Bekendtskaber m.m til Iyndaril!

Viking

14
posts
1
karakter

Viking 08.07.2016 14:41
Hullooo!

Jeg søger nogle bekendtskaber m.m til Iyndaril.
Han har vandret meget rundt i størstedelen af hans levetid, så han har højst sandsynligt mødt en god håndfuld folk gennem årene. Da han generelt er en åben person, når folk henvender sig til ham, og altid kan værdsætte en filosofisk eller på anden måde dyb samtale med dem, han finder det muligt med, så burde mulighederne næsten være så brede, som de kan være.

Han er dog langt fra den bedste til at spille kærlighedens spil og er underlagt nogle kulturelle normer der gør, at han ser det som forkert at blande sig med andre racer end elvere. Dette kan give spændende spil, skulle forbudt kærlighed opstå eller skulle han rent faktisk finde en sød elverpige at falde for, hvor han så kan udforske nogle "ukendte områder", så at sige.

Jeg er sådan set interesseret i næsten alt til ham, så bare fyr løs, hvis du har nogle idéer.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=9424&p=523829#p523829: Skema

Peace \/
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 18.07.2016 10:38
uhhh Iyndaril lyder spændende. Kahina vil meget gerne plotte med ham. Siden hun kom til nomadestammen har hun levet et temmeligt skærmet liv i ørkenen, så hun har næppe før set en elver. Der er ingen tvivl om at Iyndaril vil fascinerer hende, og hun vil uden tvivl forsøge at finde ud af så meget om elverne som overhovedet muligt. Hvorvidt Iyndaril vil finde det irriterende eller ej lader jeg selvfølgelig være op til dig, men Kahinas blide væsen vil i hvert fald forsøge at indbyde til et venskab.

Viking

14
posts
1
karakter

Viking 22.07.2016 12:06
Det vil jeg være mere end frisk på! 

De vil sikkert komme rigtigt godt ud ad det med hinanden, Iyndaril er også en meget nysgerrig type, der altid leder efter ny viden, så måske vil de endda, trods deres store forskellighed, finde nogle ligheder i hinanden? Det vil uden tvivl blive et yderst interessant møde mellem de to, er jeg sikker på!
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 26.07.2016 08:24
Hej Viking

En lille tilføjelse til vores plot: Jeg har netop færdiggjort Amara, og tænker at det kunne være sjovt hvis Iyndaril og Amara måske kunne mødes på vejen? De er begge elevere, dog forskellige grene. Amara er så dårlig til at slås, at hun knapt nok kan holde på en kniv, så måske er det noget Iyndaril kan træne hende i, hvis de på et tidspunkt støder på hinanden?

Viking

14
posts
1
karakter

Viking 31.07.2016 12:31
Det kunne bestemt være noget, der kunne ske! 
Jeg er mere eller mindre frisk på alt, udover træning kan de også udveksle diverse verdenssyn og måske udfordre hinanden på nogle punkter, sådan rent intellektuelt eller hvordan man skal sige det :D
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 31.07.2016 21:20
Aw ja det kunne være fedt!

Jeg er frisk på en tråd, så hvis du også er kan jeg sagtens starte en?

Viking

14
posts
1
karakter

Viking 02.08.2016 17:12
Jeg er frisk! :D


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus , Helli , Blæksprutten, Krystal
Lige nu: 4 | I dag: 11