Søger en "læremester"

Timber

715
karakterer

Timber 26.02.2015 11:00
Ja jeg har fået en ide til min karakter og søger derfor en eller flere personener som kunne tænke sig at have en effekt på hvordan min karakter udvikler sig personlghedsmæssigt.

Mere konkret søger jeg personer som kunne tænke sig at overbevise Timber om enten at det rigtige er at omfavne det indre monster han er, og udnytte det, eller det modsatte at han skal tage afstand til det.

Grunden til jeg søger det er fordi min karakter i sig selv er splittet i mellem det.

- Aethelwulf Timber

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 26.02.2015 13:08
Kunne måske godt være jeg vil, vil bare gerne vide hvad du helt præcis vil have :)

Timber

715
karakterer

Timber 26.02.2015 14:01
Hmmm jeg troede det var tydeligt nok men jeg kan forsøge at forklare det lidt nærmere. ^^

Timber er en varulv, og samtidigt med har han en evne til at gå Bersærk. Begge dele er noget han ikke har ret meget kontrol over. Han ser det selv som hans indre monster.
På trods af at han ser det som et monster, og han ikke rigtigt kan styre det har han svært ved at blive enig med sig selv om, om han skal være glad for det eller ej, altså om det er godt eller skidt.

Derfor søger jeg personer som af den ene eller den anden grund, vil forsøge at overbevise ham om det ene eller det andet. Altså personer der vil enten:
a) Overbevise ham om at hans indre monster er noget han skal lære at udnytte, gøre brug af og derved "omfavne"
eller
b) Overbevise ham om at hans indre monster er noget der dårligt og at han istedet bør forsøge at leve uden det, forsøge at holde det nede, og derved tage "afstand"

Hjalp det? ^^
Rinne

Rinne

198
karakterer

Rinne 26.02.2015 15:12
Jeg kan da måske egentlig også godt hjælpe.
Jeg har to der kan passe: Zash, der er lysets kriger, og som kunne hjælpe ham med at holde sin dyriske side nede, eller Avyana, der er mørkets kriger og meget ambitiøs/manipulerende, kunne få ham til, at embrace hans dyriske natur, og bruge ham i sin magtkamp.

Det er lidt dig der bestemmer, hvem du helst vil have.

Timber

715
karakterer

Timber 26.02.2015 17:34
Hmmm lad mig nu tænke, personligt har jeg en underlig mani med at elske at lade folk manipulere mine karaktere så jeg vil nok sige jeg hælder til Avyana. :)
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 26.02.2015 18:28
Styx kan hjælpe dig hvis du har lyst til at omfavne dit indre monster, han er selv varulv, mørkets kriger og bare hader de flest andre racer af natur.

(alternativet/plottwist er jeg for Darmir som er lyset kriger, til at træning ham i at styre hans indre monster til timber egen fordele og lyset selvfølgelig) :D

Timber

715
karakterer

Timber 26.02.2015 19:28
Darmir er en dværg ikke? Fordi så går det ikke, så vil det være bedre med Styx. Men så tror jeg da bare det er den plan vi kan gå med, også fordi det så kan hjælpe mig med at forme min karakter ingame hvis der er mere end blot en der prøver at skubbe ham imod mørket. ;)

Nogen ideer til hvor, hvordan eller hvorfor de mødes?
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 26.02.2015 19:33
Hej :)

Du har jo allerede svagt været udsat for min Teallach. Han ville være for at omfavne havd han er og bruge det til sin (og andres) fordel. Hvor fokuseret hjælp det ville være er så en helt anden sag - Timber er jo ikke af sten!
Men han vil altid sige ja til at hjælpe også senere hen, hvis Timber kommer i tvivl om den tidligere vej valgt.

- Grace
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 26.02.2015 19:40
ved jeg ikke hvordan men det er dig der skal opsøge styx i min mening

Timber

715
karakterer

Timber 26.02.2015 20:03
Cool cool, jeg ser om jeg kan finde en grund til at han skulle vælge at opsøge ham, og ellers så skriver jeg hvis jeg nu kommer på en anden ide. ^^
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 26.02.2015 20:05
fedt fedt :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Dragonflower