Kalder alle elevere (I'm so lonely)

Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 28.07.2016 08:20
Hej alle,

Min nye karakter Amara kunne virkelig godt bruge nogle elver plots. Lige pt. befinder hun sig kun i Elverly og de omkringliggende skove, så det er lidt svært for hende at danne relationer udenfor Lindeskoven.

Specifikt søger jeg efter nogle venner til hende (de få hun nu har). Jeg søger også nogle, der kunne have været hendes venner før hun fik sine magiske evner og begyndte at begyndte at isolerer sig. Om det er nogle der er vrede/skuffede over at hun har droppet deres venskab, eller om de stædigt holder fast i at de stadig er venner, vil jeg være helt op til jer.
Som sædvanlig er jeg åben for hvad som helst med hende, og det er også meningen at hun på et eller andet tidspunkt skal rejse videre, så plots udover Lindeskoven er jeg selvfølgelig også åben for.

- Zera over & out

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 28.07.2016 12:51
Altså jeg har en småbitter elver Rhovandír i elverly, som har fået til opgave at træne Krys' Renael x'D Er sikker på bekendtskaber til ham vil være nyttigt x'D 
Du kan læse om ham her: http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=3982  , er frisk på lidt af hvert. 
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 28.07.2016 14:59
Fuck jeg elsker ham. Et bekendtskab mellem ham og Amara ville helt afgjort være nyttigt, om ikke andet kan hun knapt nok holde på et sværd, så hvis han pludselig har lyst til endnu en elev melder Amara sig gerne (eller helst ikke, hun mener ikke vold burde være nødvendigt - men du ved hvad jeg mener).

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 28.07.2016 16:24
x'D Kan lige se det for mig... Rho der tror han endelig kan komme tilbage til sine mere normale pligter, som Ren kommer mere og mere til nytte på helbredelseshuset.. Kun for at Toorah vælger at smide Amara på ham.
He's gonna facepalm so badly xDD " Why me..? "
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 28.07.2016 16:55
Bedste indgangsvinkel for en mentor - især med en mentee som bare et håbløs. Fuck det kunne være underholdende!

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 28.07.2016 17:09
Haha, det har han allerede i forvejen. I følge ham kan ingen næsten være dårligere en elev end Ren. x'D Masser af underholding..

Forestiler mig Toorah i fremtiden; " Ny elendig elver der er uduelig og ikke gør sin pligt? Over til Rhovandír med ham/hende. ''
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 28.07.2016 17:19
Åh bare vent.

Stakkels Rhovandïr, har sgu lidt ondt af ham.

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 28.07.2016 19:05
Tjae det er som man tager det. Elverly er stedet hvor hver person og dennes ressourcer bliver udnyttet til fulde under Toorahs skarpe øjne. ;)
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 14.08.2016 16:56
hej jeg har Elasha som elver i Elverly. hun er frisk nok på at få nogle bekendtskaber. hun er meget glad for at lærer nye at kende, og hun har et gartneri i elverly som har alt fra læge urter til grønsager osv :) vis hun kunne bruges.
Zhas

Zhas

196
posts
3
karakterer

Zhas 18.08.2016 00:17
Hvis det kunne interesse har jeg (nu) også en skovelver med et par års erfaring på bagen.

Nairne:
http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4406


Kunne godt tænke mig, at få lov at udfolde hende i elverlandskaberne, så hvis der er nogle der er friske på at møde hende, så skal i bare sige til :-). 
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 18.08.2016 08:27
Hej Mong - Et gartneri siger du? Det kunne være en måde Amara og Elasha kunne kende hinanden? Amara tager sig af skovens sårede dyr, så hun har helt sikkert brug for urter til salver osv. Det kunne give rigtig god mening, hvis de to kendte hinanden. 

Zhas - Damn Nairne er så badass! Hende vil Amara elske at møde. På sin vis er de jo begge vogtere af skoven: Nairne tager sig af blomsterne, og Amara tager sig af dyrene. Ydermere er Amara en ganske ung elver, så hun vil elske at tillære sig noget af Nairnes viden!
Zhas

Zhas

196
posts
3
karakterer

Zhas 18.08.2016 12:50
Zera, det kunne formentlig være en meget sjov tanke at lade dem mødes. Hun vil formentlig også kunne teste Nairnes tålmodighed, hvis hun render rundt og får planter til at visne ;-). 
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 19.08.2016 16:24
ja de kan sagens ha et bekendt skab :) det lyder som en fantastisk ide med at de hjælper hinanden :D
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 14.09.2016 13:23
Zhas - Nice, det synes jeg klart vi skal lade komme an på en prøve!

Mong - Jaaaah! :D


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 20