På græsset ved vejen (2)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:16
Samson kommer gående langs vejen. Han var i et RIGTIG dårligt humør. Murizz gik ham lidt på. Han havde ikke fået straffet ham, pga. det med at han satte kniven i låret på Samson!
Og Samson selv, havde i en kort tid glemt det!
Samson grammes. Det var simpelthen for dårligt!
Hans ansigt var rettet mod vejen.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:22
Samson ser op for vejen, og bevæger sig ind i græsset.
Længere fremme får han øje på en skikkelse. Og denne skikkelse var ikke en hvilken som helst en af slagsen.
Samson kunne ikke lade være med at smile, men hans blik blev alvorligt igen.
*Nu skal den nar bøde!* tænkte han og fik et lusket smil på læben.
Han HADEDE Kiyori overalt på jorden. Han havde jo skadet Samson, bla. ved at slå ham hårdt oven i hovedet, og derefter sparke til hans skridt. Av hvor havde han dog døjet med det i noget tid! Og det hele bar pga. Freyja! KIYORI's kæreste!
*Bevares* tænkte Samson, og fnøs lidt.
Han kom nærmere Kiyori, og stoppede nu op lidt fra ham, og så bare på ham.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:28
Samson betragter Kiyori i noget tid. Han sad jo bare der, forsvarsløs når han var i sine helt egen tanker! Det skulle udnyttes!
Samson fik et stort grumt smil på læben igen, og han rettede langsomt sine hænder en smule op. Han gjorde dette langsomt, så hans bevægelse ikke var lige til at kunne få så meget øje på, ud af øjenkrogen. For øjet kan hurtigt rette sig mod noget som bevæger sig.
Samson så sig lidt rundt, og fik øje på en sten, som var på størrelse med en knytnæve.
Den begyndte lidt efter at rykke på sig, og med en hurtig svingning blev den som kastet nede fra jorden, mod Kiyori i en rasende fart.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:35
Samson ser stor smilenede på Kiyori. Hvor havde han bare godt af det!
Samson betragtede ham, havde han nogen våben? Han kunne i så fald ikke se nogen. Men det kunne være at han gemte noget under tøjet, derfor måtte han i så fald være forsigtig!
Samson så op i trækronen, som Kiyori sad op af.
Der kom først en lille gnist frem deroppe, og noget tid efter tog den lille gnist fat i de tørre blade. Og der gik lidt tid endnu, før det rigtig tog til. Branden spredte sig over hele trækronen, og bevægede sig nu også lidt nedad selve stammen.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:40
((Ja det gør så xD))

Samson smilte roligt af Kiyori.
"Man er vidst lidt blind i dag hva? Eller har man bare kærestesorger?" Samson fik et frydende smil på munden.
Han bredte sine fødder ud, og stod i en stilling der kunne minde om en kampstilling.
Samson havde besluttet sig for, at Kiyori ikke skulle slippe godt afsted fra ham, i dag. Hvis han i det hele taget slap væk fra stedet her.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:47
Samson slog en knytnæve mod den anden håndflade.
"Ha! Strande interessere mig ikke lige så meget, end at skaffe mig af med dig! Du slog mig meget hårdt oveni hovedet ude ved havet, og så har du pisket mig på vejen.. Så kunne du ikke forestille dig, at jeg ville tage hævn!" Han smilte til Kiyori, ikke just venligt.
"Du slipper ikke væk denne gang, fiskedreng!"
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 15:56
Samson knytter begge sine næver, og lægger dem arrigt ned langs siden, meget strakt.
"Det er ikke det jeg fokusere på lige nu..." brummer han, og bider sig lidt i læben.
Han får en flamme op af hans hånd, og det ligner at den nærmest brænder. Men tværdigmod. Samson er jo immun overfor ild, ellers så havde han i så fald ikke gjort dette.
Samson tvang et lille smil frem.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:01
"Jeg HAR et liv.." Brummer han. Kiyoris ord, får ham til at blive tosset nok, til at ville skaffe af med ham, så hurtigt so overhovdet muligt.
Han prøver, via. sin evne ((magnetismen)), at få Kiyori slynget ind i det nærmeste træ, som var træet ved siden af det brændende træ.
*Det er længe siden jeg sidst har myrdet, og dette skal nok kurere for min egen tvivl!* tænker han arrigt.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:06
Samson nærmer sig Kiyori langsomt, og samler en sten op på vejen, men koncentrer sig stadig om at holde Kiy op af træet.
"Jeg har aldrig brudt mig om det.. og det ved du sikkert godt.. Jeg sikkert heller ikke omvendt!" Han smilte meget kort til ham, inden hans blik blev alvorligt.
Samson stoppede op, ved siden af Kiyori.
Han prøvede at knalde stenen ind i Kiyoris hoved, fra siden, og igen derefter (?).
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:11
"Aldrig!" Skreg Samson nærmest.
"Du kan ikke en skid dit kræ!" Brummer Samson, siden han ikke gør en skid modstand.. Men omvendt.. Kan han det, når han er klistret op mod træet?
Samson prøver at slå ham så hårdt i maven som han overhovedet kan, og derefter i hovedet. (?).
"Du kommer til at fortryde den dag du blev født!"
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:17
"Det er netop det jeg skal!" Hvæsede Samson igen tilbage.
"OG! Ikke nok med det, så bringer jeg Freyja dit hoved på et fad!" Samson begynder småt at grine på en lidt sindsyg måde Oo
Samson stopper med at slå på ham, og slikker i stedet på sin egen finger, og sætter den op mod Kiyoris kind, og sætter spyttet på den (?). Selvfølgelig blot for at genere ham.
"Det kunne næsten være, at din krop skulle hænge hjemme hos mig?" Samson spærrer sine øjne op, og ser hånefuldt på Kiyori.
"Hvad siger du til det?"
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:23
"Jeg... ikke lugten.. Nærmere synet.. Og mange tak for den kompliment.. Det siger min halvlillesøster også.. Men det var nok efter at jeg havde slået min mindste søster ihjel.." Han slikkede sig lidt over tænderne.
"Desuden, så vil jeg ikke tvivle på mig selv, efter denne dag!" Samson kniber sine øjne lidt sammen.
Han prøver igen at slå ham i hovedet, og så igen, og igen, og håber inderligt på, at han ville komme til at bløde.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:30
"SKRIG DOG!" Brølede Samson. Han lod magnetismen mellem træet og Kiyori forsvinde, så Kiyori ville ryge ned fra det (?).
Han forsøgte så at sparke den forslåede Kiyori i maven, op til flere gange.
Samsons pupiller var smalle, og det var et tegn på, at han var skrup vanvittig oven i sit hoved nu.
Samson havde længe trængt til sådan et øjeblik her, som en nakoman der skulle have sin dosis.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:34
"Du skal SKRIGE siger jeg dig.. SKRIGE!" råber Samson hysterisk, som et barn der absolut ville have sin vilje.
Samson ser sig rundt, inden han igen ser på Kiyori.
Han finder sin lasso frem, og slynger den mod Kiy, for at få ham bundet (?).
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:41
"Der tager du fejl!" Hvæser og Råber Samson på en gang.
"For du vil være den der gør det, når det bliver for meget for dig.., Din lille Freyja, er ikke i sikre hænder mere.." Samson smiler roligt.
Han anede ikke hvor Freyja var, men dette var blot en trussel.
Samson holdt godt fat i lassoen, men røg langt tilbage, da Kiyori sådan kom farende med sit flyvespark.
Samson havde stadig et godt greb om rebet, så Kiyori ville nok ryge med (?).
"Av, for fanden!" brummede Samson lavmeldt. Han ville bestemt ikke skrige eller noget. Han havde oplevet det der var værre, og Kiy skulle ikke få ham til at skrige, det var en ting der var sikkert!
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:48
Samson når lige akkurat slået frastøddelses evnen til, så Kiyoris næve stopper, inden den når frem til hans ansigt.
Samson ruller hurtigt rundt, og kommer så på benene.
"Hvilken prinsedreng?" Hvæser Samson, og ser ned på Kiyori, inden han trækker sin daggert frem, inde fra hans bukser.
"Freyja overlevede dårligt sidste gang.." hvæsede han, og prøvede at kaste kniven ind i låret på ham.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 16:56
"Ham som måske ejer kroen nu?" brummer Samson og rynker lidt på næsen.
Samson holder en hånd ud for sig, som for at kaste Kiyori væk, men fik i stedet kniven ind i håndfladen.
*ARRGH!!* Samson turde nærmest ikke selv at råbe, eller skrige det, nu da Kiy selv nægtede at gøre det.
Hans hånd krummer sig sammen, og han bruger nu sit ben, til at sparke ud efter Kiyoris mave.
"Det der, skulle du ikke have gjort!" Hvæsede Samson.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 17:02
Samson svarer ham ikke, han rettede sig mod daggerten, og fik den til at svæve op i luften, og derefter hamre den ned mod Kiys side.
Alt hvad Samson gjorde, var at bevæge sine hænder lidt, for at styre daggerten når den var oppe i luften.
*dø... dø... DØ!*
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 17:08
((Ja.. han er selvglad! I den græd xD))

Samson smiler hysterisk.
"Ja! Skrig det så!" råber han, og prøver at sparke til Kiyori der ligger nede på den kolde jord.
"Jeg vil have dig til at skrige!" hvæser han, og ser på daggerten.
Samson vidste godt nu, at Kiy ikke selv skulle have daggerten i sin egen hånd, da han stadig ville kunne skade med den.
Men i stedet for at bukke sig ned for at tage den, lod han selve kniven blive varmere og varmere. Både på skaftet, men også på selve metallet.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.03.2008 17:18
Samson rynkede let på næsen.
"Godt for dig hva? Så går jeg ud fra at du allerede HAR sagt farvel til Freyja?" Han smilte kort, og så ned på ham, og lod stadig kniven blive varmere og varmere.
Den ville snart ætse hans hud, hvis Kiy ikke snart gjorde noget ved den.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12