Anarkisternes sammenslutning

Torfinn

53
posts
3
karakterer

Torfinn 09.03.2015 13:10
Ja, det lyder jo ganske selvudslettende - og det er det måske også, men det er ligemeget. Jeg forestiller mig, at Torfinn får en idé om, at han kan skabe en "bevægelse" der kan skræmme både lyset såvel som mørket. Det er ganske ambitiøst, måske en kende naivt - men ikke desto mindre tror jeg det kunne være ret fedt.

Hvad jeg taler om i denne sammenhæng er, at Torfinn finder på et tegn af en art. Et symbol. Har han udført en eller anden ugerning, uanset hvem offeret er og hvad gerningen var, så efterlader han dette symbol. Det kommer andre for øre og menneskelig natur er jo, at kopiere sådan noget. Så gør en anden person en ugerning og efterlader samme symbol. Samtidig betyder at der så er utallige gerningsmænd og ofre, store som små, også at der ikke er nogen særligt i sigtekornene hos autoriteterne.
Det starter naturligvis småt; men sådan noget vokser hurtigt, hvis det engang vinder indpas. Mon ikke der er nok folk i Krystallandet der er trætte af både lys og mørke? Trætte af slægtninge der er faldet i de utallige slag? Trætte af, at de ikke kan bestemme over noget, men bare er små bønder i det store skakspil?
Jeg tror tanken om, at man relativt anonymt kan modarbejde ordenens instanser, uanset hvem eller hvad de er, vil have stor appel hos mange indbyggere - for alle "kaotiske"/regel- eller lovbrydende handlinger kunne i princippet afføde symbolet.

Der er ikke tale om nogen struktur. Intet samarbejde. Ingen regler. Ingen leder. Bare et fælles ideal: Total ødelæggelse, kaos og anarki.

Jeg vil helt klart inkorporere dette i mit spil uanset, men det ville være rigtig fedt hvis andre karakterer (om de så er kaotisk gode, neutrale eller onde) var friske på idéen.
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 09.03.2015 20:37
Ivy er så frisk på det der!!! : D

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Torfinn

53
posts
3
karakterer

Torfinn 09.03.2015 20:54
Fedt!

Jeg har netop indledt en tråd der gerne skulle kulminere i noget drabeligt - og med garanti med en form for symbol, som vil vække opsigt. Når dét er sket, så er startskuddet lydt! :P
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 09.03.2015 20:57
Awesome!!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 13.03.2015 17:42
Til Anarkisternes Sammenslutning

I har valgt at provokere en magtfuld fjende med jeres aktiviteter. Ikke nok med at i efterligne Skyggeriddernes aktiviteter og måder at indikere disse aktiviteter, men i vælger at sprede kaos i jeres vej. Skyggeridderne vil ikke stå for jeres eksistens og provokation af denne hellige orden. Ethvert individ der melder sympati med dette initiativ vil blive anset som en fjende af Skyggeridderne. Den Hvide Rose vil finde jer alle.


//Note - dette er ikke et forbud eller en tanke om at stoppe jeres ideer, men nu ved i hvad i har at gøre med ;)

Torfinn

53
posts
3
karakterer

Torfinn 16.03.2015 19:08
Har lige læst [url=http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=426&t=8291]dit opslag om Skyggeridderne[/url] og det lyder rigtig fedt - og med lidt aktivitet, så ville det være skide interessant! :)
Idéen med dette plot er jo også, at gemene mennesker rundt omkring i landet (altså de utallige, relativt magtesløse indbyggere) måske hopper lidt med på bølgen; det var i hvert fald idéen. Så jeg forestiller mig,at Skyggeridderne nok ikke ville sigte så lavt, men mere efter fanebærerne?

Og meget apropos, så valgte jeg at symbolet for "sammenslutningen"(om man vil) skulle være en bølge. Min karakter er ikke skide kunstnerisk anlagt, men en bølge er heldigvis ikke skide svær at skitse op. Havet er kaotisk, uregerligt og uendeligt - hvilket er præcis hvad symbolet gerne skulle indikere. Dét, og så er Die Welle altså også en god film ;)

Anyway, jeg håber at der er en smule interesse for plottet og særligt, at det måske kan tages i spil af udenforstående karakterer der hører om/kommer i kontakt med det.


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Xenwia, jack
Lige nu: 3 | I dag: 3