c-box-navn i karakterskema

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 05.09.2011 22:36
*puste støv væk fra ubrugt forum* *HOSTHAKKEpuststøn*

*rømme sig* Hej folks :)
Det har ofte generet mig en anelse, at jeg ikke vidste, hvem jeg skulle hive fadt i, når jeg skulle startet en aftalt tråd eller have nogen til at svare eller eller... Der er sikkert en hel masse andre tidspunkter, hvor det ville være praktiskt :P Mit forslags går sådan set ud på, at man placerer en:

Skaber: Venus

... i toppen af sit profilskema. Nu har jeg bare skrevet Venus, fordi det er det folk kender mig som (og da mit c-box-navn er venusvatnisse, skulle det være til at regne ud ;)). Nu ved jeg godt, de fleste har lavet en person bag skærmen-ting, men den bliver ikke altid opdateret, og det er heller ikke alle, der har lavet en.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 06.09.2011 17:46
Det er en udmærket idé. Det kræver bare at folk får rettet i deres profiler, og sat feltet ind. (:

EDIT: Feltet er nu oprettet, og ser ud som følger:
Skaber: Hvem er du? Har du en bruger i chatboksen (Chatango-bruger)? Skriv din Chatango-bruger her, så folk kan kende dig!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 06.09.2011 19:03
*at skynde sig at sætte skaber-punktet ind i sine profiler, så folk ikke tror, man bare ville sætte folk på arbejdet, for det var overhovedet ikke bagtanken* :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli
Lige nu: 3 | I dag: 11