Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 18:28
Kench skulle da godt nok aldrig stole på fremmede sælgere igen. Hvordan i al verden var hun end med at bruge 2 dage på at vade igennem ørkenen for at finde Rubinien uden at overhovedet at nærme sig eller se noget tegn på civilisation. Kortet hun havde køb for godt nok sølle penge havde hun forlængst revet i stumper og stykker. nu gik hun var i en enkelt retning igennem sandet der næsten havde sprættet hendes fodsåler op.
Vejret havde dog været med hende, men nu hvor hun stod på toppen af en af de mange sandbanker løb de koldt ned ad ryggen på hende. For ikke så langt fra hende kunne hun ænse en sandstorm, og ikke bare en vind blæst men noget der kunne havde seriøse konsekvenser hvis den nåede hende.
Kench vendte hurtigt rundt på foden i det bløde sand som hurtigt åd hendes fod i finde hende istedet til at snuble og falde ned ad bakken som hun havde besteget. Det tog hende heller ikke lang tid før hun var på benene igen og løb så meget hendes fysik nu kunne lade hende.
Efter et par minutters løb kunne hun fornemme vinden der tog til. Hun kikkede panisk rundt. Der. midt i ingenting formede noget sig der mindede om en by. Hun brød sig ikke om det var noget hun forestillede sig, hun løb bare i retningen af det som skulle vise sig være en forladt ruin.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 01.01.2016 19:13
"HAH! Åh lykke, du svigefulde gudinde, du glemmer mig aldrig." skrålede Yadzas stemme fra dybet af det firkantede hul. De store firkantede fliser der prydede gulvet var slidte og langt de fleste var brudte. Væggene var ikke i meget bedre stand, med store huller der fungere som improvisere vinduer ud til ørkenen, og det var et under at taget stadigvæk sad fast på det gamle tårn. Et par grynt genlød fra hullet igen, og op i sollyset fløj en sæk der klirrede højlydt mod stengulvet, kort efterfulgt af Yadza selv der trak sig op i den varme ørkenluft. Indsugende den friske (for hans standarer) luft og strækkende armene vidt i luften, følte han sig som verdenens hersker. "Sagde jeg det ikke selv, eh, gjorde jeg i--" afbrød han sig selv. Noget bevægede sig ude i ørkenen.

Sækken blev gemt hurtigt væk under en fallen søjle og selv kastede han sig hurtigt bag en bunke murbrokker. Pokker tage det, han havde ikke forventet konkurrence! Det vrimlede ofte med skattejægere her omkring, men han troede den ledetråd var sikker nok.

Han forsikrede sig selv om at det nok skulle gå. Han var ikke til at se fra hvor han var, og det ville give ham en god mulighed til at kunne slå først hvis det endelig blev nødvendigt. Det var dog omkring nu at det gik op for ham at hans sand-sejler stadigvæk stod uden for tårnet. "...Pokkers..."
"Det er meget simpelt. Du klør mig på ryggen, jeg klør dig på ryggen og pludselig er der ingen der klør mere! Forretning er smukt, sandt?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 19:30
Kench følte en kort bølge af lettelse over at de hun havde set ikke var en afspejling at hendes desperate ønske om ly. Hun spurtede imod de halvt ødelagte bygningerne og ind på en af gaderne. Sten og fliser sved og var bestemt ikke et godt underlag for bare tæer men hun kunne nok ikke være mere ligeglad lige nu. Forbi en af de mere intakte bygninger ænsede hun en figur af en person. Af alle steder.
Hun stoppede op til indgangen og stirrede direkte på ham inden hun kikkede tilbage imod sandstormen som nu kunne ses kun 7-800 meter væk. Med et forvirret ansigtsudtryk til den fremmede satte hun i løb igen. Hun havde da godt nok aldrig i sit liv skulle løbe fra flyvende sand. Hun endte ud på en åben plads hvor hun ikke anede i hvilken retning hun skulle flygte nu, hvor hun overhovedet kunne være i sikkerhed for noget som dette.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 01.01.2016 19:52
Yadza gnubbede nænsomt sine tindinger som han sad på hug, ikke nær så godt skjult som han først havde troet. Han havde undladet sig et hurtigt blik på den løbende, og selvom han ikke just kunne placere hendes beklædning, lignede hun bestemt ikke en lykkejæger, nærmere en vildfaret turist. Utroligt som de dukkede op for tiden. Det gav ham dog lidt mod. De fleste nordboere var til at snakke med, og hvis der var noget han var glad for, så var det at snakke. Med et beslutsomt nik klatrede han op i vinduet der pegede ud imod den åbne plads, på første sal af tårnet. Han rettede sig fuldt op, spredte armene og hænderne ud i en modtagende gestus, og råbte muntert "Kære ven! Du løber som var du jagtet af trolde, hvorfor mon?"

Han er klædt i sit faste rejsesæt. Hans overkrop er bar, om maven bære han et rødt belte der dækker de mest af hans mellemgulv, nogle luftige hvide bukser og godt slidte brune støvler. Hans fysiske krop er dog lidt pudsig. I stedet for hud har han sorte plader der dækker hele hans krop, hans ansigt er fladt og glat, øjnene små og sorte men mest aparte er den lange hale med giftig brod der dingler bag hans ben. På trods af manglende ansigts mimic er hans kropssprog helt klart: Han var her ikke for at slås.
"Det er meget simpelt. Du klør mig på ryggen, jeg klør dig på ryggen og pludselig er der ingen der klør mere! Forretning er smukt, sandt?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 20:04
Kench vendte rundt da hun hørte en stemme. Det var den figuren fra før, hvorfor var han her stadig? Hun gennegik lige for sig selv igen hvad det var han havde råbt. Hvorfor hun løb? Var han både blind og døv, da stormen stadig rasede tættere og tættere på. Man var begyndt at kunne høre susene og vinde begyndte da også at tage til lidt af sig selv. "jeg håber ikke du er alt for skrøbelig" lød en stemme inde personens hoved som en meget tydelig bagtanke. Kench havde fået lavet en kontakt imellem deres sind på trods af afstanden imellem dem. Det at hendes puls var oppe og køre og hun trippede lidt for at finde et sted der måske kunne holde hende fra stormen der kun var minutter væk fra dem skærpede hendes telepatiske evne til at hun kunne høres klart og tydeligt af ham.
Efter hun havde sendt ham sin lille besked pegede hun forbi ham ud imod kanten af byen der nu var begyndt at blive slugt af stormen og blive begravet i et nyt lag tungt sand.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 01.01.2016 20:18
Yadza stod helt stille og blinkede gentagne gange med øjnene da stemmer pludselig begyndte at fylde hans hoved. Heldigvis virkede hun fornuftig nok, omend en smule snerpet. Blikket fulgte hendes finger ud imod hori-- Nej, hvad der før havde været en horisont, der nu var en voksende monster af en sandsky der langsomt var ved at opsluge landskabet, en banke efter den anden. Han grinte lidt og lænede sig mod dørkarmen med et afslappet udtryk, armene over kors. Før han åbnede munden kom han i tanke om forbindelsen i hans hoved, og selvom han ikke var helt sikker på hvordan det fungere burde det være simpelt nok.

"Nej min ven, jeg er alt andet. Sand flyder i mit blod og solen er min værge. Men du er ikke bygget på samme vis, nej, men jeg forstår. Jeg vil gerne hjælpe, ja? Ly for stormen, godt i skjul og alt det. Men intet i verdenen er gratis, sandt?" Han nikkede sagte for sig selv. Forretningsmand var man vel. "Hvad kan du tilbyde mig til gengæld, eh?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 20:35
Kench fik et ansigtsudtryk der var blandet af forvirring og irritation, den type igen. Det var da sandt nok at intet her i verden var gratis, hans type der ikke tænker på andet end krystaller var da ved at tage overhånd. "Det mest værdifulde fysiske jeg kan give er krystaller, men det er vel også det du har i tankerne er det ikke?" spurgte hun stadig igennem linket imellem dem. Han virkede bestemt ikke som typen der ville have andre former for fysiske værdier så andet havde hun ikke rigtigt at tilbyde. Hun begyndte langsomt at træde baglænds, hun havde jo ingen ide om hvor hurtigt han kunne få hende i sikkerhed og hendes anden mulighed var vel at forsøge sig at løbe fra stormen. Meget usandsynligt at hun kunne det i med hendes styrke eller udholdenhed.
Hun lagde hovedet lidt på skrå da hun først nu begyndte at studse over hans udseende. Spændende type måtte hun da indrømme selvom hun ikke kunne se meget fra hende position og afstand.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 01.01.2016 20:52
"HAHAH!" udbrød han og klappede hænderne højlydt sammen, totalt distraheret fra den telepatiske forbindelse. Der var intet som muligheden for at udvide sin formue der kunne aflukke resten af verdenen for ham. Halen vriggede muntert fra side til side i takt med hans glade udbrud.. "Se nu taler vi samme sprog! Herinde, kom, kom, før stormen tager dig."

Med et lille sving får han kastet sig ned på maven og strakt en arm ned til hende for at kunne løfte hende indenfor. Han var ingen kæmpe, men de mange katreturer på hustagene i hans yngre dage havde nu alligevel afbetalt sig. "Vi har et smukt lille hul i jorden indenfor der vil skjule dem for vrede vinde, kære ven. Jeg er Yadza Fassere Ben Sascha, deres ydmyge tjener frk...?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 21:22
Vi? spurgte hun sig selv. Han splitteragende gal efter hvad Kench lige havde opfanget. Gal og let at bestikke, men hun viste hun ikke havde andre muligheder en at stole på ham. Hun løb på sine små halvt forbrændte fødder hen til sin redningsmand og greb manden omkring håndledet. "Kench" introducerede hun sig meget kort, stadig uden at åbne munden eller ved brug af stemmebånd. En lidt uforventet sitren gik igennem hende at hun kom i kontakt med ham men det var ikke noget hun ikke var vant til med alle hun mødte første gang. Stormen var kun få sekunder væk fra dem og hun viste at hvis hun blev uden for hans skjulested ville hendes krop blive revet i flænser af stormens styrke. Han havde sagt at stormen ikke ville kunne gøre ham nogen hvilket hun troede på nu da hun så ham tættere på. Han var dækket af en form for skald eller rustning? Ikke engang to sekunder efter hun havde set ham tættere på kunne mærke hendes hud begyndte at snurre og stikke, ikke på grund af sol eller vind men hende forbandelse begyndte at reagere på hendes opfatning af ham. Hun bandede og svovlede indvendig, men kunne ikke lade det gå hende på nu siden der nok ikke var andre måder hun kunne komme i sikkerhed nu.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 01.01.2016 21:46
Tårnets yderste vægge tog det første slag fra stormen. Inde for væggene var der nok ly til at købe dem nogle ekstra minutter til at smutte ned i det selv-samme hul Yadza var kravlet op af for få minutter siden.

Nede i hullet var det mørkt som tjære, men snart bredte sig et blødt flakkende lys fra en lanterne hængende på væggen, tændt med flint og stål. Rummet er ikke meget mere en fire gange fire meter, men bestemt nok til at holde et par rejsende skjult for elementerne. Det er muligvis et gammelt spisekammer eller opbevarings rum, og ingen veje fører videre derfra. Yadza børster en gammel skammel af og sætter sig op af væggen med en fod let placeret på en taske foran ham. Han kniber det ene sorte øje let sammen for at skabe illusioner om et løftet øjenbryn, og bruger lang tid på bare at sidde og inspicere hans nye gæst, næsten ukomfortabel lang tid, før han bryder tavsheden.

"Kench, eh? Ikke mit første gæt, men det er jo ikke din skyld. Hvad bringer sådan et væsen ud på disse kanter? De fleste turister tager på markedet for frugt og røg, sandt?
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 01.01.2016 22:14
Kench beholdt sit blik nede i gulvet, der var ikke meget andet end det svage lys til at skjule hvad der skete med hende. hun trak langsomt sin rygsæt fra ryggen til hendes favn. I en hurtig bevægelse hev hun en pose der var lukket med et tyndt reb og smed den i Yadzas retning. Den var godt og vel fyldt til randen med krystaller af forskellig værdi hvilket kunne ses på grund af det dårlig sy-arbejde den var lavet af. Derefter fik hun hevet sin maske frem og fik den budnet rundt omkring ansigtet så hun ikke skulle tænke yderligere på hvordan hendes ydre ville komme til at se ud.
"Du kan nok selv vurdere hvad tjenesten har kostet mig ikk?" lød det inde i hans hoved imens hun lod sig falde ned og side op at muren på den modsatte side af ham. Hun trak benene op i noget der mindede om en doven skræddertilling og holdt om sine ømme fødder "og jeg har heller ikke ligefrem valgt min destination.. havde bare lidt navigations probelmer" forklarede hun med et lettere muggent ansigts træk under masken.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 02.01.2016 01:18
Pungen landede med et smukt 'klir' i skødet på scorpion-manden, som sad nogle øjeblikke og stirrede mistroisk på den lille samling der så skødesløst var blevet overdraget til ham. Med varsomme fingre åbnede han snoren og inspicere indholdet. Et lille jadestykke blev holdt op og nærstuderet i lampelyset imens han vendte nogle tanker. Nonchalant blev mønten flippet og grebet gentagne gange.

"Kære ven..." Begyndte han. "Vi kommer til at skulle sidde her længe. Den sandstorm har set sig ondt på dig og vrede fortager sig ikke så let i disse tider, eh? Så vi kan da lige så godt fylde tiden ud... Hvor skulle du hen, og hvad gik galt? Bare rolig, Yadza lover dig at dine hemmeligheder forbliver dine. Vi kan endda gøre det til en lille leg!"

Grinende trak han to ravstykker frem fra pungen og holdte et i hvert hånd i demonstration. "For hver spørgsmål jeg stiller dig, må du stille mig et! Så er vægtskålen i balance, sandt?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 02.01.2016 01:33
Kench kunne ikke lade være med at få et skævt smil bredt ud over hende læber under masken, hun morrede sig lidt over hans måde at formulere sig på. Med armene over kors lænede hun sig tilbage imod muren "Okay... Jeg var på vej til handelsbyen i Rubinien, men jeg fik handlet mig til et kort der første mig ad en vej jeg nok ikke burdte have taget" sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hende blik faldt til sin pung i hans skød som hun nu hvor hun tænkte over det blev lidt bekymret for. Hun havde immerveg rejst fra skovene til hovedstaden og nu hertil, og hun havde fået tjent sig til nogle ret værdifulde krystaller på rejsen. "Min tur går jeg ud fra.. Jeg kunne forstå på dig du er vant til det her.. miljø? der er heromkring, men hvorfor rende rundt i ingenmandsland? og Kench lover skam også at dine hemmeligheder forbliver dine" spurgte hun. Han pludselige tilstedetværelse midt i hendes flugt havde undret hende fra det sekund hun havde opdaget hans skikkelse.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 02.01.2016 01:49
En smule sand blæste ind af hullet i lofte af og til imens de snakkede, den brølende storm udenfor nådesløst løbende imod den lille by, som det var sket så mange gange før. Det var egentligt et under af byen overhovedet var til at finde efter al den tid, men hver eneste gang en del var blevet begravet, dukkede en ny del op under sandet, som tidevand under månen.

Yadza nikkede langsomt imens hans samtalepartner snakkede. "Ah ja, et kort. Et godt tip, min ven, køb aldrig kort til en ørken. Det er ren svindel, to uger og vejene er ændrede." Han pegede en sort finger op mod loftet. "Lad stjernerne lede dig. En beskytter lærte mig dette og jeg sværge ved det." Han lænte sig tilbage i sæddet med hænderne bag hovedet og kiggede åndsfraværende på en edderkop der arbejdede på sit mesterværk i et mørkt hjørne. "Til hvorfor jeg er her... Yadza er handlende. Køber og sælger alt hvad hjertet kan begære, men af og til har han ikke hvad folket begære, eh? Så han tager ud for at finde det." En luftig håndbevægelse gestikulerede mod en samling sække stablet op af en af væggene. "Belzeras folk elsker gammelt ragelse fra tidernes morgen."

"Og så var spørgsmålet mit... Hvorfor gemmer du dit ansigt? Du virker... Spændt, sandt? Jeg forsikre dig, jeg foretrækker frisk frugt og ildvin, heh."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 02.01.2016 02:01
Hun kastede et kort blik hen imod sækkene. Hun forstod fuldt ud at folk ville have fingre i gammelt ragelse, hvis hun tænkte tilbage på sin egen hytte i sumpen var der vist også dylst med ragelse og ting som hun havde byttet sig frem og tilbage til. Affektionsværdi vist nok.
Kench tog så en hånd op og tappede lidt på masken. "Den holder stemningen neutral kan man sige" sagde hun imen hun overvejede om hun gad forklare videre omkring hendes forbandelse. "Normalt har jeg eliksirer til at forhindre det men de er desværre brugt op for nu" fortalt hun imens hun trak sit sjal hun havde hen over skuldrene væk fra sin arm og afslørrende at fra albuen og op begyndte hendes hun at flimre lidt imellem en smeltet substands og noget jordligt der krakkelerede. Hun havde ikke meget for at vise det yderligere men for forklaringens skyld mente hun at en arm var rigeligt at vise frem.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 02.01.2016 02:19
Begge øjne blev knebet langsomt i imens han så nærmere på armen, så op på Krench' ansigt, og tilbage på armen igen. Nysgerigheden havde så afgjort taget overhånd på nuværende tidspunkt, og han sad helt ude på kanten af sit sæde, med et glimt af... Noget, i øjet. Hans fingre blev ført sammen og presset lidt imod, som når man afprøver en fjeder eller tester isen for at være sikker, men netop som han får formuleret sig i hovedet går det op for ham at det endnu ikke var hans tur og han sluger sin nysgerrighed lidt endnu. Glimtet forsvinder fra øjet og den afslappede positur vender tilbage, denne gang med benene krydset. Hans hale lavede små klodsede cirkler i sandet på gulvet imens han ventede.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 02.01.2016 02:26
Hun lod sjalet skjule hendes overarm igen. Det var besynderligt han ikke havde det mindste at sige til det, skam ikke en dårlig besynderlig. De fleste havde en eller anden kommentar eller ville gerne se nærmere. Kench sidder bar bar lidt og passer på sine fødder inden hun kikker hurtigt op igen. "Nårh ja.. ligevægt" sagde hun og kløede sig lidt i den tuslede fuglerede hun kaldte sit hår. "Jeg beklager mit ligeud spørgsmål, men hvad er du?" spurgte hun så med undren i stemmen, hun havde godt nok set underlige kombinationer af menneske og diverse dyr rund omkring i landet emn en af hans slags havde hun da aldrig i sit lange liv krydset veje med.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 02.01.2016 02:44
Handelsmanden rejste sig langsomt op fra stolen, og tog tre langsomme skridt ind i midten af lokalet, hvor han i samme tempo drejede sig rundt om sin akse for at vise alle hans sider. Ganske rigtigt var hans dækket i mange små sorte plader over det mest af kroppen, men enkelte steder omkring ledende og maven var bare dækket af hud, dog lige så sort som resten. Hovedet var rundt og hårløst som en hjelm, men området omkring munden havde bløde punkter til bevægelse. Efter at have roteret stoppede han på stedet og smilede kækt.

"Jeg. Er mig."

Han satte sig tilbage igen. "Sandt at sige, Kench, ved jeg ikke de præcise detaljer. Moderen min fik idéen at efterlade mig under en svajende palme, og blev så vild med påfundet at hun gjorde det. Jeg husker ikke min fødselsår, men guderne var denne lille slyngel nådig, og jeg blev fundet af Pak-Nak nomaderne." Han pegede imod loftet igen. "Dem med stjernerne, eh?"

"Og du min mystiske ørken driver... Hvad er du?
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 02.01.2016 02:56
Kench klappede lidt i hænderne over hans lille introduktion til sig selv. Hendes hænder sluttede sammen imens hun lige tænkte over sig svar det var længe siden hun havde haft en ordentlig samtale med nogen. "Jeg hører jeg går som Sumpheksen, men det er nok mere en titel end en beskrivelse" rettede hun sig "vokset op som bjergelver emn jeg har også noget dæmon i blodet" fortalte hun. Det forklarede jo nok ikke hendes udseende, men hvis han ville videre om det ville han nok bruge sine spørgsmål på det. "Var det nysgerrighed jeg fornemmede tidligere?" sagde hun og indså kun få sekunder efter at det jo nok talte som et spørgsmål til hendes lettere ærgelse.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Cobblersprite 02.01.2016 18:06
"Eh? Heh, heksens øjne fejler intet," begyndte han lettere distraheret, dog uden rigtigt at være blevet distraheret af noget som helst. "Nysgerrighed, ja, lad os kalde det for nysgerrighed. Nogle ting er bedre ikke at grave i, eh? " Han tog fire jadestykker fra pungen, lukkede den sammen igen, og kastede den tilbage til Kench i en let bue. "Det burde være rigeligt. Et liv er værdifuldt, men når jeg kun skulle stå og pege og se godt ud, virkede mere næppe fair," klukkede han muntert.

"Af alle steder, hvorfor Belzera? Ikke et ondt ord skal forlade mine læber om mit hjem, nej, men for en sumpheks virker det som et pudsigt feriested. Jeg kender et smukt lille vandhul ikke langt herfra, men tåge og tudser skal man lede længe efter, sandt?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 8