Shinichiro's gemakker

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 22:58
(Jeg er for doven til at beskrive rummet xD Tilføjer det på et andet tidspunkt)

Shinichiro kommer ind i det store rum, hvor han sætter fadet fra sig på et bord, og lukker derefter døren i. Han har lige sagt godnat til Elizeph udenfor døren, og er nu alene - bortset fra hans 'kanin' , nærmere betegnet Ytriel i kaninskikkelse. Han sætter kaninen ned på sengen og valser hen til skabet og hvor han trækker en rimelig stor hvid nattrøje/kjole ud som han smider på sengen ved siden af Ytriel.
"Jeg tager lige nattøj på, så skal jeg nok passe dig.." siger han smilende mens han trækker sit tøj af, indtil han er helt nøgen - nøgenhed er ikke noget der generer Shinichiro overhovedet.. Men det er nok fordi han ikke ser noget andet end uskyldigt i det.. Han trækker den hvide nattrøje på, som går ham til midt på låret. Han sætter sig på knæ foran sengen og ser helt tæt på kaninen, med et kærligt smil.
"Du er så nuttet.." siger han hvorefter han rejser sig og henter fadet som han stiller på den store seng. han kravler så op på sengen og ligger sig på maven foran Ytriel.
"Vil du have noget kage?" spørger han og dypper sin finger i kagen og holder sin finger hen til kaninens mund.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.07.2009 23:10
Ytriel ser miffende fra natkjortlen der lander ved siden af ham i den rummelige bløde seng, og tilbage på Shinichiro.. Har han da helt mistet hjernecellerne? tænker han en anelse uroligt, inden han skynder sig at dække sine øjne med poterne da drengen lige pludselig vælger at strippe for at komme i natjortlen. Du godeste..! Det vipper let i det ene øre, indtil han er helt sikker på at Shinichiro er i tøjet.
Nuttet.. lige akkurat derfr ejg hader den her åndssvage skikkelse..Det eneste der gør mig 'drabelig og farlig' er mine kløer.. Han brummer let mens han ser tilbage på Shinichiro der har lagt sig på maven foran ham. indenvendigt sukker han tungt, men ender da med forsigtigt at slikke kagen af Shinichiros finger med en fin lyserød tunge. Han rødmer let. Så...Ydmygende..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 23:19
Han fniser en smule da kaninen begynder at slikke kagen af hans finger.
"Uhhhmm.. Det smager godt, hva' kurt?" spørger han med et kærligt smil. Noget Shinichiro altid har haft det godt med er dyr.. De er dejlig ukompliceret, og dømmer ikke andre.. Og så er de ofte meget søde at se på..
Han fjerner sin finger for at tage lidt mere af den bløde kage på sin finger, hvorefter han holder det hen til kaninen igen for at denne kan spise videre.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.07.2009 23:23
Ytriel vipper lidt med det ene øre mens han slikekr sig om munden, indtil den næste finger bliver rakt til ham. Stadig rødmende giver han sig lydigt til at slikke videre. Det lyser pludselig kort fra 'kaninen kurt', og istedet er det Ytriel selv i hans naturlige skikkelse der fortsat nænsomt slikker sin herskers finger ren for kage. Han rødmer, tydeligt. Så meget nyt for ham på en gang. Og ydmygelse så det gør en ting. Mon de 200 års pinsler havde været bedre end det her? Bag ham slår halen et enkelt eftertænksomt slag.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 23:27
Han ligger bare og smiler mens kaninen slikker på hans finger. Han griner en smule, da det kilder lidt. Han aer den kort hen over ryggen.
Da kaninen pludselig forvandler sig til Ytriel - den mand han mødte før i rådsalen sammen med Elizeph, giver han et overrasket hvin fra sig.
"K-kurt?" spørger han og rødmer en anelse da Ytriel stadig slikker på hans finger.
"hvad skete der?" spørger han umådelig forvirret.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.07.2009 23:32
Ytriel giver fingeren et sidste langt slik, før han blidt tager hånden væk fra sin mund og ser op på sin hersker. " Der skete det at jeg forvandlede mig. Ser De.. Den kanin... Kurt.. Er faktisk mig.. Min anden skikkelse. Jeg kan forvandle mig til, men jeg har ikke så god kontrol over den ser De.." Forklarer han, til dels stadigt rødmende, men stadig med de slanke fingre om Shinis spinkle håndled.
" Vil de have jeg skal gå?" Han gør mine til at rejse sig op fra sengen. For ham er det på alle mulige måder forkert for ham at være i samme værelse som sin hersker. Hvertfald når sådan noget der lige er sket, er sket.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 22.07.2009 23:39
Han sætter sig op og ser forvirret på ham med store øjne. Han forstår ikke helt.. Han troede jo kaninen bare var en almindelig kanin. Men det var Ytriel i forvandling.
Han smiler da den anden snakker til ham.
Han ryster på hovedet og svarer:
"Nej da.. Du kan sove her.. Hvis du vil" siger han smilende.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.07.2009 23:55
Han stryger kort en hånd gennem det korngule let krøllede hår. " Hmm..De har ret.. Jeg har alligevel ikke fået gemakker her endnu, og det burde jeg jo nok nu hvor jeg er under Deres kommando..Herskelse..Og der er for langt til mit palæ..." Han læner sig en anelse tilbage i sengen, ind imod Shinichiro. " Men så må De stikke Dem til tåls med at jeg sover i mine hoser, og at jeg ikke udstråler fra min mest vellugtende side. Har hverken været i bad eller fået skiftetøj, og jeg tror næppe jeg kan passe Deres natkjortler." han smilede en anelse sleskt.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 00:00
Han smiler og trækker på skuldrene.
"Det gør ikke noget! Du dufter fint nok" siger han smilende. Han er som sagt lidt ligeglad med nøgenhed, ihvertfald som han har oplevet det indtil videre.. Alt nøgenhed han har oplevet har været fuldkommen uskyldigt omklæden, eller sådan noget i den stil.
Han sender ham et stort smil og læner sig lidt hen mod kagefadet og tager et lille stykke i hænderne som han hurtigt gumler i sig

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 00:10
Han ser hovedrystende på sin naive herre, inden han rejser sig op fra sengen og begynder at klæde sig af. Først den turkis-blå jakke med de fine gulddetaljer, så den hvide flæsede underskjorte, de sorte læderstøvler med guldspænderne, og til sidst de hvide strømpebukser og sorte knæbukser.
Tilbage står han kun iført sine underbukser og bar overkrop med et par enkelte korngyldne hår på brystet, og et lige så korngyldent 'slips' forneden.
Han reder kort sit hår ud med fingrene, inden han ligger sig i sengen ved siden af Shinichiro igen. " Så De kan godt lide kager og søde sager?" Spørger han tøvende. Det er jo på en måde godt at lære sin hersker at kende. Også selvom det er i en lidt pinlig situation som denne.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 00:14
Shinichiro ænser slet ikke at Ytriel er ved at klæde sig af, for han er travl med at konsumere den store kage. Når man ser hvor meget slik og usunde ting han spiser, undrer det måske en at han stadig er så tynd.. Det må være høj forbrænding.
Han ser mod Ytriel der nu ligger i sengen ved ham.
"Ja! Rigtig godt!" siger han og smiler mens han tager endnu en bid af kagen

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 00:36
HAn stirrer lidt på kagen der er ved at blive godt og grundigt spist af Shinchiro. Han smiler skævt. " Det smager godt, på trods af at det er usundt. Men De ser sagtens ud til at kunne tage det." Han smiler skævt, inden han læner sig tæt hen til Shinichiro. Med en tommelfinger fjerner han noget kage fra drengens mundvig og slikker den af sin tommeltot.
En lettere spindene lyd kommer let fra ham idet han betragter herskerens pæne blå øjne. Ganske yndig herre egentligt. Hvad drengen ikke havde i hjerne havde han tydeligvis i nuttet skønhed.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 00:42
Han smiler og trækker lidt på skuldrene.
"jaah.. Jeg klarer mig" siger han med et bredt smil.
Hans blik bliver tomt og han ser på Ytriel mens denne fjerner kagen fra hans mundvig og slikker det af sin egen finger. Han synker svagt en klump, men griner så bare.
"Hvis du gerne vil have noget kage, så kan du bare tage fra fadet" siger han med et varmt smil. "Der er masser!"

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 00:50
Ytriel bemærker godt den lille klump Shinichiro synker, og smiler let tilfredst. " Men det er sjovere at slikke og sutte det af dine fingre." Lyder det småspindene fra ham. Som han læner sig en smule kælent hen over ham, og rækker ud efter et stykke kage som han rækker tilbydene ud for Shinichiros mund.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 00:53
Hmm... Sjovt? okay.. Han kan godt lide sjove ting.. og hvis Ytriel siger det er sjovt, så kan han da lige så godt prøve.
Han bider forsigtigt i det stykke kage som Ytriel holder ud foran ham, og gumler det i sig. Han kan ikke rigtig se det helt fantastisk sjove i det, men det vil han da ikke sige til Ytriel..

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 01:00
Han smiler, inden han uden videre snapper den anden bid og slikker sine fingre af for kagefedt. Kort efter ryger hans tunge også hen over Shinichiros læber for at fjerne kagekrummerne. Ganske blidt bliver slikket efterfulgt af et blidt kys fra de bløde læber. " Hmm.. Du smager godt.. Ligesom dine fingre."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 01:02
Det giver et sæt i ham da Ytriel kommer så tæt på ham, og direkte slikker på hans læber og kysser ham. Det har han ikke prøvet før, så han ved ikke helt hvordan han skal reagere.. Men det er lidt underligt, syntes han.
"H-hvorfor gjorde du det?" spørger han tøvende

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 01:12
Han smiler kattet. "Fordi jeg fik lyst.. De skal bare sige hvis jeg gør noget De ikke kan lide." Oh ja, intelligensen er for længst testet. Nu er det på tide at teste noget helt helt andet. Han smiler let, mens hans hænder forsigtigt begiver sig på eventyr på Shinichiros overkrop. I sine tanker kan han ikke lade være med at tænke hvor vred og hysterisk Elizeph ville blive his fjolset vidste hvordan Ytriel lå og legede med sin nye herskers følelser, og mere til.

// FRYS//
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 15:45
"Uh- Jamen.." siger han, men får ikke rigtig nået at sige mere.. Det kilder mærkeligt i hans krop når Ytriel rører ved ham sådan, og det kan han ikke forstå.
Jeg kender ikke denne leg.. tænker han forvirret. Han forsøger at dække for sig med sine arme, da han fåe en følelse af generthed.
"H-hvad går den her leg egentlig ud på?" spørger han usikkert.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 15:50
En lillle klukkende latter kommer fra Ytriels læber. Så knægten tror det er en leg? Tjae, hvorfor ikke lade ham blive ved den tro? " Den går ud på at tilfreds-stille hinanden,, på en lidt anden måde end man gør det i offentligheden." Lyder det let hviskende svar, inden hans fingre forsigtigt smyger sig ind under kjortlen, og får fat på den ene af Shinichiros lyserøde punkter, og begynder at nulre den let masserende.
" Kan De ikke lide den?" Han napper blidt sin hersker i den ene øreflip.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, CassondraLillith123
Lige nu: 2 | I dag: 15