Foran dem til venstre er der placeret en sofagruppe, - En lille sofa med plads til to mennesker, en stor sofa med plads til 3 mennesker, og en gammel slidt lænestol. I midten af sofagruppen er der et lille bord, og stående op af væggen af dem til venstre, er pejsen, der ikke har været tændt i lang tid. Til højre for dem, er der et spisebord placeret, men siden Flemo har været vant til at være her alene, står der kun en enkelt stol. Den anden stol står i køkkenet, som man kan komme ud til lige bag bordet, og det halvstore soveværelse, hvor der står en stor dobbelseng inde og et stort skab inde, kan man komme ind til inde fra stuen af, omme bag sofaen. Inde i værelset er der også et stort spejl på hele den ene væg. Rundt omkring på gulvet finder man nogle enkelte hullede og slidte skjorter, som Flemo har været alt for doven til at rydde op.
Flemo vender sig mod Demon og ser ham i øjnene.
"Her bor jeg...," siger han lavt og smiler skævt.
"Jeg ved godt det ikke er noget særligt, men.... det var hvad jeg kunne finde, og et større sted har jeg ikke brug for når jeg bor for mig selv," smiler han venligt til Demon.
Krystallandet