For foden af bjerget ved et lille krat

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.10.2009 22:00
”Av!” Morgana humpede ud af skyggen under træerne med en hånd for panden, hvor hun havde ramt en gren, hun have overset i skyggen under træerne. Månen hang næsten fuld over bjergene, men inde i krattet havde lyset ikke kunnet nå ind, og hun var trådt forkert. Hun sukkede og strøg de drilske lokker om bag ørerne. Igen. Uanset hvor mange gange, hun forsøgte sig, og uanset hvilke frisurer, opsætninger eller hårbånd hun anvendte, kunne hun ikke få krøllerne til at blive siddende mere end en times tid.
”Phew, det er koldt i nat!” Mumlede hun for sig selv, skuttede sig og trak kappen lidt tættere om sig. Betragtende så hun ud over området for sine fødder. Hun var ikke særligt langt oppe i forhold til palæet, hvor hun nu, tilsyneladende, boede, men friheden i naturen faldt hende langt sødere, efter opholdet i palæet. Selvom hun var gledet ind i en hverdag, var de gotiske rum blevet for meget, og hun havde søgt ud for at få lidt frisk luft og et overblik over, hvor hun befandt sig.
Stille traskede hun hen til en sten, hvorpå hun satte sig og trak den pelsforede kappe op omkring sig. Kappen havde hun fundet i et skab på sit lånte værelse. Hun havde svært ved at se det som ’sit’ værelse, selvom hun havde fået tilsagn dertil.
Nå ja, det ender jo med, at jeg vænner mig til det på et tidspunkt… Hun smilede spotsk ad sig selv og lagde nakken tilbage for at se lidt på stjernerne over sig.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 14.10.2009 22:12
Leara havde længe været på jagt. Efter at Mørkets Lord var kommet til magten, var antallet af bytte i mørkets skov faldet drastisk, og det var længe siden at Lee havde været ordentligt mæt. Hun havde besluttet sig for at søge væk fra alt det hun kendte, og søge op imod Krystalbjerget for at finde væsener der. Hun blev nu drevet mest af nysgerrighed og spænding. Selvom hun havde aftalt med Ray at de skulle herop, var hun taget hertil alligevel. Hun havde ikke set ham længe, men det var mest hendes egen skyld. Byen var blevet et forfærdeligt sted.
Hun brød sig ikke rigtig om kulden og det bare, golde landskab, og havde søgt op i et stort træ. Der var næsten ingen blade tilbage, men dem der var, var meget store og tog den værste vind og kulde. Hun nyste.
"Jeg bliver bare ikke forkølet nu. man holder sig ædru og ren, og det her er takken?" hun rystede på hovedet og så ud over landskabet. På trods af mørket var hun så vant til at lede efter bevægelser, og hun skimtede en skikkelse et godt stykke væk. Hun kunne ikke høre noget af det hun sagde, men trak sig alligevel længere op i træet. Det var et menneske, det kunne hun godt se. Og sulten gjorde ikke det hele meget bedre.
Menneske, eller mad? Tænkte hun, men slog så sig selv over hånden. Menneske. Ikke mad. Det måtte kun ske i absolutte nødstilfælde. Og lige for tiden var hun for svag til at kæmpe imod et menneske.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.10.2009 22:28
”Hvor er de fantastiske! Gid man kunne tegne dem på en eller anden måde!” Morgana sukkede betaget over stjernerne og deres indbyrdes placeringer.
Morgana fingererede ved venstre hånd, hvor det var begyndt at prikke. Efter træningstimen med Morgoth var der gået et par dage, hvor hun havde været plaget af eftervirkningerne. Hvis hun havde løbet 10 kilometer ville det have været hendes ben, der havde været ømme, og ligeledes var hendes hjerte ’ømt’.
Hun huskede kun alt for godt udmattelsen og smerten ved at bruge for meget af sin energi på ild, men kunne ikke nære sig. Hun var trods alt varmblodet, og selvom kappen var godt foret, kunne den ikke afbøde for vinden der løb op gennem det åbne land. Hun strakte venstre hånd frem for sig og lod en lille gnist springe i håndfladen, så varmen bredte sig op gennem armen. Lyset blændede hende, efter tiden i mørket kun med månen som lyskilde, og hendes nattesyn blev helt spoleret.
Hun legede lidt med flammen og lod dem dumpe fra den ene håndflade ned i den anden, meget påpasselig med at holde den i god afstand af pelsen på kappen. Selvom hun kunne undgå at flammen brændte græs, træ eller lignende, turde hun ikke løbe risikoen med kappen. Den var ikke hendes. Kun lånt.
”Ah, det hjælp det her!” Hun lænede sig en smule tilbage igen og betragtede flammens farve. Den var smukkere end den plejede, mere orange i natten.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 14.10.2009 22:37
Leara kravlede videre ud på grenen og holdt stadig øje med Morgana. Hun besluttede sig for at se hvad hun lavede her, for Lee gik ikke ud fra hun kom for at jage. Hun sprang videre til den næste gren, og fortsatte lydløst indtil hun var godt 7 meter fra Morgana. Hun gemte sig bag et par store grene og blade, men var ret overbevist om at det ville være svært at se hende selv vis hun ikke gemte sig særlig godt.
Skyggerne er altid dybest nær lyskilden. Hun huskede det hendes forældre havde fortalt hende, men blinkede bare hurtigt med øjnene og fokuserede på Morgana. Hvor var hun glad for at hun ikke var mad. Var hun hoppet på Morgana, var hun nok blevet ristet.
Selv frøs hun, men hun havde lært at bide smerte i sig. Holdt man ud, vandt mand til sidst. Fraværende klikkede hun med metalfingrene imod træets bark imens hun kiggede på ilden som pigen legede med.
Ud af den ene øjenkrog fik hun øje på en hare der trippede nervøst rundt på jorden, og hun drejede langsomt hovedet imod den. Alle hendes muskler spændtes. Haren hoppede hen imod Morgana, men var godt 10 meter fra. Leara var faktisk overrasket over at hun kunne se den, men ville ikke tage noget for givet. Forsigtigt gav hun sig til at klatre ned ad træet, og landede blødt og forsigtigt på jorden.
Haren havde ikke opdaget HENDE endnu, den virkede draget af Morganas varme ild.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.10.2009 23:09
En blid lyd i nærheden af hende fik hende til at vende hovedet, men blændet som hun var af ilden kunne hun ikke fokusere på noget. Muligvis var et dyr på vej forbi hende, men det generede hende ikke. så længe hun kunne høre noget, havde hun ikke noget at frygte. Dét, hun frygtede, var det, hun ikke var forberedt på. En morder ville komme lydløs og samtidig skræmme dyrene i nærheden, så disse også blev stille.
Hun trak på skulderen og koncentrerede sig igen om ilden i hånden. Hun havde før prøvet, at møl op smådyr var blevet forstyrret af hendes ild. Engang havde hun oplevet, at et søvndrukket egern var dukket op og havde ’skældt’ hende ud med smældende, pibende lyde.
Morgana skærmede forsigtigt for den voksende flamme med hånden, så folk fra palæet ikke ville opdage hende. Hun var ikke klar over, om hun forbrød sig mod nogle regler, idet hun om natten havde sneget sig ud af palæet. Hun tilførte lidt mere energi, så flammen lyste området omkring hende lidt mere op, og konturerne uden for lyskredsen udviskedes.
En bevægelse set ud af hendes øjenkrog fangede hendes opmærksomhed, men da hun forsøgte at fokusere på den, fandt hun intet.
”Hallo?” Spurgte hun forsigtigt, nysgerrigt.

//Undskyld det sene svar. Jeg skulle pludseligt, meget dårligt tidspunkt(!), informeres omkring nogle af mine træningspligter. Der kommer en efterskole, hvis elever jeg skal undervise her på fredag. OMG!

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 14.10.2009 23:20
Lee stod helt stille, med knyttede hænder og bandede langt væk indvendigt. For pokker. Ild-tøsen havde enten set hende, eller haren. Og hvis haren blev skræmt væk, var der ikke noget at gøre. Så måtte hun søge længere op og risikere at fryse til døden. En risiko hun ikke var meget for at løbe.
Hun tænkte mulighederne igennem i hovedet. Hun kunne vente, og så løbe ud, gribe haren og springe i skjul bag ved et lille buskads. Men det ville blive svært at komme væk derfra, hvis pigen besluttede sig for at se efter.
Hun kunne lade som om hun var faret vild, og så når pigen ikke tog sig af hende mere, kunne hun tage haren og løbe.
Hun kunne snige sig tættere på pigen, bruge sin evne med sit skrig, og imens hun var forvirret, fange haren.
Den sidste mulighed afhang af så meget. Hun kunne jo også risikere at haren blev skræmt. Den første... I den lille afkrog af hendes sind der var dyrisk, var det den bedste plan. Hvis Lee brugte nummer 2, kunne haren forsvinde ud i det blå imens hun snakkede. Hun behøvede vel ikke at snakke. bare sige 'jeg er her, jeg er bare lidt på afveje. Jeg er på vej væk igen.' Ja. Det lød lidt fornutigt.
Men ligeså snart hun tog et skridt frem, tog fanden ved haren og den løb afsted. Hun dukkede sig og løb efter. Hun aktiverede sin evne. Til hendes uheld løb haren hen imod Morgana, men det kunne hun ikke tage sig af nu. Hun undveg med nød og næppe en gren, var ved at snuble i et hul, men fortsatte.

//Jeg sad selv i mine egne tanker og tegnede, jeg har slet ikke set efter noget svar før nu xD

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.10.2009 23:40
Pludseligt var bevægelsen der igen, og denne gang forsvandt den ikke, men fortsatte. Forbavset og frygtsom knyttede Morgana hånden omkring flammen, så den forsvandt. Månelyset var da den eneste lyskilde, men med natteblindheden tilbage for fuld styrke var Morgana udsat. Hun satsede på, at hvad eller hvem det så end var, der bevægede sig mod hende, ville det være forvirret over det pludselige mørke.
Hun gled ned af stenen og satte sig på hug bagved, for at skærme sig mod det, der var længere fremme. Frygten for at blive angrebet her i ørken for foden af bjerget var pludseligt blusset op. Det ukendte, der bevægede sig så pludseligt og voldsomt skræmte hende, hun måtte vide, hvad det var, for at kunne reagere på det.
En gnist sprang foran stenen og lyste op i en flamme på størrelse med en dørlanternes flamme. Området, hvor bevægelsen var tidligere blev oplyst, og det første Morgana fik øje på var haren, der forskrækket var stoppet op foran flammen og…
Morgana blinkede forbavser et par gange og munden åbnede sig stumt som på en fisk. Hun undlod at sætte ord og tanker på det syn, der var foran hende. Bag haren stod en pige med lysende, rødligt hår, gjort rødligt af flammen. Pigen var dyrisk, ingen tvivl om det, men nattens skygger og flammens flakken gjorde det ikke bedre!
Et gisp lød endelig fra Morgana, der endeligt genfandt evnen til at trække vejret, og røbede derved hendes skjulested.

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 14.10.2009 23:52
Da ilden forsvandt ramte Lee et træ med sin skulder fordi hun ikke kunne se, og kunne mærke en heftig hudfskrabning. Hun bed smerten i sig, og fortsatte. Det var kun et par sekunder hun løb, før ilden kom igen, og hun skærmede sig kort for den, før hun så på Morgana, dereftr på haren der fortsatte med at løbe. Hun sparkede i jorden/sneen (... I mit hoved ligger der sne o.o) og det faldt hen over ilden. Et eller andet sted håbede hun på at slukke det.
Men hvad nyttede det egentlig? Pigen havde set hende. Hun vidste at hun var der.
"Jeg gør ikke dig noget, for pokkeer... Det er haren jeg er efter." Hun talte hurtigt, som om det bare skulle overstås, før hun igen løb efter haren. Den nåede ikke langt, før hun kastede sig efer den og borerde metalfingrene ind i dens krop. Den pev, højt - og så var den helt stille. Hun brugte et par sekunder på at få vejret, og så sig bagud. Hun ville ikke bruge sin evne hvis pigen kiggede på.
Leara håbede igen, og denne gang håbede hun på at pigen var blevet skræmt, og var flygtet.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 00:07
Pigen fór forbi hende efter det skræmte dyr, sparkede sne op over flammen, der sydende veg for mørket og kulden, og slog efter lyden at dømme ned på haren som et rovdyr. I mørket gik betydningen af ordene, der var blevet slynget ud, op for Morgana.
Bare haren. Hun jager dyr, ikke mennesker. Morgana, du er latterlig at være bange for intet! Lettet, men stadigvæk med hjertet i halsen rejse hun sig op fra sin hugstilling og lagde en hånd om kappen, der havde åbnet sig, så kulden strømmede ind. Den anden lå blidt over den kniv, Morgana altid bar under den lange sarong. Selvom hun nu vidste, hvad den anden havde for, var hun ikke helt rolig, og følelsen af knivens konturer under stoffet havde en beroligende virkning på hende.
”Vil… - vil du have ild til at tilberede den over?” Morgana så spørgende i den retning, hun mente pigen måtte befinde sig. Hun havde aldrig tænkt nærmere over, at der muligvis levede folk disse egne, der jagede for at overleve, som nomadestammerne også gjorde i hendes hjemegn, og hvis pigen foran hende var nomade i dette kolde område, måtte hun behøve ild for at overleve... - hvis hun da ikke var en isdæmon!

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 00:20
"Hvorfor er folk også så nysgerrige nu til dags? Satans også..." Hun skuttede sig. Heldigvis havde hun tøj nok på; to undertrøjer, 3 tætsiddende trøjer, 1 sweeatr og en frakke. et par strømpebukser, 1 par sokker og to par bukser.
Hendes evne kaldte altid noget dyrisk op i hende, og hun kunne ikke beherske sig. På hug, med ryggn til Morgan, rev hun hovedet af haren med metalkløerne og kastede det væk. hun flåede den op og slugte den i 4 store mundfulde ved hjælp af sin evne, men gjorde det så lydløst som muligt. Hun blev normal igen, og rystede let på hovedet.
"Nej, jeg klarer mig fint selv." Hun tænkte ikke lige på gode manere lige nu, men havde stadig ryggen til. Hun havde blod på hagen, men havde ellers været påpasselig og havde ikke fået det andre stedet. Hun smed sne i ansigtet. Det vaskede blodet væk, og hun vågnede også op af det.
Hun rejste sig helt op og lavede nogle spjæt med benene for at få varmen. Først nu hvor hun havde fået noget at spise kunne hun rigtigt mærke kulden. Så vendte hun sig mod Morgana, og satte hænderne i siden.
"Hvad laver du overhovedet her?! Det er sgu da ikke et sted man lige slår lejr..." Hun brød sig ikke om at her var andre end hende selv, men hun kunne ikke laave om på det nu.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 00:33
Morgana hørte lydene i natten, men kunne ikke videre placere dem og trak bare på skulderen af dem. de kom ikke nærmere, og da byttet tilsyneladende nu var nedlagt, vovede hun at tænde en lille flamme. Hun skærmede godt for dem med fingrene, så kun et par stråler slap ud, nok til at hun kunne se omridset af Learas ryg.
”Jeg… eh” Den aggressive tone i tiltalen forbavsede hende, da hun kun havde ønsket at virke venlig. Hun følte sig stødt over afvisningen, provokeret.
”Jeg nød såmænd bare nattens stilhed, inden De kom!” Selvom det ikke havde været hendes hensigt, havde stemmen fået et strejf af uvenlighed og arrogance. I hendes verden var venlighed altid blevet belønnet med, om end ikke venlighed, så taknemmelighed eller imødekommenhed. Muligvis er folket fra disse egne lige så varme og behagelige som den evige kulde og de rå klipper!
Hun vendte ryggen til pigen og begyndte at gå væk derfra. Hvis det skulle være på den måde, kunne hun da bare traske tilbage mod palæet, indespærringen og dysterheden.

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 00:47
"Det var da dig der absolut skulle være nysgerrig. Hvis DU bare havde siddet og leget med din forpulede ild, kunne jeg have fået min aftensmad, og så være taget hjem." Hun hostede kort, og så på Morganas skikkelse. Så bøjede hun en smule i knæene, og løb hen til et træ. Hun klatrede let op i det ved hjælp af sin handske, og rejste sig på grenen. Hun følte et underligt stik i siden, og forbandede indvendigt Kravenoh.
Hun tog en flaske med alkohol frem og så på den. Skulle hun? Skulle hun ikke? Hun havde jo været ædru så længe nu, for at alle skaderne skulle komme sig.
Hun trak på skuldrene, åbnede flasken og tog en stor tår. Det var rart endelig at smage den bitre væske igen.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 09:47
”Du ville ikke selv reagere på en bevægelse, der tilkendegiver et levende væsen? En potentiel fare?” Konstaterede Morgana spørgende, ironisk. Hun slukkede den lille flamme og strøg en hånd op gennem de vildfarne krøller og trak dem tilbage i hårbåndet, i håb om at de nu, i hvad hun ikke vidste hvilket forsøg, ville blive siddende. Derefter så hun sig tilbage over skulderen og forsøgte at fokusere på Leara, der bevægede sig i måneskinnet.
Hun rynkede let på næsen ved synet af genskinnet i flasken, men håbede, at det ikke kunne ses. Alkohol havde aldrig været hende, hverken smagen eller eftervirkningerne.
Det må hun jo om. Muligvis kan hun bedre holde varmen så. Det ragede egentlig heller ikke hende, hvad den anden person gjorde. Hun var standset op og så på pigen, der nu sad i træet som et andet overdimensioneret egern. Der var ikke mange træer rundt omkring, hvilket ledte hende frem til, at personen nok var fra en anden del af Krystallandet, end hun først havde antaget.
”Hjem?”

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 12:07
OOC: ... o.o sorry for sent svar, jeg stod op klokken halv 12 xD

IC:
"Jeg ville hellere gemme mig eller flygte. Hellere være en levende kujon end en død... et eller andet der er nysgerrigt." Hun tog en til slurk, satte sig lidt bedre til rette.
Men når Lee sidder på en isglat gren og flytter på sig, så skal der ske et eller andet.
Hun mistede fodfæste, og faldt forover. Hvis ikke hun havde nået at gribe fat om grenen med begge hænder, var hun faldet lige på snotten. Hun hang der i et par sekunder, med et =o=" udtryk i ansigtet, og begyndte så at brokke sig.
"Forpulede lorte gren. Hvem i al verden fandt på at der kunne komme IS på træer? det er jo livsfarligt..." Nu hun tænkte ovr det, hvor mange gange havde hun været ved at falde ned fra ting? Hun var nær faldet ned fra et tag engang... og så var der også et gammelt hus hvor hun nær fldet flere etager igennem gulvene. Og nu det her.
"Perfekt. Jeg er forfulgt af uheld." Hun hang lidt og så på morgana, før hun nikkede, og hejsede sig op igen.
"Ja. Hjem." Sagde hun bare. Hun holdt det bare til det, da hun ikke var meget for at dele informationer om sig selv ud til folk. Ray havde været en undtagelse. Hun fortsatte med at kigge på Morgana. Hm... hun var en krøltop. Leara nikkede for sig selv, men valgte at holde denne konstatering for sig selv. Hun var kun næsvis og provokerende til et vist punkt; til det punkt hvor hun blev bevidst om det. Ellers røg det bare ud.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 12:19
OOC: Intet problem. Jeg har haft nok at tage mig til i løbet af formiddagen.

IC:
”At flygte hvorhen? Du kunne snildt have været en afledningsmanøvre. Under flygt er man meget udsat.” Morgana lagde hovedet på skrå og løftede det ene øjenbryn. Hellere gemme sig og få overblik over situationen end at løbe i blind panik. Hun ville ikke vende ryggen til en åbenlys fjende igen. Sidste gang havde hun fået et sår over håndryggen. Selvom gerningsmanden efterfølgende havde healet det, havde det mindet hende om et par ting eller to.
”Hellere nysgerrig en stupid…” Mumlede hun og trak på skulderen.
Et skævt smil brød frem på Morganas mund over det komiske i situationen, da Leara gled på grund af isen. Det frøs og der lå sne i driver omkring dem, så det var en selvfølge, at grenene måtte være udsat for det hårde vejr også.
”Uheld eller held, det hele er bare sammenfald af gavnlige eller upraktiske tilfælde. Hvis du nu havde tænkt over vejret, inden du klatrede derop som et andet dyr…” Morgana fuldførte ikke sætningen, der hang mellem dem som en blid bebrejdelse i natten.
Hendes syn var begyndt at vænne sig til mørket igen, og hun kunne skelne konturerne uden problemer nu.

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 12:31
"... Nå ja. Når jeg flygter, flygter jeg. Jeg plejer at være god til at gemme mig samtidig, men... det nu også sjældent, at JEG er den jagede." Hun trak på skuldrene. Herude... hvor skulle man flygte hen? Morgana havde nok ret, men Lee fandt altid på noget når hun stod i selve situationen.
"Hellere levende end død." Sagde hun bare, og hakkede metalfingrene ind i træet og rejste sig. Hun så ned, og så hen imod Morgana, en anelse overvejende,, men hun besluttede sig for at blive hvor hun var.
"Sjovt ordvalg..." sagde hun, mest for sig selv.
"Jeg har skamt tænkt over vejret. Det er bare ikke hver dag at..." Hun tav kort. Hun ville vælge sine ord med omhu. Det nyttede ikke at hun gav endnu flere folk informationer om sit hjem i Mørkets Skov.
"hver dag at jeg oplever is i træerne." Hun tog en stor slurk, og kunne godt mærke påvirkningen nu. Flasken var lille, men et dejligt tæppe af... ja, noget, lagde sig over hende. Hun kunne ikke rigtig beskrive hvad, men det gjorde hende bare i lidt bedre humør. Når hun drak blev hun enten overdrevet venlig og spontan, eller også blev hun provokerende og voldelig. Hun besluttede sig for ikke at drikke for meget, for i nærheden af en ildmagiker, var hun ikke meget for at nogen af delene skulle ske.

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 16:29
”Vi kan så afgjort godt blive enige om, at det er sjovere at være levende!” Det skæve smil blev støre og Morgana gik nærmere træet, så hun ikke var nødt til at stå og halvråbe. Hun udvalgte sig en snefri plet på jorden, hvor hun slog sig ned og så op på Leara. Måneskinnet legede i metalfingrene, og hun studsede over, om det var en handske eller en form for protese. Lyden af metallet, der jog ind i træet fremkaldte en syg fornemmelse i hende.
”Nej, vejret her er barskere end man tror det. Jeg ville ønske, her var lidt varmere!” Morgana trak kappen tættere om sig, så pelskraven lagde sig tæt ind til hendes hals. Det var bidende koldt, men vinden var begyndt at lægge sig, så styrken hvormed den jog gennem området var mindsket.
”For resten, Jeg er Morgana, hvis det skulle have nogen interesse.” Sagde hun ligegyldigt og lagde hovedet på skrå, afventende. Hun fortalte med vilje ikke sit efternavn. Der var ingen grund til at sige mere end nødvendigt.

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 16:42
Hun skrabede lidt i isen på grenen med foden, og en masse små flager dalede ned til jorden. Hun så ned på Morgana.
"Det ville jeg også. Men dyrene her lader til at kunne lide det." Hun havde læst om det. Når dyrene levede i kolde områder, havde de ofte et ekstra fedtlag for at beskytte sig imod kulden. Det kunne hun godt bruge for tiden.
"Hm..." Hendes navn var egentlig ikke Lees interesse, men det lod hun bare falde hen. Alkoholen havde haft en effekt, selvom den lå smadret på jorden nu efter at hun var skvattet. Hun var i lidt mere forsonligt humør. Måske også fordi hun ikke var så sulten længere.
"Kald mig Lee."

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 15.10.2009 16:56
OOC: No problem ^^

IC:
”Hej Lee.” Morgana lagde nakken tilbage og kiggede atter op på stjernerne. Hun havde ikke lyst til at gå tilbage allerede, heller ikke selvom Leara var et… anderledes selskab, end hun var vant til. Selvom det var bidende koldt, og hendes kinder efterhånden brændte af de kolde kys fra vinden, var hun glad ved det. Efter kulden ville der komme varme igen. Sådan var naturen så dejligt indrettet. Hjemme i Medanien måtte de nu have høstet de sidste frugter og man sad med lanterne ude om natten og betragtede de samme stjerner. Dér var vinden bare ikke kold, uvenlig, men blid, med de første strejf af vinterens kulde deri.
Det var en naturstridighed, at hun, en varmblods Medanier, skulle bosætte sig i denne kolde ørk. Men hun nød at lære omkring sin ildevne, og der var ikke andre med ildevner, der havde tilbudt hende at lære hende op. Hun var taknemmelig for træningen. For den ville hun kunne holde selv stedets uvenlighed og kulde ud.
”Det siges, at stjernerne fortæller om menneskers færden og skæbne. Måske er det sandt.” mumlede hun for dig selv om undrede sig over aspektet i påstanden. Skæbne…

Billedet er hjemmelavet.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 17:03
Da Morgana talte, kiggede Lee også op.
"Hvis det er sandt, må min stjerneskæbne være en pokkers god godnathistorie." hun slog kort kuskeslag med armene, og formede så en skål omkring sin egen mund, og åndede ud. Den varme ånde varmede hutigt hendes fingre og kinder, og hun gemte den bare hånd væk i jakkelommen.
"Stjerner er noget mærkeligt noget. De er længere væk end noget andet, men alligevel kan man se dem." Lee så stadig på stjernene. Hun havde læst om dem, men det var mangelfuld information, og forskellige bøger sagde en masse forskellige ting. indtil videre vidste hun ikke hvad hun skulle tro.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12