Små forslag til siden!

Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3812
karakterer

Sparks 02.08.2016 13:17
Tænkte jeg måske ville gøre det lidt nemmere for Krys at lave dette indlæg, så man kunne skrive de få idéer man kommer på, til hvad der kunne tænkes på siden.
(kan også være jeg er en blind gammel dame og ikke kunne se nogen anden tråd - hvor dette var emnet. Undskylder på forhånd hvis det er tilfældet!)
*hviske* men husk på jeg er lidt gammel, og lidt blind.. så bær over med mig

Så jeg kunne rigtig godt tænke mig at fremstille nogle ønsker!
- Kunne det være muligt at få en slet knap i chatten? Således at man kunne slette sine beskeder? (skulle man eventuelt være som mig, og være en kæmpe spade med ti tommefingre. For det hænder nu og da at dette er tilfælde. Og kommer til at poste med den forkerte karakter i forhold til IC-chatten)

- Desuden synes jeg det kunne være mega fedt at have mulighed for at smække et 'Denne tråd er afsluttet'. Lige som at vi har fået muligheden for at putte 'Åben tråd'. Det kunne være super fedt!

- ved at der var nogen som snakkede om at når man klikkede på de tråde man var blevet tagget i, ville det være dejligt hvis man blev sendt til det sidste besvarede indlæg. I stedet for at skulle scrolle hele vejen ned til det. Så det tænkte jeg også jeg lige kunne skrive med.

Det var vidst de få idéer jeg havde lige nu! For trodsalt er dette bare en super nice side <3
Gloria

Gloria

The Half Centaur

397
karakterer

Gloria 11.08.2016 10:10
Jeg havde denne tanke i dag. 

Jeg synes det kunne være fedt, hvis man kunne få den månedlige post-tælling ind på "min profil". Bare ens egen tal for måneden, så kan man se om man kan stikke sin egen rekord  

Htqz

1845
karakterer

Htqz 11.08.2016 12:29
Har honestly siddet og tænkt på det samme et par gange
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 11.08.2016 13:44
Jeg har tilføjet folks egne antal posts for måneden + ens personlige rekord til profilerne! :)
Og de tråde, man er tagget i, burde nu føre til det sidste svar.

Anas andre forslag kræver lidt mere at implementere, så det lader jeg lige ligge lidt. :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath
Lige nu: 4 | I dag: 12