på dæmonen * pege på Askild *
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 11.10.2016 22:32
Jeg tror at ejerskabet går til Askild! Ding ding ding! Det tror jeg bliver for sygt grinern! :D

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 11.10.2016 23:08
Haahaha yup, dæmonen kommer til at æææælske at skulle tjene en fattig staldknægt der størstedelen af tiden lugter af hest/drage x'DD


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Erforias, Fisk, Venus , Alianne_ , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 7 | I dag: 11