En lille lund, lidt væk fra grusvejen

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 15:20
Hvis du lidt inden byen drejer til højre, væk fra grusvejen, og går over en mark, kommer du til en lille egelund, der ligger på en skråning. Landsbyens børn leger her jævnligt, og derfor er jorden slidt ned af de mange fødder der har gået her...

De visne blade der dækker jorden på skråningen hvisler, da et par fødder går slæbende hen ad jorden. Ser man lidt op ad personen, som fødderne tilhører, ser man et par løse hørbukser, og en overdimensioneret t-shirt lignende bluse, der dækker personens krop. Ved første øjenkast ligner personen blot en fattig stalddreng eller en buddreng. Men hvis hatten, der pryder personens hoved, bliver trukket af, vil en ganske smuk, om end forslået kvinde komme til syne.
Yang, som kvinden hedder, sætter sig ned på en træstub med et tungt suk. ansigtet begraver hun i hænderne, og lukker af for omverdenen.
Hvad har jeg gjordt!? Ying er i fare, og det er alt sammen min skyld! tænker hun, og snøfter lavt. en lille vind tager fat i hendes nu korte hår, og hatten løsner sig en smule, inden hu med e hurtig bevægelse trækker den på plads...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 15:28
Fra den anden ende af lunden, kommer endnu en skikkelse gået. Han er væk i sine egne tanker, bemærker ikke noget omkring ham. Tankerne i hans hoved var et rod, og det var svært at finde hoved og hale i det hele. Hænderne er som altid begravet i den lange jakkes lommer, og krvaen var slået højt op. Det var trods alt ikke sommer endnu.
Lucius stoppede op. Han tænkte det hele igennem og kastede et hurtigt blik på den blå himmel. Sådan stod han et stykke tid, men da nakken begyndte at gøre ondt, bevægede han hovedet tilbage, og så da, at han ikke var alene. Han kiggede længe på den anden, og afgjorde så, at det bot var en af de fattige

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 16:01
Lyden af en fremmeds skridt i de visne blade, får Yang til at kigge op med et sæt. tårerne bliver hurtigt tørret væk fra øjnene, og hatten bliver rettet, godt ned over øjnene, så kun en smule af det mørke hår kan ses.
Yang rejser sig op, beredt på hvad som helst- det er trods alt en fremmed. Bladene rasler faretruende under Yangs støvleklædte fødder, da hun træder hen til et træ, og afventer lucius reaktion...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 16:10
Lucius forventede ikke med at blive hørt, og hvis han gjorde, regnede han med, at den anden sikkert ville tage det ganske roligt. Men da den fremmede uventet rejser sig hurtigt op, læner han sig af overraskelse automatisk tilbage og tager hænderne op, for at vise han ikke er bevæbnet eller andet. Det eneste han virkelig ikke gad nu, var at skulle kæmpe pga. en eller anden latterlig grund. Idag følte han sig godt doven
"Roligt" mumlede han, med sin noget rolige stemme

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 16:17
Yang ånder lettet op, da hun ser at Lucius ikke er bevæbnet. en svag sukken forlader hendes læber, før hun lader blikket glide ned i den mudrede jord. hun rømmer sig kort, og siger så med den dybe stemme hun har øvet sig på;

"Undskyld, jeg har bare dårlige minder med... fremmede"
Hendes krop er godt dækket af tøjet, og kun hvis man ser meget godt efter vil man kunne ane to buler på blusen.
Den kolde vind rammer Yangs hud, og en kuldegysning går igennem hendes krop, og får hende til at skælve ganske let...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 16:22
Lucius træder tættere på, for bedre at høre hvad hun har at sige. Han kaster et blik på hende og bedømmer hende kort. Ved første øjekast, havde han svoret på, at det blot var en af de fattige som rendte rundt og stjal. Nu da han var nærmere, gik det op for ham, at det blot var en ung kvinde.
Han nikker. "Det er jeg da ked af at høre", svarede han, uden at tænke på, at lade det lyde sandt.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 16:43
Hun fnyser let, ved lyden af hans tomme stemme.
Ja sikkert tænker hun, og himler med øjnene inde under hatten. Dog bestemmer hun sig for at give ham en chance, og slår blikket lidt op. En ganske nydelig herre møder hendes synsfelt, og hun hæver øjenbrynene en smule. Et lille, skævt smil breder sig på hendes læber, men stivner, da hun ser stoffet for hans øje. Av! er det første hun tænker, men tøver lidt med at spørge. Man skulle jo nødigt være for påtrængende.
Vinden suser endnu engang, og skønt Yangs hat er trukket godt ned, får vinden alligevel fat i den, og vapper den af hendes hoved. blå mærker, sår og skrammer kommer til syne- ihvertfald indtil Yangs underarm dækker dem.
Et 'du-kan-lige-VOVE-på-at-sige-noget-blik' bliver sendt til Lucius, inden hun vender sig væk, og forsøger at fange sin hat, som vinden bærer længere og længere væk...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 16:54
Han ignorere hendes fnysen. Han var egenligt ligeglad; folk forventede vel ikke, at alle gik rundt og trøstede. Lucius løfter hovedet og kigger atter med himlen. Lidt efter, synes han at et par øjne hvilker på ham, så han vender et noget irriteret blik mod hende. "Hvad?" brummer han, på den måde, når man blot vil fjerne opmærksomheden, og egentligt ikke venter andet end 'ik' noget', som svar.
Vinden tager da fat i hendes hat, og han når at få et glimt at hendes forslået hoved, før hun skjuler det. Han skal til at tale, da han får blikket, og skynder sig istedet, og kigge efter hatten. Et par hurtige skridt til siden, og han når lige at få fat i den, før endnu et vindpust kommer, og ville have blæst den langt væk.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 17:02
Da Lucius får fat i hatten, stoper Yang op, og møder hans blik. hun misser let med øjnene, da det hvide sollys skærer sig ind i dem, men fastholder blikket. okay, nogle vil måske se hende som nærtagende, men hun kan bare ikke får blikket væk fra det grå stof, der dækker halvdelen af Lucius' ansigt. hun rømmer sig lavt, og tager armen ned, så hendes skader er synlige. hvorfor prøve at skjule dem?

"Hvad er der sket med dit øje?" spørger hun forsigtigt, denne gang med hendes normale, bløde stemme. hun bider sig let i læben, hvilket efterhånden er blevet en vane for hende, og puster irriterret til de lange totter hår, der konstant falder ned i øjnene på hende...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 17:12
Lucius husker denne gang, at tænke på, hvordan han svarer. Han trækker let på skulderen, blot som lidt skuespil, og svarer så på hendes spørgsmål;
"Bar' en skramme jeg fik efter en slåskæmp" svarede han roligt og roligt, og prøvede det bedste han kunne, at få det til at lyde overbevisende. Selv synes han, at det var lykkedes meget godt for ham.
Han kiggede derefter på hendes skrammer.
"Og hvad er der så sket med dit ansigt?", sagde han. Det var vel fair at hun også svarede ham, når han gjorde. Om hun sagde sandheden, var vel også op til hende. Hatten stod han stadig med i hånden i en ene hånd. Tanken om at give den tilbage, var endnu ikke strejfet ham.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 17:20
Et lidt tvivlende udtryk vokser på Yangs ansigt, men forsvinder som dug fra solen, da han spørger ind til hende. hun tænker sig lidt om, før hun svarer:

"Det samme- en kamp, tumult, kald det hvad du vil" hun gaber let, og kører fingrene igennem sit hår, før hun med en ligeglad mine ser rundt i lunden, før blikket ender på hendes kasket/ hat.
Hun hæver blikket, og ser op på ham igen.

"Må jeg få mit hat tilbage?" Et drillende smil spiller på hendes læber, da hun siger det, og hun rækker afventende hånden frem.
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 17:26
Han nikker kort da hun svarer. Det er svært at høre om hun lyver eller ej, men han går ud fra at det er sandt. Et hårdt vindpust tager pludselig fat i hans rødbrune hår, der blæser vildt omkring hans ansigt. Med end hånd holder han totterne væk fra ansigtet.
Lucius havde helt glemt hendes hat. "Hva? Nå, ja selvfølgelig" svarer han og rækker den til hende, før han kaster et blik på den.
"Den er vist alligevel ikke min stil", han smiler kort, ved billedet af ham med den på, der dukker op i hans hoved.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 17:39
hun griner let og legende, og smiler. Herren kunne jo være morsom!

"Er du sikker på det hr... ja, hvad er egentlig dit navn?" siger hun og sætter hatten på plads, lidt skråt, og dog så godt sat ned, så hendes øjne dækkes. Hun nyser højt, idét vinden tager fat igen. en skælven går igennem hendes krop, og hun blinker lidt forundret over hvor koldt det pludselig er blevet.

"Brr.. hvor ER det koldt" siger hun, og omfavner sig selv, for at holde på varmen...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 17:46
Han smiler ved hendes latter. Der var ikke meget ved kedelige grå samtaler.
"Temmelig sikker" svarede hans karakteristiske rolige stemme og nikkede, og tænkte samtidigt på, hvor sandt han skulle svare på det næste.
"Lucius". Han synes at begynde at se et mønster i, hvornår han gav korrekte oplysninger, og hvornår han ikke gjorde. "Mit navn er Lucius", han løftede spørgende øjenbrynene, som tegn på, hvad hendes navn var.
"Mh", han havde ikke rigtig mærket kulden. Frakken holdt ham godt varm. "Du burde have klædt dig bedre på"

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 18:17
"jamen goddag Lucius" siger hun leende, og nejer for sjov.
"Mit navn?" hun tøver ganske kort, og synker en let klump i halsen.
"Mit navn er Lua" løgn løgn LØGN
Intet, absolut INTET kunne få hende til at nævne hendes sande navn. tænk hvis han stod i ledtog med Samson!
Hun bider sig let i læben, og sukker.
"Jeg har ikke andet" siger hun, og trækker bedrøvet på skuldrene. Hun forventer dog ikke trøst fra hans side- hvorfor skulle han trøste én som hende?
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 18:24
Han smiler skævt, og selvom det ikke ligner ham, nikker han skråt med hovedet og smiler kort.
"Lua?" mumler han. Noget ved hendes opførsel, gav ham en idé om, at hun løj, men det var vel hendes sag. Om hun præsenterede sig som Lua eller Jette, var vel ligegyldigt. Han kaster et blik på hendes tøj. Uf! Hvem ville dog vise sig i sådan noget?
"Nå.. Jeg håber ikke, jeg sårer dig, når jeg så siger, at det ikke ligefrem klæder dig?" han ligger hovedet let på skrå, og det rødbrune hår danser endnu engang med vinden. Egentligt rager det ham en skid, om hun begynder at tudbrøle, men han håber da på, at hun ikke tager kommentaren for seriøst.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 19:27
Et tørt grin forlader hendes læber, ved hans sidste kommentar. hun sukker, og ser ned af sig selv, med et tomt blik.
Hellere det, end at blive genkendt tænker hun, men forsøger så at være positiv. måske kommer der noget ud af det.

"Neej, det er der måske noget om. Du har måske noget bedre?" siger hun, og ser spørgende på ham. Han er lidt fint på den, så det vil ikke undre hende hvis han rent faktisk har noget.
hendes blik begynder at vandre rundt, og hun begynder langsomt at hive i sine fingre, så en lav knækken kan høres...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 19:32
"Alt må da snart være bedre end det der", han nikkede mod hendes tøj. Han havde masser af tøj, men hvorfor skulle han dog give ud?
"Så ja, det har jeg. Men hvorfor skulle jeg hjælpe dig?" spurgte han roligt. Lucius var bestemt ikke typen som gjorde noget, uden selv at få noget ud af det, og tydeligt var det.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 19:41
hun ligger hovedet på skrå, og betragter ham intenst. hendes mørke øjne funkler let i lyset fra den nedgående sol, da hun svarer med en rolig røst;

"Tjaa... Du vil blive overrasket over hvad jeg kan udrette for folk der hjælper mig- jeg har mine kilder" Eller havde- men det ved han jo ikke- det går nok
Hun smiler charmerende, og fugter langsomt læberne med tungen...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 19:48
Med hovedet liggende let på skrå, tænker han over tilbudet. Nej det var absolut ikke nok. Ikke om han gad at bruge penge eller tøj på en fremmed, når han ikke vidste han han præcist fik ud af det
"Ikke nok", svarer han kort, og håber hun kom med noget bedre. Det var vel op til hende selv, om hun havde nok brug for andet tøj.

Call Me Lucius Ruben
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 4 | I dag: 13